Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - капітальний ремонт приміщень 1-го поверху та сходових клітин корпусу лабораторії екології та токсикології Київського національного університету імені Тараса Шевченка за адресою: м. Київ, вул. Васильківська, 98
Очікувана вартість
8 700 000,00 UAH
UA-2020-02-28-002856-a 126a7c2ff7c54c3a9beb2970ca07363d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 20 березня 2020 15:00
Очікувана вартість: 8 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 43500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання робіт - 90 к.д. з дати підписання договору. Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору). Зміни документації затверджені протоколом №25-1/035 від 12.03.2020 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - капітальний ремонт приміщень 1-го поверху та сходових клітин корпусу лабораторії екології та токсикології Київського національного університету імені Тараса Шевченка за адресою: м. Київ, вул. Васильківська, 98
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, м. Київ, Київ, вул. Васильківська, 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 липня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт строк оплати - до 10 банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 16:45
Перелік змін кап ремонт токсикології.docx
12 березня 2020 16:45
кап ремонт токсикології зміни.doc
28 лютого 2020 15:13
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc
12 березня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 16:45
Перелік змін кап ремонт токсикології.docx
12 березня 2020 16:45
кап ремонт токсикології зміни.doc
28 лютого 2020 15:13
кап ремонт токсикології.doc
28 лютого 2020 15:13
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо Вас, прикріпити кошторисну документацію у форматі іmd
Дата подання: 04 березня 2020 12:02
Дата відповіді: 05 березня 2020 17:41
Доброго дня! Уважно вивчивши умови даної тендерної документації та зважаючи на порядок проведення процедури відкритих торгів. Просимо Вас, прикріпити кошторисну документацію у форматі іmd, або у зручному для Вас програмному комплексі для розрахунку проектно-кошторисної документації. Завчасно вдячні!
Відповідь: Здрастуйте, учасник тендерної закупівлі відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва самостійно складає та надає в тендерній пропозиції кошторисну документацію на основі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що є Додатком №3 до тендерної документації.
Будівельна ліцензія
Дата подання: 04 березня 2020 17:41
Дата відповіді: 12 березня 2020 16:47
Шановний Замовнику! Для виконання вказаного переліку робіт наявність будівельної ліцензії не є обґрунтованою, оскількі всі вони мають право виконуватись без ліцензії. Обґрунтуйте, будь ласка, необхідність наявності будівельної ліцензії, або внесіть зміни у тендерну документацію, а саме виключіть будівельну ліцензію із переліку необхідних документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Здрастуйте, Ваше питання проаналізоване, за результатами ухвалено рішення внести зміни до тендерної документації з метою розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі
Порядок розрахунків
Дата подання: 04 березня 2020 17:44
Дата відповіді: 12 березня 2020 16:49
Шановний Замовнику! В проекті Договору відсутня інформація про порядок розрахунків Замовника із Підрядником. Надайте, будь ласка, інформацію щодо порядку розрахунків Замовника із Підрядником. Чи передбачено аванс? Які терміни розрахунків?, тощо.
Відповідь: В додатку №4 тендерної документації чітко встановлені строки розрахунків, а саме: «Умови розрахунків (відтермінування платежу): до 10 (десять) банківських днів». Таким чином. надання авансу не передбачається.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000084 ● 9ee41eaafbcd46d49eb036a9011d0d64
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 16:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

20.03.2020 № 66

Київ


Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66

Перелік процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-02-28-002856-a 28.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом ухвалено рішення погодитися з висновком Державної аудиторської служба України про наявність порушень термінів надання роз’яснень до тендерної документації, надати роз’яснення про технічний характер причини виникнення цього порушення (докладніше - у файлі, що додається), а також повідомити про технічну неможливість усунення вказаного порушення в інший спосіб, ніж відміна процедури закупівлі. Крім того замовником будуть вжиті заходи для запобігання повторного виникнення подібних порушень.

2020-04-08 18:02:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації установлено порушення частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації установлено порушення частини першої статті 23 Закону.) • усунуто

Порушення усунуто

2020-04-15 17:02:54

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАМ ВОЙКО" 8 300 103,60
UAH з ПДВ
5 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД" 6 856 441,20
UAH з ПДВ
6 255 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІВОБЕРЕЖЖЯ" 7 395 000,00
UAH з ПДВ
6 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Електромережбуд-7" 7 745 700,00
UAH з ПДВ
6 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АРХІТЕК-БУД-СЕРВІС" 8 379 309,60
UAH з ПДВ
7 789 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 8 443 500,00
UAH з ПДВ
7 789 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК КБР" 7 833 040,74
UAH з ПДВ
7 833 040,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 18:25
Електронний підпис
18 березня 2020 18:24
Довідка ТОВ УВБА ЦЕНТР.PDF
18 березня 2020 18:12
Електронний підпис
18 березня 2020 18:03
38.imd
18 березня 2020 18:03
22 Рахунок_№_ZK-00463734.pdf
18 березня 2020 18:03
21 17874 Войко p7s.7z
18 березня 2020 18:03
20 пропозиція.pdf
18 березня 2020 18:03
16 Ліцензія Там.pdf
18 березня 2020 18:03
15 38.rar
18 березня 2020 18:03
14 графiк_виконання_робiт.pdf
18 березня 2020 18:03
10 пояснювал_на_записка.pdf
18 березня 2020 18:03
8 Договiрна_цiна.pdf
18 березня 2020 18:03
7 дефектний_акт.pdf
18 березня 2020 18:03
5 лист-гарантiя.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 13:12
Електронний підпис
19 березня 2020 13:12
Ліцензія (1).zip
19 березня 2020 13:12
Довіреність 30 (2).zip
19 березня 2020 13:12
Гарантия 17956 (1).zip
19 березня 2020 13:12
16 Витяг ПДВ.pdf
19 березня 2020 13:12
15 Виписка з ЄДР.pdf
19 березня 2020 13:12
12 лицензия.pdf
19 березня 2020 13:12
11 imd кошторис .imd
19 березня 2020 13:12
10.7 Локальні кошториси.pdf
19 березня 2020 13:12
10.5 ИВР до ЗКР.pdf
19 березня 2020 13:12
10.2 договірна ціна.pdf
19 березня 2020 13:12
10.1 Дифектн акт.pdf
19 березня 2020 13:12
08 Тенд пропоз Дод. 4.pdf
19 березня 2020 13:12
04 Довідка мат-тех бази.pdf
19 березня 2020 13:12
02 ст. 17 загальна ч.1 та ч. 2.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 10:42
Електронний підпис
19 березня 2020 10:28
5.1 Договір .bpf.pdf
19 березня 2020 10:28
5.1 Акти .bpf.pdf
19 березня 2020 10:28
8. Зміни до Гарантії 674-20.zip
19 березня 2020 10:28
7. Статут .pdf
19 березня 2020 10:28
5.1 кошторис до ДУ .pdf
19 березня 2020 10:28
5.1 додаткова угода .pdf
19 березня 2020 10:28
___ Реєстр документів .pdf
19 березня 2020 10:28
18__1.PDF
19 березня 2020 10:28
11.7. Локальні кошториси .pdf
19 березня 2020 10:28
11.2. Договірна ціна .pdf
19 березня 2020 10:28
11.1.Дефектний акт.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 17:33
Електронний підпис
19 березня 2020 17:31
! Реєстр документів.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 09:49
Електронний підпис
19 березня 2020 09:47
Ліцензія.zip
19 березня 2020 09:47
Довіреність 30.zip
19 березня 2020 09:47
Гарантия 18155.zip
19 березня 2020 09:47
22 Захист довкілля.pdf
19 березня 2020 09:47
19 Згода з договором.pdf
19 березня 2020 09:47
18 Згода з усіма вимогами.pdf
19 березня 2020 09:47
16 Бенефіціарні власники.pdf
19 березня 2020 09:47
15 Субпідрядники 20.pdf
19 березня 2020 09:47
14 Субпідрядники.pdf
19 березня 2020 09:47
13-10 Витяз з ЄДР.pdf
19 березня 2020 09:47
13-8 Ліцензія АВК 2020.pdf
19 березня 2020 09:47
3994_ДЦ_ССР_5.pdf
19 березня 2020 09:47
3994_ДЦ_ССР_4.pdf
19 березня 2020 09:47
3994_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
19 березня 2020 09:47
3994_ДЦ_ЛС1_2-1-1-3.pdf
19 березня 2020 09:47
3994_ДЦ_ЛС1_2-1-1-2.pdf
19 березня 2020 09:47
3994_ДЦ_ЛС1_2-1-1-1.pdf
19 березня 2020 09:47
3994_ДЦ_ИВР.pdf
19 березня 2020 09:47
3994_ДЦ_ДЦ_3.pdf
19 березня 2020 09:47
3994_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
19 березня 2020 09:47
3994.imd
19 березня 2020 09:47
7-Кошторис.rar
19 березня 2020 09:47
6-1 Довідка право підпису.pdf
19 березня 2020 09:47
6 Протокол на підпис.pdf
19 березня 2020 09:47
5 Ст 17 ЗУ загальна.pdf
19 березня 2020 09:47
3-1 Завірений АД 545-19 з Дод.pdf
19 березня 2020 09:47
2 Працівники.pdf
19 березня 2020 09:47
1 Довідка МТБ учасника.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 14:33
Електронний підпис
19 березня 2020 14:18
ч. 2 Аналогічний договір.pdf
19 березня 2020 14:18
ч. 1 Аналогічний договір.pdf
19 березня 2020 14:18
Відомості про керівника.pdf
19 березня 2020 14:18
Статут.pdf
19 березня 2020 14:18
Виписка ЄДРПОУ.pdf
19 березня 2020 14:18
витяг ПДВ.pdf
19 березня 2020 14:18
Копія ліцензії.pdf
19 березня 2020 14:18
Проект договору.pdf
19 березня 2020 14:18
Календарний план.pdf
19 березня 2020 14:18
Довідка ст.17.pdf
19 березня 2020 14:18
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАМ ВОЙКО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД"

ТОВ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІВОБЕРЕЖЖЯ"

ТОВ "Електромережбуд-7"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АРХІТЕК-БУД-СЕРВІС"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ТОВ "БК КБР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТАМ ВОЙКО"
#35256621
Очікує рішення 5 680 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 15:51

Документи

27 березня 2020 14:55
Електронний підпис
20 березня 2020 15:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 квітня 2020 18:09
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
08 квітня 2020 18:09
Електронний підпис
08 квітня 2020 18:08
25-3 КР_токсікології відміна_витяг2.docx