Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги поточного ремонту з відновлення працездатності ліфта на об'єкті за адресою: проспект Бажана, 7-і, під'їзд 5, реєстр. №17487
Очікувана вартість
5 107,16 UAH
UA-2020-03-03-000834-a 9d8635b3e1e844dfb288478908b99f91
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волкотруб Павло Віталійович

380445632767 tenderkk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Волкотруб Павло Віталійович
380445632767
tenderkk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Відповідно до ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" та ст. 181 Господарського Кодексу України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги поточного ремонту з відновлення працездатності ліфта на об'єкті за адресою: проспект Бажана, 7-і, під'їзд 5, реєстр. №17487
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, м. Київ, Дарницький район, проспект Бажана, 7-і
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати – відстрочка платежу. Замовник зобов’язується оплатити 100% вартості виконаних робіт, протягом 90 календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки за формою КБ-3 Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

03 березня 2020 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор сервіс"
#38526925
Переможець 5 107,16
UAH з ПДВ
03 березня 2020 11:28

Документи

03 березня 2020 11:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 13:53
Договір_56-03_03-БЕТ_131_від 03.03.20.PDF укладений
03 березня 2020 13:41