Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція будівель стаціонару (літ. «А») та госпблоку (літ. «Б, В») «Шкіряно-венерологічного диспансеру» під Кременчуцький міський Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. І. Приходька, 5, м. Кременчук, Полтавська область» (коригування)
Очікувана вартість
50 706 671,00 UAH
UA-2020-02-28-002771-a ● fb75b85af0f54b3aadc315221d6fb015
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне виробниче підприємство «Кременчуцьке міське управління капітального будівництва» |
Код ЄДРПОУ: | 04057617 |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Жадова, 12 |
Контактна особа: |
Олександр Бугаєнко +380673008165 ukbkremen@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2020 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2020 11:26 |
Очікувана вартість: | 50 706 671,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 253 533,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція будівель стаціонару (літ. «А») та госпблоку (літ. «Б, В») «Шкіряно-венерологічного диспансеру» під Кременчуцький міський Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. І. Приходька, 5, м. Кременчук, Полтавська область» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, І. Приходька, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2020 15:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2020 15:04 |
ТД Центр реабілітації.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 02 березня 2020 15:41
Дата відповіді: 03 березня 2020 15:12
У розділі ІІІ п. 1 зазначені документи що підтверджують повноваження посадової особи, Статут, свідоцтво платника ПДВ - прошу повідомити чи необхідно надати оригінали чи завірені підписом уповноваженої особи учасника копії ззазначених документів?
Відповідь: Шановний Учасник, тендерний комітет уважно розглянувши Ваше питання, повідомляє наступне.
Згідно вимог п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, Учаснику необхідно надати, зокрема, оригінал Статуту або іншого установчого документу в останній редакції (у випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника) та оригінал Свідоцтва платника ПДВ.
Згідно вимог п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, Учаснику необхідно надати, зокрема, оригінал Статуту або іншого установчого документу в останній редакції (у випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника) та оригінал Свідоцтва платника ПДВ.
Видаткові накладні
Дата подання: 02 березня 2020 17:15
Дата відповіді: 04 березня 2020 09:14
Прошу надати розяснення які саме необхідно надати видаткові накладні до актів виконаних робіт згідно п.5.3.2 тендерної документації?
Відповідь: Шановний Учасник, тендерний комітет уважно розглянувши Ваше питання, повідомляє наступне. Згідно п.5.3.2 тендерної документації, наявність в Учасника документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору підтверджується, зокрема, наданням завірених копій підтверджуючих документів (актів виконаних робіт, видаткових накладних тощо). В дужках зазначено варіанти підтвердження факту виконання робіт, - акти виконаних робіт, або видаткові накладні, або інші документи, які підтверджують факт виконання робіт Учасником.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-28-002771-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "БУДМОНТАЖПРОЕКТ-17", Код ЄДРПОУ:41139963
Дата подання: 02 березня 2020 15:04
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Тендерна документація на закупівлю по предмету «Реконструкція будівель стаціонару (літ. «А») та госпблоку (літ. «Б, В») «Шкіряно-венерологічного диспансеру» під Кременчуцький міський Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. І. Приходька, 5, м. Кременчук, Полтавська область» (коригування) суперечить чинному законодавству України. В п.5.3.3 зазначено – Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років.
Також п.5.4. - Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції. Такі вимоги є дискримінаційні. Створює неконкурентні умови. Порушення вимоги ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, прошу Вас усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Тендерної документації та виключити зазначені вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Також п.5.4. - Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції. Такі вимоги є дискримінаційні. Створює неконкурентні умови. Порушення вимоги ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, прошу Вас усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Тендерної документації та виключити зазначені вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 09:41
Шановний учасник, тендерний комітет уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляє наступне.
Ст. 6. Закону України «Про публічні закупівлі» Міжнародні зобов’язання України у сфері закупівель зазначено:
«2. Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону.
Закупівля товарів, робіт і послуг на умовах їх співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, зазначених в абзаці першому цієї частини, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими відповідними організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону».
В даному випадку закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним.
Оскільки вимога щодо досвіду роботи та фінансової спроможності належить Європейському інвестиційному банку для отримання резолюції «без заперечень», на підставі наданої інформації замовник не може зробити висновок про те, що учасник повністю відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації.
Ст. 6. Закону України «Про публічні закупівлі» Міжнародні зобов’язання України у сфері закупівель зазначено:
«2. Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону.
Закупівля товарів, робіт і послуг на умовах їх співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, зазначених в абзаці першому цієї частини, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими відповідними організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону».
В даному випадку закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним.
Оскільки вимога щодо досвіду роботи та фінансової спроможності належить Європейському інвестиційному банку для отримання резолюції «без заперечень», на підставі наданої інформації замовник не може зробити висновок про те, що учасник повністю відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-02-28-002771-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "БУДМОНТАЖПРОЕКТ-17", Код ЄДРПОУ:41139963
Дата подання: 02 березня 2020 16:09
Тендерна документація
Тендерна документація на закупівлю по предмету «Реконструкція будівель стаціонару (літ. «А») та госпблоку (літ. «Б, В») «Шкіряно-венерологічного диспансеру» під Кременчуцький міський Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. І. Приходька, 5, м. Кременчук, Полтавська область» (коригування) суперечить чинному законодавству України. В п.5.3.2. зазначено – Завірені копії підтверджуючих документів(актів виконаних робіт, видаткових накладних тощо).
Такі вимоги є дискримінаційні. Створює неконкурентні умови. Порушення вимоги ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, прошу Вас усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Документації та виключити вимоги зазначені в п.5.3.2.
Розгорнути
Згорнути
Такі вимоги є дискримінаційні. Створює неконкурентні умови. Порушення вимоги ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, прошу Вас усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Документації та виключити вимоги зазначені в п.5.3.2.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 10:00
Шановний Учасник, тендерний комітет уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляє наступне.
Ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» Кваліфікаційні критерії зазначено:
«2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).»
Отже вимога щодо надання завірених копій підтверджуючих документів(актів виконаних робіт, видаткових накладних тощо) є необхідною для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям.
Ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» Кваліфікаційні критерії зазначено:
«2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).»
Отже вимога щодо надання завірених копій підтверджуючих документів(актів виконаних робіт, видаткових накладних тощо) є необхідною для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям.
Номер вимоги: UA-2020-02-28-002771-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "БУДМОНТАЖПРОЕКТ-17", Код ЄДРПОУ:41139963
Дата подання: 02 березня 2020 17:31
Звіт про рух грошових коштів
На підставі частини третьої ст.11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-ХІV від 16.07.1999 р. (зі змінами та доповненнями) - Для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати. Виходячи з вище викладеного, звіт про рух грошових коштів малих підприємств не складається. Така вимога є дискримінаційною. Виходячи з вищевикладеного, прошу Вас усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Документації та виключити вимогу зазначені в п.5.4.3.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 10:16
Шановний учасник, тендерний комітет уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляє наступне. Ст. 6. Закону України «Про публічні закупівлі» Міжнародні зобов’язання України у сфері закупівель зазначено: «2. Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Закупівля товарів, робіт і послуг на умовах їх співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, зазначених в абзаці першому цієї частини, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими відповідними організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону». В даному випадку закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним. Оскільки вимога щодо надання звіту про рух грошових коштів належить Європейському інвестиційному банку для отримання резолюції «без заперечень», на підставі наданої інформації замовник не може зробити висновок про те, що учасник повністю відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2020 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" |
49 305 058,80
UAH з ПДВ
|
49 305 058,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПОЛО-ІНВЕСТБУД" |
50 301 042,00
UAH з ПДВ
|
50 301 042,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" #31061880 |
Переможець |
49 305 058,80
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 15:45
|
ДУ13 Дог6.PDF | укладений |
03 січня 2024 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 11:53
|
Ду 12.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2022 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2022 11:24
|
ДУ 11.pdf | зміни до договору |
01 липня 2022 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2022 11:22
|
ДУ 10.pdf | зміни до договору |
01 липня 2022 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2021 15:04
|
ДУ №9.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2021 08:38
|
ДУ 8.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2021 08:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2021 15:46
|
ДУ 7.pdf | зміни до договору |
01 червня 2021 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2021 15:55
|
ду6.PDF | зміни до договору |
19 травня 2021 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2021 16:39
|
ДУ 5.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2021 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2021 14:38
|
ДУ 4.pdf | зміни до договору |
30 березня 2021 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 15:48
|
Дог № 6.PDF | укладений |
31 березня 2020 15:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення обсягу бюджетного призначення. |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення обсягу фінансування на 2021 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення розміру бюджетного призначення |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення обсягу фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |