Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із приймання та сортування твердих побутових відходів
Очікувана вартість
199 100,00 UAH
UA-2020-03-02-003220-a cf2c0d895bbe4734a5521d0dcbf23077
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Адаменко Тетяна

380444975077
380676369552
solkpuzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Солом'янського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 31806913
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 03061, Україна , Київська обл., Київ, вул. Новопольова, 95
Контактна особа: Адаменко Тетяна
380444975077,380676369552
solkpuzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 16:00
Очікувана вартість: 199 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 996,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98350000-1: Послуги громадських пунктів збору та переробки сміття


Послуги із приймання та сортування твердих побутових відходів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 метри кубічні
Послуги із приймання та сортування твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 98350000-1 — Послуги громадських пунктів збору та переробки сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються щомісяця протягом 7 (семи) банківських днів з дня надання Виконавцем Замовнику Акту наданих послуг. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ" 199 100,00
UAH з ПДВ
199 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 16:40
Проект Договору.pdf
05 березня 2020 16:40
Пропозиція 2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"
#25280118
Переможець 199 100,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 12:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 12:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"
#25280118
199 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 09:10
Додаткова угода №1 від 11.12.2020 р..pdf зміни до договору
11 грудня 2020 09:08
Договір № 2196СР від 23.03.2020 Послуги громадських пунктів збо.pdf укладений
24 березня 2020 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму договору за рахунок коштів місцевих бюджетів та пропорційно збільшити за рахунок господарських коштів на 15 022,67 грн. Ціна Договору та за одиницю не змінюється. Кількість не змінюється. Зміна є не істотною умовою Договору.
Номер договору про закупівлю: 2196СР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML