Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ТА ВСТАНОВЛЕННЯ НОВОЇ ОГОРОЖІ КОМПЛЕКСНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ «ЧЕМПІОН» ПО ВУЛ. ВЕРБИЦЬКОГО,23
Очікувана вартість
1 150 000,00 UAH
UA-2020-03-03-003038-a 67be6a2e85d64745955ebbd8b959029f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марянов Іван Дмитрович

380634007234 i.maryanov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Централізована бухгалтерія дитячо-юнацьких спортивних шкіл
Код ЄДРПОУ: 26476487
Місцезнаходження: 02098, Україна , Київська обл., Київ, проспект П.Тичини,18
Контактна особа: Марянов Іван Дмитрович
380634007234
i.maryanov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2020 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 11:00
Очікувана вартість: 1 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ТА ВСТАНОВЛЕННЯ НОВОЇ ОГОРОЖІ КОМПЛЕКСНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ «ЧЕМПІОН» ПО ВУЛ. ВЕРБИЦЬКОГО,23.
Дефектний акт додається.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2020 10:25
Перелік документів останий (1).docx
04 березня 2020 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 14:33
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ОГОРОЖА.doc
03 березня 2020 14:33
Перелік документів останий (1).docx
03 березня 2020 14:33
Дефектний акт огорожа.docx
03 березня 2020 14:33
ТЗ (3).docx
06 березня 2020 10:25
Перелік документів останий (1).docx
06 березня 2020 10:21
Перелік документів останий (1).docx
04 березня 2020 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 14:33
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ОГОРОЖА.doc
03 березня 2020 14:33
Перелік документів останий (1).docx
03 березня 2020 14:33
Дефектний акт огорожа.docx
03 березня 2020 14:33
ТЗ (3).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Порушення ст.22 Закону про публічні закупівлі
Дата подання: 04 березня 2020 09:33
Дата відповіді: 06 березня 2020 10:22
Шановний Замовнику! Просимо вас змінити назви товарів в Дефектному Акті (прибравши слова "Техна-Спорт" , "Спорт") , таких як: 1.Секція огорожі Техна-Спорт 5/6/5 1030х2500мм шт 2.Секція огорожі Техна-Спорт 5/6/5 2030х2500мм 3.Кріплення Спорт-1 оскільки це назви номенклатури конкретного виробника, а отже є дискримінацією інших учасників. Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). У ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону. А саме ст.22,п.2: "...Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму..."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь у новому переліку документів

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-03-003038-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С, Код ЄДРПОУ:21614309
Дата подання: 04 березня 2020 12:48
Виписка з ЄДР
п.7 Переліку документів вимагає надання Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Відповідно до ст.1 ЗУ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виписка - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій. В разі, якщо підприємство чи ФОП реєструвалися до 07.04 2011р. їм надавалося Свідоцтво про державну реєстрацію. На даний час надання актуальних даних з ЄДР здійснюється в вигляді витягу з ЄДР.Вимагання надання саме виписки є дискримінаційною вимогою оскільки не всі Учасники мають саме виписку з ЄДР. До того ж п. 12 вимагає надання саме витягу з ЄДР. Вимагаємо видалити дану вимогу з переліку документів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2020 10:30
Відповідно до положень пункту 1 частини 1 статті 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань":

"1) виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію;".
Отже у випадку неможливості надати документи, які зазначені Замовником, учасник може надати письмове пояснення причин ненадання таких документів.
Номер вимоги: UA-2020-03-03-003038-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С, Код ЄДРПОУ:21614309
Дата подання: 04 березня 2020 12:52
п. 14 Переліку документів
п. 14 Переліку документів вимагає надання копії звіту по формі 1-ДФ за останній звітний період. Відомості наведені в звіті 1-ДФ містять персональні данні робітників підприємства, які поширюються під дію ЗУ від 01.06.10 р. № 2297-VI "Про захист персональних даних" (зі змінами) та не підлягають розголошенню. Просимо видалити дану вимогу з Переліку документів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2020 10:29
З метою недопущення розголошення інформації, що підлягає захисту відповідно до положень Закону України від 01.06.10 р. № 2297-VI "Про захист персональних даних" (зі змінами), замовником прийняте рішення про виключення пункту 14 із ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ.
Номер вимоги: UA-2020-03-03-003038-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Сітка Захід Україна", Код ЄДРПОУ:42756975
Дата подання: 04 березня 2020 13:04
Дискримінація учасників
Шановний Замовнику! Просимо вас змінити назви товарів в Дефектному Акті (прибравши слова "Техна-Спорт" , "Спорт") , таких як:
1.Секція огорожі Техна-Спорт 5/6/5 1030х2500мм шт
2.Секція огорожі Техна-Спорт 5/6/5 2030х2500мм
3.Кріплення Спорт-1
оскільки це назви номенклатури конкретного виробника, а отже є дискримінацією інших учасників.
Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). У ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону.
А саме ст.22,п.2: "...Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму..."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2020 10:29
Відповідь в оновленому переліку документів
Номер вимоги: UA-2020-03-03-003038-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С, Код ЄДРПОУ:21614309
Дата подання: 04 березня 2020 15:12
п.24 Робота в нічну зміну
П. 24 Переліку документів передбачає надання Листа-гарантії про можливість виконання робіт у нічну зміну. Згідно з п. 1.4 Розділу 1 ДБН Б А.3.2-15:2011 Робоче освітлення повинне бути передбачене для всіх будівельних майданчиків і ділянок, де роботи виконуються в нічний та сутінковий часи доби, і здійснюється установками загального освітлення (рівномірного або локалізованого) і комбінованого (до загального додається місцеве).
В дефектному акті відсутні витрати з освітлення що унеможливлює безпечне виконання ро-біт відповідно до вимог ДБН Б А.3.2-15:2011.
Вимога наведена в П. 24 Переліку документів порушує правила охорони праці під час виконання робіт, тому вимагаємо видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2020 10:28
Завантажено оновлений перелік документів
Номер вимоги: UA-2020-03-03-003038-a.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Сітка Захід Україна", Код ЄДРПОУ:42756975
Дата подання: 04 березня 2020 15:35
Довідка МВС
Відповідно до ст. 16 Закону України "Про захист персональних даних", наказу МВС України від 29.11.2016 №1256 максимальний строк надання Довідки встановлено протягом 30 календарних днів з дня надходження запиту.
Яким чином нам як Учаснику надати таку довідку до 10 березня 2020 11:00, якщо закупівля оголошена 03 березня 2020? тобто неповних 4 дні. Просимо надати пояснення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2020 10:30
Відповідь в оновленому переліку документів
Номер вимоги: UA-2020-03-03-003038-a.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД ФРУНЗЕ", Код ЄДРПОУ:00236010
Дата подання: 05 березня 2020 16:31
Порушення ст. 22 про публічні закупівлі
Шановний Замовнику! Згідно Дефектного Акту №1 вказано в п.4 Секція огорожі Техна-Спорт 5/6/5 1030х2500мм
п.5 Секція огорожі Техна-Спорт 5/6/5 2030х2500мм, п.6 Кріплення Спорт-1, що є прямою дискримінацією вимог до учасників, оскількі вказані назви, є назвами конкретного виробника "ТЕХНА".
Згідно пункту 2 частини другої статті 22 Про публічні закупівлі: "Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Данними характеристиками ви порушуєте правила проведення тендера, а саме вказавши назву конкретного виробника
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2020 10:27
Відповідь в оновленому переліку документів

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР КОНСТРАКШН КОМПАНІ" 1 083 814,02
UAH з ПДВ
1 083 814,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 09:35
Лист-відгук_09.07..pdf
10 березня 2020 09:35
Кошторис_Графік.pdf
10 березня 2020 09:35
Лицензия 2017 год.PDF
10 березня 2020 09:35
Наказ__3.pdf
10 березня 2020 09:35
Довідка_працівники..pdf
10 березня 2020 09:35
Довідка_корупція.zip
10 березня 2020 09:35
Витяг ПДВ.pdf
10 березня 2020 09:35
Цінова пропозиція..pdf
10 березня 2020 09:35
Аналогічний Договір.pdf
10 березня 2020 09:35
Лист_субпідрядники..pdf
10 березня 2020 09:35
Витяг з ЄДР.pdf
10 березня 2020 09:35
Баланс_Звіт_за 2019 рік..pdf
10 березня 2020 09:35
Статут_ІКК.pdf
10 березня 2020 09:35
ПРОТОКОЛ__3.pdf
10 березня 2020 09:35
Лист-підтвердження_ст.17.pdf
10 березня 2020 09:35
Довідка_обладнання..pdf
10 березня 2020 09:35
Довідка_офшори..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР КОНСТРАКШН КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР КОНСТРАКШН КОМПАНІ"
#38218510
Переможець 1 083 814,02
UAH з ПДВ
11 березня 2020 08:06

Документи

11 березня 2020 08:05
Протокол 9.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 08:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР КОНСТРАКШН КОМПАНІ"
#38218510
1 083 814,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2020 08:05
Протокол 9.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дод уг 2 від 28.09.20 до дог 1-01-32к від 30.03.20.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 11:13
Договір 1_01_32к.pdf укладений
08 травня 2020 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна в календарному графіку
Номер договору про закупівлю: 1/01/32к
Договір:
Номер додаткової угоди: з 1 по 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 30 вересня 2020
Сума оплати за договором: 1 083 814,02
UAH (в тому числі ПДВ 180 635,67 UAH)