Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виконання робіт по розробці проектної документації по об'єкту «Реконструкція каналізаційного колектора Д=1000-1200-2000-2200 мм на просп. Правди та вул. Попова на ділянці від вул. Маршала Гречки до вул. Сім’ї Кульженків у м. Києві», стадія – Робоча документація, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015)
Очікувана вартість
1 693 861,80 UAH
UA-2020-03-03-003528-a d8ac7f287f2243499a352e59dec6d71d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Брюханов

+380505726951 bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Андрій Брюханов
+380505726951
bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


відповідно до умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
виконання робіт по розробці проектної документації по об'єкту «Реконструкція каналізаційного колектора Д=1000-1200-2000-2200 мм на просп. Правди та вул. Попова на ділянці від вул. Маршала Гречки до вул. Сім’ї Кульженків у м. Києві», стадія – Робоча документація, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08162, Україна, Київська область, СМТ Чабани, вул. Машинобудівників, буд. 2-В, офіс 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати передбачені Розділом ІV. Порядок здійснення оплати: 4.3. Розрахунки проводяться у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення, після підписання обома Сторонами Акту приймання виконаних підрядних робіт та за умови отримання Замовником цільових бюджетних коштів. 4.4. Сторони домовились, що оплата, передбачена даним Договором, здійснюється тільки за умови отримання Замовником цільових бюджетних коштів від Головного розпорядника коштів на підставі ст.ст.46-49, ст.ст.70, 71, 78 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30 днів з моменту отримання Замовником цільових бюджетних коштів. 4.6. Сторони домовились, що: - Акти приймання виконаних підрядних робіт від вартості робіт по стадії «Робоча документація» по Договору на суму, що становить не більше 80%, Виконавець надає Замовнику та по накладним передає ПД стадії «Робоча документація» Пiсляоплата 30 Календарні 80
Виконання робіт Умови оплати передбачені Розділом ІV. Порядок здійснення оплати: 4.3. Розрахунки проводяться у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення, після підписання обома Сторонами Акту приймання виконаних підрядних робіт та за умови отримання Замовником цільових бюджетних коштів. 4.4. Сторони домовились, що оплата, передбачена даним Договором, здійснюється тільки за умови отримання Замовником цільових бюджетних коштів від Головного розпорядника коштів на підставі ст.ст.46-49, ст.ст.70, 71, 78 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30 днів з моменту отримання Замовником цільових бюджетних коштів. 4.6. Сторони домовились, що: - Акт приймання виконаних підрядних робіт від вартості робіт по стадії «Робоча документація» по Договору на суму, що становить 20%, підписується та оплачується Виконавцю після отримання останнього примірника погодженої ПД зі службами міста. Пiсляоплата 30 Календарні 20

Тендерна документація

03 березня 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 15:14
Звіт_про_укладені_договори_просп_Правди.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО-ТЕХНІК"
#39350520
Переможець 1 693 861,80
UAH з ПДВ
03 березня 2020 15:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 15:20
Звіт_про_укладені_договори_просп_Правди.doc укладений
03 березня 2020 15:19