Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція шляхопроводу через залізницю та підходи до нього на км 164+068 автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ-Знам'янка, Черкаська область
Очікувана вартість
125 384 617,00 UAH
UA-2020-03-03-001222-c 74509e44338e486cb77b5dcb97a1b00e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучеренко Олена

380688011444 TENDERCK@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05422303
Місцезнаходження: 18006, Україна , Черкаська обл., Черкаси, бульвар Шевченка, будинок 389
Контактна особа: Кучеренко Олена
380688011444
TENDERCK@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2020 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 11:49
Очікувана вартість: 125 384 617,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 253 846,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 626923.09 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція шляхопроводу через залізницю та підходи до нього на км 164+068 автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ-Знам'янка, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: H-01 — Київ - Знам’янка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями). Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від їх річної вартості, встановленого планом використання бюджетних коштів на строк не більше трьох місяців. Підрядник протягом трьох місяців з моменту надходження коштів зобов’язаний використати отримані кошти для надання послуг за Договором. Підтвердженням цільового використання отриманих коштів є підписаний Сторонами Акт виконаних робіт форми КБ-2в. У випадку, якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів, Підрядник не надасть Замовнику підтвердження цільового використання отриманих коштів, отримана Підрядником сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 5 (п’яти) банківських днів після спливу вказаного строку. За користування Підрядником коштами, наданими у якості попередньої оплати, у випадку їх несвоєчасного використання/повернення, Підрядник сплачує Замовнику 5% від суми несвоєчасно використаних/повернутих коштів за кожен день такої затримки. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата наданих послуг/виконаних робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання форм КБ-2в, КБ-3, та за наявності відповідного бюджетного фінансування. Пiсляоплата 30 Робочі 65
Виконання робіт Остаточні розрахунки з Підрядником в розмірі 5% від ціни Договору (п. 3.1. Договору) здійснюються Замовником за наявності відповідних бюджетних асигнувань протягом 10 (десяти) робочих днів, після отримання Замовником зареєстрованого Державною архітектурно-будівельною інспекцією України сертифіката, який підтверджує прийняття об’єкта в експлуатацію на підставі Акту готовності об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 10 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 15:31
ТД реконструкція Н-01 км164 068 03.04.2020.docx
03 квітня 2020 15:31
Перелік змін 03.04.2020.docx
03 квітня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 15:31
ТД реконструкція Н-01 км164 068 03.04.2020.docx
27 березня 2020 17:05
ТД реконструкція Н-01 км164 068 27.03.20.docx
20 березня 2020 16:21
ТД реконструкція Н-01 км164 068 20.03.20.docx
03 березня 2020 16:53
ТД реконструкція Н-01 км164 068.docx
03 квітня 2020 15:31
Перелік змін 03.04.2020.docx
27 березня 2020 17:05
Перелік змін 27.03.2020.docx
20 березня 2020 16:21
Перелік змін 20.03.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо надання документів
Дата подання: 17 березня 2020 21:26
Дата відповіді: 20 березня 2020 16:03
Тендерною документацією передбачено надання чинного Сертифікату системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001. Чи достатнім буде надання чинного договору на здійснення технічного супроводу та контролю якості з організацією, яка має чинний сертифікат ISO 9001?
Відповідь: Відповідно до ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з, у томі числі чинним Сертифікатом системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001, з підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату).
щодо усунення порушень антимонопольного законодавства
Дата подання: 19 березня 2020 09:00
Дата відповіді: 24 березня 2020 08:41
Якщо підприємство має досвід виконання робіт по ремонту об’єктів транспортної інфраструктури (мостів та шляхопроводів) класу наслідків (відповідальності) СС3 з обсягом фінансування, не меншим очікуваної вартості даного тендеру, це означає наявність у даного підприємства досвіду та спроможності ведення генерального підряду – технічної та фінансової. Такий досвід доводить спроможність підприємства виконувати капітальний ремонт мостів та шляхопроводів класу наслідків (відповідальності) СС3. В Україні понад 17 000 мостів , з них більше 9 000 – потребують капітального ремонту. Види та засоби виконання робіт з капітального ремонту визначаються індивідуально для кожного об’єкту згідно обстежень та проектно-кошторисної документації. Тому кожен об’єкт (міст, шляхопровід) – індивідуальний за видами та обсягами робіт з його капітального ремонту. Якщо підприємство виконувало капітальний ремонт або реконструкцію мостів та шляхопроводів класу наслідків (відповідальності) СС3 за обсягами фінансування не меншими, ніж очікувана вартість даного тендеру, то види робіт за виконаними об’єктами не будуть співпадати за переліком та видами з даним об’єктом. Але це не говорить про неспроможність підприємства виконувати дані види робіт на даному об’єкті, тому що по складності він не перевищує категорій інших об’єктів, що виконувало підприємство. Тому вимоги щодо наявності у учасника тендеру досвіду виконання конкретних видів та обсягів робіт - суперечать антимонопольному законодавству та виключають можливість участі у тендері багатьох підприємств, які мають достатню кваліфікацію та досвід виконання робіт по ремонту об’єктів транспортної інфраструктури (мостів та шляхопроводів) класу наслідків (відповідальності) СС3. Якщо підприємство доведе наявність фахівців, матеріально-технічної бази, досвід роботи на аналогічних об’єктах протягом останніх трьох років і зможе надати найнижчу цінову пропозицію, не можна обмежувати можливість його участь у тендері. Це дасть можливість зекономити бюджетні кошти. Просимо виключити з положень вимог щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору перелік конкретних видів та обсягів робіт, як такі, що суперечать антимонопольному законодавству, обмежують коло учасників тендеру та можуть призвести до завищення ціни тендеру та збитків держави.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною 3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за потрібне до неї включити. Враховуючи наведене, вважаємо, що вимоги ТД та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-03-001222-c.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Спеціалізована механізована колона № 23, Код ЄДРПОУ:35329851
Дата подання: 04 квітня 2020 16:09
СКАРГА НА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Тендерна документація по вказаній закупівлі складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Жалобу відкликано для доопрацювання.
Дата: 07 квітня 2020 19:15
рішення від 08.04.2020 № 6660.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2020 20:07

Документи подані скаржником

04 квітня 2020 16:09
довідка КБ-3 від 23.12.2019
04 квітня 2020 16:09
договір 174-11
04 квітня 2020 16:09
додаток 2.7 ТД
04 квітня 2020 16:09
додаток 3 ТД
04 квітня 2020 16:09
оголошення
04 квітня 2020 16:09
скарга ТОВ "СМК 23"
04 квітня 2020 16:09
відгук замовника

Документи Органу Оскарження

08 квітня 2020 20:07
рішення від 08.04.2020 № 6660.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОСТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 120 788 000,00
UAH з ПДВ
120 788 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОЗАГІН-55" 122 350 000,00
UAH з ПДВ
122 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 15:00
Електронний підпис
09 квітня 2020 18:26
Електронний підпис
09 квітня 2020 18:22
Копії наказів ТОВ РДС3.pdf
09 квітня 2020 18:22
Копії наказів ТОВ РДС 2.pdf
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_520 101 М-12_Акт 9.pdf
09 квітня 2020 18:22
Копії дипломів ТОВ РДС.pdf
09 квітня 2020 18:22
Виписка.pdf
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_520 101 М-12_Договiр.pdf
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_520 101 М-12_Акт 16.pdf
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_520 101 М-12_Акт 19_20_.pdf
09 квітня 2020 18:22
КБ_2.rar
09 квітня 2020 18:22
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_520 101 М-12_Акт 10_11.pdf
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_520 101 М-12_Акт 7_8_1.pdf
09 квітня 2020 18:22
Технічне завдання.pdf
09 квітня 2020 18:22
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_520 101 М-12_Акт 17.pdf
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_520 101 М-12_Акт 22.pdf
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_520 101 М-12_Акт 24.pdf
09 квітня 2020 18:22
Довідка працівники 1_7.pdf
09 квітня 2020 18:22
СТ-17_Довідка податкова.pdf
09 квітня 2020 18:22
Довідка мат-тех база.pdf
09 квітня 2020 18:22
КБ_1.rar
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_535 619 М-12_Акти.pdf
09 квітня 2020 18:22
Довідка працівники 1_6.pdf
09 квітня 2020 18:22
Довідка субпідряд.pdf
09 квітня 2020 18:22
Згода ШРБУ100.pdf
09 квітня 2020 18:22
Атетстат на Гофманн.PDF
09 квітня 2020 18:22
Довідка працівники 1_5.pdf
09 квітня 2020 18:22
Довідка працівники.pdf
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_535 619 М-12_Договiр.pdf
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_520 101 М-12_Акт 5.pdf
09 квітня 2020 18:22
СТ-17_довідка.pdf
09 квітня 2020 18:22
Договора.rar
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_520 101 М-12_Акт 6.pdf
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_520 101 М-12_Акт 7_8_3.pdf
09 квітня 2020 18:22
Довідка працівники 1_3.pdf
09 квітня 2020 18:22
ISO.pdf
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_520 101 М-12_Акт 25.pdf
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_520 101 М-12_Акт 23.pdf
09 квітня 2020 18:22
Договор Мостострой.pdf
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_520 101 М-12_Акт 15.pdf
09 квітня 2020 18:22
Довідка про досвід.pdf
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_520 101 М-12_Акт 14.pdf
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_520 101 М-12_Акт 20_19_.pdf
09 квітня 2020 18:22
Довідка працівники 1_2.pdf
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_520 101 М-12_Акт 7_8_2.pdf
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_520 101 М-12_Акт 1_2_3_4.pdf
09 квітня 2020 18:22
Довідка лабораторія.pdf
09 квітня 2020 18:22
Копії тех паспортів.PDF
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_520 101 М-12_Акт 12_13.pdf
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_520 101 М-12_Акт 18.pdf
09 квітня 2020 18:22
Досвiд_520 101 М-12_Акт 26.pdf
09 квітня 2020 18:22
Проект договору.pdf
09 квітня 2020 18:22
Техпаспорт JCB.pdf
09 квітня 2020 18:22
Ліцензія.pdf
09 квітня 2020 18:22
Догвір техніка ШРБУ100.pdf
09 квітня 2020 18:22
Довідка працівники 1_1.pdf
09 квітня 2020 18:22
Дозвіл кран.pdf
09 квітня 2020 18:22
Довідка працівники 1_4.pdf
09 квітня 2020 18:22
Договор вишка ГБС.pdf
09 квітня 2020 18:22
Лист від Рента Лізинг.pdf
09 квітня 2020 18:22
Скан витягу ПДВ.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 21:43
03_3_Технiка_Аренда 2.pdf
09 квітня 2020 21:43
05_1_Досвiд_ДЦ.pdf
09 квітня 2020 21:43
03_1_Технiка_Власна.pdf
09 квітня 2020 21:43
Трудові книжки.pdf
09 квітня 2020 21:43
Працівники.pdf
09 квітня 2020 21:43
Стаття 17.pdf
09 квітня 2020 21:43
05_2_Досвiд_КБ.pdf
09 квітня 2020 21:43
03_2_Технiка_Аренда 1.pdf
09 квітня 2020 21:43
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОСТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОЗАГІН-55"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МОСТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39272029
Переможець 120 788 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 13:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОСТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39272029
120 788 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 10:02
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 10:00
ДУ №7 до дог. 89.1-03 від 08.12.2021.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 10:00
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 15:34
ДУ №5 до дог. 89.1-03 від 25.03.2021 (1).pdf зміни до договору
26 березня 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2021 16:20
ДУ №4 до дог. 89.1-03 від 15.03.2021 (1).pdf зміни до договору
15 березня 2021 16:20
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:18
ДУ №3 до дог. 89.1-03 від 29.12.2020 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:18
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 12:02
ДУ №2 до дог. 89.1-03 від 16.12.2020 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 12:01
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2020 10:58
ДУ №1 до дог. 89.1-03 від 10.06.2020 (3).pdf зміни до договору
12 червня 2020 10:57
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 17:07
Дог. №89.1-03 від 06.05.20.pdf укладений
07 травня 2020 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2020 р. № 36 «Перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», враховуючи лист Підрядника вих. №2105/1 від 21.05.2020 р., керуючись пунктами 5.7., 5.8., 17.8. Договору
Номер договору про закупівлю: 89/1-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2020 р. № 36 «Перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2020 р. № 1247, керуючись пунктами 1.2., 5.3., 5.8., 17.8. Договору
Номер договору про закупівлю: 89/1-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2020 р. № 36 «Перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2020 р. № 1247, керуючись пунктами 1.2., 5.3., 5.8., 17.8. Договору
Номер договору про закупівлю: 89/1-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №122 від 17.02.2021 р. «Деякі питання дорожнього господарства», керуючись п. 5.8., 17.8, Договору
Номер договору про закупівлю: 89/1-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 17.8, Договору
Номер договору про закупівлю: 89/1-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи зменшення обсягів закупівлі, керуючись пунктами 3.5., 17.8. Договору
Номер договору про закупівлю: 89/1-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 110 732 434,44
UAH (в тому числі ПДВ 18 455 405,74 UAH)