Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запчастини до транспортних засобів
Очікувана вартість
564 960,00 UAH
UA-2020-03-02-002135-a 2057efab620e4cf2a2d97585e2cc3278
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Першин

+380534822941
+380672882647
2882647@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "СпецЕко"
Код ЄДРПОУ: 36965797
Місцезнаходження: 39801, Україна , Полтавська обл., Горішні Плавні, вул. Соборна, буд. 1
Контактна особа: Сергій Першин
+380534822941, +380672882647
2882647@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2020 13:31
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 18 березня 2020 13:00
Початок аукціону: 18 березня 2020 13:00
Очікувана вартість: 564 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 824,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів


Відсутні

Відсутні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
276 Одиниця
Запчастини до транспортних засобів (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34390000-7 — Приладдя до тракторів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється на підставі видаткової накладної, національною валютою України – гривнею, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника та згідно ст. 49 Бюджетного кодексу України п’ятнадцяти календарних днів з моменту її підписання. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 13:32
ТД 2020 запчастини.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-02-002135-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 05 березня 2020 16:07
Зміни в ТД
Доброго дня, Шановний тендерний комітет! Наша компанія планує взяти участь у закупівлі яку проводить Ваше підприємство. Детально ознайомившись із Тендерною документацією Запчастини до транспортних засобів ДК 021:2015 - 34390000-7: Приладдя до тракторів, було помічено деякі вимоги, що призводять до дискримінації потенційних учасників закупівлі. Відповідно до ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, СТРОК ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ 5. Поставка Товару здійснюється Постачальником окремими партіями протягом одного робочого дня згідно заявок Покупця на умовах DDP Інкотермс 2010 р. – склад Покупця (Полтавська обл. , м. Горішні Плавні, вул. Соборна, буд. 1) в робочі дні з 8 год. 00 хв. До 17 год. 00 хв. Граничний строк поставки товару 31.12.2020 р. Оскільки заявки Ви будете робити також в робочий час, Навіть при наявності товару на складі , якщо учасник не знаходиться в Полтавській області або у м. Горішні Плавні, зробити своєчасну поставку неможливо. Оскільки після заявки зробленої у робочий час потрібно підготовити товар до відправки та встигнути доставити товар до 17 год. 00 хв. Цього ж дня. Якщо учасник має запасні частини в наявності, але знаходиться в іншій області, виконати умови договору в цьому пункті просто неможливо. Виходячи з вищеописаного зробити поставку може лише учасник який знаходиться на дуже невеликій відстані від Замовника та зможе в будь який час робочого дня відразу доставити запасні частини. Вимагаємо викласти цей пункт у наступній редакції: 5. Поставка Товару здійснюється Постачальником окремими партіями протягом трьох робочих днів згідно заявок Покупця на умовах DDP Інкотермс 2010 р. – склад Покупця (Полтавська обл. , м. Горішні Плавні, вул. Соборна, буд. 1) в робочі дні з 8 год. 00 хв. До 17 год. 00 хв. Граничний строк поставки товару 31.12.2020 р. Також дайте уточнення по каталожним номерам, для того, щоб надати Вам коректну пропозиції та у подальшому під час постачання продукції не виникало непорозумінь.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2020 16:57
Оперативне постачання запчастин обумовлено виробничою необхідністю замовника, зокрема, як виконавця комунальних послуг. Порядок подачі заявок на постачання товару та відповідальність за несвоєчасне постачання товару не є істотною умовою договору та може бути узгоджено сторонами додатково. З технікою замовника Ви маєте можливість ознайомитись в робочі дні з 08-00 до 17-00 за адресою Полтавська обл., м. Горішні Плавні, вул.. Соборна, буд. 1.
Номер вимоги: UA-2020-03-02-002135-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДБУДПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:37364531
Дата подання: 24 березня 2020 09:47
Не відповідність учасника тендерним вимогам документації
Шановний замовник! Товариство з обмеженою відповідальністю "Східбудпостач" в особі директора Оробінського Олександра Сергійовича, приймав участь у закупівлі №UA-2020-03-02-002135-a 18.03.2020 р. на приладдя до тракторів. За результатом аукціону учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОФЕРРУМ" дав нижчу ціну. Проаналізувавши пропозицію учасника нами було виявлено не відповідність учасника тендерним вимогам, а саме: 1. В додаток 1 до Тендерної документації в п.2 ліцензія або довідка про неліцензування, учасником даної довідки надано не було. 2. в додаток 2 до Тендерної документації вимагалося надання ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, учасником даної довідки надано не було. 3. Також в додаток 2 до Тендерної документації вимагалося надання сертифікату якості, а відповідно до розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції потрібно було надати довідку з поясненням чому не потрібно було надавати данну довідку, учасник не надав сертифікат якості та не надав довідку про несертифікацію 4. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції було встановлена вимога щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (виписка, або наказ про призначення директора), учасник не надав дану довідку. Враховуючи зауваження, зазначені вище, просимо дискваліфікувати учасника, який не відповідає вимогам, які зазначені в тендерній документації. Та направити наступного учасника на кваліфікацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2020 14:12
1. Надання копії ліцензії є обов’язковою вимогою, якщо діяльність учасника в цілому або будь-яка її частка підлягає обов’язковому ліцензуванню, а відповідно до ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» такий вид господарської діяльності, як постачання запчастин до транспортних засобів, ліцензуванню не підлягає.
2. В складі своєї пропозиції учасником надана довідка з переліком найменувань та кількістю запчастин до транспортних засобів, що відповідає примірній формі довідки додатку №2 до тендерної документації.
3. Тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасником копій сертифікатів або експлуатаційних документів на товар в складі пропозиції. Надання вказаних документів є обов’язковим під час постачання товару, про що зазначено в додатку №2 до тендерної документації та в проекті договору, а відповідно до п. 3 розділу 6 тендерної документації учасник, подаючи тендерну пропозицію погоджується з умовами проекту договору, що містяться в Додатку №3.
4. Учасник в складі своєї пропозиції надав копію наказу про прийняття на роботу директора, окрім того, його повноваження підтверджуються інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, доступ до якого є вільним (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch).

Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації у разі виявлення у поданій тендерній пропозиції формальних (несуттєвих) помилок пропозиція не відхиляється.
До формальних (несуттєвих) помилок належать, зокрема, зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації; зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "АГРОФЕРРУМ" 564 960,00
UAH з ПДВ
491 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДБУДПОСТАЧ" 548 682,00
UAH з ПДВ
548 682,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 14:04
ком предл б10м март.jpg
20 березня 2020 14:00
Приказ №1.jpg
17 березня 2020 15:38
ндс заверенная.jpg
17 березня 2020 15:38
справка тех база.bmp
17 березня 2020 15:38
довідка довкілля.jpg
17 березня 2020 15:38
відсутність підстав.jpg
17 березня 2020 15:38
ком предл б10м март.docx

Публічні документи

31 березня 2020 09:04
Scan_20200327_094640.pdf
31 березня 2020 09:04
Scan_20200326_152238.pdf
31 березня 2020 09:04
Scan_20200326_145901.pdf
31 березня 2020 09:04
Dovidka_20083358800570884405.pdf
17 березня 2020 15:17
Електронний підпис
17 березня 2020 15:17
564.pdf
17 березня 2020 15:17
Проект договір.pdf
17 березня 2020 15:17
Довідки.pdf
17 березня 2020 15:17
5. Витяг з ЄРДПОУ.pdf
17 березня 2020 15:17
4. Виписка з ЄРДПОУ.pdf
17 березня 2020 15:17
3. Cтатут завірний.pdf
17 березня 2020 15:17
2. ПДВ Завірений.pdf
17 березня 2020 15:17
1. ПДВ оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АГРОФЕРРУМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДБУДПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "АГРОФЕРРУМ"
#38382682
Рішення скасоване 491 360,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 19:19
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "АГРОФЕРРУМ"
#38382682
Відхилено 491 360,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 19:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДБУДПОСТАЧ"
#37364531
Рішення скасоване 548 682,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 10:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДБУДПОСТАЧ"
#37364531
Відхилено 548 682,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 10:38

Документи

30 березня 2020 19:20
Електронний підпис
30 березня 2020 19:20
Протокол 296.doc
30 березня 2020 19:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 квітня 2020 10:38
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:37
Протокол 309.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
21 квітня 2020 10:38
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі