Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction of the national highway N-31 Dnipro - Tsarichanka - Kobelyaky - Reshetilovka from the village. Loboikivka to the border of Dnipropetrovsk region, km 21 + 600 - boundary of Petrykivskyi district, Dnipropetrovsk region (45230000-8- Construction of pipelines, communication lines, transmission lines, highways, roads, airfields and railways; surface alignment)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Качан Валентина Федорівна 380567445263, tender@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast |
National ID: | 25843931 |
Contact point: |
Kachan Valentina Fedorivna 380567445263, tender@sad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2020 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 12:58 |
Очікувана вартість: | 684 822 048,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 482,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3424110 UAH |
Publication date: | 02 березня 2020 15:30 |
Enquiries until: | 23 березня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 29 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 квітня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 684 822 048 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 68 482 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно Ф № КБ-2в та ф № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 80 |
Виконання робіт | Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) відповідно до Постанови КМУ від 27 грудня 2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі до 30% від річної вартості. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. Використаний аванс погашається на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт, по формі КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню зазначеного терміну непогашені суми авансу повертаються Замовнику з подальшим перерахуванням до відповідного бюджету, з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1,2.» | Аванс | 90 | Календарні | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2020 15:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2020 15:30 |
Проект договору.docx | |
02 березня 2020 15:30 |
ТД 21 600 -7.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-29-000008 ● d1d90a478e7143f8b7825d1d083b6c18
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2021 16:51 |
28.01.2021 № 10
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.01.2021р. № 003100-18/866-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.01.2021 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2
UA-2020-03-02-003295-a
02.03.2020
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області (код за ЄДРПОУ 25843931) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-11 20:04:14
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області, км 21+600 – межа Петриківського району, Дніпропетровська область (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-03-02-003295-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, опублікованому в електронній системі закупівель тендерну пропозицію ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" відхилено на підставі пп.4 п.1 ст.30 Закону, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Поясніть, які документи або їх відсутність у тендерній пропозиції вище зазначеного учасника не відповідають вимогам тендерної документації (з вказанням розділу, пункту, Додатку тендерної документації).
2. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, опублікованому в електронній системі закупівель тендерну пропозицію ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКОНІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" відхилено на підставі пп.4 п.1 та пп.1 п.1 ст.30 Закону, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям. Поясніть, які документи або їх відсутність у тендерній пропозиції ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКОНІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" не відповідають вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям.
3. Відповідно до вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону зазначено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: зокрема, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Поясніть, чому Замовником в оголошення про проведення відкритих торгів не було внесено інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а лише зазначено розмір та вид забезпечення тендерних пропозицій.
4. Відповідно до пп. 3.5.1. п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником встановлено до Учасників кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема: Машина поливально-мийна – 2. Проте, в учасника ТОВ "Автомагістраль-Південь" в складі тендерної пропозиції відсутня машина поливально-мийна. Чому не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Автомагістраль-Південь" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям.
5. Відповідно Додатку 2.3. до тендерної документації Замовником визначено, що Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Проте, учасником ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" в складі тендерної пропозиції не надано посвідченої копії договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору. Чому не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-15 15:05:03
Пояснення щодо запиту
Начальнику відділу
Східного офісу Держаудитслужби
Тетяні Переверзєвій
Пояснення на запит:
1. . Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, опублікованому в електронній системі закупівель тендерну пропозицію ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" відхилено на підставі пп.4 п.1 ст.30 Закону, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Поясніть, які документи або їх відсутність у тендерній пропозиції вище зазначеного учасника не відповідають вимогам тендерної документації (з вказанням розділу, пункту, Додатку тендерної документації):
1. За результатами розгляду Товариства з обмеженою відповідальністю «Онур Конструкціон Інтернешнл» надана транспортна схема згідно якій відстань перевезення в населеному пункті становить 29,0 км замість 58,5 км по розрахункам фахівцями Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області , також поза населеним пунктом становить 85,0 км, замість 98,65 км згідно розрахункам.
Згідно додатку 2.3.до тендерної документації: Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою, наведеною в таблиці ДОДАТКУ 2.4.
З огляду на вищезазначене тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Онур Конструкціон Інтернешнл» була не безпідставно відхилена згідно пп.4 п.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації
2. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, опублікованому в електронній системі закупівель тендерну пропозицію ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКОНІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" відхилено на підставі пп.4 п.1 та пп.1 п.1 ст.30 Закону, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям. Поясніть, які документи або їх відсутність у тендерній пропозиції ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКОНІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" не відповідають вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям.
2. За результатами розгляду тендерним комітетом тендерної пропозиції ТОВ «Спільне Українсько-німецьке підприємство «Автострада» встановлено:
- не підтверджений досвід виконання робіт по влаштуванню земляного полотна (згідно наданим формам 164160,0 м3 замість 282286,0 м3)
- не підтверджений досвід виконання робіт по влаштуванню основи дорожнього одягу з доменного шлаку та/або гранітного щебеню та/або щебено-піщаної суміші (згідно наданим формам 153140,25 м2 замість 247236,0 м2)
(Згідно додатку 2.7.до тендерної документації: Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах, згідно Технічного завдання – додаток №4 Тендерної документації. Основними видами робіт є:
• влаштування земляного полотна – 282 286 (м3);
• влаштування основи дорожнього одягу з доменного шлаку та/або гранітного щебеню та/або щебенево-піщаної суміші – 247 236,0 (м2);
• влаштування верхнього шару основи, нижнього шару покриття та/або іншого конструктивного шару з асфальтобетонної суміші – 152 407 (м2);
• влаштування верхнього шару покриття з ЩМАС – 75 038 (м2);
• будівництво/реконструкція/капітальний ремонт штучної споруди (мосту або шляхопроводу або скотопрогону тощо) (1 шт).
Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3);
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.
Креслення, специфікації, заповнені відомості обсягів робіт для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-рів) надавати не обов’язково. )
- розрахунки відстані перевезення в транспортній схемі не відповідають дійсності (надана транспортна схема згідно якій відстань перевезення в населеному пункті становить 7,0 км замість 16,3 км по розрахункам фахівцями Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області , також поза населеним пунктом становить 29 км, замість 42,15 км згідно розрахункам.)( Згідно додатку 2.3.до тендерної документації: Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою, наведеною в таблиці ДОДАТКУ 2.4.)
- не надані копії дозволів, ліцензій (Згідно розділу :Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником;
Технічні вимоги до предмета закупівлі, технічна специфікація та перелік інформації і документів, які подаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, наведені у ДОДАТКУ 4 до цієї тендерної документації.
3.6.1. Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації надається у вигляді інформаційної довідки в довільній формі. Додатками до цієї довідки є:
3.6.1.1. - гарантійний лист (ДОДАТОК 6) до цієї тендерної документації);
3.6.1.2- копії дозволів та/або ліцензій Учасника торгів на виконання робіт класу наслідків (відповідальності) – СС3 або IV-V категорії складності
3.6.1.3.- копія сертифікату міжнародного стандарту ISO:9001)
- не долучений договір оренди техніки №01-12/02 від 12.02.2020р та лист від орендодавця.(Згідно додатку 2.1. до тендерної документації В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт ;
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі.
У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити:
- посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально);
- копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі;
- копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
У випадку подання Учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази».)
3. Відповідно до вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону зазначено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: зокрема, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Поясніть, чому Замовником в оголошення про проведення відкритих торгів не було внесено інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а лише зазначено розмір та вид забезпечення тендерних пропозицій.
Службою автомобільних доріг отримано лист від електронного майданчику «Е-Тендер» де вказано що у Замовника є можливість вказати наявність/відсутність та розмір забезпечення тендерної пропозиції в полях при створенні оголошення, але у тендерній документації згідно розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.2 Забезпечення тендерної пропозиції та п.3 Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції вказано умови,розмір та вид забезпечення тендерних пропозицій
4. Відповідно до пп. 3.5.1. п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником встановлено до Учасників кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема: Машина поливально-мийна – 2. Проте, в учасника ТОВ "Автомагістраль-Південь" в складі тендерної пропозиції відсутня машина поливально-мийна. Чому не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Автомагістраль-Південь" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям.
У складі тендерної пропозиції є в наявності дві поливано-мийні машини (файл1.1 Інформація про наявність обладнання та МТБ), техпаспорти з номерами МАЗ 5340 В2 2015р. ВН-1204 НВ та ВН 1206 НВ згідно договору оренди №2509/19 від 25.09.2019р. укладеного з ТОВ «Белогві».
У Служби автомобільних доріг немає підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь».
5. Відповідно Додатку 2.3. до тендерної документації Замовником визначено, що Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Проте, учасником ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" в складі тендерної пропозиції не надано посвідченої копії договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору. Чому не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Додатком 2.3 тендерної документації передбачено:
У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі;
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт.
Учасником закупівлі ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" у відповідності до вимог тендерної документації в складі тендерної пропозиції наданий договір на поставку асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей з ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор» та гарантійний лист від Постачальника. Атестат виробництва, що наданий ДП «Дорожній контроль якості» виданий саме ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор» , тому договір на проведення атестації не може бути укладений між ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" та ДП «Дорожній контроль якості», тим більш умовами документації не передбачалось його надання у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) .
Враховуючи вищенаведене,у Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області відсутні підстави для відхилення учасника ТОВ «Ростдорстрой».
Слід зазначити що відповідно до ч. 5 розділу 10 Закону в новій редакції «Прикінцеві та перехідні положення» процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Таким чином, якщо замовник розпочав процедуру закупівлі та розмістив відповідне оголошення до 19.04.2020 включно, то проведення такої закупівлі (внесення змін, розгляд скарг та звернень, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, підписання договору про закупівлю та його виконання тощо) відбуватиметься згідно з положеннями Закону в поточній редакції, а не в новій редакції.Виходячи з вищенаведеного закупівля «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області, км 21+600 – межа Петриківського району, Дніпропетровська область (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» була оголошена 02.03.2020р.тому створити учаснику повідомлення з вимогою усунути недоліки Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області не мала змоги, бо цей функціонал на майданчиках був доступний лише в тих закупівлях, які розпочалися після 19 квітня 2020 року.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-02-25 16:29:23
Надання заперечень на висновок
Начальнику
Східного офісу Держаудитслужби
О. Васильєву
Про надання
заперечень на висновок
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області розглянула висновок Східного офісу Держаудитслужби від 19.02.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі «Будівництво автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка від с. Лобойківка до межі Дніпропетровської області, км 21+600 – межа Петриківського району, Дніпропетровська область (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (UA-2020-03-02-003295-a) та надає наступні заперечення до нього.
Так, за результатами проведеного моніторингу встановлено недотримання вимог частини п’ятої статті 28 Закону, пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" вимогам Додатку 2.3. тендерної документації, а саме ненадання учасником підтверджуючих документів щодо атестації асфальтобетонного заводу та допущення тендерної пропозиції даного учасника до оцінки.
Проте, Додатком 2.3 тендерної документації передбачено, що у разі відсутності власного, орендованого, взятого у лізинг асфальтобетонного заводу Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі;
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт.
Учасником закупівлі ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" у відповідності до вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції наданий договір на поставку асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей з ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор», який є власником асфальтобетонного заводу, гарантійний лист від цього Постачальника. Крім того, учасником додатково надано картку обліку основних засобів (форма №ОЗ-6) та атестат виробництва власника асфальтобетонного завод ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор».
Згідно додатку 2.3 до тендерної документації вимога щодо надання посвідченої копії договору на проведення атестації стосується тільки тих учасників, у яких є в наявності власний асфальтобетонний завод. Договір на проведення атестації виробництва у даному випадку укладався не учасником процедури закупівлі ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ", а власником заводу. Документ, що підтверджує проведення атестації виробництва учасником надано.
З огляду на вищевикладене, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ростдорстрой» відсутні.
З повагою
В.о. начальника О.А. Коломійцев
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | №160/3288/21 від 09.03.2021р. |
Дата публікації: | 11 березня 2021 |
Документи:
11 березня 2021 11:55
|
Електронний підпис |
11 березня 2021 11:53
|
Ухвала по справі №160-3288-21 від 09.03.2021.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
643 000 000,00
UAH з ПДВ
|
623 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
657 430 000,00
UAH з ПДВ
|
624 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
623 999 999,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2020 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 09:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:47
|
ДУ 13 Б-А-16.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 14:56
|
ДУ 12 Б-А-16.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2021 08:43
|
Б-А-16_ДУ11.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2021 08:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2020 12:55
|
Б-А-16_ДУ6.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2020 12:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2020 11:42
|
ДУ4_Б-А-16.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2020 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2020 14:44
|
ДУ3_Б-А-16.pdf | зміни до договору |
06 серпня 2020 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2020 15:52
|
Б-А-16_ДУ2.pdf | зміни до договору |
11 червня 2020 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 травня 2020 17:07
|
Ду-1 Б-А-16.pdf | зміни до договору |
20 травня 2020 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2020 15:45
|
Б-А-16.pdf | укладений |
07 травня 2020 15:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення обсягу фінансування,уточнення проведення оплати робіт |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна плану фінансування та календарного плану |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення обсягу фінансування |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення обсягу фінансування та інших умов договору |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни в бік зменшення без зміни обсягу робіт |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни договору, зміна строку виконання робіт та строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | Б-А-16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |