Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2020-03-03-003346-a ● 0055a3cc9af1440ab67c90f7838a943d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дитячий спеціалізований санаторій "Ялинка" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 05415970 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , Київська обл., Київ, Пуща - Водиця, 7-ма лінія |
Контактна особа: |
Балицька Світлана Іванівна 380444018471 balitski05@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2020 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2020 14:37 |
Очікувана вартість: | 198 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15240000-2: Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 штуки
Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15240000-2 — Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2020 15:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2020 15:01 |
Вимоги рибні консерви ( ікра червона).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-03-003346-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Коваленко Андрій Анатолійович, Код ЄДРПОУ:2900902790
Дата подання: 18 березня 2020 18:02
Неправомірне віхилення - дати чинні в якісних та на зразку
Доброго дня.
Не згодні з причиною відхилення. Дата в декларації виробника на ікру "По правилам", яку надано нами як зразок, вказана 21.10.2019 (підкреслено жовтим). Також дата на зразку 17.02.2020. У додатку надаємо фото зразка, акт приймання-здавання зразка та дублюємо з ЦП декларацію виробника в чинною датою та строками виготовлення та реалізації. Гарантійний лист про надання чинних документів з якості разом з товаром.
Скаржник вважає, що відхиляючи нашу пропозицію, ви порушуєте абзаци четвертий і п'ятий частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 .12 .2016 № 922-VIII (далі — Закон) , частиною 1 статті 3 Закону, статтею 5 Закону, частиною 1 статті 10 Закону, частиною 1 статті 4 Закону, а саме: Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 статті 2 Закону, Замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом:
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стаття 5 Закону розкриває поняття недискримінації учасників:
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Також, усі вищеперелічені принципи наведено в підпункті 6.2 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі Наказ). Більш того, на виконання положень ЗУ №771/97 ВР від 23.12.1997р. «Про безпечність та якість харчових продуктів» та згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ЧИННІ підтверджуючи документи з якості продукції, що поставляється, надаються В МОМЕНТ ПОСТАВКИ ТОВАРУ, що нами також наголошено в гарантійному листі.
Вимагаємо повернути нашу пропозицію на кваліфікацію.
Ми ретельно слідкуємо за дотриманням всіх вимог Замовника та чинного законодавства, та запевняємо Вас, що вам буде доставлена свіжа якісна продукція з чинним пакетом документів з якості та іншими необхідними документами.
Розгорнути
Згорнути
Не згодні з причиною відхилення. Дата в декларації виробника на ікру "По правилам", яку надано нами як зразок, вказана 21.10.2019 (підкреслено жовтим). Також дата на зразку 17.02.2020. У додатку надаємо фото зразка, акт приймання-здавання зразка та дублюємо з ЦП декларацію виробника в чинною датою та строками виготовлення та реалізації. Гарантійний лист про надання чинних документів з якості разом з товаром.
Скаржник вважає, що відхиляючи нашу пропозицію, ви порушуєте абзаци четвертий і п'ятий частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 .12 .2016 № 922-VIII (далі — Закон) , частиною 1 статті 3 Закону, статтею 5 Закону, частиною 1 статті 10 Закону, частиною 1 статті 4 Закону, а саме: Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 статті 2 Закону, Замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом:
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стаття 5 Закону розкриває поняття недискримінації учасників:
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Також, усі вищеперелічені принципи наведено в підпункті 6.2 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі Наказ). Більш того, на виконання положень ЗУ №771/97 ВР від 23.12.1997р. «Про безпечність та якість харчових продуктів» та згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ЧИННІ підтверджуючи документи з якості продукції, що поставляється, надаються В МОМЕНТ ПОСТАВКИ ТОВАРУ, що нами також наголошено в гарантійному листі.
Вимагаємо повернути нашу пропозицію на кваліфікацію.
Ми ретельно слідкуємо за дотриманням всіх вимог Замовника та чинного законодавства, та запевняємо Вас, що вам буде доставлена свіжа якісна продукція з чинним пакетом документів з якості та іншими необхідними документами.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 березня 2020 16:18
Наданий зразок товару Учасника низької якості та невідповідає Декларації виробника доданої до закупівлі. Згідно п.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" дана закупівля не підлягає під дію закону.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Коваленко Андрій Анатолійович #2900902790 |
Відхилено |
169 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 16:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП Торгпродсервіс #30757072 |
Переможець |
171 392,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 16:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 13:39
|
Додаткова до Д 70.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2020 16:00
|
договір №70.pdf | укладений |
26 березня 2020 15:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |