Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко
Очікувана вартість
353 978,00 UAH
UA-2020-03-03-003508-a ● f83425ad8d5944f3a42a750dbe2e5a41
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дарницький дитячий будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188808 |
Місцезнаходження: | 02121, Україна , Київська обл., Київ, Ялинкова, 58/60 |
Контактна особа: |
Фареній Сергій Миколайович 380445639949 ddbi@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2020 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2020 13:32 |
Очікувана вартість: | 353 978,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 769,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 літр
Молоко, 3,2 %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
250 кілограми
Згущене молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2020 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2020 16:17 |
Тендерна документація зі змінами.pdf | |
11 березня 2020 16:10 |
Зміни до тендерної документації.pdf |
11 березня 2020 16:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 березня 2020 16:17 |
Тендерна документація зі змінами.pdf
|
||||||
11 березня 2020 16:10 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-03-003508-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 04 березня 2020 16:04
Обмеження кола учасників
Замовником в Тендерній документації в Додатку 2 вимагається Акт обстеження Уповноваженого органу Держпродспоживслужби щодо дотримання вимог санітарного законодавства України та відповідних заходів, по'язаною з діяльністю операторів ринку та їх потужностей , виданий в поточному році (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 447 ВІД 08.08.2019) та Акт державного аудиту Держпродспоживслужби, де відображені результати проведення державного контролю, щодо додержання опеераторами ринку - вимог стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, виданий в поточному році (отриманого згідно Наказу № 42 від 06.02.2017 Міністерства аграрної політики та продовольства України) . Згідно ПОСТАНОВИ № 896 від 31.10.2018року Кабінету Міністрів України "Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів" затверджено ПОРЯДОК визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження. Вимагаємо внести зміни в Тендерну Документацію, так вимога Замовнику Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ ТА ПОРУШУЄ ЗАКОННІ ПРАВА УЧАСНИКІВ, так як отримання даних документів, згідно конкретно зазначених ЗАМОВНИКОМ періодів, безпосередньо, не залежить від Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 04 березня 2020 16:09
Причина: Внеселля змін в вимогу
Номер вимоги: UA-2020-03-03-003508-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 06 березня 2020 17:01
Кваліфікаційні критерії
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, що Ваша тендерна документація (ТД) містить дискримінаційні вимоги, зокрема: 1. В Додатку 2 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та додатковим вимогам замовника в п. 9. Учасник виробник повинен надати:
- Акт обстеження Уповноваженого органу Держпродспоживслужби щодо дотримання вимог санітарного законодавства України та відповідних заходів, по'язаною з діяльністю операторів ринку та їх потужностей , виданий в поточному році.
- Акт державного аудиту Держпродспоживслужби, де відображені результати проведення державного контролю, щодо додержання опеераторами ринку - вимог стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, виданий в поточному році
Згідно ПОСТАНОВИ № 896 від 31.10.2018року Кабінету Міністрів України "Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів" затверджено ПОРЯДОК визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження.
Акт обстеження Уповноваженого органу Держпродспоживслужби щодо дотримання вимог санітарного законодавства України та відповідних заходів, по'язаною з діяльністю операторів ринку та їх потужностей Видається згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 447 ВІД 08.08.2019
Акт , складений за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, видавався на підставі НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ № 41 від 06.02.2017, який втратив чинність на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 446 від 08.08.2019
Вимагаємо внести зміни в Тендерну Документацію, так вимога Замовнику Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ ТА ПОРУШУЄ ЗАКОННІ ПРАВА УЧАСНИКІВ, так як отримання даних документів, згідно конкретно зазначених ЗАМОВНИКОМ періодів, безпосередньо, не залежить від Учасника.
Розгорнути
Згорнути
- Акт обстеження Уповноваженого органу Держпродспоживслужби щодо дотримання вимог санітарного законодавства України та відповідних заходів, по'язаною з діяльністю операторів ринку та їх потужностей , виданий в поточному році.
- Акт державного аудиту Держпродспоживслужби, де відображені результати проведення державного контролю, щодо додержання опеераторами ринку - вимог стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, виданий в поточному році
Згідно ПОСТАНОВИ № 896 від 31.10.2018року Кабінету Міністрів України "Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів" затверджено ПОРЯДОК визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження.
Акт обстеження Уповноваженого органу Держпродспоживслужби щодо дотримання вимог санітарного законодавства України та відповідних заходів, по'язаною з діяльністю операторів ринку та їх потужностей Видається згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 447 ВІД 08.08.2019
Акт , складений за результатами державного аудиту щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, видавався на підставі НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ № 41 від 06.02.2017, який втратив чинність на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 446 від 08.08.2019
Вимагаємо внести зміни в Тендерну Документацію, так вимога Замовнику Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ ТА ПОРУШУЄ ЗАКОННІ ПРАВА УЧАСНИКІВ, так як отримання даних документів, згідно конкретно зазначених ЗАМОВНИКОМ періодів, безпосередньо, не залежить від Учасника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2020 16:20
Ваша вимога врахована і до тендерної документації внесено відповідні зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2020 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" |
205 605,00
UAH з ПДВ
|
205 605,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Переяслав - Молпродукт |
241 200,00
UAH з ПДВ
|
241 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Жиріков Ілля Андрійович |
346 500,00
UAH з ПДВ
|
346 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" #00445914 |
Відхилено |
205 605,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2020 13:09
|
ТОВ Переяслав - Молпродукт #00445920 |
Відхилено |
241 200,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2020 13:14
|
Фізична особа підприємець Жиріков Ілля Андрійович #3158712132 |
Переможець |
346 500,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2020 13:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2021 11:39
|
ДУ4 до 2720.pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2021 13:43
|
ДУ3 до 2720.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 13:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2020 16:04
|
ДУ 2 до 2720.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2020 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2020 17:02
|
ДУ 1 до 2720.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2020 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2020 13:02
|
Договір 2720.pdf | укладений |
13 квітня 2020 13:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення середньоринкових цін |
Номер договору про закупівлю: | 27/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ринкових цін |
Номер договору про закупівлю: | 27/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 27/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми договору та кількості товару в обсязі, що не перевищує 20% |
Номер договору про закупівлю: | 27/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |