Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молочні продукти різні
Очікувана вартість
276 600,00 UAH
UA-2020-03-02-000001-b b6c3bada63b8406b82e0ffe2bb0d4080
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуцол Світлана Михайлівна

+380432566635 obltub1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "ВОСТМО "Фтизіатрія" ВОР"
Код ЄДРПОУ: 05484008
Місцезнаходження: 23233, Україна , Вінницька обл., село Бохоники, Комплекс будівель і споруд, буд. б/н
Контактна особа: Гуцол Світлана Михайлівна
+380432566635
obltub1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2020 00:46
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2020 00:50
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2020 00:50
Початок аукціону: 24 березня 2020 11:59
Очікувана вартість: 276 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23233, Україна, Вінницька область, Вінницький район, с. Бохоники, комплекс будівель і споруд, буд. б/н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2020 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2020 09:09
Зміни до тендерної документації.docx
14 березня 2020 09:09
Тендерна документація.docx
02 березня 2020 00:46
Проект договору.docx
14 березня 2020 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 22:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 00:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2020 09:09
Зміни до тендерної документації.docx
10 березня 2020 22:45
зміни до тендерної документації.docx
14 березня 2020 09:09
Тендерна документація.docx
10 березня 2020 22:44
Тендерна документація молочні.docx
02 березня 2020 00:46
Тендерна документація.docx
02 березня 2020 00:46
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

КІлькість товару.
Дата подання: 02 березня 2020 09:35
Дата відповіді: 02 березня 2020 10:42
Доброго дня підкажіть будь-ласка сметана входить до Вашої пропозиції, в технічних вимогах вказано сметана 20% жирності по 1 кг, а в іншій документації не вказано кількість . Внесіть будь-ласка зміни. Дякую.
Відповідь: Доброго дня!
Зміни будуть внесені

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-02-000016 ● 436e3f63ae6e439d96ac539d7035a0e4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020 15:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
02.06.2020 №30
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.06.2020 №30
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-03-02-00001-b 02.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-09 17:52:53

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі молочних продуктів різних (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-02-000001-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому тендерна документація не містить інформації про врахування податку на додану вартість при описі методики оцінки за критерієм «ціна» (пункт 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»)?
2. Яким чином учасник ТОВ «Деражнянський молочний завод», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 27 березня 2020 року №52), обрано переможцем, виконав вимоги:
- пункту 4 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації в частині надання копії сертифікатів відповідності та/або декларації виробника (для закваски), копії експертних висновків, що підтверджують відповідність у товарів токсичних елементів і мікотоксинів, антибіотиків, пестицидів і радіонуклідів (для закваски), копії протоколів, що підтверджують відсутність ГМО (для закваски) та гарантійного листа виробника, яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені замовником по цих торгах?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-12 23:40:39

пояснення

Комунальне некомерційне підприємство «Вінницьке обласне спеціалізоване територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» Вінницької обласної Ради» розглянувши Ваш запит «Про початок моніторингу закупівель» згідно наказу від 02.06.2020 №30 та надає пояснення щодо закупівлі молочних продуктів різних (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-02-000001-b) а саме: 1. Чому тендерна документація не містить інформації про врахування податку на додану вартість при описі методики оцінки за критерієм «ціна» (пункт 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»)?
2. Яким чином учасник ТОВ «Деражнянський молочний завод», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 27 березня 2020 року №52), обрано переможцем, виконав вимоги: - пункту 4 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації в частині надання копії сертифікатів відповідності та/або декларації виробника (для закваски), копії експертних висновків, що підтверджують відповідність у товарів токсичних елементів і мікотоксинів, антибіотиків, пестицидів і радіонуклідів (для закваски), копії протоколів, що підтверджують відсутність ГМО (для закваски) та гарантійного листа виробника, яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені замовником по цих торгах?

1. Комунальним некомерційним підприємством «Вінницьке обласне спеціалізоване територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» Вінницької обласної Ради» оголошено про проведення процедури відкритих торгів , в якому зазначено очікувану вартість закупівлі з включенням податку на додану вартість. Податок на додану вартість (ПДВ) – це непрямий податок, який входить в ціну товарів (робіт, послуг) та сплачується покупцем, але його облік та перерахування до державного бюджету здійснює продавець. Розміри ставок податку визначає Податковий кодекс України. Відповідно до частини 2 пункту 9 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, у тому числі перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (далі – ПДВ). Виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме недискримінацію учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників: як платників так і неплатників ПДВ, КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» при оголошенні торгів на закупівлю м’яса, визначив у тендерній документації вимогу, що оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм «Ціна». КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» як замовник не є платником податку на додану вартість, тобто відповідно до Податкового кодексу України не включає суму податку в податковий кредит і таким чином, не компенсує різницю в пропозиціях між постачальниками - платниками і неплатниками ПДВ. За результатами електронного аукціону КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» обирає найнижчу пропозицію, і не перераховує ціну пропозиції, подану через електронну систему і оцінену електронною системою, яка не розпізнає приписи з/без ПДВ, а рахує тільки цифри, надані учасниками. Враховуючи викладене, КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» , з метою максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів та забезпечення рівних умов, що виключають дискримінацію всіх учасників, - не тільки неплатників ПДВ, а й тих хто є платником зазначеного податку, встановив у тендерній документації вимогу щодо здійснення оцінки пропозицій на рівних умовах.

2. Для підтвердження вимоги передбаченої пунктом 4 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації в частині надання копії сертифікатів відповідності та/або декларації виробника (для закваски), копії експертних висновків, що підтверджують відповідність у товарів токсичних елементів і мікотоксинів, антибіотиків, пестицидів і радіонуклідів (для закваски), копії протоколів, що підтверджують відсутність ГМО (для закваски) та гарантійного листа виробника, яким підтверджуються можливість поставки товару, учасник процедури закупівлі виконав дану вимогу Замовника тендерної документації, надавши в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження довідку про термін придатності 90%, яка містить гарантійний лист. Тендерна пропозиція учасника також містить технічне завдання в якому учасник закупівлі гарантує виконання вимог замовника, в тому числі і в частині кількості, строків придатності, термінів поставки по цих торгах.
Окрім того хочемо зазначити про те, що даний продукт не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, що пояснює відсутність копій перерахованих вище документів.
Однак звертаємо увагу на наявність пояснювальної записки від виробника (для закваски) з описом якісних та функціональних характеристик товару.
Тому, на нашу думку, вимоги тендерної документації в цій частині повністю дотримані ТОВ «Деражнянський молочний завод».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено. Укладено додаткову угоду про розірвання договора на закупівлю молочні продукти різні.

2020-06-26 15:17:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору.

2020-07-03 15:08:32

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод" 276 576,00
UAH з ПДВ
276 576,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Франчук Любов Василівна 276 594,00
UAH з ПДВ
276 594,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2020 14:38
Електронний підпис
27 березня 2020 14:24
Довідки переможця.pdf
20 березня 2020 18:48
Електронний підпис
20 березня 2020 18:47
Висновки СЕС, пояснення.pdf
20 березня 2020 18:47
Проект договору.pdf
20 березня 2020 18:47
Експертні висновки.pdf
20 березня 2020 18:47
Технічне завдання.pdf
20 березня 2020 18:47
Сертифікат_14001У.pdf
20 березня 2020 18:47
Сертифікат_9001У.pdf
20 березня 2020 18:47
Декларація виробника.pdf
20 березня 2020 18:47
Тендерна пропозиція.pdf
20 березня 2020 18:47
Сертифікат_22000-2019.pdf
20 березня 2020 18:47
Лист про перетворення.pdf
20 березня 2020 18:47
Інформація про учасника.pdf
20 березня 2020 18:47
Молочні різні ГМО.pdf
20 березня 2020 18:47
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

21 березня 2020 10:35
img022.jpg
21 березня 2020 10:35
img021.jpg
21 березня 2020 10:35
img020.jpg
21 березня 2020 10:35
img019.jpg
21 березня 2020 10:35
img018.jpg
21 березня 2020 10:35
img017.jpg
21 березня 2020 10:35
img016.jpg
21 березня 2020 10:35
img015.jpg
21 березня 2020 10:35
img014.jpg
21 березня 2020 10:35
img013.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод"

ФОП Франчук Любов Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод"
#14146210
Переможець 276 576,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 12:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2020 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод"
#14146210
276 576,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 14:24
Додаткова угода про розірвання договора _ 108.pdf укладений
03 липня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
29 червня 2020 08:43
Додаткова угода про розірвання договора _ 108 (1).pdf зміни до договору
29 червня 2020 08:39
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 09:42
img110.pdf укладений
16 квітня 2020 08:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): усунення порушень
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 34 686,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 781,00 UAH)
Причини розірвання договору: усунення порушень