Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV за ДК 021:2015 16160000-4 — Садова техніка різна (Техніка для догляду за багаторічними насадженнями в асортименті)
Очікувана вартість
491 334,00 UAH
UA-2020-02-28-002578-a ee4a5b104ea145feb4e71f2cbb91a57e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маргарита Фільчакова

+380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Маргарита Фільчакова
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 15:36
Очікувана вартість: 491 334,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 913,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16160000-4: Садова техніка різна


до 31 серпня 2020 року (протягом 90 календарних днів з дати надання заявки Замовником)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниця
Техніка для догляду за багаторічними насадженнями в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на основний склад Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника на підставі заявки Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 16160000-4 — Садова техніка різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 20 робочих днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ МАРКЕТ" 491 076,00
UAH з ПДВ
491 076,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Ландшафтний підрядник “ 491 212,80
UAH з ПДВ
491 212,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 20:22
Електронний підпис
03 квітня 2020 20:22
Довідка Маркет 02.4.2020.pdf
03 квітня 2020 20:22
265850022261414.XML
24 березня 2020 12:25
Електронний підпис
24 березня 2020 12:24
ЗУ.pdf
24 березня 2020 12:24
Протокол № 16.PDF
24 березня 2020 12:24
Лист-пояснення.pdf
23 березня 2020 08:47
Цінова пропозиція.pdf
23 березня 2020 08:47
Довідка ст.17.pdf
23 березня 2020 08:47
Довідка ЄДР корупція.pdf
23 березня 2020 08:47
МВС.pdf
13 березня 2020 10:54
Електронний підпис
13 березня 2020 10:53
Електронний підпис
13 березня 2020 10:50
Фін звіт Маркет 2019.pdf
13 березня 2020 10:50
Статут Смарт Маркет.pdf
13 березня 2020 10:50
Реєстр.pdf
13 березня 2020 10:50
Проект договору.pdf
13 березня 2020 10:50
Наказ 1 (2).pdf
13 березня 2020 10:50
Лист-згода.pdf
13 березня 2020 10:50
Довідка ст.17.pdf
13 березня 2020 10:50
Дилерські договори.pdf
13 березня 2020 10:50
Аналогічний договір.pdf
13 березня 2020 10:50
Цінова пропозиція.pdf
13 березня 2020 10:50
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

14 березня 2020 16:48
Електронний підпис
14 березня 2020 16:17
договір 10.03.20.PDF
14 березня 2020 16:17
Установчі.pdf
14 березня 2020 16:17
лист-згода.PDF
14 березня 2020 16:17
додаток 9.PDF
14 березня 2020 16:17
додаток 10.PDF
14 березня 2020 16:17
додаток 4.PDF
14 березня 2020 16:17
додаток 1.PDF
14 березня 2020 16:17
додаток 1 ТД.PDF
14 березня 2020 16:17
договір.PDF
14 березня 2020 16:17
довідки.PDF
14 березня 2020 16:16
довідка-відмова.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ МАРКЕТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю “Ландшафтний підрядник “

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ МАРКЕТ"
#37642749
Переможець 491 076,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ МАРКЕТ"
#37642749
491 076,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 11:12
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2020 10:22
Повідомлення про внесення змін від 23.06.20 до дог 128.pdf зміни до договору
23 червня 2020 10:10
Додаток №2 від 23.06.20 до дог 128.pdf зміни до договору
23 червня 2020 10:10
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 17:03
Дод угода №1 від 09.04.20 до дог №128 від 08.04.20 зменшення.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 17:00
Дод угода № 1 від 09.04.2020 до дог №128 від 08.04.20 зменшення.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 16:56
Повідомлення про внесення змін від 09.04.20 до дог №128 від 08.04.20.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 16:56
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 16:40
Договір № 128 від 08.04.2020 року СМАРТ МАРКЕТ.pdf укладений
09 квітня 2020 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 491 075,99 (чотириста дев’яноста одна тисяча сімдесят п’ять грн. 99 коп.), у т.ч. ПДВ 81 846,00 грн.» Кошти міського бюджету зменшено на 0,01 коп., у т.ч. ПДВ 0,00 коп.
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 128 від 08 квітня 2020 року, а саме розділ XV «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» читати у наступній редакції: Замовник Постачальник Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Юридична адреса: 87548, Донецька обл. м. Маріуполь, вул. Зелінського, буд. 87 Банківські реквізити: UA278201720344331005110020704 в ДКСУ м. Київ МФО 820172 ЄДРПОУ 03361845 ІНН 033618405812, Св-во 08498499 Тел. (0629) 58-84-97; (067) 568-12-14 e-mail: zakupki.mkpzelen@meta.ua ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ МАРКЕТ» УКРАЇНА, 03061, М.КИЇВ, СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ Р-Н, ПР-Т ВІДРАДНИЙ, БУД. 95/ЛІТЕРА А2, КВ. (ОФІС) 303 Банківські реквізити: р/р UA933206490000026005052622586 в ФІЛІЯ "РОЗРАХ.ЦЕНТР" АТ КБ "ПРИВАТБАНК" ЄДРПОУ 37642749 ІПН 37642742658, Свід-во № 200045446 Тел. (044) 251-30-20
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 491 075,99
UAH (в тому числі ПДВ 81 845,99 UAH)