Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
spare parts for diesel-trains of ДР-1 series
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2020 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 26 375 996,88 UAH з ПДВ |
Publication date: | 28 лютого 2020 15:46 |
Enquiries until: | 22 березня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 28 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 квітня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 26 375 997 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Тендерна документація
13 березня 2020 09:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2020 09:09 |
3617 ТД зч до ДР1_нова редакція_12.03.2020.docx | |
13 березня 2020 09:09 |
Зміни до тендеру_3617_12.03.2020.doc | |
28 лютого 2020 15:44 |
Додаток № 9.docx |
13 березня 2020 09:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 березня 2020 09:09 |
3617 ТД зч до ДР1_нова редакція_12.03.2020.docx
|
|||
13 березня 2020 09:09 |
Зміни до тендеру_3617_12.03.2020.doc
|
|||
28 лютого 2020 15:44 |
Додаток № 9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. 7152261 Колектор випускний об'єднаний правий 760.17.01сб;
2.7152282 Колектор випускний об'єднаний лівий 760.17.02сб;
3.7154206 Фільтр масляний зібраний 1М57сбБ
4.7154405 Турбокомпрессор ТКР23-Н
Це надасть змогу нашому підприємству прийняти участь у торгах на загальних підставах згідно Закону Про державні закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-16-000004 ● f5f5c4c067c34fa0a6944b123b04c565
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2020 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.12.2020 № 81
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 15.12.2020 № 81
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-02-28-003200-a 28.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-17 16:35:18
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «запасні частини до дизель-поїздів серії ДР-1» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-28-003200-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
При проведенні даної закупівлі 02.03.2020 оприлюднене звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (далі - звернення).
З якої причини Вами несвоєчасно оприлюднене в електронній системі закупівель роз'яснення на звернення, як це передбачено статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020) (далі - Закон), чим порушена вимога частини 1 статті 23 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-22 17:31:16
відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 17.12.2020 (16:35:18), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі запасних частин до дизель-поїздів серії ДР-1 (ДК 021:2015: 34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) ( за №ЦБД: UA-2020-02-28-003200-a) та повідомляє наступне.
Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на звернення учасника від 02.03.2020 філією ЦЗВ надано відповідь 13.03.2020. В той же час абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 січня 2021 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 23 696 641,68 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 118 483,21 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 710800 UAH |
Аукціон
Позиції
толщина 6,9-7мм. внутр.
рабочий слой алюминий
толщина 6,9-7мм. внутр.
рабочий слой алюминий
товщина 6,9-7мм внутр.
робочий шар алюміній
товщина 6,9-7мм внутр.
робочий шар алюміній
товщина 6,9-7мм. внутр.
рабочий шар алюміній
товщина 6,9-7мм. внутр.
рабочий шар алюміній
товщиною 6,9-7мм внутрішній
робочий шар алюмінієвий
товщиною 6,9-7мм внутрішній
робочий шар алюмінієвий
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
1. 7152261 Колектор випускний об'єднаний правий 760.17.01сб;
2.7152282 Колектор випускний об'єднаний лівий 760.17.02сб;
3.7154206 Фільтр масляний зібраний 1М57сбБ
4.7154405 Турбокомпрессор ТКР23-Н
Це надасть змогу нашому підприємству прийняти участь у торгах на загальних підставах згідно Закону Про державні закупівлі.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2020 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ" |
23 690 352,48
UAH з ПДВ
|
23 571 865,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП" |
23 695 286,52
UAH з ПДВ
|
23 576 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ" #43192128 |
Переможець |
23 571 865,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2020 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2021 11:41
|
ЦЗВ-01-03020-01.pdf | укладений |
02 червня 2021 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 08:42
|
ЦЗВ-01-03020-01 (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 08:42
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2020 14:52
|
ЦЗВ-01-03020-01.pdf | укладений |
19 травня 2020 14:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-01-03020-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |