Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Персональні комп’ютери та принтери)
Очікувана вартість
445 000,00 UAH
UA-2020-02-28-003471-a 73d0edf7e5e641c4aba76cca0fc25554
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Пустовойт

+380635297993
+380462941729
1ml@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська міська лікарня №1" Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02006596
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, просп. Миру, 44
Контактна особа: Анастасія Пустовойт
+380635297993,+380462941729
1ml@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 14:33
Очікувана вартість: 445 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 штуки
ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання
(Персональні комп’ютери та принтери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, проспект Миру, будинок 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 16:18
Тендерна документація-Комп.обладнання .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 03 березня 2020 13:22
Дата відповіді: 04 березня 2020 10:35
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику повідомляємо, що системні блоки на базі процесорів AMD розглядатися не будуть так як вони не мають процесорів що мають 6 ядер та інтегрованану графіку.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-28-003471-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:41783730
Дата подання: 23 березня 2020 11:01
Вимога скасувати рішення стосовно обрання переможця ТОВ "КОМПАКОМ"
Шановний Замовнику!
Протоколом засідань тендерного комітету № 68 від 19.03.2020 р. було визначено переможцем ТОВ «КОМПАКОМ-2000».
Ми маэмо на це заперечення:
У своїй тендерній пропозиції Учасник ТОВ «КОМПАКОМ-2000» на підтвердження технічної відповідності надав дані з характеристиками, які є невідповідними та по деяких даних гіршими, ніж вимагалися у технічному завданні тендерної документації. (більш детально у файлі)
Тому вважаємо, що тендерний комітет неналежним чином здійснив перевірку на відповідність вимогам тендерної документації Учасника ТОВ «КОМПАКОМ-2000» та не забезпечив об’єктивну оцінку.
Незастосування тендерним комітетом однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку тендерного комітету.
Вимагаємо скасування рішення тендерного комітету та переходу до розгляду наступного Учасника.
Залишаємо за собою право подання скарги до Антимонопольного комітету.
Директор, Соколенко В.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 березня 2020 15:27
Пропозицію учасник ТОВ «КОМПАКОМ-2000» було відхилено.
Номер вимоги: UA-2020-02-28-003471-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу", Код ЄДРПОУ:19331194
Дата подання: 03 квітня 2020 18:14
порушення чинного законодавства при визнанні переможця закупівлі
Шановний Замовнику, Вами протоколом засідання тендерного комітету від 06.09.2020р. №73 визначено переможцем ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ". Проте ознайомившись з тендерною пропозицією, нами встановлено неправомірність даного рішення з огляду на наступне:
1) Згідно вимог Додатку 2 до Тендерної документації Замовник вимагав копії декларації про відповідність або сертифікату про відповідність завірену підписом/печаткою учасника – впорушення вищевказаного ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" подано лише оригінали даних документів;
2) Розділом 5, п. 1 тендерної документації Замовником вимагалось «У складі ТП учасник повідомляє замовника листом в довільній формі, що під час формування ціни для участі в аукціоні, він не застосовує завідомо занижені ціни на Товар» - в складі тендерної пропозиції ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" даний лист в Учасника відсутній;
3) Розділом 6 п. 2 тендерної документації Замовником вимагалось «у складі ТП довідку з обслуговуючого банку з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру (документ повинен бути датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі)» - в складі тендерної пропозиції ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" вказаний документ відсутній;
4) Згідно Додатку 3 Тендерної документації на підтвердження відсутності підстав у відмові зг. Ст. 17 Замовником вимагалось надати Інформація в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) з посиланням на Зведені відомості про рішення органів АКМУ, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) – у довідці, що подав в складі тендерної пропозиції ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" вказане посилання відсутнє;
5) Також Згідно Додатку 3 Тендерної документації (інші документи, що повинен надати учасник) Замовником вимагалось надати інформацію у довільній формі про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, якщо таке має місце – в складі тендерної пропозиції ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" така довідка/лист відсутня;
6) Згідно Додатку 3 Тендерної документації (інші документи) Замовником вимагалось: Лист - згода з істотними умовами договору про закупівлю, які обов’язково включаються до договору про закупівлю – в складі тендерної пропозиції ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" даний документ відсутній.
Враховую вищезазначене тендерна пропозиція ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" не відповідає вимогам Тендерної документації, та має бути відхилена відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо дотримуватися принципів публічних закупівель, чинного законодавства і скасувати протиправне рішення про визначення переможцем ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" та перейти до розгляду наступних тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Документи

25 березня 2020 15:27
протокол 72.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 388 983,54
UAH з ПДВ
369 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 387 640,70
UAH з ПДВ
385 376,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" 401 850,00
UAH з ПДВ
401 850,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 413 956,74
UAH з ПДВ
413 956,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 428 400,00
UAH з ПДВ
428 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2020 15:32
public_doc.p7s
16 березня 2020 15:32
Електронний підпис
16 березня 2020 15:31
Тендерна пропозиція 369600.pdf
13 березня 2020 16:08
Електронний підпис
13 березня 2020 16:08
Certificate-188004.pdf
13 березня 2020 15:52
Електронний підпис
13 березня 2020 15:50
Порівняльна Таблиця.pdf
13 березня 2020 15:50
Документи Компаком 2000.rar
13 березня 2020 15:50
Досвід 2000.rar
13 березня 2020 15:50
Новий витяг від 03_03_20.rtf
13 березня 2020 15:50
Авторизаційний лист (3).pdf
13 березня 2020 15:50
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

30 березня 2020 15:09
Електронний підпис
25 березня 2020 18:15
Електронний підпис
25 березня 2020 18:14
Пропозиція оновлена.pdf
14 березня 2020 16:38
Електронний підпис
14 березня 2020 16:36
технічна документація.pdf
14 березня 2020 16:36
документи згідно ст.16.pdf
14 березня 2020 16:36
технічна специфікація.pdf
14 березня 2020 16:36
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 березня 2020 09:56
Електронний підпис
14 березня 2020 09:54
Проект договору.pdf
14 березня 2020 09:54
9001 з перекладом.pdf
14 березня 2020 09:54
14001 з перекладом.pdf
14 березня 2020 09:54
5. ВПВ ст. 17.pdf
14 березня 2020 09:53
Чернігівська МЛ.PDF
14 березня 2020 09:53
15. Гарантійний лист.pdf
14 березня 2020 09:53
19. Довідка про ціну.pdf
14 березня 2020 09:53
2. Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 21:53
Електронний підпис
12 березня 2020 21:51
Тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2020 21:51
Технічна специфікація.pdf
12 березня 2020 21:51
Проект договору.pdf
12 березня 2020 21:51
Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 18:18
Електронний підпис
13 березня 2020 18:17
Відомості про Учасника.pdf
13 березня 2020 18:17
Проект догоовру_15541106.pdf
13 березня 2020 18:17
Витяг ПДВ.pdf
13 березня 2020 18:17
Протокол_право підпису.pdf
13 березня 2020 18:17
Статут копія.pdf
13 березня 2020 18:17
Технічні вимоги.pdf
13 березня 2020 18:17
Згода персональні дані.pdf
13 березня 2020 18:17
довідки отп 11,03,20р.pdf
13 березня 2020 18:17
15541106_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Рішення скасоване 369 600,00
UAH з ПДВ
25 березня 2020 15:20
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 369 600,00
UAH з ПДВ
25 березня 2020 15:27
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
Переможець 385 376,40
UAH з ПДВ
26 березня 2020 15:14

Документи

25 березня 2020 15:27
Електронний підпис
25 березня 2020 15:21
протокол 72.pdf
25 березня 2020 15:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2020 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
385 376,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:22
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 15:42
протокол 80 відповідь на вимогу.pdf укладений
08 квітня 2020 15:40
Л-318 компьютера.pdf укладений
08 квітня 2020 15:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 385 376,40
UAH (в тому числі ПДВ 64 229,40 UAH)