Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-73 /Н-08/ - Нікополь на ділянці км 21+685– км 39+785 (45233142-6 ремонт доріг)
Current secondary repair of the state value of the R-73/N-08/-Nikopol in the section of km 21+685-km 39+785(45233142-6 repair of roads)
Очікувана вартість
458 772 220,00 UAH
UA-2020-03-02-001509-a 8933b116482049f697b561806d6e198d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Качан Валентина Федорівна

380567445263
tender@sad.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 25843931
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24
Контактна особа: Качан Валентина Федорівна
380567445263,
tender@sad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast
National ID: 25843931
Contact point: Kachan Valentina Fedorivna
380567445263,
tender@sad.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 01 липня 2020 12:16
Очікувана вартість: 458 772 220,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13 763 166,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 877,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01 %
Publication date: 02 березня 2020 12:02
Enquiries until: 25 квітня 2020 17:00
Complaints submission until: до 01 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 травня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 458 772 220 UAH including VAT
Minimal lowering step: 45 877 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 13 763 166,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18100 метри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-73 /Н-08/ - Нікополь на ділянці км 21+685– км 39+785
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Дніпропетровська область, автомобільна дорога державного значення Р-73 /Н-08/ - Нікополь на ділянці км 21+685– км 39+785, -----
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current secondary repair of the state value of the R-73/N-08/-Nikopol in the section of km 21+685-km 39+785
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг проводиться в межах виділеного фінансування за фактично надані послуги згідно Ф № КБ-2в та Ф № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 80
Надання послуг Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) у відповідності до Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється на підставі ріщення головного розпорядника коштів у розмірі до 30% від річної вартості договору в межах ліміту за КЕКВ 2281, встановленого планом використання бюджетних коштів за КПКВК 3111020, на строк не більше трьох місяців. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1,2. Аванс 90 Календарні 20

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 квітня 2020 14:46
Електронний цифровий підпис
22 квітня 2020 14:44
Перелік змін від 22.04.2020.doc
22 квітня 2020 14:44
ТД Р-73 зі змінами 22.04.20.doc
02 березня 2020 12:02
Проект договору.docx
02 березня 2020 12:02
ТД Р-73 -4.doc
22 квітня 2020 14:46
Електронний цифровий підпис
02 березня 2020 12:03
Електронний цифровий підпис
22 квітня 2020 14:44
Перелік змін від 22.04.2020.doc
22 квітня 2020 14:44
ТД Р-73 зі змінами 22.04.20.doc
02 березня 2020 12:02
Проект договору.docx
02 березня 2020 12:02
ТД Р-73 -4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічного досвіду
Дата подання: 24 квітня 2020 22:07
Дата відповіді: 28 квітня 2020 11:01
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель своїм Рішенням від 13.04.2020 № 7008-р/пк-пз зобов’язало Службу автомобільних доріг у Дніпропетровській області внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги. Проте рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель НЕ ВИКОНАНО в повному обсязі, а саме: в частині видалення дискримінаційних вимог щодо надання учасниками аналогічного договору виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування САМЕ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ. Вимагаємо усунути порушення та виконати рішення АМКУ шляхом внесення змін до тендерної документації, в частині надання аналогічного договору виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування САМЕ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ та ДОПОВНИТИ ЦЕЙ ПЕРЕЛІК ДОРОГАМИ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! За рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.04.2020р. № 7008-р/пк-пз Замовником внесені зміни до тендерної документації з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення. Згідно оприлюдненому переліку змін Замовником внесені зміни до додатку 2.7. тендерної документації і на даний час умовами кваліфікаційних вимог документації не передбачається документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-02-001509-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 27 травня 2020 23:44
Вимога
Згідно ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у редакції, що діяла на момент оголошення процедури торгів: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»

Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації З ПОСИЛАННЯМ НА ТІ УМОВИ, ЩО ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2020 14:45
Шановний учасник! Розглянув Вашу вимогу, ми не можемо надати Вам додаткову інформацію стосовно причини Вашого відхилення, тому що Ви не вказали яке саме підприємство Ви представляєте.
Номер вимоги: UA-2020-03-02-001509-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 29 травня 2020 15:13
Вимога щодо надання додаткової інформації стосовно причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЕНТР»
Шановний Замовнику, ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» повторно звертається до вас із вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЕНТР» у процедурі відкритих торгів з публікацію англійської мовою за предметом закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-73 /Н-08/ - Нікополь на ділянці км 21+685– км 39+785 (45233142-6 ремонт доріг)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-03-02-001509-a), в якій ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» виявило бажання взяти участь.
Згідно ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у редакції, що діяла на момент оголошення процедури торгів: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» ПОВТОРНО ВИМАГАЄ:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» умовам тендерної документації З ПОСИЛАННЯМ НА ТІ УМОВИ, ЩО ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ.

З повагою, ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 червня 2020 14:53
У відповідності до додатку 2.7. тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт в інформації учасником ТОВ «Миколаївбудцентр» наданий договір субпідряду №44-Б/СУБ від 22.08.2017р. на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка – Снігурівка – Березнігувате на ділянці км 40+000 – км 48+342, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) укладений з ТОВ «БК «ДОРЛІДЕР» на суму 86760505,32 грн., що складає 100% від суми договору №44-Б від 19.08.2017р., що укладений Службою автомобільних доріг у Миколаївській області та ТОВ «БК «ДОРЛІДЕР». Між тим, Підрядник ТОВ «БК «ДОРЛІДЕР» в складі тендерної пропозиції при участі в закупівлі надав інформацію про незалучення субпідрядних організацій.
На наш запит від 20.05.2020р. №1-12/1195 отриманий лист від Служби автомобільних доріг у Миколаївській області від 21.05.2020р. № 1499/03-17 де вказано , що при виконанні договору №44-Б від 19.08.2017р.ТОВ «БК «ДОРЛІДЕР» не залучало субпідрядну організацію ТОВ «Миколаївбудцентр» та виконувало роботи по вищезазначеному об’єкту власними силами.
Окрім того, при розгляді тендерної пропозиції тендерним комітетом враховані листи Укравтодору від 07.04.2020р. №1096/19.3-5 від 22.05.2020 №1614/1/9.3-5 та Офісу генерального прокурора від 06.04.20 №09/2/1-218вих-20, від 15.05.2020р.№10/1/1-8566-20.
Тим самим, учасником ТОВ «Миколаївбудцентр» не підтверджується досвід виконання аналогічних робіт згідно п.1 частини 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону
Номер вимоги: UA-2020-03-02-001509-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ", Код ЄДРПОУ:32851616
Дата подання: 01 червня 2020 15:05
щодо надання додаткової інформації
Просимо надати інформацію щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» умовам тендерної документації за предметом закупівлі : «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-73 /Н-08/ - Нікополь на ділянці км 21+685– км 39+785 (45233142-6 ремонт доріг)»
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 червня 2020 11:09
У відповідності до додатку 2.6. тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок. Учасником закупівлі ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» не надані трудові книжки на водіїв автотранспортних засобів: Авдієнко Ю.М., Островського Ю.В., Курбанова О.У., Алтинташ Метіна, Головатого І.І., Коваля М.Л., Комбеля В.І. (строки 101-107); трудові книжки надані не в повному обсязі, в трудовій книжці машиніста екскаватора Золотого О.М.(строка 67 ) відсутній запис про прийняття на роботу.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-02-001509-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 27 березня 2020 21:51
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (див. додану скаргу).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 березня 2020 21:02
рішення від 31.03.2020 №6098+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 березня 2020 21:02
рішення від 13..04.2020 № 7008 .pdf
Дата публікації: 16 квітня 2020 20:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: 16.04.2020 р. тендерним комітетом отримано рішення від Постійно діючей адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7008-р/пк-пз від 13.04.2020р. .щодо внесення змін до тендерної документації. На підставі вищевикладеного, прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію. Керуючись п. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином , щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Дата виконання рішення замовником: 22 квітня 2020 14:52
Номер скарги: UA-2020-03-02-001509-a.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 01 червня 2020 23:33
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника та допуск інших учасників
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника та допуск інших учасників (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 червня 2020 16:23

Документи подані скаржником

10 квітня 2020 23:14
Дог. 1-19_СУБ.pdf
10 квітня 2020 23:14
Дог. 47-СУБ.pdf
10 квітня 2020 23:14
Дог. 145-СУБ.PDF
10 квітня 2020 23:14
Дог. 146-СУБ.PDF
10 квітня 2020 23:14
Дог. 147-СУБ.PDF
10 квітня 2020 23:14
Дог. 152-СУБ.PDF

Документи подані замовником

08 квітня 2020 13:56
Лист АМКУ Р-73.pdf
08 квітня 2020 13:56
лист АМКУ Р-73.doc
22 квітня 2020 14:48
Протокол-3.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-01-000019 ● 76ea0c31c93f4932997e6538d9daaca1
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 липня 2020 13:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.07.2020 № 214

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-03-02-001509-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02 березня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

RISK2-14

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2020
UA-2020-03-02-001509-a8933b116482049f697b561806d6e198d
Найменування: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 25843931
Місцезнаходження: 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

03 липня 2020 17:52
sign.p7s
03 липня 2020 17:51
Dovidka_20162646080950358437.pdf.p7s
03 липня 2020 17:51
Dovidka_20162646080950358437 (МВД).pdf
03 липня 2020 17:51
Тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2020 17:51
Довідка податкова.pdf
05 травня 2020 12:03
sign.p7s
05 травня 2020 12:03
sign.p7s
05 травня 2020 12:02
11.ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 травня 2020 12:02
Fwd_ FW_ Лицензия ЕЦП.zip
05 травня 2020 12:02
Fwd_ FW_ Гайдун14(гарантії).zip
05 травня 2020 10:53
9. Ст. 17 Закону.pdf
05 травня 2020 10:53
8. Щодо субпідряду.pdf
05 травня 2020 10:53
6.4. Гаран.лист(Санкції).pdf
05 травня 2020 10:53
6.2. Довідка ЄДР.pdf
05 травня 2020 10:53
6. Копія статуту.pdf
05 травня 2020 10:53
5. Гарант.лист.pdf
05 травня 2020 10:53
4. проект дог..pdf
05 травня 2020 10:53
3. Тех. характерист.pdf
05 травня 2020 10:53
2.9. Докум. на лаборат.pdf
05 травня 2020 10:53
2.8. Транспортна схема.pdf
05 травня 2020 10:53
2.7. Документи на АБЗ.pdf
05 травня 2020 10:53
2.6. копії дог.на МТБ.pdf
05 травня 2020 10:53
2.4. листи власник.техн..pdf
05 травня 2020 10:53
2.3. довідка щодо актів.pdf
05 травня 2020 10:53
2.2. копії дог.техніка.pdf
05 травня 2020 10:53
2.11.5. Копії відгуки.pdf
05 травня 2020 10:53
2.11.4. КБ2 дог.1Д-УПС.pdf
05 травня 2020 10:52
2.11.3. КБ2 дог. ПС-У-1.pdf
05 травня 2020 10:52
2.10.9. труд.Навантажу.pdf
05 травня 2020 10:52
2.10.7. ЦПУ на операторів.pdf
05 травня 2020 10:52
2.10.6. трудові Водії.pdf
05 травня 2020 10:52
2.10.5. накази операт.pdf
05 травня 2020 10:52
2.10.4. ЦПД ДОРОЖН..pdf
05 травня 2020 10:52
2.10.3. труд.Дорожн..pdf
05 травня 2020 10:52
2.10.3. труд. Дорожн. Ч2.pdf
05 травня 2020 10:52
2.10.2. накази дорожн.pdf
05 травня 2020 10:52
2.10.1. Дипломи ІТР.pdf
05 травня 2020 10:52
2.10. Довідка працівники.pdf
05 травня 2020 10:51
2.1. копії св-в техніка.pdf
05 травня 2020 10:51
2. довідка техніка.pdf
05 травня 2020 10:51
11.1. Антик.прогр.pdf

Документи

Публічні документи

05 травня 2020 16:49
sign.p7s
05 травня 2020 16:48
10.5 Виписка.pdf
05 травня 2020 16:17
sign.p7s
05 травня 2020 16:16
fwd377.zip
05 травня 2020 13:37
Документи_ПАТ_МТБ_БАНК.zip
05 травня 2020 13:37
11. Інші документи.PDF
05 травня 2020 13:37
10.2 Документи банку.pdf
05 травня 2020 13:37
7. Лист згода Додаток 8.PDF
05 травня 2020 13:36
2.6.4.84 ТК Нурметов М.К..PDF
05 травня 2020 13:36
2.6.4.82 ТК Мнацаканян М.Ж..PDF
05 травня 2020 13:36
2.6.4.78 ТК Осипчук В.П..PDF
05 травня 2020 13:35
2.6.4.77 ТК Філіпіді Р.П..PDF
05 травня 2020 13:35
2.6.4.49 ТК Карлюга А.О..PDF
05 травня 2020 13:35
2.6.4.33 ТК Саакян В.А..PDF
05 травня 2020 13:35
2.6.4.47 ТК Борисенко А.В..PDF
05 травня 2020 13:35
2.6.4.32 ТК Ульянов В.В..PDF
05 травня 2020 13:35
2.6.4.42 ТК Рубенян А.М..PDF
05 травня 2020 13:35
2.6.4.31 ТК Єфімчук Р.Л..PDF
05 травня 2020 13:35
2.6.4.29 ТК Царинний В.С..PDF
05 травня 2020 13:34
2.6.4.38 ТК Саакян Г.С..PDF
05 травня 2020 13:34
2.6.4.37 ТК Мноян М.П..PDF
05 травня 2020 13:34
2.6.4.35 ТК Джоган М.П..PDF
05 травня 2020 13:34
2.6.4.25 ТК Працюк В.В..PDF
05 травня 2020 13:34
2.6.4.23 ТК Іовчев П.П..PDF
05 травня 2020 13:34
2.6.4.21 ТК Сандрачук А.В..PDF
05 травня 2020 13:34
2.6.4.20 ТК Поспелов А.М..pdf
05 травня 2020 13:34
2.6.4.19 ТК Рибакін В.В..pdf
05 травня 2020 13:34
2.6.4.18 ТК Амбарцумян Г.В.pdf
05 травня 2020 13:34
2.6.4.10 ТК Яковенко.pdf
05 травня 2020 13:33
2.6.4.9 ТК Богатчук.pdf
05 травня 2020 13:33
2.6.4.3 ТК Гурін М.В..pdf
05 травня 2020 13:33
2.4 Транспортна схема.pdf

Документи

Публічні документи

05 травня 2020 14:43
sign.p7s
05 травня 2020 14:03
2.7.9 Оригінали відгуків.pdf
05 травня 2020 14:03
7. Лист-згода.pdf
05 травня 2020 14:03
5. Гарантійний лист.pdf
05 травня 2020 14:03
4. Проект договору.pdf

Документи

Публічні документи

05 травня 2020 16:52
sign.p7s
05 травня 2020 16:44
Trudovi_230320_ч9.pdf
05 травня 2020 16:43
Trudovi_230320_ч8.pdf
05 травня 2020 16:43
Trudovi_230320_ч7.pdf
05 травня 2020 16:43
Trudovi_230320_ч6.pdf
05 травня 2020 16:42
Trudovi_230320_ч4.pdf
05 травня 2020 16:42
Trudovi_230320_ч3.pdf
05 травня 2020 16:41
Trudovi_230320_ч2.pdf
05 травня 2020 16:41
Trudovi_230320_ч11.pdf
05 травня 2020 16:41
Trudovi_230320_ч10.pdf
05 травня 2020 16:41
Trudovi_230320_ч1.pdf
05 травня 2020 16:40
Nakazy_310320.pdf
05 травня 2020 16:40
Dyplomy_230320.pdf
05 травня 2020 16:40
Техпаспорти ч.2.pdf
05 травня 2020 16:40
Техпаспорти ч.1.pdf
05 травня 2020 16:39
ОСВ Тааххут.pdf
05 травня 2020 16:39
Виписка 13 763 166,00 грн.pdf
05 травня 2020 16:39
19_стаття 17.pdf
05 травня 2020 16:39
19_Інше.pdf
05 травня 2020 16:39
19_Додаток 8.pdf
05 травня 2020 16:39
19_Додаток 7.pdf
05 травня 2020 16:39
19_Додаток 6.pdf
05 травня 2020 16:39
19_Додаток 5.pdf
05 травня 2020 16:38
19_Додаток 4.pdf
05 травня 2020 16:38
19_Додаток 2.7.pdf
05 травня 2020 16:38
19_Додаток 2.6.pdf
05 травня 2020 16:38
19_Додаток 2.5.pdf
05 травня 2020 16:38
19_Додаток 2.3.pdf
05 травня 2020 16:38
19_Додаток 2.2.pdf
05 травня 2020 16:38
19_Додаток 2.1.pdf
05 травня 2020 16:37
19_Додаток 1.pdf
05 травня 2020 16:34
18138-1 Онур К.І. p7s.zip
05 травня 2020 16:33
18138 Онур К.І. p7s.rar

Документи

Публічні документи

05 травня 2020 16:55
тендерна пропозиція.PDF
05 травня 2020 16:55
Проект договору.PDF
05 травня 2020 16:55
Лист-згода.PDF
05 травня 2020 16:42
Гарантійний лист.PDF
05 травня 2020 16:42
016-001-16258БТ-2020.pdf.p7s
05 травня 2020 16:42
016-001-16258БТ-2020.pdf
05 травня 2020 16:42
016-001-16247-2020.pdf.p7s
05 травня 2020 16:42
016-001-16247-2020.pdf

Документи

Публічні документи

05 травня 2020 16:59
sign.p7s
05 травня 2020 16:59
sign.p7s
05 травня 2020 16:51
10. Гарантійний лист.pdf
05 травня 2020 16:51
8. Проект договору.pdf
05 травня 2020 16:51
5. Банківська гарантія.7z
05 травня 2020 16:51
4. Тендерна пропозиція.pdf
05 травня 2020 16:51
1.3. Наявність досвіду.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 410 000 000,00
UAH з ПДВ
406 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 444 000 000,00
UAH з ПДВ
444 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" 449 596 773,00
UAH з ПДВ
405 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2020 16:59
sign.p7s
05 травня 2020 16:59
sign.p7s
05 травня 2020 16:51
10. Гарантійний лист.pdf
05 травня 2020 16:51
8. Проект договору.pdf
05 травня 2020 16:51
5. Банківська гарантія.7z
05 травня 2020 16:51
4. Тендерна пропозиція.pdf
05 травня 2020 16:51
1.3. Наявність досвіду.pdf

Публічні документи

05 травня 2020 16:55
тендерна пропозиція.PDF
05 травня 2020 16:55
Проект договору.PDF
05 травня 2020 16:55
Лист-згода.PDF
05 травня 2020 16:42
Гарантійний лист.PDF
05 травня 2020 16:42
016-001-16258БТ-2020.pdf.p7s
05 травня 2020 16:42
016-001-16258БТ-2020.pdf
05 травня 2020 16:42
016-001-16247-2020.pdf.p7s
05 травня 2020 16:42
016-001-16247-2020.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 17:52
sign.p7s
03 липня 2020 17:51
Dovidka_20162646080950358437.pdf.p7s
03 липня 2020 17:51
Dovidka_20162646080950358437 (МВД).pdf
03 липня 2020 17:51
Тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2020 17:51
Довідка податкова.pdf
05 травня 2020 12:03
sign.p7s
05 травня 2020 12:03
sign.p7s
05 травня 2020 12:02
11.ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 травня 2020 12:02
Fwd_ FW_ Лицензия ЕЦП.zip
05 травня 2020 12:02
Fwd_ FW_ Гайдун14(гарантії).zip
05 травня 2020 10:53
9. Ст. 17 Закону.pdf
05 травня 2020 10:53
8. Щодо субпідряду.pdf
05 травня 2020 10:53
6.4. Гаран.лист(Санкції).pdf
05 травня 2020 10:53
6.2. Довідка ЄДР.pdf
05 травня 2020 10:53
6. Копія статуту.pdf
05 травня 2020 10:53
5. Гарант.лист.pdf
05 травня 2020 10:53
4. проект дог..pdf
05 травня 2020 10:53
3. Тех. характерист.pdf
05 травня 2020 10:53
2.9. Докум. на лаборат.pdf
05 травня 2020 10:53
2.8. Транспортна схема.pdf
05 травня 2020 10:53
2.7. Документи на АБЗ.pdf
05 травня 2020 10:53
2.6. копії дог.на МТБ.pdf
05 травня 2020 10:53
2.4. листи власник.техн..pdf
05 травня 2020 10:53
2.3. довідка щодо актів.pdf
05 травня 2020 10:53
2.2. копії дог.техніка.pdf
05 травня 2020 10:53
2.11.5. Копії відгуки.pdf
05 травня 2020 10:53
2.11.4. КБ2 дог.1Д-УПС.pdf
05 травня 2020 10:52
2.11.3. КБ2 дог. ПС-У-1.pdf
05 травня 2020 10:52
2.10.9. труд.Навантажу.pdf
05 травня 2020 10:52
2.10.7. ЦПУ на операторів.pdf
05 травня 2020 10:52
2.10.6. трудові Водії.pdf
05 травня 2020 10:52
2.10.5. накази операт.pdf
05 травня 2020 10:52
2.10.4. ЦПД ДОРОЖН..pdf
05 травня 2020 10:52
2.10.3. труд.Дорожн..pdf
05 травня 2020 10:52
2.10.3. труд. Дорожн. Ч2.pdf
05 травня 2020 10:52
2.10.2. накази дорожн.pdf
05 травня 2020 10:52
2.10.1. Дипломи ІТР.pdf
05 травня 2020 10:52
2.10. Довідка працівники.pdf
05 травня 2020 10:51
2.1. копії св-в техніка.pdf
05 травня 2020 10:51
2. довідка техніка.pdf
05 травня 2020 10:51
11.1. Антик.прогр.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС"
#24427542
Переможець 405 000 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 17:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС"
#24427542
405 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 липня 2020 15:01
ПС-У-8.pdf укладений
16 липня 2020 15:00
sign.p7s зміни до договору
06 листопада 2020 13:27
ДУ 5 ПС-У-8.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 13:26
sign.p7s зміни до договору
01 жовтня 2020 14:08
ПС-У-8_ДУ4.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 14:06
sign.p7s зміни до договору
28 серпня 2020 16:20
ДУ 3 ПС-У-8.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 16:19
sign.p7s зміни до договору
21 липня 2020 15:51
sign.p7s зміни до договору
21 липня 2020 15:47
ДУ2_ПС-У-8.pdf зміни до договору
21 липня 2020 15:45
sign.p7s зміни до договору
17 липня 2020 10:03
ДУ1_ПС-У-8.pdf зміни до договору
17 липня 2020 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обсягу фінансування
Номер договору про закупівлю: ПС-У-8
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення умов оплати
Номер договору про закупівлю: ПС-У-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до плану фінансування
Номер договору про закупівлю: ПС-У-8
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення обсягу фінансування
Номер договору про закупівлю: ПС-У-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення плану фінансування
Номер договору про закупівлю: ПС-У-8
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку