Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний ремонт приміщень Київського вищого професійного училища технологій та дизайну одягу за адресою: м. Київ, проспект Юрія Гагаріна, 22
Очікувана вартість
1 338 400,00 UAH
UA-2020-03-02-004235-a 9a7cc547c0e64ccd9ee49da82ab18c8e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Тетяна Олексіївна

380442920179 kvputdo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське вище професійне училище технологій та дизайну одягу
Код ЄДРПОУ: 05536774
Вебсайт: http://www.kvputdo.at.ua
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, проспект Гагаріна, 22
Контактна особа: Сорока Тетяна Олексіївна
380442920179
kvputdo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 березня 2020 11:24
Очікувана вартість: 1 338 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 692,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
поточний ремонт приміщень Київського вищого професійного училища технологій та дизайну одягу за адресою: м. Київ, проспект Юрія Гагаріна, 22
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, Київська область, Київ, ПРОСПЕКТ ЮРІЯ ГАГАРІНА, будинок 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) календарних днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за примірною формою № КБ-3) Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 17:24
Додаток 1 (нова редакція) - ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
17 березня 2020 17:58
Додаток 1 - ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 березня 2020 17:00
Додаток 1 - ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
18 березня 2020 17:23
Додаток 3 (нова редакція) - ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
17 березня 2020 17:58
Додаток 3 - ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
02 березня 2020 17:00
Додаток 3 - ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
18 березня 2020 17:20
Додаток 2 (нова редакція) - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.pdf
17 березня 2020 17:58
Додаток 2 - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.pdf
02 березня 2020 17:00
Додаток 2 - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.pdf
18 березня 2020 17:19
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ 2) - поточний ремонт.pdf
17 березня 2020 17:57
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ) - поточний ремонт.pdf
02 березня 2020 17:00
Тендерна документація - поточний ремонт.pdf
18 березня 2020 17:19
Перелік змін що вносяться (нова редакція) - поточний ремонт.pdf
17 березня 2020 17:58
Перелік змін що вносяться - поточний ремонт.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-02-004235-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 03 березня 2020 10:48
Дискримінаційні вимоги у Тендерній документації
Підпунктом 2.5. пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «Документи про проходження медичного огляду працівниками, зазначеними у довідці 2.1 цього розділу, які будуть залучені для виконання робіт з поточного ремонту».
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що підлягає скасуванню, з огляду на наступне.

Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована (згідно частини 1 статті 11 Закону України “Про інформацію”).
Після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Постачальником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо.
Згідно статті 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Окрім того, згідно Закону України “Про обробку персональних даних” дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Закон України "Про захист персональних даних" визначає персональними даними відомості про фізичну особу, яка ідентифікована, забороняючи при цьому обробку даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією.
Тож, ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України "Про інформацію", статтю 6 Закону України "Про захист персональних даних" та статтю 32 Конституції України.
Документи про проходження медичного огляду працівниками містять персональні дані в розумінні ЗУ «Про захист персональних даних».
Компанія, як потенційний учасник закупівлі, має у своєму складі працівників відповідної кваліфікації, що підтверджуватиметься довідкою. Проте працівники не надають згоди (яка є обов’язковою згідно із ЗУ «Про захист персональних даних») на надання у складі тендерних пропозицій відомостей про їх стан здоров’я, які стануть загальнодоступними для всіх. Відмова працівників від оприлюднення персональних даних може стати підствоб для відхилення тендерних пропозицій потенційних учасників з причин, що не залежать від них.
Зважаючи на вищевикладене, дана вимога є дискримінаційною та такою, що суперечить чинному законодавству України.
Частиною 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Прошу Замовника видалити дискримінаційні вимоги у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2020 16:22
Шановний Учасник, роботи з поточного ремонту приміщень Київського вищого професійного училища технологій та дизайну одягу за адресою: м. Київ, проспект Юрія Гагаріна, 22, будуть виконуватись в приміщеннях що будуть експлуатуватись, а саме в навчальному закладі, де навчається велика кількість учнів. Керівництво Київського вищого професійного училища технологій та дизайну одягу прагне вжити всіх можливих заходів з попередження захворюваності серед учнів. Враховуючи викладене, а також у зв'язку з розпалом епідемічного сезону грипу та інших гострих респіраторних та інфекційних захворювань, вважаємо дану вимогу випраданою.
Поряд з цим, з метою дотримання вимог Закону України “Про обробку персональних даних” та Закону України “Про інформацію” дані, які належать до конфіденційної інформації про фізичну особу, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження, в документах про проходження медичного огляду можуть бути затушовані (замальовані, закреслені). При цьому дані про ПІБ працівників, які будуть зазначені у довідці 2.1 до ТД, та дані про відмітку закладу охорони здоров’я про проходження медичного огляду мають бути доступні до перегляду.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-02-004235-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БК КИЇВ-М-БУД", Код ЄДРПОУ:40313047
Дата подання: 08 травня 2020 15:48
Скарга
КИЇВСЬКИМ ВИЩИМ ПРОФЕСІЙНИМ УЧИЛИЩЕМ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ ОДЯГУ (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю послуг з поточного ремонту приміщень Київського вищого професійного училища технологій та дизайну одягу за адресою: м. Київ, проспект Юрія Гагаріна, 22 (код ДК 021:2015 – 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») (далі – Послуги, процедура закупівлі), інформацію про які було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал Уповноваженого органу), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-03-02-004235-a. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БК КИЇВ-М-БУД» (далі – Скаржник) прийняло участь у даній процедурі закупівлі та подало тендерну пропозицію згідно форми «тендерна пропозиція» (додаток № 1) у відповідності до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, установлених Замовником в додатку № 2 до тендерної документації по предмету закупівлі. Відповідно до оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Реєстру отриманих тендерних пропозицій (дата і час розкриття 27 березня 2020 року о 12:09 год.) участь в торгах прийняло 6 учасників, а саме: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» 1 099 017,67 UAH з ПДВ 1 092 325,00 UAH з ПДВ ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ТРІАДА ПЛЮС» 1 202 856,00 UAH з ПДВ 1 098 000,00 UAH з ПДВ ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КИЇВОБЛБУД» 1 278 563,78 UAH з ПДВ 1 099 000,00 UAH з ПДВ ТОВ «БСК» 1 222 718,14 UAH з ПДВ 1 222 718,14 UAH з ПДВ ТОВ «БК КИЇВ-М-БУД» 1 318 779,67 UAH з ПДВ 1 318 779,67 UAH з ПДВ ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» 1 333 913,24 UAH з ПДВ 1 333 913,24 UAH з ПДВ Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Підставами подання цієї Скарги стали наступні прийняті рішення Замовника та фактичні обставини, що це можуть підтвердити. За результатами понижуючого аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою закупівель визнано пропозицію ТОВ «СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС» вартістю 1 092 325,00 UAH з ПДВ, яка рішенням Замовника від 02.04.2020 № 13 (документ оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель) була відхилена на підставі частини першої статті 30 Закону. Відповідно до абзацу другого частини четвертої статті 28 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Наступною тендерною пропозицією з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною електронною системою закупівель визначено тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ТРІАДА ПЛЮС» вартістю 1 098 000,00 UAH з ПДВ. Керуючись частиною четвертою статті 28 Закону Замовником було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ТРІАДА ПЛЮС», та згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 08.04.2020 № 15 (документ оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель) прийнято рішення про її відхилення на підставі частини першої статті 30 Закону. Наступною тендерною пропозицією з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною електронною системою закупівель визначено тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КИЇВОБЛБУД» вартістю 1 099 000,00 UAH з ПДВ. Керуючись частиною четвертою статті 28 Закону Замовником було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КИЇВОБЛБУД», та згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 13.04.2020 № 20 (документ оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель) прийнято рішення про її відхилення на підставі частини першої статті 30 Закону. Наступною тендерною пропозицією з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною електронною системою закупівель визначено тендерну пропозицію ТОВ «БСК» вартістю 1 222 718,14 UAH з ПДВ. Керуючись частиною четвертою статті 28 Закону Замовником було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «БСК», та згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 15.04.2020 № 21 (документ оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель) прийнято рішення про її відхилення на підставі частини першої статті 30 Закону. Наступною тендерною пропозицією з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною електронною системою закупівель визначено тендерну пропозицію Скаржника вартістю 1 318 779,67 UAH з ПДВ. Керуючись частиною четвертою статті 28 Закону Замовником було розглянуто тендерну пропозицію Скаржника, та згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 27.04.2020 № 29 (документ оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель) прийнято рішення про її відхилення на підставі частини першої статті 30 Закону у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Наступною тендерною пропозицією з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною електронною системою закупівель визначено тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» вартістю 1 333 913,24 UAH з ПДВ. Керуючись частиною четвертою статті 28 Закону Замовником було розглянуто наступну тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» вартістю 1 333 913,24 UAH з ПДВ, та згідно з протоколом засідання тендерного комітету № 30 від 29.04.2020 року (документ оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель) прийнято рішення про визначення ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» переможцем процедури закупівлі (далі – Переможець торгів) та про намір укласти договір про закупівлю. Скаржник не погоджується із прийнятим рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції на підставі частини першої статті 30 Закону з причин, зазначених Замовником у Протоколі розкриття тендерних пропозицій (документ оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель) і у протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 27.04.2020 № 29, та вважає, що таке рішення прийняте з грубим порушенням норм чинного законодавства України, порушенням принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції, визначеним частиною першою статті 3 Закону, а також з порушенням прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника. Наявність порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу прийнятого рішення Замовника від 27.04.2020 № 29, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено право та законні інтереси Скаржника та інших учасників процедури закупівлі обґрунтовується наступним. Відповідно до інформації Замовника, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27.04.2020 року о 17:54 годині, причиною прийняття Замовником рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам тендерної документації, згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 27.04.2020 № 29, є невідповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі внаслідок відсутності у складі тендерної пропозиції документа, виданого Замовником (або підписаного (завізованого) Замовником), який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта Скаржником згідно дислокації Згідно з умовами тендерної документації, визначеними частиною першою та шостою розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен подати тендерну пропозицію в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки, а також надати у вигляді сканованих копій інформацію та документи, які підтверджують відповідність поданої тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі установленим в додатку № 2 до тендерної документації. Документами, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, та які вимагаються від учасника процедури закупівлі, Замовником визначені наступні: 1) Оригінал довідки (гарантійного листа, тощо) за підписом учасника або його уповноваженої особи, якою підтверджується відповідність технічних та якісних характеристик наданих Послуг встановленим/зареєстрованим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам, технічним умовам), що передбачають застосування заходів із захисту довкілля. 2) Оригінал довідки (гарантійного листа, тощо) за підписом учасника або його уповноваженої особи, якою підтверджується те, що тендерна пропозиція, подана учасником процедури закупівлі, повністю відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у додатку № 2 до тендерної документації, а Послуги будуть надані своєчасно, з урахуванням та у повній відповідності до вимог замовника. 3) Документ, виданий замовником (або підписаний (завізований) замовником), який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта учасником згідно дислокації. На виконання умов тендерної документації, визначених частиною першою та шостою розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та з метою підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Скаржником у складі тендерної пропозиції надані наступні документи: 1) «Довідка про заходи із захисту довкілля, що будуть застосовуватись Скаржником під час надання послуг, а також інформація про відповідність таких заходів встановленим/зареєстрованим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам, технічним умовам)» від 20.03.2020 року № 45, яка містить підтвердження та гарантії застосування Скаржником заходів із захисту довкілля та навколишнього середовища під час виконання Робіт по предмету закупівлі, перелік, види, терміни застосування заходів із захисту довкілля, а також посилання на встановлені/зареєстровані нормативні акти діючого законодавства (державні стандарти та будівельні норми, технічні умови, санітарні норми тощо) (файл «23 Довідка про заходи із захисту довкілля_.pdf»); 2) «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідні технічна специфікація згідно Додатку № 2 до тендерної документації» від 20.03.2020 року № 43, якою Скаржником підтверджується те, що подана тендерна пропозиція повністю відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у додатку № 2 до тендерної документації, а Послуги будуть надані своєчасно, з урахуванням та у повній відповідності до вимог замовника (файл «21. Довідка про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики_.pdf»); 3) «Гарантійний лист щодо відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам» від 20.03.2020 року № 3, яким Скаржник гарантує про те, що подана тендерна пропозиція повністю відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у додатку № 2 до тендерної документації, а Послуги будуть надані своєчасно, з урахуванням та у повній відповідності до вимог Замовника (файл «3. Гарантійні листи, погодження.pdf» сторінка 2); 4) «Гарантійний лист щодо відповідності технічним, якісним та кількісним вимогам наданих послуг» від 20.03.2020 року № 5, яким Скаржник гарантує якісне виконання робіт відповідно до законодавства та технічних характеристик, своєчасно та в повному обсязі відповідно до додатку № 2 до тендерної документації Замовника (файл «3. Гарантійні листи, погодження.pdf» сторінка 3); 5) «Гарантійний лист про впровадження запобігання забруднення навколишнього середовища (застосування заходів із захисту довкілля)» від 20.03.2020 року № 7, яким Скаржник гарантує виконання робіт із урахуванням екологічних вимог відповідно до законодавства (файл «3. Гарантійні листи, погодження.pdf» сторінка 5); 6) «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідна технічна специфікація», відповідно до додатку № 2 до тендерної документації Замовника (файл «21.1. додаток до довідки 21_.pdf»); 7) «Пояснення щодо відсутності листа-огляду» від 25.03.2020 року № 21, яке містить обґрунтовану інформацію про неможливість здійснення Скаржником попереднього обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу надання послуг та подання тендерної пропозиції, а також про причини ненадання у складі тендерної пропозиції документу, виданого Замовником (або підписаного (завізованого) Замовником), який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта Скаржником згідно дислокації (файл «Пояснення щодо відсутності листа-огляду.pdf»). Так, відповідно до Пояснення щодо відсутності листа-огляду від 25.03.2020 року № 21, в зв’язку із запровадженням Кабінетом Міністрів України режиму надзвичайної ситуації та продовженням дії карантину по всій країні на 30 днів (до 24 квітня 2020 року), а також запровадженням Київською міською державною адміністрацією рішення про введення надзвичайної ситуації в Києві з 20.03.2020 року, Скаржник не має можливості здійснити огляд об’єкту. Здійснення огляду об’єкта для визначення детального обсягу надання послуг та подання тендерної пропозиції під час дії карантину та надзвичайної ситуації в Києві з 20.03.2020 року заборонено та порушує норми законодавства. Також, відповідно до Пояснення щодо відсутності листа-огляду від 25.03.2020 року № 21, Скаржником було наголошено на тому, що вказані вимоги тендерної документації про здійснення учасниками попереднього обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу надання послуг та подання тендерної пропозиції суперечать діючому в період подання тендерних пропозицій законодавству, дотримання яких порушує права та законні інтереси Суб’єкта оскарження та інших учасників процедури закупівлі. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11.03.2020 № 211 (із змінами) з 12 березня 2020 року до 11 травня 2020 року на всій території України установлений карантин та запроваджено ряд заборон і рекомендацій, зокрема наступні: - заборона з 6 квітня по 11 травня 2020 року переміщення групою осіб у кількості більше ніж дві особи, крім випадків службової необхідності та супроводження окремих категорій осіб; - заборона до 11 травня 2020 року на регулярні та нерегулярні перевезення пасажирів автомобільним транспортом у міському, приміському, міжміському, внутрішньообласному та міжобласному сполученні, зокрема пасажирські перевезення на міських автобусних маршрутах
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 08:54
Рішення від 13.05.2020 №9214.pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 08:54
Рішення від 29.05.2020 №10660.pdf
Дата публікації: 03 червня 2020 19:16

Документи подані скаржником

08 травня 2020 15:48
Скарга.pdf
08 травня 2020 15:48
платіжка.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

14 травня 2020 08:54
Рішення від 13.05.2020 №9214.pdf
03 червня 2020 19:16
Рішення від 29.05.2020 №10660.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-19-000039 ● e10f65de5053487cb5c2299aa22163ad
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 13:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2020 № 44
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 44

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-03-02-004235-a 02.03.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" 1 099 017,67
UAH з ПДВ
1 092 325,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ТРІАДА ПЛЮС" 1 202 856,00
UAH з ПДВ
1 098 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КИЇВОБЛБУД" 1 278 563,78
UAH з ПДВ
1 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БСК 1 222 718,14
UAH з ПДВ
1 222 718,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК КИЇВ-М-БУД" 1 318 779,67
UAH з ПДВ
1 318 779,67
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" 1 333 913,24
UAH з ПДВ
1 333 913,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2020 17:33
Електронний підпис
25 березня 2020 17:30
Дипломи.rar
25 березня 2020 17:26
Дипломи.rar
25 березня 2020 17:21
Витяг з ЄДР 23.03.pdf
24 березня 2020 17:21
Електронний підпис
24 березня 2020 17:20
Кошторис Гагаріна.pdf
24 березня 2020 17:20
Банківська гарантія1.zip
24 березня 2020 17:20
Банківська Гарантия 1289.zip
24 березня 2020 17:19
проект Договора..pdf
24 березня 2020 17:19
Договір оренди офіса.pdf
24 березня 2020 17:19
охорона праці.pdf
24 березня 2020 17:19
Виписка СпецБудСервіс.pdf
24 березня 2020 17:19
інвентаризаційний опис.pdf
24 березня 2020 17:19
труд. кн. Есаулов Е.pdf
24 березня 2020 17:19
труд .кн. Бабенко Є.pdf
24 березня 2020 17:19
труд. кн. Бабенко Ю._pdf.pdf
24 березня 2020 17:19
Договір сш 212.pdf
24 березня 2020 17:19
Ліцензія скан.pdf
24 березня 2020 17:19
ціна _pdf.pdf
24 березня 2020 17:19
договір ореди складу.pdf
24 березня 2020 17:19
Бабенко Ю.П.pdf
24 березня 2020 17:19
труд. кн. Оникієнко В.pdf
24 березня 2020 17:19
Євпак М.П.pdf
24 березня 2020 17:19
Вытяг ПДВ.pdf
24 березня 2020 17:19
Наказ.pdf
24 березня 2020 17:19
статистика 25.02.2020.pdf
24 березня 2020 17:19
Оникієнко В.В.pdf
24 березня 2020 17:19
відгук 213 школа.pdf.pdf
24 березня 2020 17:19
Охорона праці ТОВ.pdf
24 березня 2020 17:19
опис.pdf
24 березня 2020 17:19
відгук.pdf
24 березня 2020 17:19
наказ Бабенко Ю..pdf
24 березня 2020 17:19
наказ Бабенко Є..pdf
24 березня 2020 17:19
наказ Есаулов Е..pdf
24 березня 2020 17:19
Мірошниченко О.В. наказ .pdf
24 березня 2020 17:19
АКТ обстеження.pdf
24 березня 2020 17:19
наказ Оникієнко.pdf
24 березня 2020 17:19
Витяг з ЄДР26.11.pdf
24 березня 2020 17:19
Протокол.pdf
24 березня 2020 17:19
МВС 10.03.20.pdf
24 березня 2020 17:19
Довідка ДФС 23.03.pdf
24 березня 2020 17:19
15.03 МВС.pdf
24 березня 2020 17:19
реквизити .pdf
24 березня 2020 17:19
Довідка корупція Євпак.pdf
24 березня 2020 17:19
Довідка корупція ТОВ.pdf
24 березня 2020 17:19
Довідка ДФС КВПУТДО.pdf
24 березня 2020 17:19
мед. книжка Євпак М.П._pdf.pdf
24 березня 2020 17:19
Довідка банкрутство 23.03.pdf
24 березня 2020 17:19
Тендерна пропозиція_pdf.pdf
24 березня 2020 17:19
проект договору.pdf
24 березня 2020 17:18
статья 17.pdf
24 березня 2020 17:18
АКТ обстеження _pdf.pdf
24 березня 2020 17:18
анологічни договора.pdf
24 березня 2020 17:18
модельний статут_pdf.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 20:32
Електронний підпис
07 квітня 2020 19:35
Кошторис.pdf
26 березня 2020 09:36
Електронний підпис
26 березня 2020 09:33
витяг пдв.pdf
26 березня 2020 09:33
17 стаття.pdf
26 березня 2020 09:33
ліцензія.pdf
26 березня 2020 09:33
ІПН.pdf
26 березня 2020 09:33
Лист НБУ по ліцензії.pdf
26 березня 2020 09:32
Договори оренди.pdf
26 березня 2020 09:32
Інвентаризаційний опис.pdf
26 березня 2020 09:32
Кошторис.pdf

Публічні документи

26 березня 2020 08:23
Додаток 2 до ТД.pdf
26 березня 2020 08:23
Договір додаток 3 до ТД.pdf
26 березня 2020 08:23
Статут Київоблбуд.pdf
26 березня 2020 08:23
Тендерна пропозиція.pdf
26 березня 2020 08:23
Опись.pdf
26 березня 2020 08:22
стаття 17.pdf
26 березня 2020 08:22
Довідка ліцензія.pdf
26 березня 2020 08:22
Довідка про санкції.pdf
26 березня 2020 08:22
Довідка додаток 2.pdf
26 березня 2020 08:22
Кошторис.pdf
26 березня 2020 08:22
Довідка гарантія.pdf
26 березня 2020 08:22
Довідка захист довкілля.pdf
26 березня 2020 08:22
Довідка оподаткування.pdf
26 березня 2020 08:22
довідка рахунок.pdf

Публічні документи

25 березня 2020 15:13
Електронний підпис
25 березня 2020 14:47
9.ЕБГ БСК UA-2020-03-02-004235-a.zip
25 березня 2020 14:47
Медичні довідки.pdf
25 березня 2020 14:47
Акт огляду.pdf
25 березня 2020 14:47
Тендерна пропозиція.pdf
25 березня 2020 14:47
СТАТУТ БСК новий 2019р.pdf
25 березня 2020 14:47
ОПРЛС.pdf
25 березня 2020 14:47
ЛС.pdf
25 березня 2020 14:47
Довідка Обладнання.pdf
25 березня 2020 14:46
Листи та довідки.pdf
25 березня 2020 14:46
коледж дизайна.pdf
25 березня 2020 14:46
ИВРЛС.pdf
25 березня 2020 14:46
ДЦ.pdf
25 березня 2020 14:46
ДФ.pdf
25 березня 2020 14:46
17ст.pdf

Публічні документи

26 березня 2020 09:56
Електронний підпис
26 березня 2020 09:49
Електронний підпис
26 березня 2020 09:48
п.5. працівники_.part2.rar
26 березня 2020 09:48
21.1. додаток до довідки 21_.pdf
26 березня 2020 09:48
п.5. працівники_.part1.rar
26 березня 2020 09:48
4. довідка по ст. 17_.pdf
26 березня 2020 09:48
1. Тендерна пропозиція_.pdf
24 березня 2020 15:48
Електронний підпис
24 березня 2020 15:43
п. 5. 3-аналогічний досвід.rar
24 березня 2020 15:43
п. 5. 2-працівники.rar
24 березня 2020 15:43
п. 5. 1-мат-база.rar
24 березня 2020 15:43
19. ліцензія АВК-5.pdf
24 березня 2020 15:43
18. Сертифікат ДСТУ ISO.pdf
24 березня 2020 15:43
17. Гарантія банку.rar
24 березня 2020 15:43
15. Відомості з ЄДР.pdf
24 березня 2020 15:43
14. Виписка ЄДР.pdf
24 березня 2020 15:43
13. Дозвіл БК КМБ.pdf
24 березня 2020 15:43
12. Ліценція з додатком.pdf
24 березня 2020 15:43
11. Витяг ПДВ.pdf
24 березня 2020 15:43
7. Протокол 1.11 від 23.11.16.pdf
24 березня 2020 15:43
6. Протокол № 5.pdf
24 березня 2020 15:43
5. Статут.pdf
24 березня 2020 15:43
4. довідка по ст. 17.pdf
24 березня 2020 15:43
2. Проект договору.pdf
24 березня 2020 15:43
1.8. Протокол узгодж..pdf
24 березня 2020 15:43
1.7. Зведений.pdf
24 березня 2020 15:43
1.6. Розрахунок.pdf
24 березня 2020 15:43
1.5. Відомість обсягів.pdf
24 березня 2020 15:43
1.4. Підсумкова відомість.pdf
24 березня 2020 15:43
1.3. Локальний кошторис.pdf
24 березня 2020 15:43
1.2. Дефектний.pdf
24 березня 2020 15:43
1.1.Договірна.pdf
24 березня 2020 15:43
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 квітня 2020 18:38
Електронний підпис
30 квітня 2020 18:37
Довідка МВС.pdf
30 квітня 2020 18:37
Довідка1.pdf
30 квітня 2020 18:37
Довідка.pdf
30 квітня 2020 18:37
Довідка податкова.pdf
26 березня 2020 00:09
Електронний підпис
26 березня 2020 00:07
Кошторис.pdf
26 березня 2020 00:07
ЦПУ + накази.pdf
26 березня 2020 00:07
Мед книжки.pdf
26 березня 2020 00:07
Статут + опис.pdf
26 березня 2020 00:07
Проект договору.pdf
26 березня 2020 00:07
Завірена копія паспорта.pdf
26 березня 2020 00:07
Посвідчення.pdf
26 березня 2020 00:07
Протоколи.pdf
26 березня 2020 00:07
Гарантія.zip
26 березня 2020 00:07
Довідка МТБ.pdf
26 березня 2020 00:07
Серифікат кошторисника.pdf
26 березня 2020 00:07
Оригінал Виписки.pdf
26 березня 2020 00:07
Пропозиція.pdf
26 березня 2020 00:07
Довідка ст 17.pdf
26 березня 2020 00:07
Довідка працівники.pdf
26 березня 2020 00:07
4_Довідка досвід.pdf
26 березня 2020 00:07
Ліцензія вогнезахист.pdf
26 березня 2020 00:07
Акт огляду.pdf
26 березня 2020 00:07
Довідка санкції.pdf
26 березня 2020 00:07
Довідка дозвіл.pdf
26 березня 2020 00:07
Довідка захист довкілля.pdf
26 березня 2020 00:07
Лист інформація МінЮст.pdf
26 березня 2020 00:07
Витяг ПДВ.pdf
26 березня 2020 00:07
Довідка субпідрядники.pdf
26 березня 2020 00:07
Ліцензія АВК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ТРІАДА ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КИЇВОБЛБУД"

ТОВ БСК

ТОВ "БК КИЇВ-М-БУД"

ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"
#43081046
Відхилено 1 092 325,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 17:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ТРІАДА ПЛЮС"
#35550955
Відхилено 1 098 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 18:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КИЇВОБЛБУД"
#42641705
Відхилено 1 099 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 18:15
ТОВ БСК
#41479357
Відхилено 1 222 718,14
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 17:32
ТОВ "БК КИЇВ-М-БУД"
#40313047
Відхилено 1 318 779,67
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 17:54
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"
#42586016
Переможець 1 333 913,24
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"
#42586016
1 333 913,24
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 12:32
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 12:32
КВПУТДО ДОДОТКИ ДО Д У ГОДИ 3.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:50
Д у№3 поточ ремонт приміщень.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 10:03
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 12:18
РОЗРАХУНОК ЗАГАЛЬНОВИРОБНИЧИХ ВИТРАТ ТЕТ КЕПІТАЛ.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 12:15
ПІДСУМКОВА ВІДОМОСТЬ РЕСУРСІВ ТОВ ТЕП КЕПІТАЛ.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 12:14
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС ТЕП КЕПІТАЛ.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 12:14
ЛИСТ ТОВ ТЕП КЕПІТАЛ.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 12:13
ДОДАТКОВА УГОДА 2 ТОВ ТЕП КЕПІТАЛ.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 12:12
ДОГОВІРНА ЦІНА ТОВ ТЕТ КЕПІТАЛ.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 12:11
ДЕФЕКТНИЙ АКТ ТЕП КЕПІТАЛ.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 12:10
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2020 15:18
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
15 червня 2020 15:16
Експертиза, ДУ поточний ремонт (1).pdf зміни до договору
15 червня 2020 15:12
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2020 14:50
Експертиза, ДУ поточний ремонт.pdf зміни до договору
15 червня 2020 14:21
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2020 17:19
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
10 червня 2020 17:15
експертиза.pdf зміни до договору
10 червня 2020 17:15
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 17:02
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 17:02
Договір.pdf укладений
10 червня 2020 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни договору з урахуванням результатів експертизи кошторисної частини проектної документації по робочому проекту: «Поточний ремонт швейної майстерні Київського вищого професійного училища технологій та дизайну одягу за адресою: м. Київ, проспект Юрія Гагаріна, 22», відповідно до Експертної оцінки від 05.06.2020 № 29221
Номер договору про закупівлю: 9/06-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення тендерної документації новим Додатком 7 : "Експертна оцінка"
Номер договору про закупівлю: 9/06-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з покращенням якості предмету закупівлі внести зміни до коштористої документації, та у звязку із винекненням обставин, незалежних від Підрядника, які перешкоджають дотримання строку виконання робіт, встановленого договором, сторони домовилися внести зміни до п.2.1. Договору та викласти в наступній редакції: Строк надання послуг до 23.09.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 9/06-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/06-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі відповідно до обсягів, передбачених кошторисною документацією
Номер договору про закупівлю: 9/06-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML