Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сучасний кабінет інформатики у спеціалізованій школі №247
Очікувана вартість
265 036,00 UAH
UA-2020-02-28-003994-a fe4cf5b4f9d44eb4a7cbfa7e230b179b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Середнікова Віта Станіславівна

+380994458822 sch-247@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 247 з поглибленим вивченням іноземних мов» Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03598788
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Миколи Закревського, буд. 37-Б
Контактна особа: Середнікова Віта Станіславівна
+380994458822
sch-247@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 17 березня 2020 14:24
Очікувана вартість: 265 036,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 650,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Сучасний кабінет інформатики у спеціалізованій школі №247
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Миколи Закревського 37-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2020
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 18:02
Обладнання для кабінету інформатики

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про термінал
Дата подання: 02 березня 2020 11:40
Дата відповіді: 02 березня 2020 17:07
Доброго дня. Термінал - це пристрій, на якому встановлено спеціальне програмне забезпечення для підтримки роботи всіх користувачів в офісі або навчальному класі. Вони підключаються за допомогою інформаційного кабелю до монітора користувача. Кожен користувач отримує можливість працювати за монітором як за звичайним комп'ютером, використовуючи клавіатуру і мишу, під'єднані безпосередньо до терміналу. Вам точно потрібно 15 таких терміналів? Посилання на подібний термінал https://centur.com.ua/terminal-dlya-kompyuternoho-klasu-nulovyj-klint-vcloud-s100-zero-client
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так. Нам точно потрібно 15 терміналів
ТД
Дата подання: 02 березня 2020 15:51
Дата відповіді: 02 березня 2020 17:14
Добрый день. У вас есть грубые ошибки: 1. Вы хотите 15 ПК (терминал) подключить к серверу учителю через локальную сеть с помощью ОС Windows 10 Pro. Вы НАРУШАЕТЕ права Майкрасофта. Так как Windows 10 Pro устанавливается на каждое устройство, а терминалы не имеют своего винчестера. Разрешено ставить только - Microsoft Windows Server или Microsoft Windows Multipoint Server. 2. В ТД у вас внесено интегрированая видеокарта Intel HD Graphics 530. Эта карта не сможет вам обеспечить хорошее видео на 16 ПК. Вам нужна только внешняя. Просим внести корректировки в ТД. Спасибо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В даній системі відеокарта потрібна тільки для підключення монітора на сервері, тому відеокарти, яка вбудована буде достатньо. По програмному забезпеченню ви можете надати свою пропозицію, краще щоб на сервері було встановлено ПО Microsoft мultipoint server
Запит
Дата подання: 02 березня 2020 17:34
Дата відповіді: 03 березня 2020 10:50
Доброго дня. 1. Навіщо в учбовому закладі в ПК "Наявність системи контролю температури та вологості в середині ПК"??? Це потрибно на заводах. В закладах краще датчик пилу. 2. Як що вам не потрібна зовнішна відеокарта. То навіщо вам блок живлення 600Ват.??? 3. У вас блок живлення 600Ват, а ИБР ві хочете 325W / 650VA. Ви впевнені, що вам його буде досить?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
"Наявність системи контролю температури та вологості в середині ПК" призначений для побутових ПК в даному випадку сервер. Також прошу дотримуватися технічних вимог, що зазначені в тендерній документації. Дані технічні характеристики рекомендовані виробниками даного обладнання.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-28-003994-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 04 березня 2020 10:03
ВИМОГИ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Шановний Замовник!

28 лютого 2020 року Вами було оголошено про проведення закупівлі товару - (код за ДК 021:2015 – 32320000-1 – Комп’ютерне обладнання та приладдя, Сучасний кабінет інформатики у спеціалізованій школі №247) за місцем поставки: вулиця Миколи Закревського, буд. 37-Б, Комунальний заклад «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 247 з поглибленим вивченням іноземних мов» Деснянського району міста Києва 1 одиниця та очікуваною вартістю закупівлі товару: 265036,00 грн з урахуванням ПДВ.
Виходимо з того, що замовник, а саме Комунальний заклад «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 247 з поглибленим вивченням іноземних мов» Деснянського району міста Києва, як структурний підрозділ органу місцевого самоврядування відповідно до ст. 19 Конституції України зобов’язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно з ч. 2 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом.
Проте у ході аналізу тендерної документації було виявлено умови, що не відповідають нормам Закону та мають дискримінаційний характер, а відтак обмежують коло потенційних учасників закупівлі.
Так, у Додатку 3 п. 6 описані технічні вимоги до інтерактивної дошки, а саме фізичні параметри довжини, ширини, висоти, ваги тощо, що конкретно описують модель інтерактивної дошки виключно однієї торгової марки “Smart”.
При цьому замовник ніяк не обґрунтовує, чим викликані такі вимоги (наприклад, діагональ активної поверхні повинна бути - 195 см, але не більше 197 см, і при цьому ширина дошки повинна бути більше 165 см, висота дошки повинна бути менше 129 см).
Тому доцільним було б використання в тендерній документації вимог, перелічених у Типовому переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 22.06.2016 № 704.
Те ж саме стосується і вимоги про програмне забезпечення (п. 1.4 Додатку 3), описані умови дублюють вимоги для програмного забезпечення, що може інтегруватися виключно з продуктами торгової марки “Smart”.
До відома замовника, інших учасників та контролюючих органів — програмне забезпечення (ПЗ) ТМ “Smart” тому і надається для безкоштовного дистанційного доступу строком на 45 днів, тому що подальше використання даного ПЗ виключно платне. При цьому на українському ринку існує абсолютно безкоштовне ПЗ, яке поставляється спільно з інтерактивною дошкою і не потребує купівлі ліцензії кожного року.
Відтак робимо висновок, що в цій процедурі торгів тільки обладнання та ПЗ одного конкретного виробника (ТМ “Smart”) може відповідати всім вказаним технічним вимогам тендерної документації, а отже всі пропозиції учасників, що представляють інших виробників, будуть відхилені, навіть якщо запропонована ціна буде нижчою, що відповідно суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників).
Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів та до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Зокрема, згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».

На підставі вищевикладеного вимагаємо викласти умови п. 6 Додатку 3 щодо фізичних параметрів інтерактивної дошки у відповідності до вимог Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 22.06.2016 № 704.
Також вимагаємо прибрати з тендерної документації вимогу щодо надання інтернет посилання на програмне забезпечення (п. 1.4 розділ 6 Додатку 3).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 березня 2020 17:39
Розглянувши вашу вимогу, тендерний комітет повідомляє, що закупівля здійснюється як реалізація проекту переможця програми «Громадський бюджет» https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/archive/11/show/323. Розрахунок бюджету здійснювався за технічного завдання, за яким розроблялись основні характеристики та вимоги до обладнання (Додаток 3). Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Учасники мають можливість пропонувати обладнання яке відповідає технічним умовам.

Документи

06 березня 2020 17:39
Відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕНИСЮК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ 264 900,00
UAH з ПДВ
262 249,64
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БОНДАР М. В. 265 000,00
UAH з ПДВ
262 349,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 09:50
Довідка.pdf
10 березня 2020 09:03
Електронний підпис
10 березня 2020 08:58
Стаття 17.pdf
10 березня 2020 08:58
Сертифікати.pdf
10 березня 2020 08:58
Сертифікати 1.pdf
10 березня 2020 08:57
Проект договору.pdf
10 березня 2020 08:57
працює без печатки.pdf
10 березня 2020 08:57
Паспорт та код.pdf
10 березня 2020 08:57
Довідка про поставку.pdf
10 березня 2020 08:57
Довідка про доставку.pdf
10 березня 2020 08:57
Довідка МТБ.pdf
10 березня 2020 08:57
ГРИФ МОН.pdf
10 березня 2020 08:57
відгук до договору.pdf
10 березня 2020 08:57
Витяг.pdf
10 березня 2020 08:57
Виписка.pdf
10 березня 2020 08:57
авторизований лист.pdf
10 березня 2020 08:57
Авторизаційний лист..pdf
10 березня 2020 08:57
Авторизаційний лист 2.pdf
10 березня 2020 08:57
Авторизаційний лист 1.jpg
10 березня 2020 08:57
Авторизаційни лист 3.pdf
10 березня 2020 08:57
Тендерна пропозиція .pdf

Публічні документи

10 березня 2020 09:18
Електронний підпис
10 березня 2020 09:16
Стаття 17.pdf
10 березня 2020 09:16
Паспорт та код.pdf
10 березня 2020 09:16
Лист підтвердження.pdf
10 березня 2020 09:16
Довідка про працівників.pdf
10 березня 2020 09:16
Довідка про МТБ.pdf
10 березня 2020 09:16
Відомість про учасника.pdf
10 березня 2020 09:16
Витяг Податкова.pdf
10 березня 2020 09:16
Витяг ЄДР.pdf
10 березня 2020 09:16
Виписка ЄДР.pdf
10 березня 2020 09:16
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕНИСЮК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП БОНДАР М. В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕНИСЮК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#3165921618
Переможець 262 249,64
UAH з ПДВ
19 березня 2020 12:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕНИСЮК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#3165921618
262 249,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 19:54
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 15:05
Договір №1ГПКК укладений
01 квітня 2020 14:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 262 249,64
UAH