Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03210000-6 Зернові культури та картопля (кукурудза)
Очікувана вартість
58 000,00 UAH
UA-2020-03-02-000094-a 9fa5cf2c13544efd83f750c0f8ab8c0a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Марина Стаднік

+380955206981 mm4670936@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Верхівцевський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188381
Вебсайт: http://www.pni-verh.com.ua/
Місцезнаходження: 51660, Україна , Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський район , місто Верхівцеве
Контактна особа: Марина Стаднік
+380955206981
mm4670936@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2020 08:58
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 12 березня 2020 12:33
Очікувана вартість: 58 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 одиниця
03210000-6 Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51660, Україна, Дніпропетровська область, м.Верхівцеве, 51660, Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н, м.Верхівцеве, вул. Залізнична, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-02-000094-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПРОСКУРА ІВАН ЛЕОНІДОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2804015857
Дата подання: 12 березня 2020 15:45
Невідповідність поданих документів вимогам оголошення Замовника
Шановний Замовник. Відповідно до Вашого оголошення на проведення закупівлі Учасники мали надати в складі документів: " документи на запропонований товар відповідно до норм чинного законодавства (сертифікат відповідності, декларація про відповідність, висновок державної санітарно – епідеміологічної служби на товар, тощо) або лист-обґрунтування щодо їх відсутності". Натомість ФОП Руденко М.І. надав лист-обгрунтування №21від 07.03.2020 про те, що Товар у разі його поставки буде супроводжуватися оригінальними документами на Товар: свідцоцтво на гібридне насіння ... та посвідчення про кондиційність насіння". Але звертаємо Вашу увагу, що в цьому листі - обгрунтуванні не вказано, що такі документи є дійсними саме на Товар, який Замовник має бажання придбати та отримати від учасників; не вказано на номери, дати видачі таких документів, хто такі документи видав та чому сам ФОП Руденко не надав копії цих документів на Товар при участі в закупівлі, адже лист-обгрунтвання відстності таких документів (що пропонував Замовник) стосується тих випадків коли саме на Товар який має бажання придбати Замовник не видаються згідно норм чинного законодавства такі документи. Крім того, звертаємо увагу, що свідоцтво видається на Товар не обмеженої кількості, а конкретної партії, і ФОП Руденко не зможе надати оригінали вказаних ними документів, бо ту кількість Товар, який хоче придбати Замовник є досить незначною, і оригіналу сертифікатів виробник не видасть не такий невеликий обєм Товару. Можливо у ФОП Руденко ще не має в наявності цього Товару, або він ще не визначився в ког він його придбає, адже довідки про те, що він сам є виробником такого Товару ним не надано. Тому просимо відхили пропозицію ФОП Руденко М,І.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 березня 2020 07:21
Особливість допорогових закупівель полягає в тому, що їх не регулює законодавство. Головна вимога — дотримання основних принципів публічних торгів. Державні допорогові торги повинні бути відкритими, чесними, доцільними, під час них потрібно забезпечити добросовісну конкуренцію та однакові умови для всіх учасників.
Так як у Дніпропетровській області діє доручення Голови ОДА №08-82/0/35-19 від 29.12.2019 р., щодо проведення допорогових закупівель, в додатку до доручення № 1 в п.3.6 чітко визначено що учасник може завантажити документи на кваліфікацію протягом одного робочого дня після проведення аукціону.
Номер вимоги: UA-2020-03-02-000094-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПРОСКУРА ІВАН ЛЕОНІДОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2804015857
Дата подання: 13 березня 2020 18:25
Скасування рішення про визнання переможцем ФОП "Руденко Миколи Івановича"
Відповідно до пункту 3 Технічних умов та вимог Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копія свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
- свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ, свідоцтво про сплату єдиного податку;
- контактні данні компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника,наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону,електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові,посада, контактний телефон)
- документи (сертифікати) щодо відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам.
Датою закінчення подачі пропозиції було 05 березня 2020 року. Переможець даних торгів не надав всі відповідні документи до тендерної пропозиції, а саме ним не було надано: документи (сертифікати) щодо відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам. В свою чергу він надав даний документ лише після оголошення результатів торгів, чим порушив вимоги до кваліфікації учасника, та повинен був бути відхилений.
Зважаючи на вищезазначене просимо Вас розглянути нашу вимогу та відхилити, своє рішення про визнання переможцем торгів ФОП «Руденка Миколи Івановича» та прийняти рішення про визнання переможцем торгів ФОП «Проскуру Івана Леонідовича»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 12:48
Особливість допорогових закупівель полягає в тому, що їх не регулює законодавство. Головна вимога — дотримання основних принципів публічних торгів. Державні допорогові торги повинні бути відкритими, чесними, доцільними, під час них потрібно забезпечити добросовісну конкуренцію та однакові умови для всіх учасників. Так як у Дніпропетровській області діє доручення Голови ОДА №08-82/0/35-19 від 29.12.2019 р., щодо проведення допорогових закупівель, в додатку до доручення № 1 в п.3.6 чітко визначено що учасник може завантажити документи на кваліфікацію протягом одного робочого дня після проведення аукціону.

Документи

14 березня 2020 07:21
Доручення від 19.12.2020.pdf
14 березня 2020 07:21
доручення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ" 54 000,00
UAH з ПДВ
46 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПРОСКУРА ІВАН ЛЕОНІДОВИЧ" 48 000,00
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 23:20
Електронний підпис
08 березня 2020 12:33
Електронний підпис
08 березня 2020 12:30
форма пропозиції.pdf
08 березня 2020 12:30
проект договору.pdf
08 березня 2020 12:30
паспорт.pdf
08 березня 2020 12:30
лист-пояснення СТАТУТ.pdf
08 березня 2020 12:30
лист-пояснення ЕДРПОУ.pdf
08 березня 2020 12:30
лист-обгрунтування.pdf
08 березня 2020 12:30
відомості про учасника.pdf
08 березня 2020 12:30
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ"

ФОП "ПРОСКУРА ІВАН ЛЕОНІДОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ"
#2165716177
Переможець 46 500,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 16:16

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ"
#2165716177
46 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор 49 (1).pdf укладений
20 березня 2020 13:12
дог 49 кукуруза.pdf укладений
19 березня 2020 11:38