Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт харчоблоку в школі I-III ступенiв № 119 Деснянського району міста Києва, вул.Закревського,15б, м. Київ, 02217
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-02-28-004200-a f77a1505352c4ea08796f02a6777abc7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Німець Валерія Петрівна

380445158886 sh119@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03598707
Вебсайт: http://school119.mirshkol.com
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, Закревського, 15-Б
Контактна особа: Німець Валерія Петрівна
380445158886
sh119@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 21:44
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2020 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 15:19
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт харчоблоку в школі I-III ступенiв № 119 Деснянського району міста Києва, вул.Закревського,15б, м. Київ, 02217
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Закревського,15б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 21:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 21:45
Проект договору Школа 119 ХБ.doc
28 лютого 2020 21:45
Оголошення Школа 119 ХБ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-28-004200-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:41689987
Дата подання: 16 березня 2020 01:12
Незаконна дискваліфікація з порушенням чинного законодавства України
Пропозицію ТОВ «Київбілдінг» було дискваліфіковано на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) (Протокол Тендерного комітету Школи І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва від 13.03.2020 №2(надалі Протокол) викладений на електронний майданчик 13.10.2020 о 21:13 (в не робочий час)). Щодо причина дискваліфікації№1 повідомляємо наступне: Згідно п. 3 ст. 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. п. 4 ст. 16 Закону визначено Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Враховуючи той факт, що згідно викладеного Уповноваженим органом переліку, доступ до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців є вільним, дискваліфікація з даної причини є порушенням Закону;
Причина дискваліфікації№2: Відповідно до п.7 Оголошення …….(у разі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору оренди, строк оренди повинен відповідати дії підписаного договору). ТОВ «Київбілдінг» було надано підтверджуючу інформацію наявності складського приміщення яке розміщене в файлі «склад»;
Причина дискваліфікації№3: В файлі «посвідченя» ТОВ «Київбілдінг» надано протокол та посвідчення з охорони праці на директора Беседіна Д.І. який також виконує обов’язки інженера з охорони праці (даний факт зазначений в довідці про працівників);
Причина дискваліфікації№4: В Оголошені Замовником не було вимоги надання копії посвідчень та протоколів на всіх працівників. ТОВ «Київбілдінг» надано посвідчення та протоколи на працівників зазначених в відповідній довідці на двох та/або більше працівників у зв’язку з чим ТОВ «Київбілдінг» виконало дану вимогу встановлену Замовником в повному обсязі.
Причина дискваліфікації№5: Враховуючи той факт що Замовником не вимагались копії 1-ОМК на всіх працівників, дискваліфікація з даної причини є незаконною, а особи які Підписали Протокол повинні нести відповідальність встановлену законодавством України. ТОВ «Київбілдінг» виконало дану вимогу шляхом надання копії 1-ОМК на двох працівників у зв’язку з чим дискваліфікація з вищенаведеної причини безпідставною.
Причина дискваліфікації№6: Відповідно до оголошення Замовником вимагалось надання Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку (не підсумкова відомість ресурсів) з обґрунтуванням ціни та посиланням на постачальника з зазначенням сертифікатів відповідності та висновків СЕС. ТОВ «Київбілдінг» виконало дану вимогу шляхом надання: в файлі «смета» - Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, в файлі «матеріали» - обґрунтування ціни, в файлі «матеріали» - посиланням на постачальника, в файлі «СЕС»- висновки СЕС у зв’язку з чим вважаємо що ТОВ «КИЇВБІЛДІНГ» виконало дану вимогу в повному обсязі!
Причина дискваліфікації№7: Перед тим як спростувати причину дискваліфікації прошу надати відповідь: Чи вважатиме Замовник не надання Учасником на протязі 32 хвилин після аукціону (дискваліфікації учасника який надав нижчу ціну) форми пропозиції (Додаток № 1, форма 4) та кошторисної документації з оновленими цінами за результатами аукціону як причину для дискваліфікації? Дякую за відповідь. Щодо причини повідомляємо: у зв’язку з не встановленням періоду за який Учасник повинен додатково викласти форму пропозиції (Додаток № 1, форма 4) та кошторисну документацію з оновленими цінами за результатами аукціону даний факт не може бути причиною для дискваліфікації. Також повідомляємо що ТОВ «КИЇВБІЛДІНГ» станом на момент подання даної вимоги підготовлено вищезгадані документи до опублікування на електронному майданчику державних закупівель.
Враховуючи викладене вимагаємо анулювати Протокол дискваліфікації.
Крім того повідомляємо, що у разі доведення незаконності дискваліфікації пропозиції ТОВ «КИЇВБІЛДІНГ» після виконання будівельних робіт (повного розрахунку) іншою підрядною організацією за ціною вищою ніж в пропозиції ТОВ «КИЇВБІЛДІНГ», різниця сум пропозицій буде вважатися нанесенням збитків державі працівниками Школи І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва які підписали Протокол дискваліфікації, що в свою чергу карається ч. 3 ст. 191 Кримінального кодексу України. Дякую за порозуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 березня 2020 16:14
Дякуємо за проявлену увагу. Повідомляємо вам, що дія Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) поширюється відповідно до частини першої статті 2 «Сфера застосування Закону» «до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень». Проведення допорогової закупівлі регламентується Наказом ДП «ПРОЗОРРО» №10 та №11 від 19.03.2019 та 20.03.2019 відповідно.
Отже, Замовник керуючись інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, а також принципами здійснення публічних закупівель, відповідно статті 3 Закону повідомляє наступне:
1) Згідно з даними підпункту 5 пункту 4 Оголошення про проведення закупівлі вимагалося надати копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, датованої не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Учасник ТОВ «КИЇВБІЛДІНГ» в складі своєї пропозиції не надав зазначений документ, чим порушив вимогу Оголошення про проведення закупівлі. У період уточнень від ТОВ «КИЇВБІЛДІНГ» не надходило питань щодо цього пункту, що свідчить про погодження учасника з даною вимогою.
2) Відповідно до підпункту 8 пункту 4 Оголошення про проведення закупівлі вимагалося надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням складського та офісного приміщення) для виконання умов договору (власне або орендоване) (у разі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору оренди, строк оренди повинен відповідати дії підписаного договору).
Учасник ТОВ «КИЇВБІЛДІНГ» надав в складі пропозиції файл з назвою «довідка обладь.pdf», в якому міститься довідка про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально – технічної бази для виконання умов договору, але в якій не зазначена інформація щодо складського та офісного приміщення, що є порушенням вимог оголошення про проведення закупівлі.
3) Згідно з даними підпункту 11 пункту 4 Оголошення про проведення закупівлі учасники повинні надати копію наказу про відповідального працівника за дотримання охорони праці або копію посвідчення інженеру з охорони праці, для безпечного виконання будівельних робіт.
В складі пропозиції ТОВ «КИЇВБІЛДІНГ» надано посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці на директора, який є інженером з охорони праці, але відсутнє саме посвідчення інженеру з охорони праці, чим порушено вимогу підпункту 11 пункту 4 Оголошення про проведення закупівлі.
4) Вимогою підпункту 9 пункту 4 Оголошення про проведення закупівлі вимагалося надати копії протоколів перевірки знань з охорони праці, посвідчень та медичних книжок працівників за формою №1-ОМК, які зазначені в довідці відповідно до форми 1,2 Додатку 1 про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які матимуть безпосереднє відношення до виконання договору.
ТОВ «КИЇВБІЛДІНГ» надав в складі пропозиції протоколи перевірки знань з охорони праці та посвідчення тільки на двох працівників, в той час як вимагалося надання протоколів та посвідчень на працівників, які зазначені в довідці відповідно до форми 1,2 Додатку 1 про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, тобто на всіх працівників, чим порушено вимогу підпункту 9 пункту 4 Оголошення про проведення закупівлі.
5) Вимогою підпункту 9 пункту 4 Оголошення про проведення закупівлі вимагалося надати копії протоколів перевірки знань з охорони праці, посвідчень та медичних книжок працівників за формою №1-ОМК, які зазначені в довідці відповідно до форми 1,2 Додатку 1 про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які матимуть безпосереднє відношення до виконання договору.
ТОВ «КИЇВБІЛДІНГ» надав в складі пропозиції медичні книжки за формою № 1-ОМК тільки на двох працівників, в той час як вимагалося надання медичних книжок працівників, які зазначені в довідці відповідно до форми 1,2 Додатку 1 про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, чим порушив вимогу підпункту 9 пункту 4 оголошення про проведення процедури.
6) Відповідно до Додатку № 1 вимагалося додатково надати кошторисну документацію у складі: Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням ціни та посиланням на постачальника з зазначенням сертифікатів відповідності та висновків СЕС).
ТОВ «КИЇВБІЛДІНГ» надав у файлі з назвою «смета.pdf» відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, в якому відсутнє посилання на постачальника з зазначенням сертифікатів відповідності та висновків СЕС, чим порушив вимогу Оголошення про проведення закупівлі.
7) Відповідно до пункту 4 Оголошення про проведення закупівлі вимагалося після проведення аукціону учасник повинен додатково завантажити форму пропозиції (Додаток № 1, форма 4) та кошторисну документацію з оновленими цінами за результатами аукціону.
Аукціон відбувся 11.03.2020 року. Станом на 13.03.2020 року, коли був розміщений протокол № 2 від 13.03.2020 р. засідання тендерного комітету Школи І-ІІІ ступенів №119 Деснянського району щодо відхилення учасника по закупівлі за кодом ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку в школі I-III ступенiв № 119 Деснянського району міста Києва, вул. Закревського,15б, м. Київ, 02217) форма пропозиції та кошторисна документації не були розміщені, чим було порушено вимогу оголошення про проведення закупівлі.
Зважаючи на все вищезазначене, учасник ТОВ «КИЇВБІЛДІНГ» був правомірно відхилений.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу по Капітальний ремонт харчоблоку в школі I-III ступенiв № 119 Деснянського району міста Києва, вул.Закревського,15б, м. Київ, 02217
Номер вимоги: UA-2020-02-28-004200-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:41689987
Дата подання: 18 березня 2020 08:15
Дискваліфікація ТОВ «СБП ГРУП»
ТОВ «КИЇВБІЛДІНГ» було дискваліфіковано з причини відсутності посилання на постачальника з зазначенням сертифікатів відповідності та висновків СЕС у Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. Чому Відсутність самого документа, а саме відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку не є підставою для дискваліфікації пропозиції ТОВ «СБП ГРУП»?
Також даним учасником не надано копії антикорупційної програми та відсутній Оригінал або нотаріально завірена копія довідки (або витягу) уповноваженого органу про відсутність підприємства учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство, стосовно суб’єкта підприємницької діяльності, щодо якого запитується інформація.*або документу отриманого в електронній формі за он-лайн запитом юридичної або фізичної особи про видачу довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (що видається у порядку згідно Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство затвердженого Наказом міністерства юстиції від 18.01.2013 № 131/5 (підтвердження даної інформації перевірятиметься у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, доступ до якого є вільним).*-документ повинен бути датованим не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Вимагаю діяти в рамках чинного законодавства та дискваліфікувати пропозицію ТОВ «СБП ГРУП».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 березня 2020 14:58
Повідомляємо вам наступне:
1. Учасником ТОВ «СБП ГРУП» надано підсумкову відомість ресурсів (що і є відомістю ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку) з обґрунтуванням ціни та зазначенням сертифікатів відповідності та висновків СЕС. Додатково Учасник у складі пропозиції надав інформаційний лист №24 від 05.03.2020 р., у якому повідомляє про втрату чинності Наказу про обов’язкову сертифікацію, та повідомляє про відсутність зазначення сертифікатів на матеріали у відомості ресурсів. Відповідно до умов Оголошення – якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції, не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України. Отже, в цій частині Учасник ТОВ «СБП ГРУП» цілком відповідає вимогам Оголошення.
2. Учасником ТОВ «СБП ГРУП» було надано довідку про антикорупційну програму №21 від 05.03.2020 р., в якій він повідомляє про необов’язковість наявності антикорупційної програми для участі у закупівлі, вартість яких менше 20 мільйонів гривень. Відповідно до умов Оголошення – якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції, не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України. Отже, в цій частині Учасник ТОВ «СБП ГРУП» цілком відповідає вимогам Оголошення.
3. Учасником ТОВ «СБП ГРУП» у складі пропозиції надано оригінал Повної інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство від 05.03.2020 р., в якій зазначено що інформацію у даному реєстрі відсутня інформація за вказаним запитом, чим підтвердив вимогу Оголошення. Отже, в цій частині Учасник ТОВ «СБП ГРУП» цілком відповідає вимогам Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу по Капітальний ремонт харчоблоку в школі I-III ступенiв № 119 Деснянського району міста Києва, вул.Закревського,15б, м. Київ, 02217
Номер вимоги: UA-2020-02-28-004200-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:41689987
Дата подання: 18 березня 2020 16:50
Щодо неналежного реагування замовника на вимогу Учасника
Відповідно до Оголошення Учасник Додатково до тендерної пропозиції учасник надає кошторисну документацію (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника (у складі пропозиції надати чинний сертифікат інженера-проектувальника), а також у електронному вигляді форматах .doc та .imd) у складі:….. Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням ціни та посиланням на постачальника з зазначенням сертифікатів відповідності та висновків СЕС) ……… Відомість ресурсів з посиланням на постачальника, з обов’язковим посиланням на сертифікат відповідності та висновки СЕС.(Копії, завірені належним чином надати в складі пропозиції).
Іншими словами Учасник повинен надати 2 варіанти відомості ресурсів! ТОВ «СБП ГРУП» надав лише «Підсумкову відомість ресурсів» яка не підходить під жодну з наведених відомостей.
Крім того, відповідно до п. 3.2.1 Правил визначення вартості робіт з ремонту устатковання та обладнання, які виконуються на об'єктах житлово-комунального господарства затверджених Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 24.06.2004 № 117 кошторисна документація на ремонт складається з:
- зведення витрат (у разі потреби);
- зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту;
- об'єктних та локальних кошторисів;
- відомостей ресурсів до локальних кошторисів;
- відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку
вартості ремонту (складається необов'язково);
- кошторисних розрахунків на окремі види витрат;
- кошторисів на проектні та вишукувальні роботи.
Іншими словами в кошторисній документації існує два види відомості ресурсів жоден з яких ТОВ «СБП ГРУП» не надав.
Щодо підсумкової відомості ресурсів повідомляємо, що даний документ складається (за вимоги замовника) разом з Актом виконаних робіт та Довідкою про вартість виконаних робіт під час документування вже виконаних будівельних робіт (тому і називається – підсумкова відомість ресурсів в якій відображаються фактично використані матеріали).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2020 16:07
Учасником ТОВ «СБП ГРУП» надано підсумкову відомість ресурсів з обґрунтуванням ціни та зазначенням сертифікатів відповідності та висновків СЕС. Додатково Учасник у складі пропозиції надав інформаційний лист №24 від 05.03.2020 р., у якому повідомляє про втрату чинності Наказу про обов’язкову сертифікацію, та повідомляє про відсутність зазначення сертифікатів на матеріали у відомості ресурсів. Відповідно до умов Оголошення – якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції, не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України. Отже, в цій частині Учасник ТОВ «СБП ГРУП» цілком відповідає вимогам Оголошення
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу по Капітальний ремонт харчоблоку в школі I-III ступенiв № 119 Деснянського району міста Києва, вул.Закревського,15б, м. Київ, 02217

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ" 452 257,30
UAH з ПДВ
452 257,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП» 493 445,75
UAH з ПДВ
493 445,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 15:14
Електронний підпис
10 березня 2020 13:20
довідка обладнання.pdf
10 березня 2020 12:43
Електронний підпис
10 березня 2020 12:40
тендер_2020-02-28-004200-a.rar
10 березня 2020 12:40
статутні.pdf
10 березня 2020 12:40
смета.pdf
10 березня 2020 12:40
склад.pdf
10 березня 2020 12:40
СЕС.pdf
10 березня 2020 12:40
санкции.pdf
10 березня 2020 12:40
пропозиція.pdf
10 березня 2020 12:40
працівники.pdf
10 березня 2020 12:40
посвідченя.pdf
10 березня 2020 12:40
персональні дані.pdf
10 березня 2020 12:40
офшори.pdf
10 березня 2020 12:40
негативна ознака.pdf
10 березня 2020 12:40
наказ корупція.pdf
10 березня 2020 12:40
матеріали.pdf
10 березня 2020 12:40
інфо довідка.pdf
10 березня 2020 12:40
договор.pdf
10 березня 2020 12:40
довкілля.pdf
10 березня 2020 12:40
довідка працівники.pdf
10 березня 2020 12:40
довідка обладн.pdf
10 березня 2020 12:40
держ реєстрат.pdf
10 березня 2020 12:40
відгуки.pdf
10 березня 2020 12:40
банкрот.pdf
10 березня 2020 12:40
афілійовані.pdf
10 березня 2020 12:40
аналог договори.pdf
10 березня 2020 12:40
аналог дог 2.pdf
10 березня 2020 12:40
аналог дог 1.pdf
10 березня 2020 12:40
акт обстеження.pdf
10 березня 2020 12:40
аванс.pdf
10 березня 2020 12:40
Dovidka_20058348730380398867.pdf (1).p7s
10 березня 2020 12:40
Dovidka_20058348730380398867.pdf
10 березня 2020 12:40
17 ст.pdf
10 березня 2020 12:40
1-ОМК.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 18:36
Кошторис 119 ХБ.rar
10 березня 2020 15:56
Пропозиція ХБ.pdf
10 березня 2020 15:51
Аналогічні договори.rar
10 березня 2020 15:51
Пояснювальна записка ХБ.pdf
10 березня 2020 15:51
Проект договору ХБ.pdf
10 березня 2020 15:51
акт-ХБ.pdf
10 березня 2020 15:51
119 1 ПРАВОЧИН.pdf
10 березня 2020 15:51
Акти виконаних робіт.rar
10 березня 2020 15:51
Установчі.rar
10 березня 2020 15:51
відгуки.rar
10 березня 2020 15:51
Працівники.rar
10 березня 2020 15:51
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ"
#41689987
Відхилено 452 257,30
UAH з ПДВ
13 березня 2020 21:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП»
#41047917
Переможець 493 445,75
UAH з ПДВ
16 березня 2020 18:42

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 18:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП»
#41047917
493 445,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 23:54
Д.У. 4.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 23:52
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 17:07
Д.У. 3.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 17:04
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 19:21
ДУ 2.pdf зміни до договору
27 липня 2020 19:20
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 14:14
Протокол виправлення технічної помилки - кап харчоблок р.п..pdf зміни до договору
02 липня 2020 14:12
Д.У. 1-ХБ.pdf зміни до договору
30 березня 2020 21:03
Договір 119-ХБ.pdf укладений
30 березня 2020 20:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 119-ХБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки у річному плані
Номер договору про закупівлю: 119-ХБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Календарний графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 119-ХБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 119-ХБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Якщо у Замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, які не передбачені основним Договором, така закупівля здійснюється укладанням Договору без проведення спрощеної процедури з урахуванням цін експертного звіту протягом трьох років, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного Договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 119-ХБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 484 336,33
UAH (в тому числі ПДВ 80 722,72 UAH)