Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Живильні середовища: Кров’яний агар, чашки Петрі d=90мм по 25мл (NM 12-90) 5шт/упак (62707 Базовий компонент живильного середовища); Агар поживний, чашки Петрі d=90мм по 25мл (NM 32-90) 5шт/упак. (62707 Базовий компонент живильного середовища); Середовище тіогліколеве, флакони по 20мл (NM 60-20) (62707 Базовий компонент живильного середовища); Рідке тіогліколеве середовище, пробірки по 10мл (NM 235-10) (62707 Базовий компонент живильного середовища)
Очікувана вартість
114 974,00 UAH
UA-2020-03-02-000621-c ed860804927141e092234adceb4814ed
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Деркач Людмила Миколаївна

+380564620175 kspk53020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Криворізька станція переливання крові" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 01986606
Місцезнаходження: 50005, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Медична будинок 12
Контактна особа: Деркач Людмила Миколаївна
+380564620175
kspk53020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2020 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 08:00
Очікувана вартість: 114 974,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84 уп
Кров’яний агар, чашки Петрі d=90мм по 25мл (NM 12-90) 5шт/упак (62707 Базовий компонент живильного середовища)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50005, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Медична, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
126 уп
Агар поживний, чашки Петрі d=90мм по 25мл (NM 32-90) 5шт/упак. (62707 Базовий компонент живильного середовища)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50005, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Медична, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
1400 шт
Середовище тіогліколеве, флакони по 20мл (NM 60-20) (62707 Базовий компонент живильного середовища)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50005, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Медична, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
1988 шт
Рідке тіогліколеве середовище, пробірки по 10мл (NM 235-10) (62707 Базовий компонент живильного середовища)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50005, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Медична, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після постачання товару Замовнику, пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар, але не пізніше ніж через 30 (тридцять) календарних днів з дня отримання товару Замовником при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Покупця не можуть застосовуватися штрафні санкції за порушення строків оплати поставленого Постачальником товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СТЕРІМЕД 114 973,60
UAH з ПДВ
114 973,60
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СТЕРІМЕД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СТЕРІМЕД
#40309753
Переможець 114 973,60
UAH з ПДВ
13 березня 2020 15:07

Документи

13 березня 2020 15:07
Електронний підпис
13 березня 2020 15:05
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СТЕРІМЕД
#40309753
114 973,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2020 15:07
Електронний підпис
13 березня 2020 15:05
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ _ 2 від 11.12.20 Стерімед.PDF зміни до договору
11 грудня 2020 12:12
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 12:02
Договір укладений
23 березня 2020 12:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Згідно пункту 11.1. та пункту 1.2. Договору №53/20 від 23.03.2020р.. , за виробничою необхідністю , зменшити обсяги закупівлі та викласти Додаток №1 Специфікація в редакції що додається. 2.Змешити суму Договору №53/20 від 23.03.2020р. на 7424,00 грн.(Сім тисяч чотириста двадцять гривень нуль копійок) в т.ч.ПДВ 485,68 грн. 3.Сума Договору №53/20 від 23.03.2020р. складає 107549,60 грн (Сто сім тисяч п’ятсот сорок дев'ять гривень 60 копійок) в тому числі.ПДВ -7035,96 грн.( Сім тисяч тридцять п'ять гривень 96 копійок). 4.Інші умови Договору №53/20 від 23.03.2020р. залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 53/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 107 549,60
UAH (в тому числі ПДВ 7 035,96 UAH)