Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Музичні інструменти (рояль)
Очікувана вартість
891 000,00 UAH
UA-2020-03-02-000302-a fdd2cc6eb10b451aa4f9196e97db4429
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бенч Ольга Григорівна

080444109310 academy@kam.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Муніципальний заклад вищої освіти "Київська Академія мистецтв"
Код ЄДРПОУ: 21594647
Вебсайт: http://www.kdam.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04210, Україна , Київська обл., Київ, проспект Героїв Сталінграда, 10
Контактна особа: Бенч Ольга Григорівна
080444109310
academy@kam.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2020 09:40
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 18 березня 2020 15:38
Очікувана вартість: 891 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 910,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37310000-4: Музичні інструменти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Музичні інструменти (рояль)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Героїв Сталінграда, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  28 вересня 2020
ДК 021:2015: 37310000-4 — Музичні інструменти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець розраховується з Постачальником за поставлений Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Ціна встановлюється у національній валюті України. Розрахунки за наданий Товар здійснюються впродовж 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дати поставки товару та підпису накладних, а у випадку відсутності коштів на рахунку - на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України з відстрочкою платежу до 30 днів. Перерахунок коштів здійснюється на підставі накладної. Покупець (Замовник) має право на зменшення обсягів закупівлі та суми договору в залежності від реального фінансування видатків Покупця. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 15:28
РОЯЛЬ Тендерна документація.docx
02 березня 2020 09:42
РОЯЛЬ Тендерна документація.pdf
05 березня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 15:28
РОЯЛЬ Тендерна документація.docx
02 березня 2020 09:42
РОЯЛЬ Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-02-000302-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Паралєва Лілія Анатоліївна, Код ЄДРПОУ:3163320007
Дата подання: 03 березня 2020 19:38
щодо усунення дискримінаційних вимог
Замовник включив до тендерної документації дискримінаційні умови, чим порушив вимоги чинного законодавства щодо проведення тендерних закупівель
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2020 15:27
У відповідь на звернення з вимогою щодо приведення у відповідність технічних вимог до предмету закупівлі тендерної документації Замовника, які на думку заявника без ідентифікації особи (далі – Заявник), є дискримінаційними, а також щодо представлення тендерної документації у зручному форматі на закупівлю музичних інструментів (роялю) код ДК 021:2015:37310000-4, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за ідентифікатором UA-2020-03-02-000302-a, що оприлюднена в електронній системі закупівель 02.03.2020 року о 9 годині 40 хвилин повідомляємо:
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вимоги до змісту тендерної документації закріплені у статті 22 Закону, при цьому частина четверта цієї статті встановлює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимоги тендерної документації Замовника встановлені, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому.
Тендерна документація, затверджена Замовником для проведення цієї закупівлі, не містить умов чи вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема, пунктом 1.1. Додатку 3 Тендерної документації встановлено, що Замовник хоче придбати «рояль торгової марки «Yamaha» моделі «C3X PE»* (або еквівалент)». Крім того, ту саме пропозицію стосовно еквіваленту необхідного музичного інструменту вказано і у п. 4.1 розділу І тендерної документації Замовника. Відтак, твердження Заявника про те, що вимоги тендерної документації Замовника виключають можливість прийняти участь у закупівлі із еквівалентом, не відповідає дійсності. А дискримінаційними є умови, які унеможливлюють участь певного суб’єкта господарювання у закупівлі через встановлення замовником певних умов.
Крім того, вимоги, встановлені, зокрема, до розміру музичного інструменту обумовлені тим, що, по-перше, розмір інструмента суттєво впливає на якість звучання, по-друге, вказаний музичний інструмент планується розташувати в конкретному приміщенні Замовника, а, відтак і його розміри не повинні перевищувати встановлених меж, по-третє, в Додатку 3 Тендерної документації Замовник встановив розмірну вилку для музичного інструмента (довжина від 1860 до 1880 мм, ширина від 1470 до 1490 мм), під яку підходять роялі багатьох виробників.
Таким чином вимоги, встановлені Замовником у Додатку 3 Тендерної документації не є дискримінаційними, оскільки кожен учасник може їх виконати.
Стосовно вимоги про оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу тендерної документації у зручному форматі (сам формат не запропоновано) Замовник погоджується з Заявником та додатково представить тендерну документацію у форматі Word.
Вимога задоволена частково.

Документи подані скаржником

03 березня 2020 19:38
вимога до замовника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Еквіп Хаб" 858 753,00
UAH з ПДВ
858 753,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІН-ДЖАЗ" 889 998,00
UAH з ПДВ
889 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сіренко Наталія Михайлівна 890 900,00
UAH з ПДВ
890 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 18:09
Електронний підпис
17 березня 2020 09:34
Електронний підпис
17 березня 2020 09:33
26Згода_персон_дані.pdf
17 березня 2020 09:33
25Відомості про учасника.pdf
17 березня 2020 09:33
23Пояснення_про_санкції.pdf
17 березня 2020 09:33
21проект договору.pdf
17 березня 2020 09:33
20Довідка_про_ліцензію.pdf
17 березня 2020 09:33
5Порівняльна таблиця.pdf
17 березня 2020 09:33
4Таблиця відповідності.pdf
17 березня 2020 09:33
16сканкопія_Статуту.pdf
17 березня 2020 09:33
3_6відгук_договори_36_38.pdf
17 березня 2020 09:33
3_5скан_аналог_договір_38.pdf
17 березня 2020 09:33
3_4скан_аналог_договір_36.pdf
17 березня 2020 09:33
12лист_гарантія ст.17.pdf
17 березня 2020 09:32
3_1скан_аналог_договір_26.pdf
17 березня 2020 09:32
1цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 березня 2020 17:50
Електронний підпис
26 березня 2020 17:08
public_doc.pdf
26 березня 2020 17:08
public_doc.p7s
26 березня 2020 17:08
Довідка.pdf.p7s
26 березня 2020 17:08
Довідка.pdf
26 березня 2020 17:08
Довідка МВС.pdf
26 березня 2020 17:08
Банкротство.pdf
19 березня 2020 19:01
Електронний підпис
16 березня 2020 14:23
Електронний підпис
16 березня 2020 14:10
Інші документи.pdf

Публічні документи

16 березня 2020 19:58
Паспорт.pdf
16 березня 2020 19:58
Податковий номер.pdf
16 березня 2020 19:53
відомості про учасника.pdf
16 березня 2020 19:49
Витяг з ЄДР.pdf
16 березня 2020 19:47
Лист-згода.pdf
16 березня 2020 19:46
Довідка № 2 - ст. 17.pdf
16 березня 2020 19:46
Довідка № 4 - ст. 17.pdf
16 березня 2020 19:46
Довідка № 1 - ст. 17.pdf
16 березня 2020 19:46
Довідка № 5 - ст. 17.pdf
16 березня 2020 19:46
Довідка № 3 - ст. 17.pdf
16 березня 2020 19:46
Довідка № 6 - ст. 17.pdf
16 березня 2020 19:45
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Еквіп Хаб"

ТОВ "ІН-ДЖАЗ"

ФОП Сіренко Наталія Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Еквіп Хаб"
#39877824
Відхилено 858 753,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 15:59
ТОВ "ІН-ДЖАЗ"
#38607747
Переможець 889 998,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 12:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 12:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІН-ДЖАЗ"
#38607747
889 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:28
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 12:12
ДУ 1 рояль.pdf зміни до договору
30 липня 2020 12:11
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 13:23
Договір 45 рояль.pdf укладений
06 квітня 2020 13:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Постачальника
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 889 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 148 333,00 UAH)