Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт резервного трансформатора власних потреб типу ТРДНС-63000/35 зав. №140827
Очікувана вартість
17 475 000,00 UAH
UA-2020-02-28-003386-a b1c025ef9ac141409c3811f3e26a96da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гузовська Світлана Володимирівна

(03842) 6-38-43 guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Гузовська Світлана Володимирівна
(03842) 6-38-43
guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 29 квітня 2020 14:46
Очікувана вартість: 17 475 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Детально викладено в Додатку №3 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт резервного трансформатора власних потреб типу ТРДНС-63000/35 зав. №140827
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 50532000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричної техніки, апаратури та супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Кінцевий розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання сторонами акту виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 70
Виконання робіт Виплата авансу в розмірі 30% від ціни договору здійснюється Замовником після укладення сторонами договору протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником від Виконавця страхової гарантії, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» у встановленому порядку. Аванс 30 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 15:19
Перелік змін №4 - Витяг з протоколу №429.pdf
16 квітня 2020 15:19
Змінений Додаток №4 Форма цінової пропозиції.doc
28 лютого 2020 16:07
Додаток №4 Форма цінової пропозиції.doc
16 квітня 2020 15:19
Змінена вчетверте тендерна документація з Додатками №1_2_3_5.pdf
03 квітня 2020 13:51
Втретє змінена тендерна документація з Додатками №1_2_3_5.pdf
24 березня 2020 14:39
Змінена вдруге ТД з Додатками №1_2_3_5.pdf
12 березня 2020 11:04
Змінена тендерна документація з Додатками №1_2_3_5.pdf
28 лютого 2020 16:07
Тендерна документація з Додатками №1_2_3_5.pdf
03 квітня 2020 13:51
Перелік змін №3 - Витяг з протоколу №331.pdf
24 березня 2020 14:39
Перелік змін №2 - Витяг з протоколу №275.pdf
12 березня 2020 11:04
Перелік змін - Витяг з протоколу №208.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Авансування робіт
Дата подання: 06 березня 2020 12:50
Дата відповіді: 12 березня 2020 10:57
Відповідно до п. 4.4. Розділу I Тендерної документації - умови розрахунків не передбачають авансування. Враховуючи довготривалий термін ремонту силового трансформатора з заміною застарілого перемикаючого пристрою типу SDV-3 (ГДР) на спеціально розроблений тип, який виготовляється індивідуально, а також необхідністю передоплати за імпортні комплектуючі та матеріали, які закуповуються для ремонту трансформатора, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію в частині умов оплати та передбачити здійснення попередньої оплати у розмірі 30% від вартості робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Компанія ДП «НАЕК «Енергоатом» розгляне можливість застосування попередньої оплати (авансування) у розмірі 30 % від вартості робіт та у разі позитивного рішення буде внесено зміни до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-28-003386-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Український Центр Енергоремонт", Код ЄДРПОУ:33583465
Дата подання: 11 березня 2020 15:47
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
«28» лютого 2020 року Відокремлений підрозділ "Хмельницька АЕС" Державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю робіт з капітального ремонту резервного трансформатора власних потреб типу ТРДНС-63000/35 зав. №140827. Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме: 1. У п. 10.4 Додатку №3 до ТД Технічні вимоги однією з вимог до учасника торгів є документально пiдтвердити факт виконання аналогічних робiт, вказавши в довiдцi (довiльна форма) перелiк робiт, кiлькiсть договорiв, обсяг та стан виконання за пiдписом керiвника та завiрену печаткою* (*стосується контрагентів, що застосовують печатку у свої діяльності). Пiд аналогiчними роботами масться на увазi виконання ремонту трансформаторiв з замiною пристрою РПН на трансформаторах на напругу вiд 35-750 кВ, а також виконання ремонту трансформаторiв з заміною обмоток на трансформаторaх на напругу вiд 330 кВ та вище введених в експлуатацiю та працюючих на підприємствах України протягом не менше 10 poків, в якiй надати підприємств-замовників аналогічних робiт (вказати назву та реквiзити, адресу юридичну i фактичну, телефон, електронну почтову скриньку, назву інтернет сайту). Обов'язкове надання вiдгукiв вiдповiдних органiзацiй (не менше двох на кожен вид робiт). Відповідно до п.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Отже, законодавством України не встановлено обмеження щодо року укладення договору, а лише щодо наявності досвіду його виконання. Замовником неправомірно встановлено вимогу щодо того, щоб відремонтоване обладнання працювало на працюючих на підприємствах України протягом не менше 10 poків, оскільки за таких умов в тендері не зможуть взяти участь учасники, які виконували аналогічні роботи протягом з 2010 по 2020рр., серед яких є і учасник. Оскільки учасник має досвід ремонту трансформатора у 2018р. Більше того зазначеними вимогами передбачено два альтернативні способи підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: - виконання ремонту трансформаторiв з замiною пристрою РПН на трансформаторах на напругу вiд 35-750 кВ; - виконання ремонту трансформаторiв з заміною обмоток на трансформаторaх на напругу вiд 330 кВ та вище. Предметом закупівлі є ремонт трансформатора на напругу 35кВ, а отже встановлення вимог щодо досвіду виконання ремонту трансформаторiв з заміною обмоток на трансформаторaх на напругу вiд 330 кВ та вище є зовсім необґрунтованим, оскільки зазначена напруга майже у 10 разів вище від напруги трансформатора, згідно предмету закупівлі. Учасник має досвід ремонту трансформатора напругою 35кВ, і встановлення таких вимог у документації унеможливить його участь у тендері. Замовником також неправомірно встановлена вимога про надання двох відгуків про виконання робіт, хоча Законом України «Про публічні закупівлі» (ст. 16) встановлено вимоги щодо виконання одного аналогічного договору. В скаржника наявний досвід виконання одного аналогічного договору з ремонту трансформаторiв з замiною пристрою РПН у 2018р., а встановлення вищезазначених вимог позбавляє учасника можливості взяти участь. До того ж якісне виконання одного договору повністю підтверджує досвід учасника з виконання конкретних робіт. 2. У абз. 13 п. 8.3.14 Додатку №3 до ТД Технічні вимоги однією з видів робіт є заміна пристрою РПН типу SDV-3 на РПН типу РНТА, виробництва «Запоріжтрансформатор», у відповідності до проекту. Зазначена вимога Замовника суттєво обмежує право Виконавця (Учасника) на вибір постачальника та типу пристрою РПН, які є еквівалентом пристрою виробництва «Запоріжтрансформатор». В цьому аспекті пристрій РПН може бути закуплений в іноземного виробника (для прикладу MR, Німеччина або Hyundai, Болгарія, або інші), але за своїми технічними характеристиками повністю буде відповідати заявленому. Вказівка на конкретного постачальника є дискримінаційною. 3. У п. 10.8 Додатку №3 до ТД Технічні вимоги однією з вимог до учасника торгів є надання довідки у довільній формі про наявність сертифікованої лабораторії для проведення післяремонтних високовольтних випробувань та вимірювань, надати атестат про акредитацію випробувальної лабораторії відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEK 17025:2017. Зазначена вимога є дискримінаційною щодо учасника, оскільки у нас наявна власна електротехнічна лабораторія, яка повністю відповідає вимогам діючого законодавства і спроможна забезпечити випробування трансформатора згідно цього тендеру після ремонту., що підтверджується сертифікатом визнання вимірювальних можливостей №РЛ 04/14 від 15.11.2018р. (додається). Проте система керування вимірювання нашої лабораторії відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, що також є діючим стандартом по випробуванню та вимірюванню на території України. На нашу думку зазначення в ТД лише одного з діючих стандартів по вимірюванню ДСТУ ISO/IEK 17025:2017 є дискримінаційним та позбавляє реальних учасників ринку можливості взяти участь у тендері, зокрема скаржник, у якого наявна власна лабораторія буде позбавлений такої можливості. 4. У п. 10.10 Додатку №3 до ТД Технічні вимоги для забезпечення надання послуг на територii ВП «Хмельницька АЕС» у Виконавця або у Спiввиконавця (субпiдрядника) в наявностi повинні бути: - допуски персоналу до виконання особливих робiт вiдповiдно вимог Закону України та Постанови КМУ №1471 від 25.12.1997 р. з урахуванням змiн та доповнень. Оскільки відповідно до абз.4 п.6 Додатку №3 до ТД Технічні вимоги капітальний ремонт трансформатора здійснюється на виробничих потужностях Виконавця. Відповідно до п.8.3. Додатку №3 до ТД Технічні вимоги передача навісного обладнання здійснюється на території промислового майданчика Замовника за межами охоронного периметру. Враховуючи вищевикладені положення ТД вимога Замовника про наявність у Виконавця або у Спiввиконавця (субпiдрядника) допусків персоналу до виконання особливих робiт вiдповiдно вимог Закону України та Постанови КМУ №1471 від 25.12.1997 р. з урахуванням змiн та доповнень є ннеобгруновааною та незаконною, оскільки виконання робіт в межах охоронної зони Замовника не передбачено, а навпаки роботи виконуються на території Виконавця. 5. У п. 10.11 Додатку №3 до ТД Технічні вимоги Замовником ставляться вимоги до учасника про надання зокрема аналізу внутрішньо бакових розмірів відповідно до конструкторської документації заводу-виробника трансформаторів. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: Конструкторська документація є інтелектуальною власністю заводу-виробника ПрАТ «Запоріжтрансформатор», вона відсутня у відкритому доступі, її наявність ніяким чином не може підтверджувати відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Завод-виробник ПрАТ «Запоріжтрансформатор» має право відмовити будь-кому у наданні таких документів чи погодження їх, не зазначаючи причини такої відмови. Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації. Таким чином, враховуючи вищезазначене, можна дійти переконливого висновку, що перелічені вимоги мають бути виключені з Документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного рику виконання робіт з капітального ремонту трансформаторів. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, ТОВ «Український центр Енергоремонт» не може прийняти участь у закупівлі. Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено «12» березня 2020року. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства .ДОДАТКИ: 1. Доказ оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. 2. Сертифікат визнання вимірювальних можливостей електротехнічної лабораторії ТзОВ «Український Центр Енергремонт» №РЛ 04/14 від 15.11.2018р 11.03.2020р. Директор ТзОВ "Український Центр Енергоремонт" І.В. Ковтун
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 березня 2020 21:35
Рішення від 16.03.2020 № 4925.pdf
Дата публікації: 16 березня 2020 21:35
рішення від 31.03.2020 № 6158.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 21:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Для виконання рішення колегії АМКУ № 6158-р/пк-пз від 31.03.2020 замовник прийняв рішення продовжити строк для подання тендерних пропозицій для внесення змін в тендерну документацію.
Дата виконання рішення замовником: 06 квітня 2020 08:32

Документи подані скаржником

11 березня 2020 15:46
Скарга
11 березня 2020 15:46
Сертифікат лабораторія

Документи подані замовником

31 березня 2020 09:46
Лист в АМКУ від ЕЦ.pdf

Документи Органу Оскарження

16 березня 2020 21:35
Рішення від 16.03.2020 № 4925.pdf
03 квітня 2020 21:08
рішення від 31.03.2020 № 6158.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО МОНІТОРИНГ" 15 583 346,67
UAH
14 707 500,00
UAH
Документи
ТОВ "ХАЕР" 16 446 092,25
UAH
14 708 000,00
UAH
Документи
ТЗОВ "АЛЬТАІР КАРГО ТРАНС" 16 998 975,37
UAH
15 445 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 травня 2020 10:57
Електронний підпис
06 травня 2020 10:56
Довідка МВС.pdf
06 травня 2020 10:56
Довідка ДПІ.rar
06 травня 2020 10:52
Електронний підпис
30 квітня 2020 11:55
Електронний підпис
28 квітня 2020 14:34
Електронний підпис
28 квітня 2020 14:34
тех.част 3.1.rar
28 квітня 2020 14:34
тех частина 2.1.rar
28 квітня 2020 14:34
Технічна пропозиція.pdf
28 квітня 2020 14:34
комерційна.rar
28 квітня 2020 14:34
тех часть 3.rar
28 квітня 2020 14:34
тех частина 2.rar
28 квітня 2020 14:34
класифікація 2.rar
28 квітня 2020 14:34
Кваліфікація 1.rar

Публічні документи

28 квітня 2020 15:15
Кошторис ТОВ ХАЕР .rar
28 квітня 2020 15:15
Тендерна пропозиція.pdf
28 квітня 2020 15:15
Технічна пропозиція.pdf
28 квітня 2020 15:15
Кваліфікація ТОВ ХАЕР.rar

Публічні документи

28 квітня 2020 13:28
Технічна частина 4.rar
28 квітня 2020 13:28
Технічна частина 3.rar
28 квітня 2020 13:28
Технічна частина 2.rar
28 квітня 2020 13:28
технічна пропозиція 1.rar
28 квітня 2020 13:28
кошториси.rar
28 квітня 2020 13:28
кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО МОНІТОРИНГ"

ТОВ "ХАЕР"

ТЗОВ "АЛЬТАІР КАРГО ТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО МОНІТОРИНГ"
#40123109
Переможець 14 707 500,00
UAH
05 травня 2020 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО МОНІТОРИНГ"
#40123109
14 707 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 11:34
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 13:16
КР трансформатора ТРДСН 6300_35 зав №140827.pdf укладений
22 травня 2020 13:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2020 — 22 травня 2021
Сума оплати за договором: 17 624 673,72
UAH (в тому числі ПДВ 2 937 445,62 UAH)