Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «331100000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (НК 024:2019 37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова) (Телекерований рентгенодіагностичний комплекс на три робочих місця)
DK 021:2015 «331100000-4 Imaging equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine» (NK 024:2019 37645 Stationary basic diagnostic x-ray system, digital) (Telecommunicated X-ray diagnostic complex for three workplaces)
Очікувана вартість
6 500 000,00 UAH
UA-2020-03-02-002625-a 2d324f9e9d4e4bbe8be38367659b16f3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Сабурова

+380542662806 smkl5-eko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02000317
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська область обл., м. Суми, вул. Марко Вовчок, буд. 2
Контактна особа: Ольга Сабурова
+380542662806
smkl5-eko@ukr.net
Додаткові контактні особи: Ткач Тетяна
+380542662802
gor506@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KOMUNALNE NEKOMERTSIYNE PIDPRYYEMSTVO "KLINICHNA LIKARNYA №5" SUMSKOYI MISKOYI RADY
National ID: 02000317
Contact point: Olga Saburova
+380542662806
smkl5-eko@ukr.net
Additional contacts: Ткач Тетяна
+380542662802
gor506@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 березня 2020 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2020 08:00
Початок аукціону: 16 квітня 2020 15:13
Очікувана вартість: 6 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 02 березня 2020 14:30
Enquiries until: 23 березня 2020 08:00
Complaints submission until: до 29 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 квітня 2020 08:00

Information

Estimated total value: 6 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 32 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Телекерований рентгенодіагностичний комплекс на три робочих місця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Марко Вовчок, 2
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова

Telecommunicated X-ray diagnostic complex for three workplaces
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 13:39
Додаток 5.docx
11 березня 2020 13:39
Зміни до ТД.pdf
02 березня 2020 14:31
Додаток 4.docx
02 березня 2020 14:31
Додаток 2.docx
02 березня 2020 14:31
Додаток 1.docx
02 березня 2020 14:31
Додаток 3.docx
02 березня 2020 14:31
Додаток 6.doc
02 березня 2020 14:31
тендерна документація рентген.docx
11 березня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 13:39
Додаток 5.docx
02 березня 2020 14:31
Додаток 5.docx
11 березня 2020 13:39
Зміни до ТД.pdf
02 березня 2020 14:31
Додаток 4.docx
02 березня 2020 14:31
Додаток 2.docx
02 березня 2020 14:31
Додаток 1.docx
02 березня 2020 14:31
Додаток 3.docx
02 березня 2020 14:31
Додаток 6.doc
02 березня 2020 14:31
тендерна документація рентген.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 квітня 2020
UA-2020-03-02-002625-a2d324f9e9d4e4bbe8be38367659b16f3
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02000317
Місцезнаходження: 40007, Україна, Сумська область обл., м. Суми, вул. Марко Вовчок, буд. 2
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕХМЕДКОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 13:34
Електронний підпис
22 квітня 2020 13:34
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:34
Довідка ДФС.pdf
21 квітня 2020 10:34
Dovidka_20090722830630299785.pdf
21 квітня 2020 10:34
Dovidka_20090722830630299785.pdf.p7s
26 березня 2020 11:39
Електронний підпис
26 березня 2020 11:39
Електронний підпис
26 березня 2020 11:19
Технічна частина 2.pdf
26 березня 2020 11:19
Технічна частина 1.pdf
26 березня 2020 11:18
Квал. частина.pdf
26 березня 2020 11:18
Проект договору.pdf
26 березня 2020 11:13
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

ТОВ "ТЕХМЕДКОНТРАКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 6 494 000,00
UAH з ПДВ
6 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХМЕДКОНТРАКТ" 6 489 978,00
UAH з ПДВ
6 489 978,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 13:34
Електронний підпис
22 квітня 2020 13:34
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:34
Довідка ДФС.pdf
21 квітня 2020 10:34
Dovidka_20090722830630299785.pdf
21 квітня 2020 10:34
Dovidka_20090722830630299785.pdf.p7s
26 березня 2020 11:39
Електронний підпис
26 березня 2020 11:39
Електронний підпис
26 березня 2020 11:19
Технічна частина 2.pdf
26 березня 2020 11:19
Технічна частина 1.pdf
26 березня 2020 11:18
Квал. частина.pdf
26 березня 2020 11:18
Проект договору.pdf
26 березня 2020 11:13
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

ТОВ "ТЕХМЕДКОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
#32157279
Переможець 6 450 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 12:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
#32157279
6 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 12:07
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 12:15
ДУ на зменш ПДВ.pdf зміни до договору
14 травня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 09:46
Договір Медгарант 186.pdf укладений
29 квітня 2020 09:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), керуючись положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв‘язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-ІХ від 30.03.2020 р., пунктом 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, Постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 “Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» (із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №271) та положень п.6 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якого істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань в повному обсязі, крім випадків зміни ціни у зв'язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок, зменшення суми договору на суму ПДВ 421 962,62 грн.
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 028 037,38
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)