Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт фасаду КНП «КДЦ» Деснянського району м. Києва, вул. Закревського, 81/1 («Капітальний ремонт і реставрація» – код 45453000-7 ДК 021:2015)»
Очікувана вартість
13 900 413,00 UAH
UA-2020-03-02-003921-a 8e3a7f86a74844b0884b17418ab5e785
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучма Наталія Олександрівна

340445354039 kdctender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 26188308
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Миколи Закревського, 81/1
Контактна особа: Кучма Наталія Олександрівна
340445354039
kdctender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2020 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 18 березня 2020 14:21
Очікувана вартість: 13 900 413,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 503,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт фасаду КНП «КДЦ» Деснянського району м. Києва, вул. Закревського, 81/1 («Капітальний ремонт і реставрація» – код 45453000-7 ДК 021:2015)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київська область, Київ, Закревського, 81/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 16:26
ТД капремонт фасаду КДЦ2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Версія АВК-5
Дата подання: 04 березня 2020 09:59
Дата відповіді: 05 березня 2020 12:12
Доброго дня, згідно розділу 3 ВИМОГИ ЩОДО КОШТОРИСНОЇ ЧАСТИНИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) та пропозиції за результатами аукціону виконати згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат (прикріплюється також інформаційна модель, складена у програмному комплексі АВК-5 (3.4.1). Чи буде відхилятися пропозиція Учасника який надасть інформаційну модель, складену у програмному комплексі АВК-5 (3.4.2*)? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 8 розділу 1 тендерної документації, у всьому іншому, що не визначається цією документацією, учасник і замовник керуються чинним законодавством України. У разі, якщо будь-яке положення цієї документації суперечить Закону та(або) іншим положенням чинного законодавства України, учасник і замовник керуються положенням Закону та(або) іншими положеннями чинного законодавства України. Таким чином, використання учасником програмного комплексу АВК-5 версії 3.4.2* здійснюється на власний розсуд в межах чинного законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-02-003921-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬППРОМ", Код ЄДРПОУ:33020233
Дата подання: 04 квітня 2020 18:38
На рішення Замовника
Доброго дня, вимога у вкладенні!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2020 15:59
На вимогу учасника ТОВ "АЛЬППРОМ" від 03.04.2020 року повідомляємо.
Замовник не вбачає правових підстав для скасування протоколу розгляду тендерних пропозицій від 01.04.2020, так як розгляд тендерних пропозицій здійснено з дотриманням усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь на вимогу ТОВ "АЛЬППРОМ" від 03.04.2020 року
Номер вимоги: UA-2020-03-02-003921-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ", Код ЄДРПОУ:24257784
Дата подання: 29 квітня 2020 19:11
Щодо порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
У ході проведення закупівлі було виявлено наступне:
Замовником було порушено чинне законодавство, а саме пункт 10 Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.04.2020 року «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення .».
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС" було відхилено 02-04-2020, 14:14:40. Наступним найбільш економічно вигідною ціною, згідно аукціону, є пропозиція ТОВ "ВДД ГРУП". Згідно п. 10 Ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник повинен був визнати переможцем або відхилити пропозицію учасника, або продовжити строк розгляду аргументовано до 20 робочих днів. Пізніше Замовник продовжив строк розгляду, відповідно до протоколу продовження розгляду тендерних пропозицій, чим вдруге порушив чинне законодавство, тому що згідно п.10 ст. 29 Замовник має опублікувати протокол в електронній системі протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення. Протокол про продовження строку датований 09 квітня 2020 року. У електронній системі даний протокол опубліковано 14-04-2020.
У подальшому ігноруючи вищезазначені порушення Замовник обрав переможцем закупівлі ТОВ "703 Металообробний завод котельного обладнання", ціна пропозиції якого є найвищою, з поданих серед учасників аукціону. Додатково, повідомляємо, що кошторисна документація переможця має порушення та не відповідає вимогам ТД Замовника.

Виходячи з вищезазначеного, ми вимагаємо від Замовника скасування закупівлі, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що були виявлені, відповідно до ч.2 статті 32 ЗУ «Стаття 32. Відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся 1. Замовник відміняє тендер у разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.».
У разі ігнорування вимоги ми будемо вимушені звернутись до контролюючих органів, в тому числі до Поліції для виявлення у діях тендерного комітету складових статті 164\14. КУПАП «Порушення законодавства про закупівлі», а також до АМКУ з скаргою, Північного офісу Держаудит служби та інших контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 травня 2020 10:27
Відповідно до ч.2 статті 32 ЗУ «Стаття 32. Відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся 1. Замовник відміняє тендер у разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.» Порушення строків оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу тендерного комітету Замовника про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника сталося з об’єктивних причин, на які не могли вплинути члени тендерного комітету, а саме технічні проблеми в роботі обладнання Замовника з доступу до мережі Інтернет та електронної системи закупівель, і усунення порушення в подальшому, а саме оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника шляхом публікації такого протоколу в електронній системі закупівель, було можливим і відбулося в межах строків, передбачених п. 10 Ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» для розгляду тендерної пропозиції.
В чому саме кошторисна документація переможця має порушення та не відповідає вимогам ТД Замовника, скаржник не зазначив, що вказує на необґрунтованість такого твердження.

Документи подані скаржником

04 квітня 2020 18:38
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-02-003921-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АЛЬППРОМ", Код ЄДРПОУ:33020233
Дата подання: 04 травня 2020 17:01
СКАРГА
на порушення законодавства Замовником
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 травня 2020 20:10
Рішення від 07.05.2020 № 8878 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 07 травня 2020 20:09
Про перенесення розгляду Скарги UA-2020-03-02-003921-a.a3.pdf
Дата публікації: 25 травня 2020 21:57
рішення від 26.05.2020 № 10286.pdf
Дата публікації: 29 травня 2020 21:18

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-30-000010 ● 60293e51bbd141ba8b55d93202941029
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020 15:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.05.2020 № 71
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 71

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
37 UA-2020-03-02-003921-a 02.03.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків;
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-08 15:57:34

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.05.2020 № 73
Київ

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-03-02-003921-a.a3 в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-02-003921-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 2 березня
2020 року, відповідно до статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, у редакції від 08 лютого 2020 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 6 травня 2020 року № 71 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація з приводу оприлюдненого в електронній системі закупівель висновку Північного офісу Держаудитслужби ДАСУ про результати моніторингу закупівлі від 04.06.2020 р.

2020-06-12 19:05:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини першої статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини першої статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

порушення не усунуто

2020-06-22 09:23:51

Оскарження в суді

Опис: 19.06.2020 подано позовну заяву до Держаудитслужби про визнання неправомірним та скасування рішення
Дата публікації: 22 червня 2020

Документи:

22 червня 2020 12:34
Позовна заява.PDF

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2020 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХОФТ" 10 526 278,63
UAH з ПДВ
10 317 769,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ" 13 097 696,39
UAH з ПДВ
10 386 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК КБР" 12 408 560,32
UAH з ПДВ
11 793 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ФАСАД" 12 837 877,72
UAH з ПДВ
11 793 777,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬППРОМ" 12 844 470,37
UAH з ПДВ
11 794 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС" 12 940 000,00
UAH з ПДВ
11 795 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВДД ГРУП" 13 518 639,52
UAH з ПДВ
11 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання" 12 979 251,79
UAH з ПДВ
12 002 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 11:07
Електронний підпис
17 березня 2020 11:05
Лист про перейменування.pdf
17 березня 2020 11:05
HOFT_2020.pdf
17 березня 2020 11:05
364.imd
17 березня 2020 11:05
23. Кошторис.pdf
17 березня 2020 11:05
22-1. Квитанція №2.pdf
17 березня 2020 11:05
21-1. Банк_рахунок.pdf
17 березня 2020 11:05
21. Банк_кредити.pdf
17 березня 2020 11:05
20-2. Протокол ЗЗ_Хофт.pdf
17 березня 2020 11:05
18. Статут_опис_копія.pdf
17 березня 2020 11:05
16-4. Фізкультура_фасад.pdf
17 березня 2020 11:05
16-3. КМКЛ № 6.pdf
17 березня 2020 11:05
16-2. Договір 55_Бібліотека.pdf
17 березня 2020 11:05
16-1. Договір 37_Бібліотека.pdf
17 березня 2020 11:05
15-4. Згоди працівників.pdf
17 березня 2020 11:05
15-3. ЦПД_наймані.pdf
17 березня 2020 11:05
15-2-1. Наказ_Піддубняк.pdf
17 березня 2020 11:05
15-2. Трудові книжки.pdf
17 березня 2020 11:05
15-1. Гринь_оригінал.pdf
17 березня 2020 11:05
14-7. Документи_бортавто.pdf
17 березня 2020 11:05
14-5. Договір офіс_склад.pdf
17 березня 2020 11:05
2. Проект договору.pdf
17 березня 2020 11:05
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 16:09
Електронний підпис
17 березня 2020 16:08
ТОВ РК ІЗОЛ_Часть12.pdf
17 березня 2020 16:08
ТОВ РК ІЗОЛ_Часть11.pdf
17 березня 2020 16:08
ТОВ РК ІЗОЛ_Часть10.pdf
17 березня 2020 16:08
ТОВ РК ІЗОЛ_Часть9.pdf
17 березня 2020 16:08
ТОВ РК ІЗОЛ_Часть8.pdf
17 березня 2020 16:08
ТОВ РК ІЗОЛ_Часть7.pdf
17 березня 2020 16:08
ТОВ РК ІЗОЛ_Часть6.pdf
17 березня 2020 16:08
ТОВ РК ІЗОЛ_Часть5.pdf
17 березня 2020 16:08
ТОВ РК ІЗОЛ_Часть4.pdf
17 березня 2020 16:08
ТОВ РК ІЗОЛ_Часть3.pdf
17 березня 2020 16:08
ТОВ РК ІЗОЛ_Часть2.pdf
17 березня 2020 16:08
ТОВ РК ІЗОЛ_Часть1.pdf
17 березня 2020 16:08
Кошториси електронні.zip

Публічні документи

17 березня 2020 16:32
Електронний підпис
17 березня 2020 16:28
Зміст.pdf
17 березня 2020 16:27
Ч.3. Аналогічний.pdf
17 березня 2020 16:27
Ч.1. Аналогічний.pdf
17 березня 2020 16:27
Ч.2. Аналогічний.pdf
17 березня 2020 13:11
Електронний підпис
17 березня 2020 13:09
Тендерна пропозиція.pdf
17 березня 2020 13:09
Проект договору.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 13:55
Електронний підпис
17 березня 2020 12:21
Статут, опис.pdf
17 березня 2020 12:21
432.imd
17 березня 2020 12:21
ОСВ_сч.221.pdf
17 березня 2020 12:21
ОСВ_сч.104.pdf
17 березня 2020 12:21
Баланс 2019, 2018, 2017.pdf
17 березня 2020 12:21
Ліцензія, Дозвіл.pdf
17 березня 2020 12:21
Листи-відгуки.pdf
17 березня 2020 12:21
Листи-гарантії, довідки.pdf
17 березня 2020 12:21
Довідки статті 16.pdf
17 березня 2020 12:21
Календарний графік.pdf
17 березня 2020 12:21
Довідка статті 17.pdf
17 березня 2020 12:21
Додаток 7 Лист-згода.pdf

Публічні документи

01 квітня 2020 17:22
Електронний підпис
17 березня 2020 16:48
Електронний підпис
17 березня 2020 16:47
1. Тендерна пропозиція.zip

Публічні документи

17 березня 2020 16:27
Електронний підпис
17 березня 2020 16:26
РЕЕСТР.doc.pdf
17 березня 2020 16:03
Додаток 5 - Документи ТОВ.pdf
17 березня 2020 16:03
Додаток 3 - кадри.pdf
17 березня 2020 14:13
Електронний підпис
17 березня 2020 14:12
42тендр.imd

Публічні документи

29 квітня 2020 12:15
Електронний підпис
29 квітня 2020 12:14
307.imd
29 квітня 2020 12:12
смета переможец ПДФ.pdf
29 квітня 2020 12:11
Вахнін_МВД.pdf
29 квітня 2020 12:11
СПРАВКА С НАЛОГ.703.pdf
29 квітня 2020 12:11
Довідка_ТОВ 703.zip
17 березня 2020 15:39
Електронний підпис
17 березня 2020 15:35
8. інші.rar
17 березня 2020 15:31
1. КОНТРОЛЬНИЙ ЛИСТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХОФТ"

ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ"

ТОВ "БК КБР"

ТОВ "ТОП ФАСАД"

ТОВ "АЛЬППРОМ"

ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС"

ТОВ "ВДД ГРУП"

ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХОФТ"
#40710017
Відхилено 10 317 769,62
UAH з ПДВ
24 березня 2020 11:54
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ"
#24257784
Відхилено 10 386 890,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 16:31
ТОВ "БК КБР"
#40990651
Відхилено 11 793 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 16:54
ТОВ "ТОП ФАСАД"
#41307813
Відхилено 11 793 777,11
UAH з ПДВ
31 березня 2020 10:56
ТОВ "АЛЬППРОМ"
#33020233
Відхилено 11 794 000,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 16:47
ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС"
#40380218
Відхилено 11 795 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 14:15
ТОВ "ВДД ГРУП"
#38133139
Відхилено 11 800 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 16:28
ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання"
#36476658
Переможець 12 002 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання"
#36476658
12 002 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:29
Додаткова угода №8 від 29.12.2020.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:28
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:20
Додаткова угода №8 від 29.12.2020.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:19
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:18
Додаткова угода №7 від 25.09.2020.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:18
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:17
Додаткова угода №6 від 09.09.2020.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:17
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:14
Додаткова угода №5 від 13.08.202.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:13
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:11
Додаткова угода №4 від 04.08.202.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:11
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:09
Додаткова угода №3 від 23.07.2020.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:06
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 12:04
ДУ 2 до договору 012020-06 від 02.06.2020р..PDF зміни до договору
26 серпня 2020 11:57
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 11:34
Д.У 2 до договору 012020-06 від 02.06.20.PDF зміни до договору
20 серпня 2020 11:33
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 13:14
Додатки до додаткової угоди №1 від 02.06.2020 р..PDF зміни до договору
02 червня 2020 13:14
Додаткова угода №1 від 02.06.2020 р. до договору №01202006 від 02.06.2020 р..PDF зміни до договору
02 червня 2020 13:13
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 13:06
Додатки 2-6 до договору Договір 012020-6 від 02.06.20р.PDF укладений
02 червня 2020 13:05
Додаток 1 до договору Договір 012020-6 від 02.06.20р.PDF укладений
02 червня 2020 13:04
Договір №012020 06 від 02.06.2020 р..PDF укладений
02 червня 2020 13:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 012020/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників, а саме: на підставі отриманої експертної оцінки від 10.08.2020 року №09/07-20-ЕО, щодо розгляду кошторисної частини Договору за робочим проектом «Капітальний ремонт фасаду КНП «КДЦ» Деснянського району м. Києва, вул.. Закревського,81/1» сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 012020/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 012020/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 012020/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 012020/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 012020/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 012020/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 012020/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 012020/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 012020/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 652 973,77
UAH (в тому числі ПДВ 1 942 162,29 UAH)