Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛКП "Ратуша-сервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 23949155 |
Місцезнаходження: | 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок,1,326 |
Контактна особа: |
Тихоліз Ірина Ярославівна +380322975839 irynayakovets@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2020 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2020 17:09 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2020 17:09 |
Початок аукціону: | 19 березня 2020 11:05 |
Очікувана вартість: | 598 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі не більше 30% вартості договору (у разі здійснення попередньої оплати) | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах коштів, спрямованих на виконання робіт, що є предметом цього Договору. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 85 % їх загальної вартості за договірною ціною (з врахуванням авансового платежу). Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 15 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2020 17:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2020 17:05 |
Проект Договору ____ .doc | |
03 березня 2020 17:05 |
Додаток 3 технічне завдання індекс 106_107.docx | |
03 березня 2020 17:05 |
тендерна документація 106_107.docx | |
03 березня 2020 17:05 |
ОГОЛОШЕННЯ інд.106_107.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-24-000029 ● 024d292b89554e4eb1580d493654d95c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2020 15:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.04.2020 № 70
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.04.2020 № 70.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-03-03-001248-c 03.03.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновки моніторингу закупівлі Державною аудиторської служби Західного офісу Держаудит служби від 07.05.2020 року, повідомляємо наступне: Щодо не підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам щодо наявності необхідних працівників повідомляємо, наступне. Так у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід поданої Учасником ТОВ «БК ТМ ГРУП» відсутні відомості про «Трудовий договір, договір ЦПХ, інше». Дані відомості мають інформативний характер, оскільки критеріями оцінки учасника є «достатня кількість» працівників та їх досвід. Замовник в сукупності з цією формою досліджує звіт 1ДФ та ЄСВ з якого випливає факт, що дані працівники дійсно працюють в даного Учасника. Враховуючи наведене, тендерним комітетом не зазначення інформації про те, що дані працівники працюють на підставі Трудового договору чи ЦПХ, є формальною помилкою та не впливає на виконання робіт з поточного ремонту. Щодо аналогічності договорів. Не зазначення учасником в табличній формі відомостей про номер та дату договору не може вважатись грубим порушенням, оскільки таблична форма аналогічних договорів подається в сукупності з сканкопією даного договору. Якщо інформація, не була зазначена учасником, однак може бути отримана з інших джерел інформації, в даному випадку із договору долученого Учасником, повинна розглядатись як формальна помилка учасника. Акцептування пропозиції Учасника ТОВ «БК ТМ ГРУП» та рішення про кваліфікацію даних неточностей, як «формальні помилки», ніяким чином не призвело до зловживань з нашого боку як Замовника. Не стало це і причиною для збільшення витрат бюджетних коштів, не призвело до будь-яких інших негативних наслідків. Крім того хочемо зауважити, що в Технічному завданні (Додаток №3 до Тендерної документації) передбачено обов’язок прибирати та вивозити будівельне сміття після закінчення робочої зміни та виконання робіт, тобто після кожного робочого дня зранку до 9:00 або після 18:00. Чітко прописано, що це здійснюється силами підрядника. Вимога щодо наявності транспорту в Підрядника в Тендерній документації відсутня, а отже спосіб чи засіб, яким буде виноситись чи вивозитись сміття залишається на розсуд Підрядника – чи це навантаження та вивезення вручну, чи шляхом оренди авто, чи із застосуванням власної машини працівників. Учасник зобов’язаний зазначати в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю. За результатами кваліфікації Учасника ТОВ «БК ТМ ГРУП» укладено договір № 21/04-01 від 21.04.2020 року та керуючись принципами здійснення публічних закупівель, зокрема максимальна економія, ефективність та пропорційність, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Це не призвело до зловживань з нашого боку як Замовника, не призвело до будь-яких негативних наслідків, не порушує прав та інтересів інших учасників торгів та в підсумку не має негативного впливу для бюджетів. Здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень: На виконання зобов’язань Державної аудиторської служби України, для усунення виявлених порушень законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель та з метою недопущення подібних випадків у подальшому, тендерним комітетом замовника: 1) проаналізовано та взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 2) одноголосно вирішено в майбутньому чітко дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель в процесі дослідження документів поданих Учасниками в складі Тендерних пропозицій.
2020-05-13 15:34:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2020 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕАНДРА" |
520 185,54
UAH з ПДВ
|
478 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК ТМ ГРУП" |
546 185,49
UAH з ПДВ
|
478 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРАЩА-ІДЕЯ" |
548 000,00
UAH з ПДВ
|
479 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Кіщук Інна Валеріївна |
568 293,55
UAH з ПДВ
|
479 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ПРІОРБУД |
571 442,40
UAH з ПДВ
|
480 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕАНДРА" #42468592 |
Відхилено |
478 500,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 14:52
|
ТОВ "БК ТМ ГРУП" #43356319 |
Переможець |
478 999,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2020 09:55
|
календарний план | укладений |
22 квітня 2020 09:36
|
Договірна ціна | укладений |
22 квітня 2020 09:36
|
Договір | укладений |
22 квітня 2020 09:36
|