Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» (НК 024:2019 «НК 024:2019 53616 Стент для коронарних артерій металевий непокритий; НК 024:2019 47732 Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний; НК 024:2019 35094 Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий)
Очікувана вартість
1 421 910,00 UAH
UA-2020-03-02-001321-a c417747a0b134e7fae16eab48ddae7e8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Нікітенко

+380507686423 plan@okl.poltava.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01999106
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шевченка, 23
Контактна особа: Наталія Нікітенко
+380507686423
plan@okl.poltava.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2020 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2020 11:27
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2020 11:27
Початок аукціону: 19 березня 2020 11:19
Очікувана вартість: 1 421 910,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 421,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105 штуки
коронарний стент-система без лікувального покриття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 53616 — Стент для коронарних артерій металевий непокритий
120 штуки
коронарний балон-катетер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 47732 — Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний
120 штуки
провідниковий катетер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 35094 — Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 11:41
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-02-001321-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАМСАБ", Код ЄДРПОУ:31953635
Дата подання: 05 березня 2020 11:49
Вимога
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-03-02-001321-a нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах.
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-02-24-002199-c чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.

Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів:
- переглянути медико-технічні вимоги Додатку 3 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України.
- розділити предмет закупівлі на окремі ЛОТИ по позиціях.

У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Таблиця МТВ зі змінами додається
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2020 13:18
Замовник уважно ознайомився з вимогою та вважає її такої, що не підлягає задоволенню з огляду на наступне: Щодо – предмету закупівлі: Відповідно до п.18, п.1, ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної̈ процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної̈ процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до аб. 2, п.1, розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі (далі - Уповноважений̆ орган) № 454 від 17.03.2016 року зі змінами і доповненнями (далі - Порядок): «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі Державного класифікатора ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу. Норма Порядку стосовно визначення Замовником окремих частин предмету закупівлі не є імперативною та може застосовуватись на його розсуд. З огляду на вищевикладене, вважаємо що Замовником при визначенні предмета закупівлі жодним чином не було порушено норми діючого законодавства України, у тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», окрім цього було враховано і те, що медичні вироби, що є складовими предмету закупівлі, використовуються для проведення однієї процедури, а саме коронарного стентування або коронарної ангіопластики. Окрім цього, вважаємо за необхідне зазначити що при підготовці тендерної документації, Замовником було чітко дотримано вимогу Закону України «Про публічні закупівлі», про відповідність медико – технічним вимогам, що наявні у даній закупівлі Товару, що найменше двох виробників.

Документи подані скаржником

05 березня 2020 11:49
МТВ зі змінами.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2020 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД" 1 420 950,00
UAH з ПДВ
1 420 950,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ" 1 421 910,00
UAH з ПДВ
1 421 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСТАМЕД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ДІМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНСТАМЕД"
#42268028
Переможець 1 420 950,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 09:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 09:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД"
#42268028
1 420 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2022 16:32
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 10:33
дод.угода № 2 до договору № 107.pdf зміни до договору
21 січня 2021 10:32
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:08
IMG_20201224_0003.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:06
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 14:07
IMG_20200408_0006.pdf укладений
08 квітня 2020 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 107/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 107/4
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 420 950,00
UAH (в тому числі ПДВ 92 959,35 UAH)