Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі офісні
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2020-03-03-002500-a daa507fb76c94e199811d13b255475a2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Шигимага

+380501555547 dp@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Український державний центр радіочастот" Центральна філія державного підприємства "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 21908235
Вебсайт: http://ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 49064, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро , проспект Сергія Нігояна, 41
Контактна особа: Олександр Шигимага
+380501555547
dp@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2020 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 15:00
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Тендерна документація

03 березня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 13:41
ТД 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-03-002500-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 16 березня 2020 17:37
НЕЗАКОННА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ
Після закінчення аукціону Учасник-переможець (згідно Доручення Голови ДОДА від 08.08.2019 року № 08-52/0/35-19 «Про посилення заходів з підвищення якості організації та проведення процедур закупівель через електронну систему закупівель») повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону (або після відхилення пропозиції попереднього учасника) викласти у систему (в сканованому вигляді) усі кваліфікаційні документи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 10:54
Доброго дня!
Згідно п. 10 ДОКУМЕНТАЦІЇ НА ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНУ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (допорогові закупівлі) до закупівлі меблів офісних (код за ДК 021:2015 - 39130000-2 Офісні меблі) для Центральної філії УДЦР :
«Пропозиція Учасника, оформлюється на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку № 1 до цієї документації.
У графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі.
Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) продукції (у разі закупівлі товару), що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону.
Загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цієї Документації.»
Згідно п. 13 ДОКУМЕНТАЦІЇ НА ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНУ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (допорогові закупівлі) до закупівлі меблів офісних (код за ДК 021:2015 - 39130000-2 Офісні меблі) для Центральної філії УДЦР :
«Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів з документами та інформацією, що вимагається цією документацією, у вигляді сканованих копій з оригіналів документів або з копій документів, завірених належним чином, у форматі pdf. або jpeg, або png, або ppt тощо .»
Центральна філія Державного підприємства "Український державний центр радіочастот" проводить закупівлв згідно Порядку проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг, придбання яких не потребує проведення процедур закупівель згідно Закону України "Про публічні закупівлі ", через систему електронних державних закупівель Рго£огго (далі Порядок).
Відповідно до 2.14. Порядку:
«У разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає технічним вимогам та вимогам до кваліфікації учасників, Комісія відхиляє (дискваліфікує) таку пропозицію Учасника. Підстави відхилення зазначаються Комісією у Висновку та протоколі що оприлюднюється в ProZorro.
Виключними підставами дискваліфікації є:
- пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
- Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Пропозиція ФОП Кутенкової О.О. разом деякими файлами з документами та інформацією, що вимагається цією документацією, у вигляді сканованих копій з оригіналів документів або з копій документів, завірених належним чином, у форматі pdf. або jpeg, або png, або ppt тощо завантажені після кінцевого строку подання пропозмцій, довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору.відсутня, тому пропозиція не відповідає умовам Документації електронних торгів в системі ProZorro. Учасник не може бути визнаним Переможцем.
Номер вимоги: UA-2020-03-03-002500-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 17 березня 2020 15:50
ЗВЕРНЕННЯ ДО ВІДДІЛУ АУДІТОРСЬКОГО КОНТРОЛЮ
ДОРУЧЕННЯ ВИКОНУЮТЬ УСІ ЗАМОВНИКИ НАШОІ ОБЛАСТІ, НЕЗАЛЕЖНО ВІД ТОГО, ЩО ВИ НАПИСАЛИ. МЕТА -ЕКОНОМІЯ БЮДЖЕТУ ОЛАСТІ.
ТОМУ АУДІТ НАШОГО РЕГІОНУ, ЯКИЙ ПРОДИВЛЯЄТЬСЯ УСІ ОСКАРЖЕННЯ НАШОГО РЕГІОНУ, НЕХАЙ ЗВЕРТАЄТЬСЯ ДО ВАС ЩОДО НЕЕКОНОМІІ НАШИХ КОШТІВ.
ПРОЧИТАЙТЕ ОРИГІНАЛ ДОРУЧЕННЯ. НЕЗАЛЕЖНО ВІД ВАШИХ ВИМОГ У ТД, ВИ ПОВИННІ СЛІДКУВАТИ ДОРУЧЕННЯМ. МЕНІ У НАШІЙ МІСЬКРАДІ ДОВОДИЛИ ЦЕ БЕЗЛІЧ РАЗІВ.
ТОМУ Я ПИШУ ЗАЯВУ ЩОДО НЕВИКОНВННЯ ДОРУЧЕННЯ :
Доручення Голови ДОДА від 08.08.2019 року № 08-52/0/35-19
ДО МІСЬКРАДИ ВІДНОСНО ВАШОІ ОРГАНІЗАЦІІ.
БО ТАК НЕ МОЖНА-ПІВОБЛАСТІ ВИКОНУЮТЬ, А ПІВОБЛАСТІ-НІ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 16:15
Згідно п. 10 ДОКУМЕНТАЦІЇ НА ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНУ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (допорогові закупівлі) до закупівлі меблів офісних (код за ДК 021:2015 - 39130000-2 Офісні меблі) для Центральної філії УДЦР :
«Пропозиція Учасника, оформлюється на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку № 1 до цієї документації.
У графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі.
Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) продукції (у разі закупівлі товару), що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону.
Загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цієї Документації.»
Згідно п. 13 ДОКУМЕНТАЦІЇ НА ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНУ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (допорогові закупівлі) до закупівлі меблів офісних (код за ДК 021:2015 - 39130000-2 Офісні меблі) для Центральної філії УДЦР :
«Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів з документами та інформацією, що вимагається цією документацією, у вигляді сканованих копій з оригіналів документів або з копій документів, завірених належним чином, у форматі pdf. або jpeg, або png, або ppt тощо .»
Центральна філія Державного підприємства "Український державний центр радіочастот" проводить закупівлв згідно Порядку проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг, придбання яких не потребує проведення процедур закупівель згідно Закону України "Про публічні закупівлі ", через систему електронних державних закупівель Рго£огго (далі Порядок).
Відповідно до 2.14. Порядку:
«У разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає технічним вимогам та вимогам до кваліфікації учасників, Комісія відхиляє (дискваліфікує) таку пропозицію Учасника. Підстави відхилення зазначаються Комісією у Висновку та протоколі що оприлюднюється в ProZorro.
Виключними підставами дискваліфікації є:
- пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
- Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Пропозиція ФОП Кутенкової О.О. разом деякими файлами з документами та інформацією, що вимагається цією документацією, у вигляді сканованих копій з оригіналів документів або з копій документів, завірених належним чином, у форматі pdf. або jpeg, або png, або ppt тощо завантажені після кінцевого строку подання пропозмцій, довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору.відсутня, тому пропозиція не відповідає умовам Документації електронних торгів в системі ProZorro. Учасник не може бути визнаним Переможцем.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Меблі офісні
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 13 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 130,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 березня 2020 15:58
Закінчення: 13 березня 2020 16:19
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7 од
Меблі офісні для Центральної філії УДЦР (м. Дніпро) (власні кошти підприємства)
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пр. Сергія Нігояна, 41
Дата доставки: 30 квітня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2020 13:41
ТД 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 11 982,00
UAH з ПДВ
11 982,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кутенкова О.О. 13 000,00
UAH з ПДВ
11 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2020 23:32
Електронний підпис
15 березня 2020 23:27
УМОВИ ДОГОВОРУ
15 березня 2020 23:25
ТУ
15 березня 2020 23:25
цп
12 березня 2020 00:35
ВИТЯГ КУТЕНКОВА ОО 2020Р.pdf
12 березня 2020 00:35
Витяг платника.jpg
12 березня 2020 00:35
довідка корупціі.pdf
12 березня 2020 00:35
ИНН Кутенкова ОО.jpg
12 березня 2020 00:35
Контакт ФОП Кутенкова О.pdf
12 березня 2020 00:35
ПАСПОРТ КУТЕНКОВА ОО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ФОП Кутенкова О.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
Відхилено 11 890,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 16:58
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Переможець 11 982,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 16:59

Документи

16 березня 2020 16:58
Електронний підпис
16 березня 2020 16:58
Протокол розгляду.pdf

Документи

16 березня 2020 16:59
Електронний підпис
16 березня 2020 16:59
Протокол розгляду 1 (2).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
11 982,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2020 16:59
Електронний підпис
16 березня 2020 16:59
Протокол розгляду 1 (2).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 11:03
d421.pdf укладений
27 березня 2020 11:03