Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрова для опалення твердої породи
Очікувана вартість
692 500,00 UAH
UA-2020-03-03-001059-c b3218a9a99044deb9ccdd2b5e3575d19
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Раковіца Світлана Степанівна

0373623989 buhosvita2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКТОР З ПИТАНЬ ОСВІТИ КІЦМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02147256
Місцезнаходження: 59300, Україна , Чернівецька обл., Кіцмань, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 7
Контактна особа: Раковіца Світлана Степанівна
0373623989
buhosvita2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2020 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 19 березня 2020 12:22
Очікувана вартість: 692 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Дрова для опалення твердої породи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
572 м3
дрова для опалення твердої породи. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59300, Україна, Чернівецька область, Кіцмань, Чернівецька область, загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади Кіцманського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після поставки Товару шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з дати поставки відповідно до вимог ст. 49 Бюджетного кодексу України. Кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 16:49
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
05 березня 2020 16:49
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
05 березня 2020 16:49
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
05 березня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 16:49
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
05 березня 2020 16:49
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
03 березня 2020 16:02
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - 2020 (1).doc
05 березня 2020 16:49
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
03 березня 2020 16:02
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-03-001059-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Луговий Сергій Васильович, Код ЄДРПОУ:2377200673
Дата подання: 06 березня 2020 13:23
Дискримінаційні умови
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
наявних в тендерній документації Замовника торгів

Ознайомившись з оголошенням про проведення закупівлі -Деревина (дрова для опалення, твердої породи) (03410000-7) (ДК 021:2015), яку проводить СЕКТОР З ПИТАНЬ ОСВІТИ КІЦМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (Код ЄДРПОУ 02147256), Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-03-001059-c, як потенційний учасник цієї закупівлі, що має намір прийняти в ній участь, вивчивши вимоги до кваліфікації учасників довідались про порушення своїх прав та змушені звернутись до Вас з наступного приводу.Розуміючи вимоги Закону “Про публічні закупівлі”, як вбачається із його преамбули, Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. (ч.3 ст. 5 “Про здійснення державних закупівель”) Відповідно до ст.22 ч.4 ЗУ “Про публічні закупівлі”, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 15 ч.2, ч.3 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; дія, в наслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; Вчинення анти конкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-негосподарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.

1. Згідно Документації торгів, а саме:Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Частина 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, Пункт 2, ви вимагаєте учасників закупівлі надати, далі за текстом тендерної документації «Довідка про наявність складу у радіусі 70 км від м. Кіцмань з зазначенням адреси та документальне підтвердження правомірності використання даного приміщення.»
Ця вимога обмежує нас як потенційного учасника та постачальника у можливості прийняти участь у закупівлі. Ми вважаємо, що ця вимога є незаконною та такою що порушує наші права та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», та створює дискримінаційні умови.
2. Згідно Документації торгів, а саме:Додаток 2 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, пункт 3, ви вимагаєте учасників закупівлі надати, далі за текстом тендерної документації «Виконання аналогічних договорів про поставку паливної деревини або дров Замовникам/Покупцям державної або комунальної форми власності за 2018 рік або за 2019 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору про поставку паливної деревини або дров з підприємством/ установою/ організацією яке зазначене у довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінал як мінімум одного позитивного листа – відгука виданого не раніше березня 2020 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів)»
Відповідно до вимог статті 16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі» на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник торгів має право надати копії виконаних договорів з Покупцями будь якої форми власності.
Вимога надати копії виконаних договорів виключно з «Замовником/Покупцем державної або комунальної форми власності» обмежує нас як потенційного учасника та постачальника у можливості прийняти участь у закупівлі. Ми вважаємо, що ця вимога є незаконною та такою що порушує наші права та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», та створює дискримінаційні умови.
Пропонуємо Вам привести документацію у відповідність із вимогами закону шляхом виключення зі змісту тендерної документації: 1. вимоги про надання довідки про наявність складу у радіусі 70 км від м. Кіцмань з зазначенням адреси та документальне підтвердження правомірності використання даного приміщення. 2. вимоги надати копії виконаних договорів виключно з «Замовником/Покупцем державної або комунальної форми власності». В іншому випадку, ми вимушені будемо подати скаргу до органу оскарження з метою визнання закупівлі - Деревина (дрова для опалення, твердої породи) (03410000-7) (ДК 021:2015), яку проводить СЕКТОР З ПИТАНЬ ОСВІТИ КІЦМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (Код ЄДРПОУ 02147256), Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-03-001059-c, недійсними та протизаконними, оскільки вони не відповідають законодавству України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2020 18:12
На Вашу вимогу повідомляємо,
1. Вимога про наявність складу не є дискримінаційною тому, що стосується всіх учасників закупівлі. Також повідомляємо, що в радіусі 70 км знаходяться м.Чернівці, інші райони Чернівецької області та деякі населені пункти Івано - Франківської області. Тому незрозуміло чому Учасник не може виконати зазначені вимоги Замовника.
2. ВИмога про надання аналогічного договору з Замовником державної/комунальної форми власності не є дискримінаційною тому, що стосується всіх учасників закупівлі. Також надання аналогічного договору з Замовником державної/комунальної форми власності є підтвердженням, що учасник має досвід успішного виконання державного замовлення. Також незрозуміло чому учасник не може надати хоча б 1 аналогічний договір про поставку паливної деревини або дров Замовнику державної/комунальної форми власності.
Враховуючи вищенаведене вимога є безпідставною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА" 593 495,76
UAH з ПДВ
503 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЕРНАЙ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 623 480,00
UAH з ПДВ
503 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА 597 682,80
UAH з ПДВ
543 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ілащук Ганна Миколаївна 628 056,00
UAH з ПДВ
597 682,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2020 14:54
Довідка МВС 27.03.20.pdf
30 березня 2020 12:54
Довідка МВС.pdf
29 березня 2020 21:52
Довідка ст.17.pdf
18 березня 2020 13:39
довідка банк.pdf
18 березня 2020 13:39
гарантія.7z
18 березня 2020 13:39
Довідка працівники.pdf
18 березня 2020 13:39
Лист-відгук.pdf
18 березня 2020 13:39
копія довіренність.pdf
18 березня 2020 13:39
Договір деревина.pdf
18 березня 2020 13:39
Довіреність фотокопія.pdf
18 березня 2020 13:39
Гарантійний лист.pdf
18 березня 2020 13:39
Витяг.pdf
18 березня 2020 13:39
Аукціонне свідоцтво.pdf
18 березня 2020 13:39
Наказ на Атаманюк А.Я.pdf
18 березня 2020 13:39
Довіреність.pdf
18 березня 2020 13:39
ГАР_ліценз.pdf.p7s
18 березня 2020 13:39
ГАР_ліценз (1).pdf
18 березня 2020 13:39
ГАР_17.03.2020.pdf.p7s
18 березня 2020 13:39
Банк лиценз.pdf
18 березня 2020 13:39
Технічне завдання.pdf
18 березня 2020 13:39
Тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2020 13:39
Проект договору.pdf
18 березня 2020 13:39
Заява-згода.pdf
18 березня 2020 13:39
Дрова1.PDF
18 березня 2020 13:39
Дрова колені1.PDF
18 березня 2020 13:39
Договір позички 8.pdf
18 березня 2020 13:39
Договір позички 7.pdf
18 березня 2020 13:39
Договір на постачання 1.pdf
18 березня 2020 13:39
Договір деревина (1).pdf
18 березня 2020 13:39
Договір 58.pdf
18 березня 2020 13:39
Договір 57.pdf
18 березня 2020 13:39
договір 41.pdf
18 березня 2020 13:39
Договір 6.pdf
18 березня 2020 13:39
Довіреність.pdf
18 березня 2020 13:39
Довідка МВС.pdf
18 березня 2020 13:39
Довідка захист довкілля.pdf
18 березня 2020 13:39
Деревина.pdf
18 березня 2020 13:39
Банківська ліцензія.pdf
18 березня 2020 13:39
Анкета учасника.pdf
18 березня 2020 13:39
Техпаспорт.pdf
18 березня 2020 13:39
техпаспорт 1.pdf
18 березня 2020 13:39
Пояснення ПДВ.pdf
18 березня 2020 13:39
Паспорт.pdf
18 березня 2020 13:39
Лист-пояснення.pdf
18 березня 2020 13:39
і.к..pdf
18 березня 2020 13:39
Захист довкілля.pdf
18 березня 2020 13:39
Довідка ст.17.pdf
18 березня 2020 13:39
Довідка п.10 ч.1 ст.17.pdf
18 березня 2020 13:39
Довідка п.9 ч.1 ст.17.pdf
18 березня 2020 13:39
Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
18 березня 2020 13:39
Довідка п.7 ч.1 ст.17.pdf
18 березня 2020 13:39
Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
18 березня 2020 13:39
Довідка п.5 ч.1 ст.17.pdf
18 березня 2020 13:39
Довідка п.4 ч.1 ст.17.pdf
18 березня 2020 13:39
Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
18 березня 2020 13:39
Довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
18 березня 2020 13:39
Довідка п.1 ч.1 ст.17.pdf
18 березня 2020 13:39
Довідка ч.2 ст.17.pdf
18 березня 2020 13:39
IBAN.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 16:30
Електронний підпис
18 березня 2020 16:28
технічне завдання.pdf
18 березня 2020 16:28
тех характеристика.pdf
18 березня 2020 16:28
тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2020 16:28
проект договору.pdf
18 березня 2020 16:28
заява згода.pdf
18 березня 2020 16:28
довілка постачання.pdf
18 березня 2020 16:28
довідка ст. 17 ЗУ.pdf
18 березня 2020 16:28
довідка підпис.pdf
18 березня 2020 16:28
довідка мбт.pdf
18 березня 2020 16:28
довідка відповідності.pdf
18 березня 2020 16:28
довідка авто.pdf
18 березня 2020 16:28
гарантія постачання.pdf
18 березня 2020 16:28
гарантійний.pdf
18 березня 2020 16:28
анкета учасника.pdf
18 березня 2020 16:28
лист відгук.pdf
18 березня 2020 16:28
Дод.угода1.PDF
18 березня 2020 16:28
аналогічний договір.PDF
18 березня 2020 16:28
копія техпаспорт.pdf
18 березня 2020 16:28
копія техпаспорт 34т.pdf
18 березня 2020 16:28
довіреність80.pdf
18 березня 2020 16:28
довіреність79.pdf
18 березня 2020 16:28
паспорт та іпн.pdf
18 березня 2020 16:28
виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 17:20
Електронний підпис
18 березня 2020 17:15
Договір суборенди.pdf
18 березня 2020 17:15
Лист підтвердження.pdf
18 березня 2020 17:15
ІПН та Паспорт.pdf
18 березня 2020 17:15
Договір авто.pdf
18 березня 2020 17:15
Договір суборенди авто.pdf
18 березня 2020 17:15
Тех.паспорт МАЗ.pdf
18 березня 2020 17:15
Лісорубний квиток 2020.pdf
18 березня 2020 17:15
Витяг ЄДР.pdf
18 березня 2020 17:14
Технічне завдання.pdf
18 березня 2020 17:14
Виписка з ЄДР.pdf
18 березня 2020 17:14
Довідка МТБ.pdf
18 березня 2020 17:14
Довідка про ліцензію.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 22:21
Технічне завдання.pdf
17 березня 2020 22:21
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
17 березня 2020 22:21
спецефікація.pdf
17 березня 2020 22:20
реквізити банку.pdf
17 березня 2020 22:20
пРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
17 березня 2020 22:20
посвідчення УРАЛ.pdf
17 березня 2020 22:20
Посвідчення ЗІЛ.pdf
17 березня 2020 22:20
Паспорт.pdf
17 березня 2020 22:20
КОНТРАКТ.pdf
17 березня 2020 22:20
Контракт (1).pdf
17 березня 2020 22:20
Інформація стаття 17.pdf
17 березня 2020 22:20
Інд номер.pdf
17 березня 2020 22:20
Заява згода.pdf
17 березня 2020 22:20
Довідка працівники.pdf
17 березня 2020 22:20
Довідка Оподаткування.pdf
17 березня 2020 22:20
ДОВІДКА ВІДГУК.pdf
17 березня 2020 22:20
довідка автомобілі.pdf
17 березня 2020 22:20
Довідка 12.pdf
17 березня 2020 22:20
Довідка 10.pdf
17 березня 2020 22:20
Довідка 9.pdf
17 березня 2020 22:20
Довідка 8.pdf
17 березня 2020 22:20
довідка 7.pdf
17 березня 2020 22:20
Довідка 6.pdf
17 березня 2020 22:20
Довідка 5.pdf
17 березня 2020 22:20
Довідка 4.pdf
17 березня 2020 22:20
Довідка 3.pdf
17 березня 2020 22:20
Довідка 2.pdf
17 березня 2020 22:20
Довідка 1.pdf
17 березня 2020 22:20
Довідка 11.pdf
17 березня 2020 22:20
Гарантійний лист.pdf
17 березня 2020 22:20
Відомість.pdf
17 березня 2020 22:20
Витяг з РПЄП.pdf
17 березня 2020 22:20
Витяг ЄДРЮО.pdf
17 березня 2020 22:20
Виписка з ЄДРЮО.pdf
17 березня 2020 22:20
АНКЕТА УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА"

ФОП "ПЕРНАЙ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА

ФОП Ілащук Ганна Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА"
#2533014826
Переможець 503 350,00
UAH з ПДВ
25 березня 2020 12:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2020 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СТІНСЬКА АЛЛА БРОНІСЛАВІВНА"
#2533014826
503 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 12:16
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2020 18:56
дод угода до договору 6 від 6.04.20.0001 (1).pdf зміни до договору
19 червня 2020 18:56
1_дод угода до договору 6 від 6.04.20.0001.pdf укладений
19 червня 2020 18:56
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2020 13:09
Додат. угода № 2 від 04.05.2020 (1).pdf зміни до договору
04 травня 2020 13:08
1_Додат. угода № 2 від 04.05.2020.pdf укладений
04 травня 2020 13:08
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2020 14:59
Додат. угода № 1 від 14.04.2020 (1).pdf зміни до договору
14 квітня 2020 14:59
1_Додат. угода № 1 від 14.04.2020.pdf укладений
14 квітня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 14:47
Договір № 6 від 06.04.2020.pdf укладений
06 квітня 2020 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в кількості та суми договору
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 500 111,80
UAH