Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дрова для опалення твердої породи
Очікувана вартість
692 500,00 UAH
UA-2020-03-03-001059-c ● b3218a9a99044deb9ccdd2b5e3575d19
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЕКТОР З ПИТАНЬ ОСВІТИ КІЦМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02147256 |
Місцезнаходження: | 59300, Україна , Чернівецька обл., Кіцмань, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Раковіца Світлана Степанівна 0373623989 buhosvita2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2020 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2020 12:22 |
Очікувана вартість: | 692 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Дрова для опалення твердої породи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
572 м3
дрова для опалення твердої породи. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
59300, Україна, Чернівецька область, Кіцмань, Чернівецька область, загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади Кіцманського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється після поставки Товару шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з дати поставки відповідно до вимог ст. 49 Бюджетного кодексу України. Кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2020 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2020 16:49 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
05 березня 2020 16:49 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
05 березня 2020 16:49 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc |
05 березня 2020 16:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 березня 2020 16:49 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
|||
05 березня 2020 16:49 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
05 березня 2020 16:49 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-03-001059-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Луговий Сергій Васильович, Код ЄДРПОУ:2377200673
Дата подання: 06 березня 2020 13:23
Дискримінаційні умови
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
наявних в тендерній документації Замовника торгів
Ознайомившись з оголошенням про проведення закупівлі -Деревина (дрова для опалення, твердої породи) (03410000-7) (ДК 021:2015), яку проводить СЕКТОР З ПИТАНЬ ОСВІТИ КІЦМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (Код ЄДРПОУ 02147256), Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-03-001059-c, як потенційний учасник цієї закупівлі, що має намір прийняти в ній участь, вивчивши вимоги до кваліфікації учасників довідались про порушення своїх прав та змушені звернутись до Вас з наступного приводу.Розуміючи вимоги Закону “Про публічні закупівлі”, як вбачається із його преамбули, Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. (ч.3 ст. 5 “Про здійснення державних закупівель”) Відповідно до ст.22 ч.4 ЗУ “Про публічні закупівлі”, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 15 ч.2, ч.3 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; дія, в наслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; Вчинення анти конкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-негосподарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.
1. Згідно Документації торгів, а саме:Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Частина 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, Пункт 2, ви вимагаєте учасників закупівлі надати, далі за текстом тендерної документації «Довідка про наявність складу у радіусі 70 км від м. Кіцмань з зазначенням адреси та документальне підтвердження правомірності використання даного приміщення.»
Ця вимога обмежує нас як потенційного учасника та постачальника у можливості прийняти участь у закупівлі. Ми вважаємо, що ця вимога є незаконною та такою що порушує наші права та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», та створює дискримінаційні умови.
2. Згідно Документації торгів, а саме:Додаток 2 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, пункт 3, ви вимагаєте учасників закупівлі надати, далі за текстом тендерної документації «Виконання аналогічних договорів про поставку паливної деревини або дров Замовникам/Покупцям державної або комунальної форми власності за 2018 рік або за 2019 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору про поставку паливної деревини або дров з підприємством/ установою/ організацією яке зазначене у довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінал як мінімум одного позитивного листа – відгука виданого не раніше березня 2020 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів)»
Відповідно до вимог статті 16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі» на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник торгів має право надати копії виконаних договорів з Покупцями будь якої форми власності.
Вимога надати копії виконаних договорів виключно з «Замовником/Покупцем державної або комунальної форми власності» обмежує нас як потенційного учасника та постачальника у можливості прийняти участь у закупівлі. Ми вважаємо, що ця вимога є незаконною та такою що порушує наші права та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», та створює дискримінаційні умови.
Пропонуємо Вам привести документацію у відповідність із вимогами закону шляхом виключення зі змісту тендерної документації: 1. вимоги про надання довідки про наявність складу у радіусі 70 км від м. Кіцмань з зазначенням адреси та документальне підтвердження правомірності використання даного приміщення. 2. вимоги надати копії виконаних договорів виключно з «Замовником/Покупцем державної або комунальної форми власності». В іншому випадку, ми вимушені будемо подати скаргу до органу оскарження з метою визнання закупівлі - Деревина (дрова для опалення, твердої породи) (03410000-7) (ДК 021:2015), яку проводить СЕКТОР З ПИТАНЬ ОСВІТИ КІЦМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (Код ЄДРПОУ 02147256), Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-03-001059-c, недійсними та протизаконними, оскільки вони не відповідають законодавству України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
наявних в тендерній документації Замовника торгів
Ознайомившись з оголошенням про проведення закупівлі -Деревина (дрова для опалення, твердої породи) (03410000-7) (ДК 021:2015), яку проводить СЕКТОР З ПИТАНЬ ОСВІТИ КІЦМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (Код ЄДРПОУ 02147256), Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-03-001059-c, як потенційний учасник цієї закупівлі, що має намір прийняти в ній участь, вивчивши вимоги до кваліфікації учасників довідались про порушення своїх прав та змушені звернутись до Вас з наступного приводу.Розуміючи вимоги Закону “Про публічні закупівлі”, як вбачається із його преамбули, Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. (ч.3 ст. 5 “Про здійснення державних закупівель”) Відповідно до ст.22 ч.4 ЗУ “Про публічні закупівлі”, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 15 ч.2, ч.3 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; дія, в наслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; Вчинення анти конкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-негосподарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.
1. Згідно Документації торгів, а саме:Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Частина 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, Пункт 2, ви вимагаєте учасників закупівлі надати, далі за текстом тендерної документації «Довідка про наявність складу у радіусі 70 км від м. Кіцмань з зазначенням адреси та документальне підтвердження правомірності використання даного приміщення.»
Ця вимога обмежує нас як потенційного учасника та постачальника у можливості прийняти участь у закупівлі. Ми вважаємо, що ця вимога є незаконною та такою що порушує наші права та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», та створює дискримінаційні умови.
2. Згідно Документації торгів, а саме:Додаток 2 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, пункт 3, ви вимагаєте учасників закупівлі надати, далі за текстом тендерної документації «Виконання аналогічних договорів про поставку паливної деревини або дров Замовникам/Покупцям державної або комунальної форми власності за 2018 рік або за 2019 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору про поставку паливної деревини або дров з підприємством/ установою/ організацією яке зазначене у довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінал як мінімум одного позитивного листа – відгука виданого не раніше березня 2020 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів)»
Відповідно до вимог статті 16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі» на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник торгів має право надати копії виконаних договорів з Покупцями будь якої форми власності.
Вимога надати копії виконаних договорів виключно з «Замовником/Покупцем державної або комунальної форми власності» обмежує нас як потенційного учасника та постачальника у можливості прийняти участь у закупівлі. Ми вважаємо, що ця вимога є незаконною та такою що порушує наші права та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», та створює дискримінаційні умови.
Пропонуємо Вам привести документацію у відповідність із вимогами закону шляхом виключення зі змісту тендерної документації: 1. вимоги про надання довідки про наявність складу у радіусі 70 км від м. Кіцмань з зазначенням адреси та документальне підтвердження правомірності використання даного приміщення. 2. вимоги надати копії виконаних договорів виключно з «Замовником/Покупцем державної або комунальної форми власності». В іншому випадку, ми вимушені будемо подати скаргу до органу оскарження з метою визнання закупівлі - Деревина (дрова для опалення, твердої породи) (03410000-7) (ДК 021:2015), яку проводить СЕКТОР З ПИТАНЬ ОСВІТИ КІЦМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (Код ЄДРПОУ 02147256), Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-03-001059-c, недійсними та протизаконними, оскільки вони не відповідають законодавству України у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2020 18:12
На Вашу вимогу повідомляємо,
1. Вимога про наявність складу не є дискримінаційною тому, що стосується всіх учасників закупівлі. Також повідомляємо, що в радіусі 70 км знаходяться м.Чернівці, інші райони Чернівецької області та деякі населені пункти Івано - Франківської області. Тому незрозуміло чому Учасник не може виконати зазначені вимоги Замовника.
2. ВИмога про надання аналогічного договору з Замовником державної/комунальної форми власності не є дискримінаційною тому, що стосується всіх учасників закупівлі. Також надання аналогічного договору з Замовником державної/комунальної форми власності є підтвердженням, що учасник має досвід успішного виконання державного замовлення. Також незрозуміло чому учасник не може надати хоча б 1 аналогічний договір про поставку паливної деревини або дров Замовнику державної/комунальної форми власності.
Враховуючи вищенаведене вимога є безпідставною.
1. Вимога про наявність складу не є дискримінаційною тому, що стосується всіх учасників закупівлі. Також повідомляємо, що в радіусі 70 км знаходяться м.Чернівці, інші райони Чернівецької області та деякі населені пункти Івано - Франківської області. Тому незрозуміло чому Учасник не може виконати зазначені вимоги Замовника.
2. ВИмога про надання аналогічного договору з Замовником державної/комунальної форми власності не є дискримінаційною тому, що стосується всіх учасників закупівлі. Також надання аналогічного договору з Замовником державної/комунальної форми власності є підтвердженням, що учасник має досвід успішного виконання державного замовлення. Також незрозуміло чому учасник не може надати хоча б 1 аналогічний договір про поставку паливної деревини або дров Замовнику державної/комунальної форми власності.
Враховуючи вищенаведене вимога є безпідставною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2020 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА" |
593 495,76
UAH з ПДВ
|
503 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПЕРНАЙ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
623 480,00
UAH з ПДВ
|
503 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА |
597 682,80
UAH з ПДВ
|
543 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ілащук Ганна Миколаївна |
628 056,00
UAH з ПДВ
|
597 682,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА" #2533014826 |
Переможець |
503 350,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2020 12:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 12:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2020 18:56
|
дод угода до договору 6 від 6.04.20.0001 (1).pdf | зміни до договору |
19 червня 2020 18:56
|
1_дод угода до договору 6 від 6.04.20.0001.pdf | укладений |
19 червня 2020 18:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 травня 2020 13:09
|
Додат. угода № 2 від 04.05.2020 (1).pdf | зміни до договору |
04 травня 2020 13:08
|
1_Додат. угода № 2 від 04.05.2020.pdf | укладений |
04 травня 2020 13:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2020 14:59
|
Додат. угода № 1 від 14.04.2020 (1).pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 14:59
|
1_Додат. угода № 1 від 14.04.2020.pdf | укладений |
14 квітня 2020 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 14:47
|
Договір № 6 від 06.04.2020.pdf | укладений |
06 квітня 2020 14:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни в кількості та суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |