Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво об’єкта виробнича база, м. Чоп вул. Латорицька, 12: створення інфраструктури складу митниці» за адресою: Закарпатська обл., м. Чоп, вул. Латорицька, 12
Очікувана вартість
19 267 967,00 UAH
UA-2020-02-28-004204-a 7660aceb269b4a2bb54b9eea16899086
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Александров Денис Олегович

0660352311 ZAK.IFS@CUSTOMS.SFS.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАКАРПАТСЬКА МИТНИЦЯ ДЕРЖМИТСЛУЖБИ
Код ЄДРПОУ: 43337207
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 20
Контактна особа: Александров Денис Олегович
0660352311
ZAK.IFS@CUSTOMS.SFS.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 22:02
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 11:48
Очікувана вартість: 19 267 967,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 96 339,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 96000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівництво об’єкта виробнича база, м. Чоп вул. Латорицька, 12: створення інфраструктури складу митниці» за адресою: Закарпатська обл., м. Чоп, вул. Латорицька, 12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89502, Україна, Закарпатська область, Чоп, Латорицька, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник, за наявності рішення головного розпорядника бюджетних коштів, може протягом бюджетного року здійснювати попередню оплату, у сумі не більше 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, яка здійснюється частинами, кожна з них не може перевищувати суму забезпечення виконання договору. Попередня оплата здійснюється Замовником протягом 5 банківських днів з моменту надання Підрядником рахунків та доданих до них переліків матеріалів, шляхом перерахунку коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1070 від 04.12.2019 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться Замовником протягом 5 банківських днів з моменту підписання акту про виконані роботи форми КБ-2в, КБ-3 (далі – Акти виконаних робіт) , за умови надання дозволу органом Держказначейської служби України на проведення оплати. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах 95% виконаних робіт на підставі підписаних Сторонами Актів виконаних робіт. Пiсляоплата 5 Банківські 65
Iнша подія Кінцева оплата здійснюється Замовником за виконані роботи після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, видачі Держархбудінспекцією або її територіальними органами декларації про готовність об’єкта до експлуатації та закінчення періоду відповідальності за дефекти (якщо такі були встановлені), коли усунені усі дефекти та пошкодження. На стадії усунення дефектів та пошкоджень під час експлуатації об’єкта Підряднику може бути надано сертифікат про попереднє погодження. Після усунення усіх дефектів та пошкоджень Підряднику може бути видано сертифікат про кінцеве погодження, за умови наявності відповідних бюджетних коштів на зазначені цілі на реєстраційному рахунку Замовника. Пiсляоплата 5 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Кількість аналогічних договорів: 20%
10 і більше договорів: 20%
9 договорів: 18%
8 договорів: 16%
7 договорів: 14%
6 договорів: 12%
5 договорів: 10%
4 договори: 8%
3 договори: 6%
2 договори: 4%
1 договір: 2%
0 договорів: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД" 18 967 030,00
UAH з ПДВ
18 967 030,00
UAH з ПДВ
1.25 15 173 624 Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" 19 100 563,31
UAH з ПДВ
19 100 563,31
UAH з ПДВ
1.025 18 634 695.91 Документи

Публічні документи

01 квітня 2020 21:57
Електронний підпис
01 квітня 2020 21:55
Документи переможця.pdf
14 березня 2020 21:46
Електронний підпис
14 березня 2020 21:44
Дов_дка_5.zip
14 березня 2020 21:44
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
14 березня 2020 21:44
Dovirenist_Savchenko.zip
14 березня 2020 21:44
Dovidka pro nazvu.zip
14 березня 2020 21:44
Bankivska Licenzia.zip
14 березня 2020 21:44
202796_19_5_96 000.zip
14 березня 2020 21:44
27 Договір про надання БГ.pdf
14 березня 2020 21:44
26 Витяг ПДВ.pdf
14 березня 2020 21:44
25 Лист-згода.pdf
14 березня 2020 21:44
23 Субпідряд.pdf
14 березня 2020 21:44
22 Декларація.pdf
14 березня 2020 21:44
21 Проект договору.pdf
14 березня 2020 21:44
20 Дозвільні документи.pdf
14 березня 2020 21:44
19 Захист довкілля.pdf
14 березня 2020 21:44
18 Кошторис 2.pdf
14 березня 2020 21:44
18 Кошторис 1.pdf
14 березня 2020 21:44
16-17 Технічні вимоги.pdf
14 березня 2020 21:44
15 Статут.pdf
14 березня 2020 21:44
14 Уповноважена особа.pdf
14 березня 2020 21:44
5-12 Відповідність ст17.pdf
14 березня 2020 21:44
4 Досвід.rar
14 березня 2020 21:44
3 Працівники.pdf
14 березня 2020 21:44
2 МТБ.pdf
14 березня 2020 21:44
1 Тендерна пропозиція.pdf
14 березня 2020 21:44
01 Реєстр.pdf

Публічні документи

15 березня 2020 15:47
Електронний підпис
15 березня 2020 15:44
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД"
#41654425
Переможець 18 967 030,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 19:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2020 19:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД"
#41654425
18 967 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 20:33
Додаткова угода № 239.39 від 31.08.2021.PDF зміни до договору
01 вересня 2021 20:33
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 20:34
Додаток 3.1 до дог.№161 (1).pdf зміни до договору
30 червня 2021 20:34
Додаткова угода №161 до дог.144 (1).pdf зміни до договору
30 червня 2021 20:34
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2020 06:28
Додаткова угода № 357 (1).PDF зміни до договору
12 грудня 2020 06:25
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 11:31
Додаток №3 до дод.угоди №303 (1).pdf зміни до договору
03 листопада 2020 11:31
Додаткова угода №303 (1).PDF зміни до договору
03 листопада 2020 11:31
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 23:27
Додаткова угода № 221 (дог 144) (1).PDF зміни до договору
22 червня 2020 23:26
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2020 21:37
Додаткова угода № 161 (1).pdf зміни до договору
08 травня 2020 21:37
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2020 22:34
Додаткова угода №146 до договору №144 від 17.04.2020 (1).pdf зміни до договору
21 квітня 2020 22:34
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2020 22:32
Додаткова угода №145 до договору №144 від 17.04.2020 (1).pdf зміни до договору
21 квітня 2020 22:31
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 22:09
Додаток 3 до договору.pdf укладений
21 квітня 2020 22:07
Додаток 2 до договору (3).pdf укладений
21 квітня 2020 22:07
Додаток 2 до договору (2).pdf укладений
21 квітня 2020 22:07
Додаток 2 до договору.pdf укладений
21 квітня 2020 22:07
Додаток 1 до договору.pdf укладений
21 квітня 2020 22:07
Договір 144 від 17.04.2020.pdf укладений
21 квітня 2020 22:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення Розділу XIX Договору підряду № 144 від 17.04.2020 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: 145
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення Додатків та пунктів Договору підряду № 144 від 17.04.2020 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: 146
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення абз. 2 п. 3.1 Договору підряду № 144 від 17.04.2020 та Додатку № 3, в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: 161
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення Розділу ХІХ Договору підряду в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: 221
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення Додатку № 3 до Договору підряду № 144 від 17.04.2020 р. в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: 303
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення Розділу ХІХ Договору підряду № 144 від 17.04.2020 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: 357
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення п. 3.1 Договору підряду № 144 від 17.04.2020 р. абзацом 3. Доповнення Договору Додатком № 3.1 Календарний графік робіт.
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: № 161
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замінити у Договорі Закарпатську митницю Держмитслужби на Державну митну службу України, в особі Закарпатської митниці, як її відокремленого підрозділу, що у зоні своєї діяльності забезпечує реалізаціє делегованих повноважень Державної митної служби України.
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: 239/39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML