Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "ВОСТМО "Фтизіатрія" ВОР" |
Код ЄДРПОУ: | 05484008 |
Місцезнаходження: | 23233, Україна , Вінницька обл., село Бохоники, Комплекс будівель і споруд, буд. б/н |
Контактна особа: |
Гуцол Світлана Михайлівна +380432566635 obltub1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2020 00:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2020 00:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2020 00:50 |
Початок аукціону: | 24 березня 2020 11:59 |
Очікувана вартість: | 276 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2020 09:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2020 09:09 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
14 березня 2020 09:09 |
Тендерна документація.docx | |
02 березня 2020 00:46 |
Проект договору.docx |
14 березня 2020 09:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 березня 2020 09:09 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
||||||
14 березня 2020 09:09 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
02 березня 2020 00:46 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни будуть внесені
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-02-000016 ● 436e3f63ae6e439d96ac539d7035a0e4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2020 15:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.06.2020 №30
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.06.2020 №30
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-03-02-00001-b 02.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-09 17:52:53
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі молочних продуктів різних (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-02-000001-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому тендерна документація не містить інформації про врахування податку на додану вартість при описі методики оцінки за критерієм «ціна» (пункт 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»)?
2. Яким чином учасник ТОВ «Деражнянський молочний завод», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 27 березня 2020 року №52), обрано переможцем, виконав вимоги:
- пункту 4 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації в частині надання копії сертифікатів відповідності та/або декларації виробника (для закваски), копії експертних висновків, що підтверджують відповідність у товарів токсичних елементів і мікотоксинів, антибіотиків, пестицидів і радіонуклідів (для закваски), копії протоколів, що підтверджують відсутність ГМО (для закваски) та гарантійного листа виробника, яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені замовником по цих торгах?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-12 23:40:39
пояснення
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницьке обласне спеціалізоване територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» Вінницької обласної Ради» розглянувши Ваш запит «Про початок моніторингу закупівель» згідно наказу від 02.06.2020 №30 та надає пояснення щодо закупівлі молочних продуктів різних (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-02-000001-b) а саме: 1. Чому тендерна документація не містить інформації про врахування податку на додану вартість при описі методики оцінки за критерієм «ціна» (пункт 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»)?
2. Яким чином учасник ТОВ «Деражнянський молочний завод», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 27 березня 2020 року №52), обрано переможцем, виконав вимоги: - пункту 4 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації в частині надання копії сертифікатів відповідності та/або декларації виробника (для закваски), копії експертних висновків, що підтверджують відповідність у товарів токсичних елементів і мікотоксинів, антибіотиків, пестицидів і радіонуклідів (для закваски), копії протоколів, що підтверджують відсутність ГМО (для закваски) та гарантійного листа виробника, яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені замовником по цих торгах?
1. Комунальним некомерційним підприємством «Вінницьке обласне спеціалізоване територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» Вінницької обласної Ради» оголошено про проведення процедури відкритих торгів , в якому зазначено очікувану вартість закупівлі з включенням податку на додану вартість. Податок на додану вартість (ПДВ) – це непрямий податок, який входить в ціну товарів (робіт, послуг) та сплачується покупцем, але його облік та перерахування до державного бюджету здійснює продавець. Розміри ставок податку визначає Податковий кодекс України. Відповідно до частини 2 пункту 9 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, у тому числі перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (далі – ПДВ). Виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме недискримінацію учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників: як платників так і неплатників ПДВ, КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» при оголошенні торгів на закупівлю м’яса, визначив у тендерній документації вимогу, що оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм «Ціна». КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» як замовник не є платником податку на додану вартість, тобто відповідно до Податкового кодексу України не включає суму податку в податковий кредит і таким чином, не компенсує різницю в пропозиціях між постачальниками - платниками і неплатниками ПДВ. За результатами електронного аукціону КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» обирає найнижчу пропозицію, і не перераховує ціну пропозиції, подану через електронну систему і оцінену електронною системою, яка не розпізнає приписи з/без ПДВ, а рахує тільки цифри, надані учасниками. Враховуючи викладене, КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» , з метою максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів та забезпечення рівних умов, що виключають дискримінацію всіх учасників, - не тільки неплатників ПДВ, а й тих хто є платником зазначеного податку, встановив у тендерній документації вимогу щодо здійснення оцінки пропозицій на рівних умовах.
2. Для підтвердження вимоги передбаченої пунктом 4 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації в частині надання копії сертифікатів відповідності та/або декларації виробника (для закваски), копії експертних висновків, що підтверджують відповідність у товарів токсичних елементів і мікотоксинів, антибіотиків, пестицидів і радіонуклідів (для закваски), копії протоколів, що підтверджують відсутність ГМО (для закваски) та гарантійного листа виробника, яким підтверджуються можливість поставки товару, учасник процедури закупівлі виконав дану вимогу Замовника тендерної документації, надавши в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження довідку про термін придатності 90%, яка містить гарантійний лист. Тендерна пропозиція учасника також містить технічне завдання в якому учасник закупівлі гарантує виконання вимог замовника, в тому числі і в частині кількості, строків придатності, термінів поставки по цих торгах.
Окрім того хочемо зазначити про те, що даний продукт не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, що пояснює відсутність копій перерахованих вище документів.
Однак звертаємо увагу на наявність пояснювальної записки від виробника (для закваски) з описом якісних та функціональних характеристик товару.
Тому, на нашу думку, вимоги тендерної документації в цій частині повністю дотримані ТОВ «Деражнянський молочний завод».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено. Укладено додаткову угоду про розірвання договора на закупівлю молочні продукти різні.
2020-06-26 15:17:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2020-07-03 15:08:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2020 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод" |
276 576,00
UAH з ПДВ
|
276 576,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Франчук Любов Василівна |
276 594,00
UAH з ПДВ
|
276 594,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод" #14146210 |
Переможець |
276 576,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2020 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2020 14:24
|
Додаткова угода про розірвання договора _ 108.pdf | укладений |
03 липня 2020 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2020 08:43
|
Додаткова угода про розірвання договора _ 108 (1).pdf | зміни до договору |
29 червня 2020 08:39
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2020 09:42
|
img110.pdf | укладений |
16 квітня 2020 08:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | усунення порушень |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |