Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки та відновлення картриджів, поточний ремонт і технічне обслуговування персональних комп’ютерів та офісної техніки.
Очікувана вартість
31 033,00 UAH
UA-2020-02-28-002933-a c7e790945ef34946a7732f6b8f32706a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Рекеда Наталія

+380567136316 natalarekeda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 04543536
Місцезнаходження: 49100, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космічна, 13
Контактна особа: Рекеда Наталія
+380567136316
natalarekeda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 12:00
Очікувана вартість: 31 033,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 155,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з заправки та відновлення картриджів, поточний ремонт і технічне обслуговування персональних комп’ютерів та офісної техніки. (згідно технічного завдання Додаток № 2).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Космічна,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович 29 960,00
UAH з ПДВ
29 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 11:59
пропозиція ч2.pdf
10 березня 2020 11:59
пропозиція ч1.pdf
10 березня 2020 11:59
статик.zip
10 березня 2020 11:59
сертифікати WWM.zip
10 березня 2020 11:59
сертифікати Patron.zip
10 березня 2020 11:59
паспорт 10-11.pdf
10 березня 2020 11:59
паспорт 4 стр.pdf
10 березня 2020 11:59
мвс.pdf
10 березня 2020 11:59
Копія паспорту 1-3.PDF
10 березня 2020 11:59
Копія ІНН.PDF
10 березня 2020 11:59
доки Тарасенко.pdf
10 березня 2020 11:59
договора.zip
10 березня 2020 11:59
Витяг ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тарасенко Сергій Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович
#3148208078
Переможець 29 960,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 17:11

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович
#3148208078
29 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:41
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 13:59
Додаткова угода № 3 від 23.10.2020 ФОП Тарасенко С.С..pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 13:58
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 10:16
Додаткова угода № 2 від 27.08.2020 ФОП Тарасенко С.С..pdf зміни до договору
27 серпня 2020 10:16
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 16:34
Додаткова угода № 1 від 04.06.2020.pdf зміни до договору
04 червня 2020 16:33
Договір № 22 від 17.03.2020 ФОП Тарасенко С.С..pdf укладений
17 березня 2020 14:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 29 960,00
UAH