Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт шляхопроводу на автомобільній дорозі М-20 Харків — Щербаківка (на м. Бєлгород), км 12+100 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance M-20 Kharkiv — Shcherbakivka (na m. Byelhorod) km 12+100 in Kharkiv region (with the development of project documentation) (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
48 297 000,00 UAH
UA-2020-03-02-000548-c bb391b82f6d8498d89e28cf7cb7f9c77
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

+380577732521 kh_tdv@ukravtodor.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
+380577732521
kh_tdv@ukravtodor.gov.ua
Додаткові контактні особи: Ковака Сергій Вікторович
+38057-336-78-55
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Highway services in Kharkiv region
National ID: 30885376
Contact point: Kukhar Roman
+380577732521
kh_tdv@ukravtodor.gov.ua
Additional contacts: Kovaka Serhiy Viktorovych
+38057-336-78-55

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2020 09:00
Очікувана вартість: 48 297 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 482 970,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Publication date: 02 березня 2020 14:48
Enquiries until: 02 травня 2020 09:00
Complaints submission until: до 08 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 травня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 48 297 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 482 970,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61.73 п.м.
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт шляхопроводу на автомобільній дорозі М-20 Харків — Щербаківка (на м. Бєлгород), км 12+100 у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance M-20 Kharkiv — Shcherbakivka (na m. Byelhorod) km 12+100 in Kharkiv region (with the development of project documentation)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 5.3. договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.7 договору -5.7. Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначеною Договірною ціною в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування. Пiсляоплата 30 Робочі 1.66
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.8 договору - 5.8. Остаточний розрахунок у розмірі 60 % від суми вартості проектних робіт здійснюється Замовником після надання Підрядником «Експертного звіту, що до розгляду кошторисної частини проектної документації », від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі та передачі результату виконаних послуг у повному обсязі, а саме документів визначених у п. 6.4 цього Договору. Пiсляоплата 30 Робочі 2.48
Дата подання заявки Пункт 2.25. договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 10.02.2020р. № 42 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2020 році службами автомобільних доріг в областях" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів. Аванс 30 Робочі 28.76
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пiсляоплата 30 Робочі 67.1

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-02-000548-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ", Код ЄДРПОУ:37732596
Дата подання: 20 березня 2020 15:57
Згідно обсягів робіт за аналогічними договорами
Компанія має великий досвід з ремонту та будівництва мостів та штучних споруд, але у зв’язку з не повним фінансуванням за об’єктами будівництва попередніх років акти виконаних робіт закриті не в повному обсязі – досвід аналогічних договорів згідно тендерної документації не приймається меньше ніж 85 % виконання договору. Досвід попередніх скарг згідно нової тендерної документації після розгляду АМКУ вказує на те, що дані критерії є дискримінаційними. Просимо розглянути можливість коригування тендерної документації по складу II досвіду виконання аналогічного договору «Види та обсяги наданих послуг за останні 3 роки» не меньше ніж:
- Влаштування монолітної залізобетонної накладної плити мостового полотна – 250 м3
- Армування монолітної залізобетонної накладної плити мостового полотна - 33 т
- Влаштування гідроізоляції мостової споруди – 1600 м2
- Влаштування асфальтобетонного покриття – 1500 м2
- Влаштування бар’єрного мостового огородження – 150 м
- Встановлення перильного огородження – 120 м
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 березня 2020 16:21
Згідно з тендерною документацією на закупівлю "ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт шляхопроводу на автомобільній дорозі М-20 Харків — Щербаківка (на м. Бєлгород), км 12+100 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)" строк надання послуг по 31.12.2021р., тому проведено розрахунок обсягів основних видів робіт на 1 календарний рік, про що внесені зміни до тендерної документації. Вимогу задоволено.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-02-000548-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ", Код ЄДРПОУ:39763605
Дата подання: 28 березня 2020 17:20
СКАРГА НА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Замовником в порушення ст.ст.3, 16, 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII встановлено дискримінаційні умови тендерної документації, які значно звужують коло потенційних учасників та штучно створюють нерівні умови для учасників торгів. Більш детально у Скаргі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2020 21:10
рішення від 01.04.2020 № 6182 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 21:10
рішення від 16.04.2020 № 7349 .pdf
Дата публікації: 22 квітня 2020 18:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення № 7349-р/пк-пз від 16.04.2020р. Замовником внесені зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 27 квітня 2020 14:45
Номер скарги: UA-2020-03-02-000548-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІН ПЛАТІНУМ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:40731200
Дата подання: 30 квітня 2020 18:08
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дикримінаційних вимог у тендерній документації
Детально у скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 травня 2020 09:57

Документи подані скаржником

28 березня 2020 17:20
СКАРГА___.pdf
28 березня 2020 17:20
Платіж за скаргу.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

30 квітня 2020 18:08
Скарга.pdf
30 квітня 2020 18:08
Квитанції.PDF

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 05 червня 2020
UA-2020-03-02-000548-cbb391b82f6d8498d89e28cf7cb7f9c77
Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Учасник Документи Рішення
ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

11 травня 2020 17:32
sign.p7s
11 травня 2020 17:30
Накази та дипломи.pdf
11 травня 2020 17:29
Залучення ЦБЗ та АБЗ.PDF
11 травня 2020 17:29
Документи Додатки 1,3,6,7.pdf
11 травня 2020 17:29
Договір проектування.pdf
01 квітня 2020 11:41
Трудові книжки 4.pdf
01 квітня 2020 11:41
Трудові книжки 3.pdf
01 квітня 2020 11:41
Трудові книжки 2.pdf
01 квітня 2020 11:41
Трудові книжки 1.pdf
01 квітня 2020 11:41
Приказы+дипломы.pdf
01 квітня 2020 11:41
Залучення ЦБЗ та АБЗ.PDF
01 квітня 2020 11:41
Документи Додатки 1,3,6,7.pdf
01 квітня 2020 11:41
Договір проектування.pdf
01 квітня 2020 11:41
Договір з будівництва.pdf
01 квітня 2020 11:41
Довідка покриття.pdf
01 квітня 2020 11:41
ГАРАНТИЯ_18173.zip

Документи

Інформація про відміну

Дата відміни
05 червня 2020
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку