Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дизельне паливо (талони або скретч-картки (Україна)) - 130 000 л
Очікувана вартість
3 472 560,00 UAH
UA-2020-03-03-004762-a fc1aa77a3364463f8bfc0ee430828ade
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2020 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2020 19:00
Початок аукціону: 04 травня 2020 15:19
Очікувана вартість: 3 472 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 362,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34725.6 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


дизельне паливо (талони або скретч-картки (Україна)) - 130 000 л
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130000 л
дизельне паливо (талони або скретч-картки (Україна)) - 130 000 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару не раніше реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 10:26
ТД 1 зі змінами.docx
09 квітня 2020 10:26
ЗТД 1.docx
09 квітня 2020 10:26
ТД 1 виправл.docx
09 квітня 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 10:26
ТД 1 зі змінами.docx
09 квітня 2020 10:26
ЗТД 1.docx
09 квітня 2020 10:26
ТД 1 виправл.docx
03 березня 2020 16:52
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-01-000018 ● 21432d29b3164a0f8c1b8366726d64fb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020 16:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2020 Одеса № 439

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.12.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 01.12.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 439
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2020-03-03-004762-a 03.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-10 16:45:18

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (дизельне паливо (талони або скретч-картки (Україна)) - 130 000 л), (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-03-004762-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:

1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» умовам тендерної документації (протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.05.2020 № 0805205383852-2) у той час, коли учасником ТОВ «ВОГ КАРД» не надано у складі тендерної пропозиції сканованих копій документів, завірених учасником, які підтверджують стосунки з виробником, а саме не надано: ані договору з виробником, ані сертифікату дистриб’ютора, представника, дилера, ані листа виробника про представництво його інтересів учасником, ані для іноземного виробника – інформаційної довідки від учасника в довільній формі, що містить інформацію щодо: найменування виробника(ів) продукції, міста та країни походження товару; інформацію щодо наявності договірних відносин або про представництво виробника (вимога Замовника відповідно до пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації).

При цьому згідно наявної у складі тендерної пропозиції інформації та документів учасником ТОВ «ВОГ КАРД» запропоновано до постачання товар виробництва ВАТ «Мозирський нафтопереробний завод» Республіка Білорусь, але у складі тендерної пропозиції відсутня будь-яка інформація щодо підтвердження наявності договірних відносин або про представництво виробника з боку учасника
ТОВ «ВОГ КАРД».

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Стосовно процедури закупівлі UA-2020-03-03-004762-a ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (дизельне паливо (талони або скретч-картки (Україна)) очікуваною вартістю 3 472 560,00 грн ( далі – ЗАКУПІВЛЯ) повідомляю таке. Відповідно до змісту документів, представлених у складі пропозиції ТОВ «Вог Кард», виробником товару є ВАТ «Мозирський нафтопереробний завод». Таким чином, має місце зв’язок між безпосереднім виробником та постачальником через так званий «ланцюг» дилерів та субдилерів. За інформацією, що розміщена у вільному доступі на власному офіційному сайті ВАТ «Мозирський нафтопереробний завод» - виробника продукції (https:mnpz.by/partners/), реалізація нафтопродуктів виробництва ВАТ "Мозирський НПЗ" на експорт здійснюється на конкурсній основі через ЗАТ «Білоруська нафтова компанія» ( БНК). Разом з тим, за інформацією, що розміщена у вільному доступі на власному офіційному сайті ЗАТ «Білоруська нафтова компанія ( www.bnk.by/company/wiew/reprezent), Товариство з обмеженою відповідальністю «БНК-УКРАЇНА» визначено, як дочірня компанія ЗАТ «Білоруська нафтова компанія» і є провідним імпортером нафтопродуктів виробництва білоруських нафтопереробних заводів, що здійснює свою діяльність на ринку України з 2010 року. Засновниками ТОВ «БНК-УКРАЇНА» є ЗАТ «Білоруська нафтова компанія» і РУП «Виробниче Об’єднання «Белоруснефть». В свою чергу, у тендерній пропозиції ТОВ «Вог Трейд» міститься копія договору ТОВ «БНК-УКРАЇНА» з ТОВ «ВОГ ТРЕЙД РЕСУРС», а також кінцевою ланкою у ланцюгу виробник-постачальник представлено копію договору ТОВ «ВОГ ТРЕЙД РЕСУРС» з ТОВ «Вог Кард» . З огляду на зазначене, через так званий «ланцюг» дилерів та субдилерів прослідковується наявність зв’язку між безпосереднім виробником та постачальником продукції. Голова тендерного комітету О.О.Левченко

2020-12-22 14:24:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Зареєстровано: 09.04.2021.Оприлюднено:12.04.2021 Справа № 160/2922/21 ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД У Х В А Л А 08 квітня 2021 рокуСправа №160/2922/21 Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Ніколайчук С.В., перевіривши матеріали позовної заяви акціонерного товариства «Українська залізниця» (вул. Єжи Гедройца, 5 м. Київ, 03680, код ЄДРПОУ 40075815) до південного офіс Держаудислужба (65012, м.Одеська обл, м. Одеса, вул. Канатна, 83, код ЄДРПОУ 40477150) про визнання протиправним та скасування висновку,- ВСТАНОВИВ: 26 лютого 2021 року заяви акціонерного товариства «Українська залізниця» звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою південного офіс Держаудислужба, в якій просить визнати протиправними та скасувати висновок Південного офісу Держаудислужба від 23.12.2020 року про результати моніторингу закупівлі № UA -2020-03-03-004762-а. Адміністративний позов не відповідав вимогам ст.ст. 160-161 Кодексу адміністративного судочинства України, тому ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду 05 березня 2021 року був залишений без руху, з наданням строку для усунення недоліків. На виконання умов Дніпропетровського окружного адміністративного суду 05 березня 2021 року позивачем усунуто недоліки позовної заяви у строк, встановлений судом. Позовна заява відповідає вимогам, встановленим статтями 160-161 Кодексу адміністративного судочинства України, справа підсудна Дніпропетровському окружному адміністративному суду, підстави для залишення її без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження у справі, визначених статтями 169-170 Кодексу адміністративного судочинства України, відсутні. Частиною 1 статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного). Відповідно до ч.2 ст.12 Кодексу адміністративного судочинства України, спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи. Враховуючи п. 20 ч.1 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України, проаналізувавши характер спірних правовідносин, предмет доказування та склад учасників тощо, суд дійшов висновку, що дана адміністративна справа є незначної складності (малозначна справа) та не вимагає проведення підготовчого провадження та (або) судового засідання для повного та всебічного встановлення її обставин. Частиною 5 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. З наведеного, суд зробив висновок, що дана справа не відноситься за своїм змістом до встановленого переліку справ передбачених ч.4 ст.12 Кодексу адміністративного судочинства України, є незначної складності та підлягає вирішенню за правилами спрощеного позовного провадження згідно до ч.6 ст.12, ч.2, ч. 3 ст. 257 Кодексу адміністративного судочинства України. Керуючись статтями 4, 12, 171, 257, 260, 262, КАС України, суддя,- УХВАЛИВ: Відкрити провадження в адміністративній справі № 160/2922/21 Справа розглядатиметься суддею Ніколайчук С.В. одноособово в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання, за наявними у справі матеріалами. Запропонувати відповідачу у разі невизнання адміністративного позову протягом п`ятнадцяти днів з моменту отримання (вручення) копії цієї ухвали, надати відзив на позовну заяву (відзив) і всі письмові та електронні докази (які можливо доставити до суду), висновки експертів і заяви свідків, що підтверджують заперечення проти позову разом із доказами, що підтверджують надіслання (надання) копії відзиву і доданих до нього документів іншим учасникам справи. Роз`яснити відповідачу, що відзив на позовну заяву повинен відповідати вимогам частин другої-четвертої статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України. Позивач має право подати до суду відповідь на відзив протягом п`яти днів, з дня його отримання, а відповідач - заперечення протягом п`яти днів, з дня отримання відповіді. Копію цієї ухвали направити учасникам справи. Особи, які беруть участь у справі, або їх представники допускаються до участі у судовому засіданні при наявності документа, що посвідчує особу кожного, та документа, що засвідчує повноваження їх представників. Інформацію щодо розгляду даної справи її учасники можуть отримати в мережі Інтернет за веб-адресою сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України - http://adm.dp.court.gov.ua. Ухвала окремо від рішення суду оскарженню не підлягає. Суддя С.В. Ніколайчук
Дата публікації: 13 квітня 2021
Номер відкриття провадження: № 160/2922/21
Дата відкриття провадження: 12 квітня 2021

Документи:

20 вересня 2021 16:04
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2020 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 2 730 000,00
UAH з ПДВ
2 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 3 112 200,00
UAH з ПДВ
3 112 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 11:51
Електронний підпис
30 квітня 2020 11:51
Технічна частина.7z
30 квітня 2020 11:51
Протокол НР.7Z
30 квітня 2020 11:51
Пропозиція.7z
30 квітня 2020 11:51
Наказ Фролова Ю.М.7Z
30 квітня 2020 11:50
Лист для клієнтів.7z
30 квітня 2020 11:50
Гарантія 3233-20.7z
30 квітня 2020 11:50
Витяг із Статуту.7z
30 квітня 2020 11:50
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

12 травня 2020 18:00
Електронний підпис
12 травня 2020 17:59
Дніпро 12.05.20..zip
12 травня 2020 10:37
Електронний підпис
12 травня 2020 10:33
Довідка(29).zip
12 травня 2020 10:33
Dovidka_20125534160120212943.pdf
12 травня 2020 10:33
Довідка(28).zip
12 травня 2020 10:33
Довідка.pdf
12 травня 2020 10:33
Довідка (2).pdf
12 травня 2020 10:33
public_doc.pdf
12 травня 2020 10:33
39290.zip
12 травня 2020 10:32
Довідка(28).zip
12 травня 2020 10:32
Dovidka_20125534160120212943.pdf
12 травня 2020 10:32
Довідка(29).zip
12 травня 2020 10:32
Довідка (2).pdf
12 травня 2020 10:32
Довідка.pdf
12 травня 2020 10:32
public_doc.pdf
12 травня 2020 10:32
39290.zip
12 травня 2020 10:25
Dovidka_20125534160120212943.pdf
12 травня 2020 10:25
Довідка(28).zip
12 травня 2020 10:25
Довідка(29).zip
12 травня 2020 10:25
Довідка.pdf
12 травня 2020 10:25
public_doc.pdf
12 травня 2020 10:25
Довідка (2).pdf
12 травня 2020 10:25
39290.zip
30 квітня 2020 16:24
Електронний підпис
30 квітня 2020 16:15
Витяг із Статуту.7z
30 квітня 2020 16:15
Лист для клієнтів.7z
30 квітня 2020 16:15
Банківська ліцензія.7z
30 квітня 2020 16:15
Протокол НР.7Z
30 квітня 2020 16:15
Гарантія 3528-20.7z
30 квітня 2020 16:15
Наказ Фролова Ю.М.7Z
30 квітня 2020 16:15
ТП 2.pdf
30 квітня 2020 16:15
ДОГ та Ліцензіі.pdf
30 квітня 2020 16:15
ДОГ ТМ.pdf
30 квітня 2020 16:15
ДОД 2 Мат база.pdf
30 квітня 2020 16:15
тех дод 3 дт 2.pdf
30 квітня 2020 16:15
ВОГ Кард довідка.pdf
30 квітня 2020 16:15
про довідки.pdf
30 квітня 2020 16:15
ДОГ АЗК.pdf
30 квітня 2020 16:15
статут.pdf
30 квітня 2020 16:15
гарантія ст 17.pdf
30 квітня 2020 16:15
уставні.pdf
30 квітня 2020 16:15
дод 5 договор.pdf
30 квітня 2020 16:15
ст 17.pdf
30 квітня 2020 16:15
дод 4,6 погодження.pdf
30 квітня 2020 16:15
Довідка.pdf
30 квітня 2020 16:15
Довідка (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Відхилено 2 730 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 13:42
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 3 112 200,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 13:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2020 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
3 112 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 09:10
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 13:32
20360185 (1).pdf зміни до договору
28 квітня 2021 13:32
1_20360185.pdf укладений
28 квітня 2021 13:31
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 16:21
ДУ №3, дог. №20360 (1).pdf зміни до договору
18 березня 2021 16:21
Повідомлення, дог.№20360-1 (1).pdf зміни до договору
18 березня 2021 16:21
2_ДУ №3, дог. №20360.pdf укладений
18 березня 2021 16:21
1_Повідомлення, дог.№20360-1.pdf укладений
18 березня 2021 16:21
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:30
пролонгация-20360 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:30
1_пролонгация-20360.pdf укладений
31 грудня 2020 10:30
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 17:32
20360-1 (1).pdf зміни до договору
28 травня 2020 17:32
1_20360-1.pdf укладений
28 травня 2020 17:31
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 16:44
ТОВ Вог Кард - договір.pdf укладений
21 травня 2020 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-20360/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-УІІІ
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-20360/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-20360/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-20360/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 2 971 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 495 300,00 UAH)