Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектори
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2020-03-02-002850-a 10d18ae142134e9a93c66e1a5ad56066
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шестак Тетяна Гівівна

380445433757 buhdominanta@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Навчально-виховний комплекс «Домінанта» (дошкільний навчальний заклад - спеціалізована школа І ступеня - суспільно-гуманітарна гімназія – СШ №204 з поглибленим вивченням фізичної культури)
Код ЄДРПОУ: 22875220
Вебсайт: http://nvkdominanta.kiev.ua/
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Юності, будинок, 3
Контактна особа: Шестак Тетяна Гівівна
380445433757
buhdominanta@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2020 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 11:54
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,78%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Детальний опис предмету закупівлі, технічні характеристики, кількість, а також проект договору знаходяться в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Проектори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-02-002850-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 03 березня 2020 07:54
1
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації
закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (ДК 021:2015 - 30200000-1 - Комп'ютерне обладнання та приладдя.)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2020 14:37
відповідні зміни внесено у документацію

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 74 421,50
UAH з ПДВ
74 421,50
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУРАНГУЛОВ ВЛАДИСЛАВ РАФІСОВИЧ 89 980,00
UAH з ПДВ
89 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 12:24
Електронний підпис
06 березня 2020 12:24
Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2020 12:24
Установчі документи.pdf
06 березня 2020 12:24
Уповноважена особа.pdf
06 березня 2020 12:24
Технічні вимоги згода.pdf
06 березня 2020 12:24
Таблиця відповідності.pdf
06 березня 2020 12:24
Проект договору.pdf
06 березня 2020 12:24
Інформаційна довідка.pdf
06 березня 2020 12:24
Документи якості копії.pdf
06 березня 2020 12:24
Довідка ліцензування.pdf
06 березня 2020 12:24
Довідка довкілля.pdf
06 березня 2020 12:24
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 19:05
Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2020 19:05
Проект договору.pdf
06 березня 2020 19:05
ІПН.pdf
06 березня 2020 19:05
Єдиний податок.pdf
06 березня 2020 19:05
Витяг.pdf
06 березня 2020 19:05
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУРАНГУЛОВ ВЛАДИСЛАВ РАФІСОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Рішення скасоване 74 421,50
UAH з ПДВ
13 березня 2020 15:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено 74 421,50
UAH з ПДВ
13 березня 2020 16:05
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУРАНГУЛОВ ВЛАДИСЛАВ РАФІСОВИЧ
#2889508836
Переможець 89 980,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 16:06

Документи

13 березня 2020 15:26
протокол 87.pdf

Документи

13 березня 2020 16:05
протокол 87.pdf

Документи

13 березня 2020 16:06
протокол 88.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУРАНГУЛОВ ВЛАДИСЛАВ РАФІСОВИЧ
#2889508836
89 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2020 16:06
протокол 88.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 124.pdf укладений
18 березня 2020 15:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 89 980,00
UAH