Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень за індексами 106, 107, м.Львів, пл.Ринок, 1
Очікувана вартість
598 600,00 UAH
UA-2020-03-03-001248-c 705196529d874338966e8f2aae4ad69c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тихоліз Ірина Ярославівна

+380322975839 irynayakovets@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛКП "Ратуша-сервіс"
Код ЄДРПОУ: 23949155
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок,1,326
Контактна особа: Тихоліз Ірина Ярославівна
+380322975839
irynayakovets@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2020 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2020 17:09
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2020 17:09
Початок аукціону: 19 березня 2020 11:05
Очікувана вартість: 598 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 м.кв
Поточний ремонт приміщень за індексами 106, 107, м.Львів, пл.Ринок, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі не більше 30% вартості договору (у разі здійснення попередньої оплати) Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах коштів, спрямованих на виконання робіт, що є предметом цього Договору. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 85 % їх загальної вартості за договірною ціною (з врахуванням авансового платежу). Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 15 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 17:05
Проект Договору ____ .doc
03 березня 2020 17:05
Додаток 3 технічне завдання індекс 106_107.docx
03 березня 2020 17:05
тендерна документація 106_107.docx
03 березня 2020 17:05
ОГОЛОШЕННЯ інд.106_107.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-24-000029 ● 024d292b89554e4eb1580d493654d95c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2020 15:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

24.04.2020 № 70

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.04.2020 № 70.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-03-03-001248-c 03.03.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на Висновки моніторингу закупівлі Державною аудиторської служби Західного офісу Держаудит служби від 07.05.2020 року, повідомляємо наступне: Щодо не підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам щодо наявності необхідних працівників повідомляємо, наступне. Так у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід поданої Учасником ТОВ «БК ТМ ГРУП» відсутні відомості про «Трудовий договір, договір ЦПХ, інше». Дані відомості мають інформативний характер, оскільки критеріями оцінки учасника є «достатня кількість» працівників та їх досвід. Замовник в сукупності з цією формою досліджує звіт 1ДФ та ЄСВ з якого випливає факт, що дані працівники дійсно працюють в даного Учасника. Враховуючи наведене, тендерним комітетом не зазначення інформації про те, що дані працівники працюють на підставі Трудового договору чи ЦПХ, є формальною помилкою та не впливає на виконання робіт з поточного ремонту. Щодо аналогічності договорів. Не зазначення учасником в табличній формі відомостей про номер та дату договору не може вважатись грубим порушенням, оскільки таблична форма аналогічних договорів подається в сукупності з сканкопією даного договору. Якщо інформація, не була зазначена учасником, однак може бути отримана з інших джерел інформації, в даному випадку із договору долученого Учасником, повинна розглядатись як формальна помилка учасника. Акцептування пропозиції Учасника ТОВ «БК ТМ ГРУП» та рішення про кваліфікацію даних неточностей, як «формальні помилки», ніяким чином не призвело до зловживань з нашого боку як Замовника. Не стало це і причиною для збільшення витрат бюджетних коштів, не призвело до будь-яких інших негативних наслідків. Крім того хочемо зауважити, що в Технічному завданні (Додаток №3 до Тендерної документації) передбачено обов’язок прибирати та вивозити будівельне сміття після закінчення робочої зміни та виконання робіт, тобто після кожного робочого дня зранку до 9:00 або після 18:00. Чітко прописано, що це здійснюється силами підрядника. Вимога щодо наявності транспорту в Підрядника в Тендерній документації відсутня, а отже спосіб чи засіб, яким буде виноситись чи вивозитись сміття залишається на розсуд Підрядника – чи це навантаження та вивезення вручну, чи шляхом оренди авто, чи із застосуванням власної машини працівників. Учасник зобов’язаний зазначати в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю. За результатами кваліфікації Учасника ТОВ «БК ТМ ГРУП» укладено договір № 21/04-01 від 21.04.2020 року та керуючись принципами здійснення публічних закупівель, зокрема максимальна економія, ефективність та пропорційність, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Це не призвело до зловживань з нашого боку як Замовника, не призвело до будь-яких негативних наслідків, не порушує прав та інтересів інших учасників торгів та в підсумку не має негативного впливу для бюджетів. Здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень: На виконання зобов’язань Державної аудиторської служби України, для усунення виявлених порушень законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель та з метою недопущення подібних випадків у подальшому, тендерним комітетом замовника: 1) проаналізовано та взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 2) одноголосно вирішено в майбутньому чітко дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель в процесі дослідження документів поданих Учасниками в складі Тендерних пропозицій.

2020-05-13 15:34:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2020 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕАНДРА" 520 185,54
UAH з ПДВ
478 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ТМ ГРУП" 546 185,49
UAH з ПДВ
478 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРАЩА-ІДЕЯ" 548 000,00
UAH з ПДВ
479 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Кіщук Інна Валеріївна 568 293,55
UAH з ПДВ
479 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПРІОРБУД 571 442,40
UAH з ПДВ
480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 16:18
Електронний підпис
18 березня 2020 16:15
статут0001.pdf
18 березня 2020 16:15
Опис реєстрація0001.pdf
18 березня 2020 16:15
Наказ на директора0001.pdf
18 березня 2020 16:15
код0002.pdf
18 березня 2020 16:15
Витяг ПДВ0001.pdf
18 березня 2020 16:15
Виписка з ЄДР0001.pdf
18 березня 2020 16:15
Довыдка ст.170001.pdf
18 березня 2020 16:15
Інф. про підприємство0001.pdf
18 березня 2020 16:15
Договыр та лист- згода0001.pdf
18 березня 2020 16:15
Кошторис0001.pdf
18 березня 2020 16:15
Календарний графік0001.pdf
18 березня 2020 16:15
Довідка про ціну0002.pdf
18 березня 2020 16:15
Довідка про ліцензію0001.pdf
18 березня 2020 16:15
Технічні вимоги0001.pdf
18 березня 2020 16:15
ЄСВ0001.pdf
18 березня 2020 16:15
1дф 4кв.20200001.pdf
18 березня 2020 16:15
Пропозиція0001.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 17:59
Електронний підпис
03 квітня 2020 17:55
Довідка про несудимість
18 березня 2020 11:42
Електронний підпис
18 березня 2020 11:12
Опис до Статуту.pdf
18 березня 2020 11:12
Статут.pdf
18 березня 2020 11:12
Протокол на директора.pdf
18 березня 2020 11:12
паспорт.pdf
18 березня 2020 11:12
КОШТОРИС.pdf
18 березня 2020 11:12
ЄСВ.pdf
18 березня 2020 11:12
витяг.pdf
18 березня 2020 11:12
22. Аналогічний договір. .pdf
18 березня 2020 11:12
21. Санкції .pdf
18 березня 2020 11:12
20. Графік робіт ..pdf
18 березня 2020 11:12
19. Звіт 1ДФ ненадання ..pdf
18 березня 2020 11:12
18. Корупційні дії ..pdf
18 березня 2020 11:12
16. Повноваження.pdf
18 березня 2020 11:12
15. ліцензія.pdf
18 березня 2020 11:12
14. Довідка про матеріали.pdf
18 березня 2020 11:12
13. Гарантійний термін.pdf
18 березня 2020 11:12
12. Відповідність.pdf
18 березня 2020 11:12
11. Проект договору.pdf
18 березня 2020 11:12
10. Субпідрядники.pdf
18 березня 2020 11:12
9. Демпінг.pdf
18 березня 2020 11:12
7. Технічне завдання ..pdf
18 березня 2020 11:12
6. Тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2020 11:12
5. Про учасника.pdf
18 березня 2020 11:12
4. Стаття 17.pdf
18 березня 2020 11:12
2 Наявність працівників.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 12:14
Електронний підпис
18 березня 2020 12:11
9.7) 1-ДФ форма.pdf
18 березня 2020 12:11
9.5.)1. Додаток до Ліцензі.pdf
18 березня 2020 12:11
9.5) Ліцензія.pdf
18 березня 2020 12:11
9.4) Статут (повністю).pdf
18 березня 2020 12:11
9.2) Витяг з ЄДРЮО.pdf
18 березня 2020 12:11
8. Інша Інформація.pdf
18 березня 2020 12:11
1.6. Цінова Пропозиція.pdf
18 березня 2020 12:11
1.5. Проект Договору.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 11:58
Електронний підпис
17 березня 2020 11:49
Наказ Ровецький.pdf
17 березня 2020 11:49
Відомості про учасника.pdf
17 березня 2020 11:49
Договір ЦПХ Манжура.pdf
17 березня 2020 11:49
Тенерна Пропозиція.pdf
17 березня 2020 11:49
Аналогічний договір.pdf
17 березня 2020 11:49
Каленарний план.pdf
17 березня 2020 11:49
234_ДЦ_ССР.pdf
17 березня 2020 11:49
Звіт ЄСВ.pdf
17 березня 2020 11:49
Посвічення Наумчук В.В..pdf
17 березня 2020 11:49
234_ДЦ_ДЦ.pdf
17 березня 2020 11:49
Посвічення Мурак А.А..pdf
17 березня 2020 11:49
Трудова книга Ровецький.pdf
17 березня 2020 11:49
Звіт 1ДФ.pdf
17 березня 2020 11:49
Технічні вимоги.pdf
17 березня 2020 11:49
Довідка про несудимість.pdf
17 березня 2020 11:49
Договір ЦПХ Гриньо.pdf
17 березня 2020 11:49
Трудова книга Кіщук.pdf
17 березня 2020 11:49
Договір.pdf
17 березня 2020 11:49
Договір ЦПХ Куліш.pdf
17 березня 2020 11:49
Посвічення Кіщук М.В..pdf
17 березня 2020 11:49
Лист про демпінг.pdf
17 березня 2020 11:49
234_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
17 березня 2020 11:49
Договір ЦПХ Наумчук.pdf
17 березня 2020 11:49
Гарантійні зобовязання.pdf
17 березня 2020 11:49
Паспорт.pdf
17 березня 2020 11:49
234_ДЦ_ПС.pdf
17 березня 2020 11:49
234_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
17 березня 2020 11:49
234_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
17 березня 2020 11:49
Договір ЦПХ Мудрак.pdf
17 березня 2020 11:49
234_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf

Публічні документи

16 березня 2020 14:10
Електронний підпис
16 березня 2020 14:08
Інші документи.pdf
16 березня 2020 14:08
Тендерна пропозиція.pdf
16 березня 2020 14:08
Проект_Договору.pdf
16 березня 2020 14:08
Технічна частина.pdf
16 березня 2020 14:08
Вимоги до учасників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕАНДРА"

ТОВ "БК ТМ ГРУП"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРАЩА-ІДЕЯ"

ФОП Кіщук Інна Валеріївна

ПП ПРІОРБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕАНДРА"
#42468592
Відхилено 478 500,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 14:52
ТОВ "БК ТМ ГРУП"
#43356319
Переможець 478 999,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК ТМ ГРУП"
#43356319
478 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 11:52
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 09:55
календарний план укладений
22 квітня 2020 09:36
Договірна ціна укладений
22 квітня 2020 09:36
Договір укладений
22 квітня 2020 09:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 478 999,00
UAH