Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Готові обіди
Очікувана вартість
58 600,00 UAH
UA-2020-03-02-001419-a d0df8af411cf4de9b47d07fc3b1fe216
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Зоріна

+380964296447 terzentr2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Тернівському районі" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 20260105
Місцезнаходження: 50089, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, Тернівський р-н, вул. Доватора, 1-Б
Контактна особа: Валентина Зоріна
+380964296447
terzentr2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Готові обіди 2000 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штуки
Готові обіди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50089, Україна, Дніпропетровська область, Кривой Рог, Доватора, 1 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата за поставку товару здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника згідно накладної протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару, але не пізніше останнього дня даного місяця. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

02 березня 2020 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ДЖІ КЕЙТЕРИНГ"
#19130350
Переможець 58 600,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 11:54

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 16:51
дод угода до дог 6.pdf укладений
24 вересня 2020 16:49
дод угода до дог 6.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 16:46
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2020 12:27
Специфікая.pdf укладений
15 червня 2020 12:25
Додаткова угода.pdf укладений
15 червня 2020 12:25
Додаткова угода.pdf зміни до договору
15 червня 2020 12:14
Специфікая.pdf зміни до договору
15 червня 2020 12:14
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 12:08
Специфікація.jpg укладений
02 березня 2020 12:06
Розпорядження.jpeg укладений
02 березня 2020 12:06
Рішення Виконкому на 10 осіб.pdf укладений
02 березня 2020 12:06
Договір 002.jpg укладений
02 березня 2020 12:06
Додаток до розпорядження.jpeg укладений
02 березня 2020 12:06
Договір 001.jpg укладений
02 березня 2020 12:06
Договір 003.jpg укладений
02 березня 2020 12:06
Договір 004.jpg укладений
02 березня 2020 12:06

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Готові обіди 2000 штуки 29,30
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну Договору на 19631,00 грн. (дев’ятнадцять тисяч шістсот тридцять одну гривню 00 копійок). Специфікацію №1 (Додаток №1 до Договору № 6 від 02.03.2020 року) викласти у редакції, що додається до даної Додаткової угоди. 2. Пункт 4.3. Договору викласти в наступній редакції: «Загальна сума цього Договору становить 38969,00 грн. (тридцять вісім тисяч дев’ятсот шістдесят дев’ять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 6494,83 грн. (шість тисяч чотириста дев’яносто чотири гривні 83 копійок)». 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору № 6 від 02.03.2020 року .
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму Договору на 7911,00 (сім тисяч дев’ятсот одинадцять гривень 00 копійок). Специфікацію № 1 (Додаток № 1 до Договору № 6 від 02.03.2020 року) викласти у редакції, що додається до даної Додаткової угоди. 3. Викласти п.4.3. Договору у наступній редакції: «4.3. Загальна сума цього Договору становить 31058,00 грн. (тринадцять одна тисяча п’ятдесят вісім гривень 00 копійок), з урахуванням податку на додану вартість 5176,33 грн. (п’ять тисяч сто сімдесят шість гривень 33 копійки).» 4. Всі інші умови Договору № 6 від 02.03.2020 року залишаються без змін, і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Готові обіди 1060 штуки 29,30
UAH з ПДВ