Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 03110000-5 - Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (Насіння соняшнику)
Очікувана вартість
744 810,00 UAH
UA-2020-03-02-000180-b 9fef60ce083d4e6f9372aec938661849
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Старцева Ганна Володимирівна

+380646121605 tender11082008@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Код ЄДРПОУ: 02125131
Місцезнаходження: 92703, Україна , Луганська обл., місто Старобільськ, площа Гоголя,1
Контактна особа: Старцева Ганна Володимирівна
+380646121605
tender11082008@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2020 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 19 березня 2020 14:01
Очікувана вартість: 744 810,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 448,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22344.3 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03110000-5: Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Насіння соняшнику
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92740, Україна, Луганська область, Старобільський район, с.Чмирівка, вул. Запорізька, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03110000-5 — Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкової оплати Замовником, протягом 7 (семи) робочих днів с дня підписання Сторонами накладних на поставку товару. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тендерної документації (документи закупівлі).
Дата подання: 03 березня 2020 13:46
Дата відповіді: 05 березня 2020 09:22
В документах закупівлі 5 додатків. Яці з них нам потрібно заповнити для участі в тендері.
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що в документах закупівлі Замовником опубліковано не тільки 5 додатків, а й тендерну документацію, яка містить детальну інструкцію щодо заповнення додатків та надання необхідних документів для участі у тендері.
Щодо тендерної документації (документи закупівлі).
Дата подання: 03 березня 2020 13:46
Дата відповіді: 05 березня 2020 09:23
В документах закупівлі 5 додатків. Яці з них нам потрібно заповнити для участі в тендері.
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що в документах закупівлі Замовником опубліковано не тільки 5 додатків, а й тендерну документацію, яка містить детальну інструкцію щодо заповнення додатків та надання необхідних документів для участі у тендері.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 03 березня 2020 15:28
Дата відповіді: 05 березня 2020 09:23
Окрім уставних документів, та договору купівлі-продажу (поставки) з додатками, які ще потрібні документи?
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що в документах закупівлі Замовником опубліковано не тільки 5 додатків, а й тендерну документацію, яка містить детальну інструкцію щодо заповнення додатків та надання необхідних документів для участі у тендері.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-02-000180-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС, Код ЄДРПОУ:35105727
Дата подання: 26 березня 2020 14:17
Скарга щодо порушення законодавства та рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Учасника
Скарга
щодо порушення законодавства та рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Учасника

03.03.2020 ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" було оголошено закупівлю на Товар «ДК 021:2015 - 03110000-5 - Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (Насіння соняшнику)» Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-02-000180-b.
19.03.2020 року відбувся редукціон за результатами якого "ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС" було обрано електронною системою закупівель, як Учасника з найнижчою ціною.
Протоколом засідання комітету № 2403-01п від 24.03.2020 року Пропозицію "ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС" було відхилено.
Причину відхилення Учасника "ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС" було зазначено без будь яких посилань на норми Закону, підставою для чого було відхилено пропозицію Учасника з нижчою ціною. А саме вказавши:
- Замість Витягу з Реєстру платників податку надано Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ, що не відповідає п.2 інших документів Додатку 1 до тендерної документації, відповідно до Листа ДФС України від 31.08.2015 No32216/7/99-99-11-01-01-17 «Про використання свідоцтв платників ПДВ» на сьогодні у випадках, коли законодавство передбачає надання особою витягу з Реєстру чи його копії, копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи іншого документального підтвердження факту реєстрації платником ПДВ, має надаватись чинний витяг з Реєстру;
- Проект договору не повністю заповнений зі сторони Учасника, а саме не заповнено п.11.2,що не відповідає п.3.2 розділу VI тендерної документації.;
- Учасник відступив від форми Тендерної пропозиції, наданої Замовником у Додатку 3 до тендерної документації, що не відповідає п.1 розділу III тендерної документації;
- У довідці з відомостями про учасника не надано контактного номеру телефону керівництва, що не відповідає п.З інших документів Додатку 1 до тендерної документації.
Вважаємо Рішення Замовника неправомірним та дискримінаційним з наступних підстав:
По-перше:
Щодо Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, пояснюємо наступне,

Замовник посилаючись на Лист ДФС України від 31.08.2015 No32216/7/99-99-11-01-01-17 «Про використання свідоцтв платників ПДВ» вирішив, що для підтвердження факту реєстрації платника податку має надаватись витяг з Реєстру (хоча у Додатку 1 вимагає: або іншого документального підтвердження факту реєстрації платника податку)).
1 січня 2014 року було відмінено видачу (саме видачу органами ДФС України!!!) свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та забезпечено право платників ПДВ отримати витяги із реєстру платників ПДВ – це право, а не обов’язок!!!
Жодним нормативним документом свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ не були скасовані чи визнані такими, що не є чинним – БУЛО СКАСОВАНО САМЕ ВИДАЧУ органами ДФС України СВІДОЦТВ . "ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС" отримало свідоцтво 08 квітня 2013 року, тобто до набрання законної сили ЗУ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень».
Також, звертаю увагу, що Замовник не зазначив, що в тому самому на Лист ДФС України від 31.08.2015 No32216/7/99-99-11-01-01-17 «Про використання свідоцтв платників ПДВ» зазначено:
«Разом з тим слід зауважити, що отримання всіма платниками ПДВ витягу із Реєстру не є обов’язковим. Дані із Реєстру щоденно оприлюднюються на офіційному веб-порталі ДФС (www.sfs.gov.ua).»
Згідно п.3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Додатком 1 ТД Замовником вимагався «Сканований оригінал витягу з Реєстру платників податку або іншого документального підтвердження факту реєстрації платника податку!!!!». Але що ж як ні свідоцтво № 200120238 про реєстрацію платника податку на додану вартість (стор 4 тендерної пропозиції Учасника) є «іншим документальним підтвердженням факту реєстрації платника податку»?????

Вважаємо, що саме з цих підстав права та інтереси "ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС" були порушені, оскільки рішення Замовника щодо дискваліфікації Учасника є неправомірним та дискримінаційним.


По-друге:
Щодо проекту договору, пояснюємо наступне,

"ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС" долучив лист згоду з проектом договору, що учасник ознайомився з істотними умовами договору, які зазначені в цій тендерній документації, та погоджується з включенням їх до договору про закупівлю, якщо його пропозиція буде акцептована.
На підтвердження "ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС" та на вимогу п.3.2 ТД подав заповнений (зі своєї сторони, а саме преамбулу договору та реквізити) та підписаний директором проект договору, скріплений печаткою на кожному аркуші договору.
Чим передбачено, що пункт 11.2 ПРОЕКТУ(!!!) договору заповнюється саме зі сторони Учасника, а не Замовника????
Пунктом 11.2 зазначено «вказується», але ким саме не зазначено!!!
Ми вважаємо, що саме Замовник повинен заповнювати пункт 11.2 на підставі наданих доументів Учасником при укладанні договору, а не при погодженні умов проекту договору, з якими "ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС" погодився . Адже навіть якщо Учасник зазначе, що має чи не має статус платника податку на прибуток буде мати якийсь сенс при укладанні договору, без документального на це підтвердження.

Вважаємо, що саме з цих підстав права та інтереси "ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС" були порушені, оскільки рішення Замовника щодо дискваліфікації Учасника є неправомірним та дискримінаційним.


По-третє:
Щодо форми Тендерної пропозиції, пояснюємо наступне,

Учасник жодним чином не відступив від форми Тендерної пропозиції, а надав свою цінову пропозицію саме за формою Тендерної пропозиції, наданої Замовником у Додатку 3 до тендерної документації.
Більш того, одразу після редукціону 19.03.2020 року "ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС" надає Оновлену тендерну пропозицію, знов таки ж за формою наданою Замовником.


По-четверте:
Щодо Відомостей, пояснюємо наступне,

Учасником "ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС" були надані Відомості про Учасника, які повністю відповідають за витребуваним змістом Замовника.
На першій сторінці Тендерної пропозиції в пункті 8 Таблиці Відомостей є стовбчик з назвою «ТЕЛЕФОН ДЛЯ КОНТАКТІВ 0612323110», а Замовник чому зовсім не баче контактного номеру телефону керівництва.
Більш того, у фірмовому бланці "ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС" теж вказані контактні телефони!!!


Також звертаємо увагу, що "ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС" надало економічно-вигідну пропозицію в розмірі 683 550 грн. 00 копійок, що у відсотковому співвідношенні становить 8,22 % економії публічних коштів!!!!

Головними принципами публічних закупівель є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, які Замовником було проігноровано.

У зв’язку з вищенаведеним, вимагаємо скасувати Протокольне рішення № 2403-01п від 24.03.2020 року про відхилення пропозиції учасника та визнати переможцем "ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС". В інакшому випадку будемо змушені звернутися за захистом своїх прав та інтересів до АМКУ.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:

1. Скасувати рішення Замовника щодо відхилення пропозиції "ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС" та визнати переможцем "ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2020 16:47
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" у відповідь на Звернення Учасника ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС від 26.03.2020, 14:17. ID: UA-2020-03-02-000180-b.a1 повідомляє наступне:
02.03.2020р. ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" було оголошено закупівлю: «ДК 021:2015 - 03110000-5 - Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (Насіння соняшнику)» Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-02-000180-b.
19.03.2020 14:01 - 19.03.2020 14:34 відбувся аукціон щодо закупівлі: «ДК 021:2015 - 03110000-5 - Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (Насіння соняшнику)».
Відповідно до проведеного аукціону щодо закупівлі: «ДК 021:2015 - 03110000-5 - Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (Насіння соняшнику)», найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) було визначено пропозицію учасника ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС (код - 35105727).
Після детального розгляду тендерної пропозиції ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС комітетом було прийняте рішення про відхилення цієї пропозиції (Протокол №2403-01п від 24.03.2020р.).
У протоколі засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції №2403 -01п від 24.03.2020р. чітко зазначено, що пропозиція ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС не відповідає умовам тендерної документації щодо закупівлі: «ДК 021:2015 - 03110000-5 - Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (Насіння соняшнику)» (далі – тендерна документація), та відхилена згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІII від 25.12.2015р. (зі змінами) та п.3 р.5 тендерної документації.
Щодо свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ повідомляємо наступне:
З 1 січня 2014 року Законом України від 24 жовтня 2013 року №657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» виключене таке поняття, як свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ. На перехідний період до набрання чинності Наказу Міністерства фінансів України № 1130 від 14.11.2014р., тобто до 19.11.2014 року було встановлено, що свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ могли застосовуватися як Витяг з реєстру. Після ж набрання чинності цього наказу, у разі коли вимагається надання Витягу або іншого документу має бути надано Витяг, про що викладено у Листі ДФС України від 31.08.2015 № 32216/7/99-99-11-01-01-17 «Про використання свідоцтв платників ПДВ». Таким чином, на сьогодні свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ не може бути надане як документ, що підтверджує факт реєстрації платника податків. Тендерною документацією визначено, що документи, які не передбачені господарським кодексом та іншими діючими нормативними актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції.
Оскільки дані з реєстру оприлюднені на офіційному веб-порталі ДФС, платники ПДВ саме мають право, а не повинні обов'язково отримувати Витяг з реєстру ПДВ, тендерною документацію Замовника передбачено надання Витягу з реєстру платника податків або іншого документального підтвердження факту реєстрації платника податку, тобто це може бути Витяг з реєстру ПДВ, Витяг з Реєстру платників Єдиного податку, або Витяг з реєстру платників податку в електронному вигляді. Також тендерною документацією передбачено, що у разі коли Учасник не повинен складати відповідно до норм чинного законодавства якийсь зі вказаних положеннями документації документ він надає лист-роз'яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідного документу. У випадку відсутності вищевказаного Витягу або іншого документального підтвердження факту реєстрації платника податку, та якщо учасник не надасть лист – роз’яснення у довільній формі з викладенням обставин, що пояснюють відсутність у нього таких документів з обґрунтуванням та посиланням на конкретні статті законодавства України Замовник вправі рахувати документ не наданим.
Окрім того Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформації про перелік відкритих державних реєстрів доступ до яких є вільним на веб-порталі уповноваженого органу. Міністерство економіки України надало роз'яснення Лист № 3304-04/2361-06 від 16.01.2020р. щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним. Згідно цього роз’яснення на сайті Державної фіскальної служби України замовник має перевіряти наявність чи відсутність заборгованості з податків і зборів, а самостійний пошук даних з реєстру про взяття на облік платника податків не входить до компетенції тендерного комітету і тендерний комітет має право вимагати таку інформацію в тендерній документації.
Окрім того Витяг з реєстру платників ПДВ надається безоплатно протягом двох робочих днів з моменту звернення, що не повинно викликати в учасників ніяких труднощів та фінансових витрат для отримання даних витягів.
Враховуючи викладене та керуючись практикою Антимонопольного комітету України рішення замовника є правомірним, аналогічні позиції розглянуті АМКУ у рішенні №1370-р/пк-ск від 24.06.2016р. та №760р/пк-ск від 10.07.2014р.

Щодо проекту договору повідомляємо наступне:
Пунктом 3.2 розділу 6 тендерної документації Замовника передбачено надання проекту договору заповненого Учасником зі своєї сторони, у цьому ж пункті зазначено які саме пункти не повинні бути заповнені Учасником. У пункті 11.2 проекту договору вказується інформація про Учасника стосовно статусу платника податку на прибуток, тому вона має бути заповнена Учасником. Крім того неправильне трактування або нерозуміння тендерної документації не є підставою для оскарження, оскільки тендерною документацією було передбачено можливість учасників звернутися за роз'ясненнями щодо тендерної документації.

Щодо форми тендерної пропозиції повідомляємо наступне:
Учасник ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС відступив від форми наданої замовником у додатку 3 тендерної документації, а саме свідомо видалив рядок "Датовано: "__" _____ 2020р.". Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що учасники не повинні відступати від заданих тендерною документацією форм. Крім того будь-які зміни до тендерної документації, додатки та інше, завантаження після закінчення строку подання тендерних пропозицій не розглядається замовником під час обрання переможця. Щодо форми пропозиції згідно додатку 5 тендерної документації, яка надана після аукціону, вона розглядається Замовником у разі обрання учасника переможцем.

Щодо довідки з відомостями про учасника повідомляємо наступне:
Тендерною документацією вимагалося надання контактного телефону саме керівника, проте Учасник ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС, не вірно трактуючи вимоги тендерної документації, зазначив посаду керівника та його прізвище ім'я по батькові без зазначення його контактного номера.

За сукупністю усіх невідповідностей тендерній документації, тендерна пропозиція Учасника ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС не відповідає умовам тендерної документації та правомірно відхилена Замовником згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІII від 25.12.2015р. (зі змінами) та п.3 р.5 тендерної документації.

Також звертаємо увагу, що між першим та другим учасниками аукціону щодо закупівлі: «ДК 021:2015 - 03110000-5 - Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва (Насіння соняшнику)» незначна різниця у вартості пропозицій, тому відхиливши пропозицію Учасника ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС та розглянувши наступну пропозицію Замовник максимально дотримався відповідності тендерної пропозиції чинному законодавству України та тендерній документації.

Водночас наголошуємо, що Замовник здійснює закупівлі відповідно до основних принципів, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, а також керується та неухильно дотримується норм Закону України «Про публічні закупівлі», Антимонопольного законодавства та інших чинних законодавчих актів України.

У зв'язку з викладеним скасування протокольного рішення №2403 -01п від 24.03.2020р. про відхилення пропозиції Учасника ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС є неможливим, оскільки це порушить чинне законодавство України.

У разі, якщо наші дії будь-яким чином порушують ваші права радимо звернутися до Антимонопольного комітету України.

Документи подані скаржником

26 березня 2020 14:17
Скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2020 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС 691 008,00
UAH з ПДВ
683 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Т.Д.Агрохім 700 851,00
UAH з ПДВ
690 849,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЗАХІД АГРОБІЗНЕС 720 600,00
UAH з ПДВ
720 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩЕДРИЙ ЛАН" 743 645,05
UAH з ПДВ
743 645,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 16:47
Електронний підпис
18 березня 2020 11:51
Електронний підпис
18 березня 2020 11:49
Лицензия с ЭЦП.pdf
18 березня 2020 11:49
G0320-4052-GL_tender.pdf
18 березня 2020 11:49
Оригинал.pdf
18 березня 2020 11:49
UA-2020-03-02-000180-b.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 15:43
IMG_0003.pdf
27 березня 2020 16:51
IMG_0001.pdf
24 березня 2020 15:36
IMG_0002.pdf
17 березня 2020 16:06
Підписаний_Лицензия.pdf
17 березня 2020 16:04
Підписаний_gar3847.pdf
17 березня 2020 15:52
IMG_0001.pdf
17 березня 2020 15:52
Справка о гарантии.pdf
17 березня 2020 15:52
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР (1).pdf
17 березня 2020 15:52
ВИТЯГ З ПДВ (1).pdf
17 березня 2020 15:52
ДОВІДКА МТБ (1).pdf
17 березня 2020 15:52
ДОВІДКА ПРО ДОВКІЛЛЯ (1).pdf
17 березня 2020 15:52
ДОВІДКА ПРО ДОСВІД (1).pdf
17 березня 2020 15:52
ДОВІДКА ПРО РАХУНКИ (1).pdf
17 березня 2020 15:52
ДОВІДКА ПРО САНКЦІЇ (1).pdf
17 березня 2020 15:52
ДОВІДКА ПРО САНКЦІЇ (2).pdf
17 березня 2020 15:52
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ СТ.17 (1).pdf
17 березня 2020 15:52
ЛИСТ ВІДГУК (1).pdf
17 березня 2020 15:51
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ТВ (1).pdf
17 березня 2020 15:51
ЛИСТ ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ (1).pdf
17 березня 2020 15:51
ЛИСТ ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ (2).pdf
17 березня 2020 15:51
НАКЛАДНА (1).pdf
17 березня 2020 15:51
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).pdf
17 березня 2020 15:51
СЕРТИФІКАТ 1 (1).pdf
17 березня 2020 15:51
СЕРТИФІКАТ 2 (1).pdf
17 березня 2020 15:51
СЕРТИФІКАТ 3 (1).pdf
17 березня 2020 15:51
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (1).pdf

Публічні документи

13 березня 2020 16:31
тп.pdf
13 березня 2020 16:31
Статут 2017.PDF
13 березня 2020 16:31
ст 17.pdf
13 березня 2020 16:31
Реквізити нові.pdf
13 березня 2020 16:31
Протокол (2).PDF
13 березня 2020 16:31
повноваження.pdf
13 березня 2020 16:31
обладнання.pdf
13 березня 2020 16:31
згода персон. дані.pdf
13 березня 2020 16:31
забезпечення.pdf
13 березня 2020 16:31
договір проект.pdf
13 березня 2020 16:31
довкілля.pdf
13 березня 2020 16:31
гарантія тв.pdf
13 березня 2020 16:31
гарантія санкції.pdf
13 березня 2020 16:31
гарантія постачання.pdf
13 березня 2020 16:31
гарантія достовірності.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 10:55
Дозвіл директору.PDF
17 березня 2020 10:55
Витяг ПДВ.PDF
17 березня 2020 10:55
Витяг от 05.12.2019р..rtf
17 березня 2020 10:54
Статут ЩЛ стор.16.PDF
17 березня 2020 10:54
Статут ЩЛ стор.15.PDF
17 березня 2020 10:54
Статут ЩЛ стор.14.PDF
17 березня 2020 10:54
Статут ЩЛ стор.13.PDF
17 березня 2020 10:54
Статут ЩЛ стор.12.PDF
17 березня 2020 10:54
Статут ЩЛ стор.11.PDF
17 березня 2020 10:54
Статут ЩЛ стор.10.PDF
17 березня 2020 10:54
Статут ЩЛ стор.9.PDF
17 березня 2020 10:54
Статут ЩЛ стор.8.PDF
17 березня 2020 10:54
Статут ЩЛ стор.7.PDF
17 березня 2020 10:54
Статут ЩЛ стор.6.PDF
17 березня 2020 10:54
Статут ЩЛ стор.5.PDF
17 березня 2020 10:54
Статут ЩЛ стор.4.PDF
17 березня 2020 10:54
Статут ЩЛ стор.3.PDF
17 березня 2020 10:54
Статут ЩЛ стор.2.PDF
17 березня 2020 10:54
Статут ЩЛ стор.1.PDF
17 березня 2020 10:53
Лицензия ПУМБ.pdf
17 березня 2020 10:53
Довіреність_Малов Д._2020.pdf
17 березня 2020 10:42
Тенд. пропоз1.PDF
17 березня 2020 10:42
Тенд. пропоз.PDF
17 березня 2020 10:42
Специфікація.PDF
17 березня 2020 10:42
Сертифікат суміко1.PDF
17 березня 2020 10:42
Сертифікат Суміко.PDF
17 березня 2020 10:42
Сертифікат Субару1.PDF
17 березня 2020 10:42
Сертифікат Субару.PDF
17 березня 2020 10:42
Сертифікат ЛГ1.PDF
17 березня 2020 10:42
Сертифікат ЛГ.PDF
17 березня 2020 10:42
Реквизиты.PDF
17 березня 2020 10:42
Лист-згода.PDF
17 березня 2020 10:42
Дог1.PDF
17 березня 2020 10:42
Дог.PDF
17 березня 2020 10:42
Вид.накладна.PDF
17 березня 2020 10:05
Лицензия ПУМБ.pdf
17 березня 2020 10:05
Довіреність_Малов Д._2020.pdf
17 березня 2020 10:01
Витяг ПДВ.PDF
17 березня 2020 10:01
Витяг от 05.12.2019р..rtf
17 березня 2020 10:00
Статут ЩЛ стор.16.PDF
17 березня 2020 10:00
Статут ЩЛ стор.15.PDF
17 березня 2020 10:00
Статут ЩЛ стор.14.PDF
17 березня 2020 10:00
Статут ЩЛ стор.13.PDF
17 березня 2020 10:00
Статут ЩЛ стор.12.PDF
17 березня 2020 10:00
Статут ЩЛ стор.11.PDF
17 березня 2020 10:00
Статут ЩЛ стор.10.PDF
17 березня 2020 10:00
Статут ЩЛ стор.9.PDF
17 березня 2020 10:00
Статут ЩЛ стор.8.PDF
17 березня 2020 10:00
Статут ЩЛ стор.7.PDF
17 березня 2020 10:00
Статут ЩЛ стор.6.PDF
17 березня 2020 10:00
Статут ЩЛ стор.5.PDF
17 березня 2020 10:00
Статут ЩЛ стор.4.PDF
17 березня 2020 10:00
Статут ЩЛ стор.3.PDF
17 березня 2020 10:00
Статут ЩЛ стор.2.PDF
17 березня 2020 10:00
Статут ЩЛ стор.1.PDF
17 березня 2020 09:59
Реквизиты.PDF
17 березня 2020 09:53
Сканировать10016.PDF
17 березня 2020 09:53
Сканировать10015.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС

ТОВ Т.Д.Агрохім

ТОВ ЗАХІД АГРОБІЗНЕС

ТОВ "Щедрий лан"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВКФ АГРОЛЮКС
#35105727
Відхилено 683 550,00
UAH з ПДВ
24 березня 2020 13:56
ТОВ Т.Д.Агрохім
#40136385
Переможець 690 849,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 14:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2020 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Т.Д.Агрохім
#40136385
690 849,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 16:28
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 13:56
12 Додаткова угода Соняшник.FR12.pdf зміни до договору
08 квітня 2020 13:53
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 12:45
Договір укладений
08 квітня 2020 12:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів) згідно п.5 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII та п.10.2 Договору (Кількість товарів після внесення змін-3 найменування).
Номер договору про закупівлю: 4/7ТК
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 690 832,80
UAH (в тому числі ПДВ 115 138,80 UAH)