Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт герметизації стиків зовнішніх стінових панелей по стояку кв. 32 (доповнення) у житловому будинку № 7-А на бульварі Ромена Роллана в Святошинському районі м. Києва (Код ДК 021:2015 – 45443000-4- Фасадні роботи)
Очікувана вартість
54 633,00 UAH
UA-2020-03-02-003052-a ● 901a534e8c9e4980953bb0a266b6b98c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39607507 |
Вебсайт: | http://www.facebook.com/kksvyatoshin |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., КИЕВ, вул. Симиренка, 17 |
Контактна особа: |
Серб Оксана Сергіївна 380444541690 kseniyasopchuk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2020 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 54 633,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 638,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45440000-3: Фарбування та скління
Поточний ремонт герметизації стиків зовнішніх стінових панелей по стояку кв. 32 (доповнення) у житловому будинку № 7-А на бульварі Ромена Роллана в Святошинському районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Поточний ремонт герметизації стиків зовнішніх стінових панелей по стояку кв. 32 (доповнення) у житловому будинку № 7-А на бульварі Ромена Роллана в Святошинському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03170, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Ромена Роллана, 7-А кв. 32 (доповнення)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 березня 2020
ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Поточний ремонт герметизації стиків зовнішніх стінових панелей по стояку кв. 32 (доповнення) у житловому будинку № 7-А на бульварі Ромена Роллана в Святошинському районі м. Києва | Пiсляоплата | 369 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2020 15:13 |
Договір про надання послуг.docx |
02 березня 2020 15:13 |
оголошення стики.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-02-003052-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛОСОК РУСЛАН ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2946808538
Дата подання: 03 березня 2020 15:35
Дискримінаційна вимога до Учасників
Вимога надання листа відгука від підприємств Святошинського району - дискримінаційна, тому що надання листа-відгука по закінчнню робіт це не обов'язкова процедура. Надання скан копії аналогічного договору - це прописана процедура. Підписанний Акт виконаних робіт доводить успішне виконання Договору. Наше підприємство виконувало роботи для вашого КП у минулому і у наданні будь якого листа-відгука було відмовлено. Але на данний час ми маємо більше 30 аналогічних Договорів з листами відгуками від інших державних та приватних підприємств.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 березня 2020 15:51
Вимога щодо надання листа-відгука саме від комунальних підприємств Святошинського району стосуюється Учасників закупівлі, які мають досвід виконання аналогічних договорів безпосередньо з комунальними підприємтсвами Святошинського району м. Києва та можуть надати відповідну інформацію. До Учасників, які не мають досвіду виконання аналогічних договорів з комунальними підприємствами Святошинського району, вимога не застосовується.
Номер вимоги: UA-2020-03-02-003052-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛОСОК РУСЛАН ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2946808538
Дата подання: 03 березня 2020 15:58
Дискриминационное условие
пишу еще раз (может на русском понятней).
Выдача отзыва о выполненном договоре - добровольная процедура. Мы выполняли работы у вас 3 года назад, Договор и Акты на руках, но отзыв вы нам не предоставили и уже на сделующей закупке появилось требование отзыва.
Это 100% дискриминационное требование.
Чем Святошинский район так уникален что отзывы от предприятиц о всей остальной Украины вас не устраивает?
Розгорнути
Згорнути
Выдача отзыва о выполненном договоре - добровольная процедура. Мы выполняли работы у вас 3 года назад, Договор и Акты на руках, но отзыв вы нам не предоставили и уже на сделующей закупке появилось требование отзыва.
Это 100% дискриминационное требование.
Чем Святошинский район так уникален что отзывы от предприятиц о всей остальной Украины вас не устраивает?
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2020 08:19
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) основними принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципу максимальної економії та ефективності полягає у вчиненні замовником всіх достатніх та необхідних дій для закупівлі товарів робіт або послуг максимальної якості за найнижчою ціною. Досягнення балансу ціна-якість є одним з ключових завдання проведення процедури закупівлі.
Вказані принципи дублюються в Наказі ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пунктом 2 розділу 2 визначено, що вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Тобто, вказані нормативно правові акти передбачають можливість замовнику висувати до учасника вимоги, які на його думку, є необхідними для проведення закупівлі.
Замовник може висувати до учасників будь які вимоги, якщо вони не обмежують конкуренцію та не є дискримінаційними.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Доцільність вимоги про надання листів-відгуків від комунальних підприємств Святошинського району м. Києва, полягає в необхідності відбору потенційних учасників, які можуть надати запитувані послуги високої якості, зважаючи на специфіку діяльності та розташування Замовника. Наявність відповідного листа-відгука доводить, що технічні та логістичні можливості учасника дозволяють йому гарантувати якість та вчасність виконання покладених на нього завдань саме на території Святошинського району м. Києва.
Проте зазначена вимога не може вважатися дискримінаційною, оскільки за відсутності у учасника досвіду виконання аналогічного договору на території Святошинського району м. Києва Замовником розглядаються інші аналогічні договори, належно виконані учасником, та відгуки до них.
Слід наголосити, що формальний підхід скаржника до питання отримання відгуків за результатами виконаного договору, свідчить про його нерозуміння мети застосування такого інституту в процесі відбору переможця процедури закупівлі.
Наявність позитивного листа-відгука, свідчить про належне виконання учасником умов договору та дозволяє замовнику розраховувати на подальшу плідну співпрацю з потенційним виконавцем послуг. В свою чергу наявність досвіду виконання аналогічного договору за відсутності позитивного листа-відгука, дає підставу вважати що учасник неналежно виконував свої зобов’язання за попереднім договором та і в подальшому не впорається взятими на себе зобов’язаннями.
Твердження скаржника про те, що наше підприємство вимагає лист відгук безпосередньо від самих себе не відповідає дійсності. На території Святошинського району м. Києва функціонує близько 25 комунальних підприємств не пов’язаних з нашим, що проводять закупівлі та можуть надавати відповідні відгуки.
В свою чергу потрібно підкреслити, що від скаржника - ФОП «Колосок», звернень щодо надання листа-відгука за результатами виконання певного договору до комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» не надходило, тому підстав вважати, що скаржник був обмежений у можливості надати документи, що вимагаються Замовником, порівняно з іншими потенційними учасниками закупівлі, не вбачається.
Дотримання принципу максимальної економії та ефективності полягає у вчиненні замовником всіх достатніх та необхідних дій для закупівлі товарів робіт або послуг максимальної якості за найнижчою ціною. Досягнення балансу ціна-якість є одним з ключових завдання проведення процедури закупівлі.
Вказані принципи дублюються в Наказі ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пунктом 2 розділу 2 визначено, що вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Тобто, вказані нормативно правові акти передбачають можливість замовнику висувати до учасника вимоги, які на його думку, є необхідними для проведення закупівлі.
Замовник може висувати до учасників будь які вимоги, якщо вони не обмежують конкуренцію та не є дискримінаційними.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Доцільність вимоги про надання листів-відгуків від комунальних підприємств Святошинського району м. Києва, полягає в необхідності відбору потенційних учасників, які можуть надати запитувані послуги високої якості, зважаючи на специфіку діяльності та розташування Замовника. Наявність відповідного листа-відгука доводить, що технічні та логістичні можливості учасника дозволяють йому гарантувати якість та вчасність виконання покладених на нього завдань саме на території Святошинського району м. Києва.
Проте зазначена вимога не може вважатися дискримінаційною, оскільки за відсутності у учасника досвіду виконання аналогічного договору на території Святошинського району м. Києва Замовником розглядаються інші аналогічні договори, належно виконані учасником, та відгуки до них.
Слід наголосити, що формальний підхід скаржника до питання отримання відгуків за результатами виконаного договору, свідчить про його нерозуміння мети застосування такого інституту в процесі відбору переможця процедури закупівлі.
Наявність позитивного листа-відгука, свідчить про належне виконання учасником умов договору та дозволяє замовнику розраховувати на подальшу плідну співпрацю з потенційним виконавцем послуг. В свою чергу наявність досвіду виконання аналогічного договору за відсутності позитивного листа-відгука, дає підставу вважати що учасник неналежно виконував свої зобов’язання за попереднім договором та і в подальшому не впорається взятими на себе зобов’язаннями.
Твердження скаржника про те, що наше підприємство вимагає лист відгук безпосередньо від самих себе не відповідає дійсності. На території Святошинського району м. Києва функціонує близько 25 комунальних підприємств не пов’язаних з нашим, що проводять закупівлі та можуть надавати відповідні відгуки.
В свою чергу потрібно підкреслити, що від скаржника - ФОП «Колосок», звернень щодо надання листа-відгука за результатами виконання певного договору до комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» не надходило, тому підстав вважати, що скаржник був обмежений у можливості надати документи, що вимагаються Замовником, порівняно з іншими потенційними учасниками закупівлі, не вбачається.
Номер вимоги: UA-2020-03-02-003052-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛОСОК РУСЛАН ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2946808538
Дата подання: 03 березня 2020 16:07
Вимога усунення дискримінаційних умов
Вимога усунення з Кваліфікаційних критеріїв пункту 11.4
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2020 08:20
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) основними принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципу максимальної економії та ефективності полягає у вчиненні замовником всіх достатніх та необхідних дій для закупівлі товарів робіт або послуг максимальної якості за найнижчою ціною. Досягнення балансу ціна-якість є одним з ключових завдання проведення процедури закупівлі.
Вказані принципи дублюються в Наказі ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пунктом 2 розділу 2 визначено, що вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Тобто, вказані нормативно правові акти передбачають можливість замовнику висувати до учасника вимоги, які на його думку, є необхідними для проведення закупівлі.
Замовник може висувати до учасників будь які вимоги, якщо вони не обмежують конкуренцію та не є дискримінаційними.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Доцільність вимоги про надання листів-відгуків від комунальних підприємств Святошинського району м. Києва, полягає в необхідності відбору потенційних учасників, які можуть надати запитувані послуги високої якості, зважаючи на специфіку діяльності та розташування Замовника. Наявність відповідного листа-відгука доводить, що технічні та логістичні можливості учасника дозволяють йому гарантувати якість та вчасність виконання покладених на нього завдань саме на території Святошинського району м. Києва.
Проте зазначена вимога не може вважатися дискримінаційною, оскільки за відсутності у учасника досвіду виконання аналогічного договору на території Святошинського району м. Києва Замовником розглядаються інші аналогічні договори, належно виконані учасником, та відгуки до них.
Слід наголосити, що формальний підхід скаржника до питання отримання відгуків за результатами виконаного договору, свідчить про його нерозуміння мети застосування такого інституту в процесі відбору переможця процедури закупівлі.
Наявність позитивного листа-відгука, свідчить про належне виконання учасником умов договору та дозволяє замовнику розраховувати на подальшу плідну співпрацю з потенційним виконавцем послуг. В свою чергу наявність досвіду виконання аналогічного договору за відсутності позитивного листа-відгука, дає підставу вважати що учасник неналежно виконував свої зобов’язання за попереднім договором та і в подальшому не впорається взятими на себе зобов’язаннями.
Твердження скаржника про те, що наше підприємство вимагає лист відгук безпосередньо від самих себе не відповідає дійсності. На території Святошинського району м. Києва функціонує близько 25 комунальних підприємств не пов’язаних з нашим, що проводять закупівлі та можуть надавати відповідні відгуки.
В свою чергу потрібно підкреслити, що від скаржника - ФОП «Колосок», звернень щодо надання листа-відгука за результатами виконання певного договору до комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» не надходило, тому підстав вважати, що скаржник був обмежений у можливості надати документи, що вимагаються Замовником, порівняно з іншими потенційними учасниками закупівлі, не вбачається.
Дотримання принципу максимальної економії та ефективності полягає у вчиненні замовником всіх достатніх та необхідних дій для закупівлі товарів робіт або послуг максимальної якості за найнижчою ціною. Досягнення балансу ціна-якість є одним з ключових завдання проведення процедури закупівлі.
Вказані принципи дублюються в Наказі ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пунктом 2 розділу 2 визначено, що вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Тобто, вказані нормативно правові акти передбачають можливість замовнику висувати до учасника вимоги, які на його думку, є необхідними для проведення закупівлі.
Замовник може висувати до учасників будь які вимоги, якщо вони не обмежують конкуренцію та не є дискримінаційними.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Доцільність вимоги про надання листів-відгуків від комунальних підприємств Святошинського району м. Києва, полягає в необхідності відбору потенційних учасників, які можуть надати запитувані послуги високої якості, зважаючи на специфіку діяльності та розташування Замовника. Наявність відповідного листа-відгука доводить, що технічні та логістичні можливості учасника дозволяють йому гарантувати якість та вчасність виконання покладених на нього завдань саме на території Святошинського району м. Києва.
Проте зазначена вимога не може вважатися дискримінаційною, оскільки за відсутності у учасника досвіду виконання аналогічного договору на території Святошинського району м. Києва Замовником розглядаються інші аналогічні договори, належно виконані учасником, та відгуки до них.
Слід наголосити, що формальний підхід скаржника до питання отримання відгуків за результатами виконаного договору, свідчить про його нерозуміння мети застосування такого інституту в процесі відбору переможця процедури закупівлі.
Наявність позитивного листа-відгука, свідчить про належне виконання учасником умов договору та дозволяє замовнику розраховувати на подальшу плідну співпрацю з потенційним виконавцем послуг. В свою чергу наявність досвіду виконання аналогічного договору за відсутності позитивного листа-відгука, дає підставу вважати що учасник неналежно виконував свої зобов’язання за попереднім договором та і в подальшому не впорається взятими на себе зобов’язаннями.
Твердження скаржника про те, що наше підприємство вимагає лист відгук безпосередньо від самих себе не відповідає дійсності. На території Святошинського району м. Києва функціонує близько 25 комунальних підприємств не пов’язаних з нашим, що проводять закупівлі та можуть надавати відповідні відгуки.
В свою чергу потрібно підкреслити, що від скаржника - ФОП «Колосок», звернень щодо надання листа-відгука за результатами виконання певного договору до комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» не надходило, тому підстав вважати, що скаржник був обмежений у можливості надати документи, що вимагаються Замовником, порівняно з іншими потенційними учасниками закупівлі, не вбачається.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Левчук Сергій Володимирович #2037805776 |
Переможець |
54 500,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 14:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2022 13:35
|
Договір 121 (Ромена Роллана, 7-А).pdf | укладений |
17 березня 2020 16:45
|