Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція Миколаївської загальноосвітньої школи-інтернату № 3 І-ІІІ ступенів Миколаївської обласної ради по вул. 1 Слобідська, 74 в м. Миколаєві» (Код ДК 021:2015 – 45454000-4 – Реконструкція)
Очікувана вартість
23 333 539,00 UAH
UA-2020-03-03-000733-c ba7a019acca64a7cb7096c17ab37ffd6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мокрицький Петро Іванович

+380512379436 ukbtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Мокрицький Петро Іванович
+380512379436
ukbtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2020 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2020 23:59
Початок аукціону: 20 березня 2020 15:05
Очікувана вартість: 23 333 539,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 233 335,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 115000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція Миколаївської загальноосвітньої школи-інтернату № 3 І-ІІІ ступенів Миколаївської обласної ради по вул. 1 Слобідська, 74 в м. Миколаєві» (Код ДК 021:2015 – 45454000-4 – Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. 1 Слобідьська, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може надавати підряднику аванс в розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві). Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування», але не пізніше 31 грудня поточного року. По закінченні даного терміну невикористанні суми авансу повертаються замовнику протягом п’яти календарних днів, але не пізніше 25 грудня поточного року. Також, аванс може надаватись замовником протягом договірного періоду за умови закриття попередньої суми авансу, у розмірі не більше 30 % залишкової вартості річного обсягу робіт. (Постанова КМУ від 27.12.2001 № 1764). Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх та протягом 7 днів з дати підписання актів виконаних робіт надає до Головного управління казначейської служби України в Миколаївській області. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2020 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 14:15
ТД 3 школа-інтернат.doc
03 березня 2020 14:15
Додаток 4 ТЗ 3 школа-інтернат.rtf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000019 ● 44141183891b469692b133b8ecc8dc43
  • Статус: завершено ● Дата: 23 липня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 17:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

22.06.2020 № 162

Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
50 UA-2020-03-03-000733-c 03.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СПОРУДА" 22 166 862,06
UAH з ПДВ
22 166 862,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА" 22 866 867,60
UAH з ПДВ
22 866 867,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 16:48
image (1).jpg
22 квітня 2020 13:28
IMG_0003 (2).pdf
22 квітня 2020 13:28
IMG_0002 (5).pdf
22 квітня 2020 13:28
IMG_0001 (7).pdf
22 квітня 2020 13:28
505 1-я Слободская.imd
19 березня 2020 12:33
Електронний підпис
19 березня 2020 12:30
пропозиція).pdf
18 березня 2020 14:46
К.Ч. №1 (1).pdf
17 березня 2020 17:28
Електронний підпис
17 березня 2020 17:27
317.imd
17 березня 2020 17:27
пропозиція.pdf
17 березня 2020 17:27
Кошторис №12.pdf
17 березня 2020 17:27
Кошторис №11.pdf
17 березня 2020 17:27
кошторис №10.pdf
17 березня 2020 17:27
кошторис №9.pdf
17 березня 2020 17:27
кошторис №8.pdf
17 березня 2020 17:27
кошторис №7.pdf
17 березня 2020 17:27
кошторис №6.pdf
17 березня 2020 17:27
кошторис №5.pdf
17 березня 2020 17:27
кошторис №4.pdf
17 березня 2020 17:27
кошторис №3.pdf
17 березня 2020 17:27
кошторис №2 .pdf
17 березня 2020 17:27
кошторис №1.pdf
17 березня 2020 17:27
К.Ч.№7.pdf
17 березня 2020 17:27
К.Ч.№6.pdf
17 березня 2020 17:27
К.Ч.№5.pdf
17 березня 2020 17:27
К.Ч.№4.pdf
17 березня 2020 17:27
К.Ч.№3.pdf
17 березня 2020 17:27
К.Ч.№2.pdf
17 березня 2020 17:27
К.Ч. №1.pdf
03 березня 2020 14:23
image.jpg

Публічні документи

19 березня 2020 13:56
Електронний підпис
19 березня 2020 13:44
54 Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
19 березня 2020 13:44
51 Кошторис ч. 9.pdf
19 березня 2020 13:44
50 Коштоорис ч.8.pdf
19 березня 2020 13:44
49 Кошторис ч.7.pdf
19 березня 2020 13:44
48 Кошторис ч.6.pdf
19 березня 2020 13:44
47 Кошторис ч. 5.pdf
19 березня 2020 13:44
46 Кошторис ч. 4.pdf
19 березня 2020 13:44
45 Кошторис ч. 3.pdf
19 березня 2020 13:44
44 Кошторис ч. 2.pdf
19 березня 2020 13:44
43 Кошторис ч.1.pdf
19 березня 2020 13:44
42 Пояснювальна записка.pdf
19 березня 2020 13:44
41 Договірна ціна.pdf
19 березня 2020 13:44
40 Тендерна пропозиція.pdf
19 березня 2020 13:44
33 Наказ на директора.pdf
19 березня 2020 13:44
32 Опис до Статуту.pdf
19 березня 2020 13:44
31 Статут.pdf
19 березня 2020 13:44
24 Антикорупц программа.pdf
19 березня 2020 13:44
20 Довідка працівники.pdf
19 березня 2020 13:44
19 Наказ Лукоянов.pdf
19 березня 2020 13:44
18 Наказ Надіров.pdf
19 березня 2020 13:44
17 Наказ Гавриловец.pdf
19 березня 2020 13:44
16 Наказ Міхальчук.pdf
19 березня 2020 13:44
15 Наказ Нечай.pdf
19 березня 2020 13:44
14 Наказ Перемежний.pdf
19 березня 2020 13:44
13 Наказ Гойнол.pdf
19 березня 2020 13:44
12 Наказ Мороз.pdf
19 березня 2020 13:44
11 Наказ Готілов.pdf
19 березня 2020 13:44
10 Наказ Варавва.pdf
19 березня 2020 13:44
9 Наказ Стаматов.pdf
19 березня 2020 13:44
8 Наказ Коваль.pdf
19 березня 2020 13:44
7 Наказ Кисельов.pdf
19 березня 2020 13:44
5 Договір на екскаватор.pdf
19 березня 2020 13:44
2 скан-коп. ТП Мерс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СПОРУДА"

ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СПОРУДА"
#42147844
Переможець 22 166 862,06
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 12:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СПОРУДА"
#42147844
22 166 862,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 10:29
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 10:27
Д 15-20 подряд 3-я школа-интернат.FR12.pdf укладений
08 травня 2020 10:26