Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (вивіз сміття)
Очікувана вартість
143 124,00 UAH
UA-2020-03-03-001036-b 2dc55a4fbe644be197c729a245bb121b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03

044-502-37-03 kmkl8@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №8" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 05497146
Місцезнаходження: 04201, Україна , м. Київ обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
Контактна особа: Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03
044-502-37-03
kmkl8@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 11:59
Початок аукціону: 11 березня 2020 11:59
Очікувана вартість: 143 124,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 715,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
858 контейнер
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (вивіз сміття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04159, Україна, м. Київ, м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Код КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання акту виконаних робіт з обох Сторін. Розрахунки за надані послуги здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником акту протягом 30-ти днів з моменту підписання акту виконаних робіт з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок; Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість
Дата подання: 06 березня 2020 00:39
Дата відповіді: 06 березня 2020 09:12
Шановний Замовнику! Чому у Вас на головній сторінці написана кількість контейнерів 858 шт. а в технічних вимогах 1403 шт. Яка кількість відповідає Вашій закупівлі?
Відповідь: Технічна помилка, кількість контейнерів змінено в технічних вимогах
Кількість
Дата подання: 06 березня 2020 00:39
Дата відповіді: 06 березня 2020 09:13
Шановний Замовнику! Чому у Вас на головній сторінці написана кількість контейнерів 858 шт. а в технічних вимогах 1403 шт. Яка кількість відповідає Вашій закупівлі?
Відповідь: Технічна помилка, кількість контейнерів змінено в технічних вимогах
Кількість
Дата подання: 06 березня 2020 00:39
Дата відповіді: 06 березня 2020 09:13
Шановний Замовнику! Чому у Вас на головній сторінці написана кількість контейнерів 858 шт. а в технічних вимогах 1403 шт. Яка кількість відповідає Вашій закупівлі?
Відповідь: Технічна помилка, кількість контейнерів змінено в технічних вимогах
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УТІЛ ГРУП" 96 164,64
UAH з ПДВ
96 164,64
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РУДЕНКО ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ 125 268,00
UAH з ПДВ
125 268,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 15:31
Протокол.pdf
10 березня 2020 15:31
ЄДРПОУ.pdf
10 березня 2020 15:31
Виписка.pdf
10 березня 2020 15:31
Техпаспорт.pdf
10 березня 2020 15:31
Статут.pdf
10 березня 2020 15:31
Техпаспорт ДАФ.pdf
10 березня 2020 15:31
Свідоцтво ПДВ.pdf
10 березня 2020 15:31
Наказ.pdf
10 березня 2020 15:31
Інформація про учасника.pdf
10 березня 2020 15:31
проект договору.pdf
10 березня 2020 15:31
Довідка довкілля.pdf
10 березня 2020 15:31
Ліцензія.pdf
10 березня 2020 15:31
Довідка про обладнання.pdf
10 березня 2020 15:31
Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "УТІЛ ГРУП"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РУДЕНКО ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "УТІЛ ГРУП"
#38928228
Відхилено 96 164,64
UAH з ПДВ
12 березня 2020 12:55
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РУДЕНКО ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ
#3007517896
Переможець 125 268,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 12:59

Документи

12 березня 2020 12:55
Електронний підпис
12 березня 2020 12:54
протокол 91.pdf

Документи

12 березня 2020 12:59
Електронний підпис
12 березня 2020 12:58
протокол 92.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РУДЕНКО ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ
#3007517896
125 268,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2020 12:59
Електронний підпис
12 березня 2020 12:58
протокол 92.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 13:01
договір.pdf укладений
18 березня 2020 13:01