Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

43. Технічне обслуговування маркувальної машини
Очікувана вартість
8 452,80 UAH
UA-2020-02-28-002443-a 1bc5af38a5d94fb7b81d3ce6db886cbb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Олександрівна Денисенко

+380442566330
+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 00019442
Вебсайт: http://www.kmu.gov.ua
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Любов Олександрівна Денисенко
+380442566330,+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України для забезпечення своєї діяльності багато років користується послугами технічного обслуговування маркувальної машини (далі - Послуги), які надає Акціонерне товариство «Укрпошта» (далі - АТ «Укрпошта») в особі Київської міської дирекції. Зазначені Послуги можуть бути надані тільки АТ «Укрпошта» в особі Київської міської дирекції.
Відповідно до статті 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» національний оператор має виключне право на використання маркувальних машин та надання дозволу на їх використання іншим фізичним та юридичним особам. Згідно Розпорядження Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року № 10-р «Про національного оператора поштового зв'язку» на Акціонерне товариство «Укрпошта» покладено виконання функцій національного оператора поштового зв’язку. Наказом Міністерства інфраструктури від 3 лютого 2014 року № 71, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26 лютого 2014 року за № 339/25116 затверджено інструкцію з використання маркувальних машин, яка визначає що технічне обслуговування маркувальної машини, власником якої є фізична або юридична особа, забезпечує відокремлений підрозділ національного оператора, про що укладається договір про технічне обслуговування маркувальної машини. Вимоги щодо технічного обслуговування маркувальної машини можуть обумовлюватися у договорі про надання послуг.
З метою отримання протягом поточного року Послуги для забезпечення діяльності Секретаріату Кабінету Міністрів України та керівництва Уряду, пропонується провести процедуру закупівлі послуг технічного обслуговування маркувальної машини за переговорною процедурою закупівлі у АТ «Укрпошта» в особі Київської міської дирекції.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
1. Стаття 15 Закону України «Про поштовий зв’язок».
2. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 року № 10-р «Про національного оператора поштового зв'язку».
3. Наказ Міністерства інфраструктури від 03.02.2014 року № 71, «Про затвердження Інструкції з використання маркувальних машин», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26.02.2014 року за № 339/25116.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 14:38
Оскарження наміру укласти договір: 10 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування маркувальної машини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, м. Київ, Київ, вул. Грушевського 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

28 лютого 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 14:36
Обгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство "Укрпошта в особі Київської міської диреції
#01189979
Переможець 8 452,80
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 14:38

Документи

28 лютого 2020 14:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 14:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Акціонерне товариство "Укрпошта в особі Київської міської диреції
#01189979
8 452,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2020 14:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 11:05
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 10:08
Додатковий договір № 24-11 від 28.01.2021 р..pdf зміни до договору
29 січня 2021 10:05
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 13:34
Додатковий договір № 24-190 від 21.12.2020 р..pdf зміни до договору
21 грудня 2020 13:32
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 11:37
Договір № 24-77 від 31.03.2020.pdf укладений
31 березня 2020 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дію Договору продовжити до 31 березня 2021 р. включно. У зв’язку з цим внести зміни у пункти 5.2 і 10.1, виклавши їх у такій редакції: “5.2. Строки надання Послуг – з моменту підписання Договору по 31 березня 2021 року»; “10.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 31 березня 2021 р., але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором». Загальна вартість послуг (сума в договорі), що будуть закуплені в період з 1 січня по 31 березня 2021 р. та їх кількість/обсяг, визначається окремим додатковим договором, що укладається після затвердження кошторису (тимчасового кошторису) Замовника. При цьому загальна вартість послуг не може перевищувати 20 % суми, визначеної в Договорі, тобто 1690,56 грн. (одна тисяча шістсот дев`яносто гривень 56 копійок), з урахуванням ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 24-77
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-190
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Виконавець зобов`язується надати Замовнику послуги в порядку та на умовах визначених в Договорі. 2. Вартість послуг, що будуть закуплені в період з 1 січня по 31 січня 2021 р., становить 864 грн. (вісімсот шістдесят чотири гривні 00 коп.), в тому числі ПДВ 144,00 грн. (сто сорок чотири гривні 00 коп.), що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 24-77
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 9 316,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 552,80 UAH)