Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування обладнання систем припливно-витяжної вентиляції та кондиціювання повітря в будівлі музею за адресою: м. Київ, вул. Терещенківська, 15.
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2020-03-02-003408-a 81e6fbda84144dd580205d9070cb40b5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Листрова Тетяна Володимирівна

380442343576 khanenkomuseum@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків
Код ЄДРПОУ: 02224301
Вебсайт: http://www.khanenkomuseum.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, вул. Терещенківська, 15-17
Контактна особа: Листрова Тетяна Володимирівна
380442343576
khanenkomuseum@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2020 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 12:18
Очікувана вартість: 85 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


Послуги з технічного обслуговування обладнання систем припливно-витяжної вентиляції та кондиціювання повітря в будівлі музею за адресою: м. Київ, вул. Терещенківська, 15 в кількості, асортименті та технічними характеристиками відповідно до технічного завдання, наведеного нижче:

Обслуговування системи припливно-витяжної вентиляції та кондиціювання повітря включає забезпечення щомісячного технічного обслуговування обладнання системи в будівлі музею за адресою: м. Київ, вул. Терещенківська, 15 згідно з «Перелік обладнання припливно-витяжної систем вентиляції та кондиціювання повітря в приміщеннях музею по вул. Терещенківській 15», що наведений нижче та відповідно до регламенту:

1. Припливно - витяжні установки - К1-К2:
Період обслуговування : Згідно календарного графіку (на протязі року)
Вентилятор:
- Перевірка на предмет зовнішніх ушкоджень
- Перевірка на забруднення, справність корозію, кріплення
- Перевірка на наявність сторонніх предметів та шумів
- Очищення
Повітряний жалюзійний клапан:
- Перевірка на забруднення, плавний рівномірний рух
- Перевірка щільності закриття
- Очищення
Фільтр повітряний:
- Перевірка на забруднення, поломку
- Очищення при забрудненні та заміна на протязі року
- Перевірка перепаду тиску на фільтрі та кріплення
Електронагрівач:
- Перевірка на забруднення, корозію
- Очищення
- Перевірка приводу 3-х ходового вентиля на працездатність
Повітроохолоджувач:
- Перевірка на забруднення, корозію
- Очищення
- Перевірка приводу 3-х ходового вентиля на працездатність
Керування і регулювання:
- Перевірка проводів і кабелів на відсутність ушкодження
- Перевірка клемних з'єднань
- Перевірка електричних компонентів на забруднення і справність
- Перевірка вимикачів і кнопок на справність
- Перевірка контрольних ламп на функціонування
- Перевірка ел. регулятора на функціонування
- Перевірка заданих значень температури і параметрів регулювання
- контрольний вимір напруги, робочого струму в мережі живлення
- Перевірка робочих струмів електричних вузлів
Дренаж:
- Перевірка цілісності та герметичності трубопроводу, при виявленні пошкоджень відновлення
- Очищення трубопроводу
- Перевірка справності дренажного насосу, при несправностях ремонт або заміна
Повітропровід:
- Перевірка повітропроводів на забрудненість та герметичність
- Очищення повітропроводів від бруду та пилу
- Перевірка кріплення
- Перевірка роботи і регулювання повітряних заслінок
- Регулювання розподілу подачі повітря по приміщеннях
- Дрібний ремонт теплоізоляції (заміна порваних частин, закріплення обвислих і т.п.)
Вузол обв’язки рекуператора з проміжним теплоносієм (етиленгліколь 30%):
- Перевірка трубопроводу на герметичність , при виявленні пошкоджень відновлення
- Перевірка стану та рівня робочої рідини, дозаправка при низькому рівні (етиленгліколь 30%) в системі
- Перевірка роботи вимірювальних приладів
- Очищення системи при забрудненні
- Перевірка стану насоса, розширювального баку та трьох ходового клапану із сервоприводом заміна при несправності
- Дрібний ремонт теплоізоляції (заміна порваних частин, закріплення обвислих і т.п.)
Керування і регулювання:
- Перевірка ел. регулятора на функціонування
- Перевірка контрольних ламп на функціонування
- Перевірка вимикачів і кнопок на справність
- Перевірка реле і пуско захистної апаратури на забруднення і справність
- Перевірка електричних компонентів на забруднення і справність
- Перевірка клемних з'єднань
- Перевірка проводів і кабелів на відсутність ушкодження
- Перевірка робочих струмів електричних вузлів

2. Парогенератор «Канальний зволожувач електродний повітря Dristeem XTS025» (в комплекті: паровий шланг, парова трубка, датчик вологості, гігростат):
Період обслуговування: згідно календарного графіку «з Листопада по Квітень (включно)»
Паровий циліндр з спускним клапаном
- Перевірка на забруднення, справність корозію, кріплення
- Очищення, заміна при несправностях
- Перевірка трубопроводів на герметичність , при виявленні пошкоджень відновлення
- Очищення трубопроводу
Керування і регулювання:
- Перевірка ел. регулятора на функціонування
- Перевірка контрольних ламп на функціонування
- Перевірка вимикачів і кнопок на справність
- Перевірка реле і пуско захистної апаратури на забруднення і справність
- Перевірка електричних компонентів на забруднення і справність
- Перевірка клемних з'єднань
- Перевірка проводів і кабелів на відсутність ушкодження
- перевірка робочих струмів електричних вузлів

3. Компресорно - конденсаторні блоки систем К1-К2:
Період обслуговування : Згідно календарного графіку «з Травня по Жовтень (включно)»
Вентилятор:
- Перевірка на забруднення, справність корозію, кріплення
- Перевірка робочих струмів вентилятора
- Очищення
- Перевірка рівня шуму
Холодильний контур:
- Перевірка хладопроводів на герметичність для запобігання витоку холодоагенту з магістралей
- Очищення конденсатору
- Перевірка стану рідини у вікні рідинного трубопроводу
- Перевірка рівня холодоносія
- Дозаправка холодоносія (Фреон R 410A) за необхідністю
- Перевірка роботи магнітного вентиля
- Перевірка тиску і температури випару манометром
- Перевірка пресостатів високого і низького тиску
- Перевірка на забруднення, ушкодження, корозію
- Очищення
- Перевірка стану ізоляції холодопроводів
- Дрібний ремонт ізоляції (заміна порваних частин, закріплення обвислих і т.п.)
- Перевірка кріплення
- Перевірка рівня масла в компресорі, дозаправка за необхідністю
- Перевірка стану фільтра-осушувача фреонового контуру
Керування і регулювання:
- Перевірка ел. регулятора на функціонування
- Перевірка контрольних ламп на функціонування
- Перевірка вимикачів і кнопок на справність
- Перевірка реле і пуско захистної апаратури на забруднення і справність
- Перевірка електричних компонентів на забруднення і справність
- Перевірка клемних з'єднань
- Перевірка проводів і кабелів на відсутність ушкодження
- перевірка робочих струмів електричних вузлів

Відновлення працездатності технічних засобів системи припливно-витяжної вентиляції та кондиціювання повітря здійснюється за результатами контролю технічного стану, що проводиться при технічному обслуговуванні, або в разі відмови будь-яких технічних засобів у системі здійснюються заміна або відновлення елементів, що вийшли з ладу.
Надання послуг Учасник здійснює своїми засобами, з застосуванням власних матеріалів і техніки та використовуючи при цьому оригінальні запасні частини і деталі або їх еквівалент, що не були в експлуатації. Доставка інструменту, устаткування, необхідного для надання послуг, та фахівців на територію Замовника здійснюються транспортом Учасника та за його рахунок.
Обладнання для заміни надає Замовник, а виконавець проводить демонтаж недієздатного (зламаного) і монтаж нового або відремонтованого (працюючого) обладнання.
Після проведення первинного технічного обстеження складається Акт, в якому вказується яка саме система та обладнання перевірялися, в якому воно стані, даються рекомендації Замовнику щодо подальшого утримання системи.
Якщо виявляються несправні елементи, то до Акта складається ще й дефектна відомість з переліком несправностей.
Роботи з технічного обслуговування проводяться у строк, встановлений планом-графіком технічного обслуговування згідно регламентів проводяться з періодичністю – один раз в місяць.
У разі поломки або аварії припливно-витяжної вентиляції та кондиціювання повітря аварійний виїзд здійснюється - протягом 4-х годин в робочі дні та 8-ми годин у вихідні дні, плановий виїзд на об'єкт здійснюється протягом 1-2 днів.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування обладнання систем припливно-витяжної вентиляції та кондиціювання повітря в будівлі музею за адресою: м. Київ, вул. Терещенківська, 15.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Терещенківська, 15-17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за Договором здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів у сумі вартості Послуги, визначеної в кошторисі, на рахунок Учасника, згідно з бюджетними зобов’язаннями Замовника, у відповідності до плану асигнувань головного розпорядника бюджетних коштів в термін 10 (десяти) банківських днів після отримання бюджетного фінансування згідно з пунктом 2 статті 49 Бюджетного кодексу України № 2456-VI від 08.07.2010 року зі змінами та доповненнями на підставі підписаних Актів виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до учасника
Дата подання: 03 березня 2020 11:10
Дата відповіді: 03 березня 2020 15:48
Добрий день, шановний Замовник! Просимо пояснити щодо вимоги: Наявність дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларацією відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (посвідчення про допуск до робіт в електроустановках напругою до 1000В та охорони праці при виконанні робіт на висоті). Чи достатьно буде надати лише посвідечення, або ж необхідно надавати саме дозвіл чи декларацію? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Прохання переглянути відкоректовані Умови закупівлі в частині «Вимоги до учасника».
Квалифікаційні вимоги
Дата подання: 03 березня 2020 11:25
Дата відповіді: 03 березня 2020 15:49
Добрий день, шановний Замовнику! Просимо вилучити вимоги щодо надання виконавцем документального підтвердження впровадження і функціонування на підприємстві системи управління якістю (сертифікат ISO 9001:2015) стосовно надання послуг, оскільки відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. У нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства», при цьому наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Сертифікату системи управління якістю не є свідченням того, що послуги надаватимуться якісно. Для підвердження змоги учасника надавати якісні послугії існють інші документи, наприклад: досвід виконання аналогічних договорів, документи, що підверджують виконання договорів (акти виконаних робіт, відгуки, тощо), сертифікати та/або дипломи, що свідчать про наявність відповідної кваліфікації в учасника. і таке інше.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля UA-2020-03-02-003408-a (Допорогові закупівлі) здійснюється згідно наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та чинного законодавства України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВІК" 5 328,00
UAH з ПДВ
5 328,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сервісний центр Енергомонтажвентиляція 85 000,00
UAH з ПДВ
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 16:51
Ком.пропоз.1 ст.jpg
10 березня 2020 12:06
Відгук Джонсон.pdf
10 березня 2020 12:06
газозварник Кравчук.jpg
10 березня 2020 12:06
пожежна Кравчук.jpg
10 березня 2020 12:06
пожежна Сероватко..jpg
10 березня 2020 12:06
4.Кирей елект.устан..jpg
10 березня 2020 12:06
1.Кравчук елект.устан..jpg
10 березня 2020 12:06
газозварник Сероватко.jpg
10 березня 2020 12:06
Ох.тр Кирей верх.роб..jpg
10 березня 2020 12:06
3.Сероватко елект.устан..jpg
10 березня 2020 12:06
Статут 9ст.jpg
10 березня 2020 12:06
Статут 10ст.jpg
10 березня 2020 12:06
Статут 2ст.jpg
10 березня 2020 12:06
Довідка з ЄДРПОУ 1ст.jpg
10 березня 2020 12:06
Статут 12ст.jpg
10 березня 2020 12:06
Статут 8ст.jpg
10 березня 2020 12:06
Статут 16ст.jpg
10 березня 2020 12:06
Статут 6ст.jpg
10 березня 2020 12:06
Статут 11ст.jpg
10 березня 2020 12:06
Статут 15ст.jpg
10 березня 2020 12:06
Статут 18ст.jpg
10 березня 2020 12:06
Виписка з ЄДРПОУ 1ст.jpg
10 березня 2020 12:06
Статут 5ст.jpg
10 березня 2020 12:06
Статут 4ст.jpg
10 березня 2020 12:06
Статут 17ст.jpg
10 березня 2020 12:06
Статут 13ст.jpg
10 березня 2020 12:06
Статут 14ст.jpg
10 березня 2020 12:06
Статут 7ст.jpg
10 березня 2020 12:06
Статут 3ст.jpg
10 березня 2020 12:05
Свідоцтво платника ПДВ.jpg
10 березня 2020 12:05
Статут 19ст.jpg
10 березня 2020 12:05
Виписка з ЄДРПОУ 2ст.jpg
10 березня 2020 12:05
Статут 20ст.jpg
10 березня 2020 12:05
Довідка з ЄДРПОУ 2ст.jpg
10 березня 2020 12:05
Протокол заг.зборів.jpg
10 березня 2020 12:05
Статут 1ст.jpg
10 березня 2020 12:05
письмо АВІК.jpg
10 березня 2020 12:05
Ком.пропоз.1 ст.jpg
10 березня 2020 12:05
Ком.пропоз.3 ст.jpg
10 березня 2020 12:05
Ком.пропоз.2 ст.jpg

Публічні документи

17 березня 2020 16:16
рекомендація лист 2
13 березня 2020 13:16
рекомендація лист
13 березня 2020 13:16
пропозиція
13 березня 2020 13:16
досвід роботи
10 березня 2020 17:46
цінова пропозиція.pdf
10 березня 2020 17:46
технічна пропозиція.pdf
10 березня 2020 17:46
Статут-2019.pdf
10 березня 2020 17:46
право підпису.pdf
10 березня 2020 17:46
посвідчення.pdf
10 березня 2020 17:46
інформаційний лист.pdf
10 березня 2020 17:46
інформаційний лист 2.pdf
10 березня 2020 17:46
Аермек 09.19.PDF
10 березня 2020 17:46
_Свідоцтво ПДВ.pdf
10 березня 2020 17:46
_ЄДРПОУ.pdf
10 березня 2020 17:46
_Витяг з реєстру -3 стор..pdf
10 березня 2020 17:46
Протокол _158-17.pdf
10 березня 2020 17:46
Протокол _10-07-18.pdf
10 березня 2020 17:46
Протокол _1-2005-19.pdf
10 березня 2020 17:46
Протокол _ 19-07-30.pdf
10 березня 2020 17:46
Протокол _ 1-0605-19.pdf
10 березня 2020 17:46
Протокол 1-2705-19.pdf
10 березня 2020 17:46
_Дозвіл до 2023.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВІК"

ТОВ Сервісний центр Енергомонтажвентиляція

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВІК"
#32373280
Відхилено 5 328,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 15:09
ТОВ Сервісний центр Енергомонтажвентиляція
#38725972
Переможець 85 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 16:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сервісний центр Енергомонтажвентиляція
#38725972
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 15:38
ЕНЕРГОМОНТАЖВЕНТИЛЯЦІЯ ДОДОТКОВА УГОДА.PDF зміни до договору
06 жовтня 2020 15:37
ЕНЕРГОМОНТАЖВЕНТИЛЯЦІЯ ДОДОТКОВА УГОДА.PDF зміни до договору
06 жовтня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 11:57
Договір № 2_ТОВ СЦ Енергомонтажвентиляція.PDF укладений
25 березня 2020 11:56
Договір № 2_ТОВ СЦ Енергомонтажвентиляція.PDF укладений
25 березня 2020 11:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із впровадженням запобіжних заходів щодо розповсюдження коронавірусної інфекції «Covid-19» Замовник не міг надати доступ спеціалістам Виконавця до обладнання систем припливно-витяжної вентиляції та кондиціювання повітря в будівлі музею за адресою: м. Київ, вул. Терещенківська, 15 для надання послуг в березні – травні 2020року. 2. З огляду на вище викладене Сторони домовились зменшити суму договору на 25500,00грн. (двадцять п’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) та відповідно пункт 4.1 розділу 4. Оплата робіт та порядок розрахунків читати в наступній редакції: «Вартість Послуг, що є предметом цього Договору, зазначена у Протоколі про договірну ціну (Додаток № 4 до цього Договору) та згідно із Кошторисом (Додаток № 3 до цього Договору) складає 49583,33грн. (сорок дев’ять тисяч п’ятсот вісімдесят три гривні 33 копійки), крім того ПДВ 20% 9916,67грн. (дев’ять тисяч дев’ятсот шістнадцять гривень 67 копійок), всього з ПДВ 59500,00грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок). 3. Сторони домовились викласти додатки №2 «Календарний графік», №3 «Кошторис», №4 «Протокол про договірну ціну» в новій редакції. 4. Інші умови вище вказаного договору, не порушені даною Угодою, залишаються без змін. 5. Дана Угода є невід’ємною частиною договору № 2 від 25.03.2020р., оформлена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. 6. Дана Додаткова угода діє з моменту підписання по 31.12.2020 року, згідно з ст. 631 Цивільного Кодексу України п.3., а в частині розрахунків - до повного виконання сторонами своїх обов’язків.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 59 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 916,67 UAH)