Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво сміттесортувального комплексу на території полігону твердих побутових відходів Волочиської міської ради Хмельницької області
Очікувана вартість
16 815 941,02 UAH
UA-2020-03-02-000880-c bbfd1d08fc71411691ad0e101d3101c3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попельська Валентина Павлівна

+380384536717 vkp.jek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВОЛОЧИСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОНТОРА
Код ЄДРПОУ: 03356393
Вебсайт: https://volochyska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 31200, Україна , Хмельницька обл., місто Волочиськ, вулиця Музейна, будинок 33, А
Контактна особа: Попельська Валентина Павлівна
+380384536717
vkp.jek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2020 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2020 19:00
Початок аукціону: 18 березня 2020 15:14
Очікувана вартість: 16 815 941,02 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 84 079,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво сміттесортувального комплексу на території полігону твердих побутових відходів Волочиської міської ради Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №1070 від 04 грудня 2019 року, попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році 90 календарних днів Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт на підставі підписаних актів за формою КБ-2 та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3; Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2020 16:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 18:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 16:08
Додаток 2 Технічне завдання зі змінами.docx
02 березня 2020 18:01
Додаток 2 Технічне завдання 1.docx
05 березня 2020 16:08
Додаток 1 ТП зі змінами.docx
02 березня 2020 18:01
Додаток 1 ТП.docx
05 березня 2020 16:08
4 ТД будівництво сміте зі змінами.doc
02 березня 2020 18:01
4 ТД будівництво сміте (1).doc
05 березня 2020 16:08
Таблиця змін бу-во.doc
05 березня 2020 16:08
Додаток 4 Форма субпідрядник зі змінами.docx
02 березня 2020 18:01
Додаток 4 Форма субпідрядник.docx
05 березня 2020 16:08
Додаток 3 проект договору зі змінами.docx
02 березня 2020 18:01
Додаток 3 проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-03-000016 ● 21faed1cdd8d4dd7bbf829add0e239cb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2021 12:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
від 02.09.2021 № 539
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 02.09.2021 № 539
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
20 UA-2020-03-02-000880-c 02.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-08 13:15:56

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-02-000880-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Аналізом інформації та документів, які оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що до договору від 08.04.2010 № 08/03 (далі – Договір) укладено та оприлюднено додаткові угоди від 04.02.2021 №6, від 08.04.2021 №7, від 23.04.2021 №8, від 04.06.2021 №8, від 23.06.2021 №10, від 08.07.2021№11. Водночас, в електронній системі закупівель відсутня повідомлення про внесення змін до Договору додатковими угодами № 1, 2, 3, 4, 5.
Відповідно до пункту дев’ятого частини першої статті 10 Закону (в редакції Закону від 08.02.2020) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- з яких підстав на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднені повідомлення про внесення змін до договору, що були внесені додатковими угодами до Договору від 08.04.2010 № 08/03 №1, 2, 3, 4, 5?
- на підставі яких документів розміщено повідомлення про внесення змін від 30.08.2021 року;
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-13 18:05:08

Пояснення на запит

У відповідь на Ваш запит від 08.09.2021 року стосовно надання додаткових пояснень стосовно закупівлі «Будівництво сміттесортувального комплексу на території полігону твердих побутових відходів Волочиської міської ради Хмельницької області», «(код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)», тендерний комітет Волочиського комунального підприємства житлово-експлуатаційна контора повідомляє наступне:
Між Замовником та ПрАТ "Барський машинобудівний завод" був укладений договір про закупівлю робіт №08/03 від 08.04.2020 року.
Відповідно до вказаного договору, зокрема п.11.16.-11.18. Розділу XI. Інші умови, визначено,
«11.16. Зміна істотних (основних) умов договору може здійснюватися за згодою сторін у випадках, які передбачені ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», про що укладається відповідна додаткова угода, яка оприлюднюється відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
11.17. Інші зміни, що не стосуються істотних (основних) умов договору, згідно ЦКУ, ГКУ та ЗУ «Про публічні закупівлі», вносяться шляхом укладання додаткової угоди без оприлюднення таких змін відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
11.18. Всі зміни і доповнення до договору оформляються у вигляді додаткової угоди до цього Договору та є його невід ємною частиною.
Додаткові угоди та додатки до цього договору є його невід'ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками.»
Всі укладені додаткові угоди між Замовником та підрядником укладені в порядку передбаченому законодавством та умовами договору №08/03 від 08.04.2020 року.
Стосовно укладення ДУ № 1, 2, 3, 4, 5. Повідомляємо Вас, що між Волочиським комунальним підприємством житлово-експлуатаційна контора та ПрАТ "Барський машинобудівний завод" не укладалися додаткові угоди за номером № 1, 2, 3, 4, 5. Нумерація Додаткових угод визначалася підрядником ПрАТ "Барський машинобудівний завод". Жодним нормативним документом, Законом чи умовами договору не визначено обов’язку нумерації додаткових угод починаючи з №1, по факту укладена ДУ №6 від 04.02.2021 року є 1-ою, яка укладена між Замовником та підрядником.
Усі додаткові угоди, які укладалися між Замовником та Підрядником опубліковані через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель у строки визначені ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вказані угоди укладалися під виділенні кошти, які фактично надходили на рахунок комунального підприємства від головного розпорядника коштів.
Також повідомляємо, що 28.08.2021 року між Замовником та підрядником (за згодою сторін) та в порядку передбаченому Договором №08/03 від 08.04.2020 року, було укладено ДУ №11 у зв’язку з виділенням додаткових бюджетних асигнувань.
При здійсненні закупівлі по предмету: «Будівництво сміттесортувального комплексу на території полігону твердих побутових відходів Волочиської міської ради Хмельницької області», «(код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» очікувана вартість предмета закупівлі визначалася у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», в я кому вказано наступне, «Визначення вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво“.
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Відомчих будівельних норм ВБН Г.1-218-182:2006 “Класифікація робіт з ремонтівавтомобільних доріг загального користування”, затверджених рішенням колегії Державної служби автомобільних доріг України від 10.04.2006 № 16 відповідно дорозробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Проектно-кошторисна документація виконана ПП « АРДС» код ЄДРПОУ 34918436 , яка пройшла експертний звіт в ТОВ « Перша приватна експертиза» код ЄДРПОУ 42111582 м. Львів Експертний звіт № 01-11/19/А від 04 листопада 2019року.
Тобто при визначені очікуваної вартості з будівництва, Замовник керувався вказанами вище нормами ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво“ з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Відомчих будівельних норм ВБН Г.1-218-182:2006 “Класифікація робіт з ремонтівавтомобільних доріг загального користування”, затверджених рішенням колегії Державної служби автомобільних доріг України від 10.04.2006 № 16 відповідно дорозробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, а також з врахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі знову ж таки сформовано на підставі проетно-кошторисної документації розробленої проектантом та з урахуванням потреби Замовника в Будівництві сміттесортувального комплексу на території полігону твердих побутових відходів Волочиської міської ради Хмельницької області.
Волочиського комунального підприємства житлово-експлуатаційна контора (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.

Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник є комунальним підприємство (далі — КП).
Враховуючи вищевикладене Замовник не є розпорядником бюджетних коштів.
Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в нас немає.
Окрім того Додатково повідомляємо Вас, що процедура закупівлі робіт «Будівництво сміттесортувального комплексу на території полігону твердих побутових відходів Волочиської міської ради Хмельницької області», «(код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» розпочата 02.03.2020 року № оголошення UA-2020-03-02-000880-c. Положення пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) набрали чинності лише 19.12.2020 року, тобто обов’язку в публікації «з метою ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.”» до настання 19.12.2020 року в будь-якого Замовника не було.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-16 15:57:26

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-02-000880-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону від 08.02.2020) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до умов пункту 3.6.2.1 частини 6 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (зі змінами) встановлено вимогу до формування ціни пропозиції учасника, а саме: «Ціна пропозиції учасника повинна формуватися на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів».
У складі пропозиції учасником ПрАТ «Барський машинобудівний завод» надано розрахунок договірної ціни, в який не включено кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення) чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідала умовам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-20 16:21:26

Пояснення на запит

У відповідь на Ваш запит від 16.09.2021 року стосовно надання додаткових пояснень стосовно закупівлі «Будівництво сміттесортувального комплексу на території полігону твердих побутових відходів Волочиської міської ради Хмельницької області», «(код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)», тендерний комітет Волочиського комунального підприємства житлово-експлуатаційна контора повідомляє наступне:
Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Тобто виходячи з вказаної норми вказані витрати в будь-якому випадку враховані Учасником в договірній ціні.
Також повідомляємо, що надана Учасником ПрАТ «Барський машинобудівний завод» «Договірна ціна» містить розділ кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами. Положення ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, не виключає можливості включення учасником конкурсних торгів до складу договірної ціни нульової суми коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами.
Умовами тендерної документації зокрема пп. 3.6.2.1. п. 2 ч.6 Розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» врахована вказана норма ДБН Б.Д.1.1-1:2013. Проте замовником у тендерній документації не встановлено вимоги, щодо обов’язкової наявності у договірній ціні коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами. Окрім того, не зазначення коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами учасником передбачає їх покриття, в разі виникнення таких витрат, здійснюється за рахунок виконавця робіт.
Враховуючи вище наведене у Замовника були відсутні Законні підстави для відхилення пропозиції ПрАТ "Барський машинобудівний завод" (14307570) так як його пропозиція являлася найбільш економічно вигідною, за результатами розгляду його пропозиція відповідала тендерній документації, а учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 08 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не накладення кваліфікованого електронного підпису посадовою особою на пояснення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" 15 814 013,98
UAH з ПДВ
15 729 930,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ 15 798 854,26
UAH з ПДВ
15 798 854,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2020 14:14
Електронний підпис
24 березня 2020 14:11
лук (1).pdf
24 березня 2020 14:11
Лотоцький(1).pdf
24 березня 2020 14:11
Довідка податкова.pdf
19 березня 2020 11:05
Електронний підпис
17 березня 2020 13:43
Електронний підпис
17 березня 2020 13:40
Пiдписаний_Довiдка.pdf
17 березня 2020 13:40
31Відгук Мур-Кур.pdf
17 березня 2020 13:40
31Відгук Козятин.pdf
17 березня 2020 13:40
31Відгук Іллінці.pdf
17 березня 2020 13:40
30Фото Мур-Кур.pdf
17 березня 2020 13:40
30Фото Козятин.pdf
17 березня 2020 13:40
30Фото Ілінці.pdf
17 березня 2020 13:40
29Аналог Козятин.pdf
17 березня 2020 13:40
29 Аналог Іллінці.pdf
17 березня 2020 13:40
27Сертифікат ІП.pdf
17 березня 2020 13:40
26довiдка_про_працiвникiв.pdf
17 березня 2020 13:40
25 Право власності.pdf
17 березня 2020 13:40
24довiдка_про_обладнання.pdf
17 березня 2020 13:40
23Гарантiйний_лист_якiст_.pdf
17 березня 2020 13:40
20Проект_договору.pdf
17 березня 2020 13:40
15довiдка довкiлля.pdf
17 березня 2020 13:40
14Договірна ціна.pdf
17 березня 2020 13:40
5Договір заява Банк.pdf
17 березня 2020 13:40
4Статут.pdf
17 березня 2020 13:40
4Протокол зміна назви.pdf
17 березня 2020 13:40
4Паспорт підписанта.pdf
17 березня 2020 13:40
4Паспорт голов. інженера.pdf
17 березня 2020 13:40
4Довiренiсть.pdf
17 березня 2020 13:40
4Витяг ПДВ.pdf
17 березня 2020 13:40
4Виитяг з ЄДР.pdf
17 березня 2020 13:40
1Тендерна пропозицiя.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 17:18
Електронний підпис
17 березня 2020 17:06
тендерна пропозиція.pdf
17 березня 2020 17:06
лист-згода.pdf
17 березня 2020 17:06
лист-згода про дію.pdf
17 березня 2020 17:06
договірна ціна.pdf
17 березня 2020 17:06
договір про закупівю.pdf
17 березня 2020 17:06
витяг з редстру ПДВ.pdf
17 березня 2020 17:06
довідка про обладнання.pdf
17 березня 2020 17:06
довідка про працівників.pdf
17 березня 2020 17:06
договір_Ілінці.pdf
17 березня 2020 17:06
договір інкл.pdf
17 березня 2020 17:06
статут.pdf
17 березня 2020 17:06
пер робіт до ліцензії.pdf
17 березня 2020 17:06
ліцензія.pdf
17 березня 2020 17:06
8.7 статистика ЄДР.pdf
17 березня 2020 17:06
лист про наяв ліцензіі.pdf
17 березня 2020 17:06
довідка про те _ що.pdf
17 березня 2020 17:06
лист про код достопу.pdf
17 березня 2020 17:06
4.1 протокол ор.pdf
17 березня 2020 17:06
4.1 наказ на прзначення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Барський машинобудівний завод"

ТОВ ПОДІЛЛЯЕКОСТРІМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПрАТ "Барський машинобудівний завод"
#14307570
Переможець 15 729 930,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 16:44
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПрАТ "Барський машинобудівний завод" #14307570

№ рішення у справі

72/78-р/к

Дата рішення у справі

30.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Барський машинобудівний завод"
#14307570
15 729 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2022 15:19
ДУ розірвання укладений
22 листопада 2022 14:21
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 10:37
ДУ.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 09:45
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 09:40
додаткова угода 16.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 14:33
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 13:02
дод 15.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 11:39
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 15:30
ДУ 14.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 14:56
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 16:30
ДУ від 08.11.21.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 16:20
Електронний підпис укладений
10 вересня 2021 15:16
ДУ фінансування.pdf зміни до договору
10 вересня 2021 15:05
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 13:09
333.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 12:45
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 10:04
дод.угода.pdf зміни до договору
09 липня 2021 09:38
Електронний підпис укладений
24 червня 2021 09:27
ДУ з додатками.pdf зміни до договору
24 червня 2021 09:17
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 09:52
дод.угода від 04.06.21.pdf зміни до договору
07 червня 2021 09:35
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 13:21
дод.угода.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 12:19
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 14:36
дод.угода (1).pdf зміни до договору
08 квітня 2021 14:19
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 14:36
ДУ асигнування 2021.pdf зміни до договору
04 лютого 2021 14:02
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 11:22
підписаний договір укладений
10 квітня 2020 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" та умов договору (бюджетні асигнування на поточний 2021 рік)
Номер договору про закупівлю: 08/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗУ "Про публічні закупівлі" та відповідно до умов договору (бюджетні асигнування на поточний 2021 рік)
Номер договору про закупівлю: 08/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗУ "Про публічні закупівлі" та відповідно до умов договору (бюджетні асигнування на поточний 2021 рік)
Номер договору про закупівлю: 08/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗУ "Про публічні закупівлі" (бюджетні асигнування на 2021 рік)
Номер договору про закупівлю: 08/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗУ "Про публічні закупівлі" (бюджетні асигнування на 2021 рік)
Номер договору про закупівлю: 08/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗУ "Про публічні закупівлі" та відповідно до умов договору (бюджетні асигнування на 2021 рік)
Номер договору про закупівлю: 08/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗУ "Про публічні закупівлі" та відповідно до умов договору
Номер договору про закупівлю: 08/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗУ "Про публічні закупівлі" та відповідно до умов договору (Бюджетні асигнування на 2021 рік)
Номер договору про закупівлю: 08/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" та умов договору бюджетні асигнування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 08/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" та умов договору бюджетні асигнування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 08/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" та умов договору (Бюджетні асигнування на поточний 2021 рік))
Номер договору про закупівлю: 08/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" та відповідно до умов договору
Номер договору про закупівлю: 08/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до умов договору та ЗУ "Про публічні закупівлі" (бюджетні асигнування на поточний 2021 рік)
Номер договору про закупівлю: 08/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 040 197,39
UAH (в тому числі ПДВ 1 006 699,56 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін