Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

електрична енергія
Очікувана вартість
1 530 000,00 UAH
UA-2020-03-03-000807-a 8212815e459042f8b4af829c07775291
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Набока Анна

+380553734687 tender.rice@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Дослідне господарство Інституту рису Національної академії аграрних наук України"
Код ЄДРПОУ: 32368222
Вебсайт: http://rice.in.ua
Місцезнаходження: 75705, Україна , Херсонська обл., с. Антонівка, вул. Студентська, 11, с. Антонівка, Скадовський р-н, Херсонська обл
Контактна особа: Набока Анна
+380553734687
tender.rice@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
з метою безперебійного забезпечення підприємства електричною енергією, оскільки відкриті торги двічі не відбулися через відсутність достатньої кількості учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2020 10:28
Оскарження наміру укласти договір: 14 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


електрична енергія, послуги з її постачання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
750000 кВт*год
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75705, Україна, Херсонська область, с. Антонівка, Студентська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару безготівковий розрахунок Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

03 березня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 10:22
Протокол переговорів (1).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-11-000059 ● 97f5120899ad421c96de12b01bbe4f80
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020 16:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.06.2020 № 116

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-03-03-000807-a.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Ваш Висновок до моніторингу закупівлі №UA-М-2020-06-11-000059 від 12.06.2020р. щодо усунення порушень по закупівлі код ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія, (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-03-000807-а) повідомляємо наступне. Державне підприємство «Дослідне господарство Інституту рису Національної академії аграрних наук України» у відповідності до річного плану закупівель на 2020 рік оголосило 10.01.2020р. процедуру відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія, (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-10-000124-а), за якою торги було визнано такими, що не відбулися в порядку ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій (звіт про результати проведення процедури закупівлі від 25.01.2020р.) 27.01.2020р. підприємство знову оголосило процедуру відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія, (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-27-000772-а), за якою торги було визнано такими, що не відбулися в порядку ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій (звіт про результати проведення процедури закупівлі від 11.02.2020р.) Таким чином, у даному випадку відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону може бути застосована переговорна процедура закупівлі. 03.03.2020р. Замовником було проведено переговори з учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Херсонська обласна Енергопостачальна компанія» та оприлюднено протокол переговорів та повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель. Листом від 03.04.2020р. вих.№005010 отримано від учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Херсонська обласна Енергопостачальна компанія» договір№37502775/68 та одразу оприлюднено його в електронній системі закупівель (Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 03.04.2020р.). 31.12.2019р. між ДП «ДГ Інституту рису НААН» та ТОВ «Херсонська обласна Енергопостачальна компанія» було укладено додаткову угоду в порядку ч. 5 ст. 36 Закону: - “Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку ”, якою продовжено термін дії Договору минулого 2019 року про закупівлю електричної енергії на строк до 31.03.2020р. Таким чином Замовник мав безперебійне постачання електричної енергії на період проведення процедур закупівель до укладення нового договору. Оскільки безперебійне постачання електричної енергії для підприємства є вкрай важливою складовою виробничого процесу господарської діяльності, за відсутності якої паралізуються усі процеси діяльності підприємства і, як наслідок, можуть призвести до простою та збитковості, що вкрай не допустимо. Переговорна процедура закупівлі в порядку ч. 4 ст. 35 Закону відміняється Замовником у разі непідписання учасником договору про закупівлю у строк 35 днів (20днів у разі закупівлі електричної енергії, послуг з її передавання та розподілу з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі). Але, через встановлення на усій території України карантину строком до 24.04.2020р. відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», що можна вважати форс-мажорними обставинами, через які співробітники не мали змоги дістатися робочих місць для роботи та вчасного підписання документів, у т.ч. договору про закупівлю, це спричинило відтермінування його підписання до 03.04.2020р., але не вплинуло на результат закупівлі стратегічно важливої складової для діяльності підприємства - електричної енергії - з дотриманням терміну укладення договору у загально встановлений строк 35 днів, визначений абзацом шостим частини четвертої статті 35 Закону. Південний офіс Держаудитслужби у відносинах здійснення державного фінансового контролю, є суб`єктом владних повноважень. З аналізу законодавства про публічні закупівлі та щодо діяльності контролюючих органів слідує, що вимога контролюючого органу про усунення виявлених порушень законодавства повинна бути здійснена у письмовій формі, сформована внаслідок реалізації контролюючим органом своєї компетенції (завдань і функцій відповідно до законодавства), містити чіткі, конкретні і зрозумілі, приписи на адресу підконтрольного суб`єкту (об`єкту контролю, його посадових осіб), які є обов`язковими до виконання останнім. Описані у висновку факти вже відбулись, а тому поворот їх виконання є ускладненим. Наприклад за укладеним Договором вже Здійснено Постачальником постачання електричної енергії та вона використана за призначенням. Отже, з урахуванням вищевикладеного, висновок Держаудитслужби від 12.06.2020 року в частині зобов`язання Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, не має чітких приписів щодо конкретного порядку усунення виявлених порушень. Разом з тим, Державне підприємство «Дослідне господарство Інституту рису Національної академії аграрних наук України» має аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, і як наслідок, не має можливості усунути виявлені порушення, оскільки: - у результаті процедури закупівлі був укладений договір №37502775/68 від 03.04.2020р. за яким замовнику вже поставлений певний об’єм електричної енергії за яку Постачальнику необхідно перерахувати грошові кошти; - нове проведення процедури закупівлі забере певний час та може призвести до збільшення витрат замовника при можливих нових розцінках. І найголовніше, - відповідно до ст.2 Закону України «Про державні закупівлі» суб’єктами, які здійснюють закупівлі товарів робіт і послуг відповідно до цього Закону (замовниками), з поміж інших, є юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднань, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Відповідно до Статуту Державного підприємства «Дослідне господарство Інституту рису Національної академії аграрних наук України» підприємство є державним комерційним унітарним підприємством, що діє на основі державної власності, як самостійний суб’єкт господарювання. З огляду на вище зазначене Державного підприємства «Дослідне господарство Інституту рису Національної академії аграрних наук України» не є Замовником в розумінні Закону України «Про державні закупівлі». Підприємство проводить тендера в електронній системі закупівель виключно з власної ініціативи з метою відбору постачальників за найнижчими цінами та з метою економії власних госпрозрахункових коштів підприємства.

2020-06-18 16:48:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Херсонська обласна енергопостачальна компанія"
#42117825
Переможець 1 530 000,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 10:28

Документи

03 березня 2020 10:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 10:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Херсонська обласна енергопостачальна компанія"
#42117825
1 530 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2020 10:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 15:48
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:15
ХОЕК електроенергія 20% (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:14
ХОЕК електроенергія 20%.pdf укладений
30 грудня 2020 10:12
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 15:22
68 ХОЕК ел.енергія.pdf укладений
03 квітня 2020 15:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити термін дії Договору про закупівлю товарів за державні кошти з метою забезпечення безперебійного постачання ТМЦ задля уникнення простою підприємства в цей час, керуючись частиною 6 статті 41 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі»: "Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році"
Номер договору про закупівлю: 37502775/68
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 097 127,02
UAH (в тому числі ПДВ 182 854,51 UAH)