Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція вулиці Миру та площі Миру в м. Виноградів, Закарпатської області» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА»), (ДК 021:2015: 45454000-4 — РЕКОНСТРУКЦІЯ)
Очікувана вартість
35 078 592,00 UAH
UA-2020-03-02-000807-b b73769787d5248c6b38d11b7a71ede8f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вакарова Віталія Василівна

+380314326640 cbc.project2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Центр інвестицій та розвитку Виноградівської міської ради Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 41003689
Місцезнаходження: 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, площа Миру, будинок 5
Контактна особа: Вакарова Віталія Василівна
+380314326640
cbc.project2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2020 20:38
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 19 березня 2020 13:31
Очікувана вартість: 35 078 592,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування виконання робіт, в рамках проведення даної публічної закупівлі, здійснюється за рахунок коштів Європейського Союзу, Європейського Інструменту Сусідства, проекту «Долаючи бар’єри: покращення мобільності жителів прикордоння регіонів Закарпаття (Україна), Марамуреш (Румунія) і Соболч-Сотмар-Берег (Угорщина)» («Overcoming barriers: improving the mobility of residents of the border region of Transcarpathia (Ukraine), Maramures (Romania) and Szabolcs—Szatmar-Bereg (Hungary)” Програми транскордонного співробітництва Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020 Європейського Інструменту Сусідства та коштів місцевого бюджету. Лінія бюджету: 6.3.1.Реконструкція вулиці та площі Миру у місті Виноградів Закарпатської області. Обсяг виконання робіт: 1 робота. Строк виконання робіт: до 31 травня 2021 року. Дата завершення робіт: не пізніше 31 травня 2021 року. Очікувана вартість вказана без ПДВ
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція вулиці Миру та площі Миру в м. Виноградів, Закарпатської області». Джерело фінансування закупівлі: фінансування виконання робіт, в рамках проведення даної публічної закупівлі, здійснюється за рахунок коштів Європейського Союзу, Європейського Інструменту Сусідства, проекту «Долаючи бар’єри: покращення мобільності жителів прикордоння регіонів Закарпаття (Україна), Марамуреш (Румунія) і Соболч-Сотмар-Берег (Угорщина)» («Overcoming barriers: improving the mobility of residents of the border region of Transcarpathia (Ukraine), Maramures (Romania) and Szabolcs—Szatmar-Bereg Програми транскордонного співробітництва Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020 Європейського Інструменту Сусідства та коштів місцевого бюджету. Лінія бюджету: 6.3.1.Реконструкція вулиці та площі Миру у місті Виноградів Закарпатської області. Строк виконання робіт: до 31 травня 2021 року. Дата завершення робіт: не пізніше 31 травня 2021 року. Очікувана вартість вказана без ПДВ (Джерело фінансування закупівлі: кошти Європейського Союзу/місцевого бюджету)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, м. Виноградів, вулиця Миру та площа Миру
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати укладення договору, може надати Підряднику на 20___ рік аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі не більше 30% відсотків від вартості робіт на 20__р. (даний пункт погоджується та заповнюється під час укладення договору в залежності від фінансування робіт на 20__р.) строком на 3 місяці. Аванс 30 Банківські 30
Iнша подія Оплата проводиться поетапно залежно від реального фінансування Замовника на підставі наданих Підрядником Актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання вказаних документів. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2020 20:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 20:39
Додаток 6.doc
02 березня 2020 20:39
Додаток 5.doc
02 березня 2020 20:39
Додаток 4.doc
02 березня 2020 20:39
Додаток 3.doc
02 березня 2020 20:39
Додаток 2.doc
02 березня 2020 20:39
Додаток 1.doc
02 березня 2020 20:39
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 березня 2020 13:30
Коментар щодо відміни: змінились сторонні економічні показники, які суттєво випливають на розрахунки у проектно – кошторисній документації, що унеможливлює подальше проведення процедури відкриті торги по вказаному предмету згідно оголошених даних.
Документи:
11 березня 2020 13:29
Протокол відміна.pdf