Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт вул. Верейського (від 3-го прв. Верейського до 9-го прв. Верейського) в м. Хмельницькому (І черга)
Очікувана вартість
4 062 821,60 UAH
UA-2020-03-02-000680-b 2eed5cb0650b4c08bef1670d12196644
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гурський Віталій Віталійович

+380382657676 uzkgyrist.km@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03356163
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1
Контактна особа: Гурський Віталій Віталійович
+380382657676
uzkgyrist.km@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2020 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2020 22:50
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2020 22:50
Початок аукціону: 19 березня 2020 13:02
Очікувана вартість: 4 062 821,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 062,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт вул. Верейського (від 3-го прв. Верейського до 9-го прв. Верейського) в м. Хмельницькому (І черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2020 17:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 17:36
таблиця змін.docx
02 березня 2020 17:36
ТД (4).doc
02 березня 2020 16:47
Додаток_1 (1) (1) (1).doc
02 березня 2020 16:47
ТЗ вул. Верейського (1) додаток 4.rtf
02 березня 2020 16:47
Додаток 3.docx
02 березня 2020 16:47
додаток 2.docx
02 березня 2020 17:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 17:36
таблиця змін.docx
02 березня 2020 17:36
ТД (4).doc
02 березня 2020 16:47
ТД (4).doc
02 березня 2020 16:47
Додаток_1 (1) (1) (1).doc
02 березня 2020 16:47
ТЗ вул. Верейського (1) додаток 4.rtf
02 березня 2020 16:47
Додаток 3.docx
02 березня 2020 16:47
додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 03 березня 2020 11:38
Дата відповіді: 03 березня 2020 14:34
Враховуючи положення Закону«Про публічні закупівлі» (Далі-Закон), у розділі ІІІ, частині 5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановленні статтею 17 Закону) Ви посилаєтесь на статтю 17 закону, яка встановлює підстави відмови в участі у процедурі закупівлі, а не на статтю 16 Закону, яка встановлює кваліфікаційні критерії. Також у Розділі ІІІ, зокрема п.12 частини 5 Ви встановлюєте такий критерій як «Фінасова спроможність - наявність статутного капіталу в розмірі не менше 15% від вартості закупівлі на момент оприлюднення оголошення про проведення торгів.» На підставі яких саме розрахунків тендерним комітетом був встановлений розмір не менше 15% ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідног до вимог тендерної документації учасник повинен підтвердити у складі пропозиції фінансову спроможність – наявність статутного капітали в розмірі не менше 15% від вартості закупівлі на момент оприлюднення оголошення про проведення торгів.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції конкурсних торгів.
Відсутність документів, що не передбачені чинним законодавством України для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних-осіб підприємців, у складі тендерної пропозиції не можуть бути підставою для її відхилення замовником.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 04 березня 2020 13:53
Дата відповіді: 04 березня 2020 14:14
Надана Вами відповідь не стосується предмету заданого нами запитання. Прошу відповісти на питання по суті.Ви посилаєтесь на статтю 17 закону, яка встановлює підстави відмови в участі у процедурі закупівлі, а не на статтю 16 Закону, яка встановлює кваліфікаційні критерії. Також у Розділі ІІІ, зокрема п.12 частини 5 Ви встановлюєте такий критерій як «Фінасова спроможність - наявність статутного капіталу в розмірі не менше 15% від вартості закупівлі на момент оприлюднення оголошення про проведення торгів.» На підставі яких саме розрахунків тендерним комітетом був встановлений розмір не менше 15% ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідног до вимог тендерної документації учасник повинен підтвердити у складі пропозиції фінансову спроможність – наявність статутного капітали в розмірі не менше 15% від вартості закупівлі на момент оприлюднення оголошення про проведення торгів.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції конкурсних торгів.
Відсутність документів, що не передбачені чинним законодавством України для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних-осіб підприємців, у складі тендерної пропозиції не можуть бути підставою для її відхилення замовником
Відповідно до закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право встановлюти вимоги до учасників.
У разі не погодження учасника з вимогами тендерної документації учасник має право звернутися до органу оскарження.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради 4 023 706,85
UAH з ПДВ
3 836 605,67
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей" 3 898 984,16
UAH з ПДВ
3 839 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 11:07
Електронний підпис
20 березня 2020 11:04
Договірна ціна
20 березня 2020 11:04
Договірна ціна
20 березня 2020 11:04
Календарний план
18 березня 2020 16:38
Електронний підпис
18 березня 2020 14:30
Електронний підпис
18 березня 2020 14:28
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.jpg
18 березня 2020 11:49
Електронний підпис
18 березня 2020 11:47
Розрахунок ЗП.jpeg
16 березня 2020 15:44
Електронний підпис
16 березня 2020 15:36
Свідоцтво про ДР.pdf
16 березня 2020 15:36
Виписка КП БРЕД на Собко.pdf
16 березня 2020 15:36
12.Витяг ПДВ.jpg
16 березня 2020 15:36
12а.Ліцензія з додатком.pdf
16 березня 2020 15:36
21.Звіт з праці за лютий.pdf
16 березня 2020 15:36
Довідка (ч.2).pdf
16 березня 2020 15:36
Довідки(ч.1).pdf

Публічні документи

21 березня 2020 17:50
Електронний підпис
21 березня 2020 17:48
Кошториси остаточна ціна
21 березня 2020 17:44
Кошториси остаточна ціна
21 березня 2020 17:44
Кошториси остаточна ціна
18 березня 2020 11:06
Електронний підпис
18 березня 2020 11:04
Штатний розпис Накази.pdf
18 березня 2020 11:04
Статут оригінал.pdf
18 березня 2020 11:04
Розрахунок ЗП 2020.pdf
18 березня 2020 11:04
проет дог та ТП.pdf
18 березня 2020 11:04
Паспорт _ код оригінал.pdf
18 березня 2020 11:04
ОРЕНДА ТЕХНІКИ Договір.pdf
18 березня 2020 11:04
Опис оригінал.pdf
18 березня 2020 11:04
Ліцензія оригінал.pdf
18 березня 2020 11:04
ДЦ.pdf
18 березня 2020 11:04
Довідки.pdf
18 березня 2020 11:04
Витяг ПДВ оригінал.pdf
18 березня 2020 11:04
Витяг з ЄДР оригінал.pdf
18 березня 2020 11:04
ВИПИСКА з ЄДР оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради

ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
#03335445
Відхилено 3 836 605,67
UAH з ПДВ
20 березня 2020 15:24
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей"
#41233649
Переможець 3 839 000,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 17:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 17:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей"
#41233649
3 839 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 15:54
д.у._5 23Т.pdf укладений
11 жовтня 2021 15:52
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 17:04
д.у._4 _23Т.pdf зміни до договору
01 березня 2021 17:02
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 11:23
д.у._3 23Т.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 11:00
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 11:42
д.у._2 до договору 23Т.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 11:38
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 13:16
уг 1 дог 23Т.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 13:09
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 09:56
Image_124.pdf укладений
14 квітня 2020 09:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розмір бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 1048132.88
Номер договору про закупівлю: 23Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума бюджетних асигнувань на 2020 рік 2264219.09
Номер договору про закупівлю: 23Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування та виконання робіт в 2020 році 2259797.69
Номер договору про закупівлю: 23Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума бюджетних асигнувань на 2021 рік становить 1579202.31 грн з ПДВ, зміна реквізитів замовника, продовження строку виконання робіт до 01.09.2021р.
Номер договору про закупівлю: 23Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 198 579,47
UAH (в тому числі ПДВ 533 096,58 UAH)