Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04011650 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34 |
Контактна особа: |
Масльоха Юлія Олександрівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів +380563730123,+380563730108,+380563730101 grechko@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2020 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2020 14:21 |
Очікувана вартість: | 9 349 480,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 46000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2020 року, затвердженого наказом від 21.01.2020р. №23-ОД. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2020 14:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2020 14:31 |
Проект договору Додаток 6.doc | |
28 лютого 2020 14:31 |
Форма пропозиції Додаток 5.doc | |
28 лютого 2020 14:31 |
Тендерна документація.doc | |
28 лютого 2020 14:31 |
стаття 17 Додаток 2.doc | |
28 лютого 2020 14:31 |
стаття 16 Додаток 1.doc | |
28 лютого 2020 14:31 |
Інші документи Додаток 3.doc | |
28 лютого 2020 14:31 |
Документи для переможця Додаток 4.doc | |
28 лютого 2020 14:31 |
Додаток 7 Технічне завдання.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-25-000013 ● 4dda8c16974840c7a6f53175741dd7ea
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2020 14:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
30.03.2020 № 68
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 68
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2020-02-28-002393-а 28.02.2020 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 04011650) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-13 19:42:07
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реконструкція існуючих міні-футбольних майданчиків № 2,4,5 на спортивному комплексі "Олімпійські резерви" КСНЗСП "ДВУФК" ДОР" за адресою: пр. Богдана Хмельницького, 29А у м. Дніпро) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-28-002393-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. В розділі ІІ «Інші документи» Додатку 4 «Перелік документів, що має надати переможець торгів» Замовник вимагає надання Договірної ціни по даній процедурі закупівлі (відкоригована за результатами проведеного аукціону договірна ціна не повинна відрізнятись від технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі наведених в технічному завданні тендерної документації) з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання які включають види та обсяги робіт по даній процедурі закупівлі, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 у паперовому та електронному вигляді в форматі IMD.
Проте, переможцем торгів ТОВ «КРЕДО» всі вищевказані документи в електронній системі закупівель завантажено в форматі pdf.
Пояснити, чому тендерну пропозицію ТОВ «КРЕДО» не відхилено як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки, та завантаження файлів, зокрема, з документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «КРЕДО» встановлено, що учасником завантажено інформаційну довідку від 13.03.2020 №13/03/20-1, посилання в якій на Рішення від 12.06.2019 №1 не підтверджує повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції, а також відсутнє відповідне Рішення єдиного учасника.
Відповідно до п. 13.6, п. 15.1.2 Статуту ТОВ «КРЕДО» правочини (договори, угоди) можуть вчинятися директором лише після їх затвердження Рішенням єдиного учасника Товариства.
Пояснити, чому тендерну пропозицію ТОВ «КРЕДО» не відхилено як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Моніторингом установлено, що відповідно до річного плану закупівель та інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник визначив код предмета закупівлі ДК 021:2015: 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи.
За ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» розділ 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» має групу 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва», клас 45210000-2 «Будівництво будівель», категорію 45212000-6 «Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів», для більшої ступені деталізації в межах категорії - 45212200-8 «Будівництво спортивних об’єктів».
Пояснити підставу та обґрунтування визначення Замовником предмету закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015: 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи, а не 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-16 12:27:16
Відповідь
1. Відповідно до ч.5 Розділу 3 Тендерної документації (далі-ТД) переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону. Згідно з ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі-Закон) Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Разом із тим Додатком 4 до ТД встановлено перелік документів що має надати переможець торгів, а саме документи що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Також Замовником встановлена вимога надання переможцем договірної ціни закупівлі з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання які включають види та обсяги робіт по даній процедурі закупівлі, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 у паперовому та електронному вигляді в форматі IMD.
20.03.2020 року Тендерним комітетом департаменту було розглянуто тендерну пропозицію Учасника ТОВ «КРЕДО», за результатами розгляду було визначено переможцем вказаного учасника та прийнято рішення про намір укласти договір. Переможцем ТОВ «КРЕДО» у встановлений 5-ти денний строк, було оприлюднено документи визначені ст.17 Закону, а також надано замовнику інші документи, що встановлені у ч.2 Додатку 4 до ТД в паперовому та електронному вигляді в форматі IMD.
2. Відповідно до ч.1 Розділу 3 ТД Учасники у складі своїх ТП мають надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», відомості, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є відкритими і загальнодоступними.
На офіційному порталі електронних сервісів Мінюсту за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch тендерним комітетом замовника у період розгляду тендерної пропозиції було перевірено розділ «Детальна інформація про юридичну особу ТОВ «КРЕДО» у полі «Прізвище, ім'я, по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи» де значиться, що ЮРИК ІГОР СЕРГІЙОВИЧ – керівник.
Учасник ТОВ «КРЕДО» у складі своєї ТП надав інформаційну довідку № 13/03/20 від 13.03.2020 року, в якій зазначив, що директор товариства – Юрик І.С. є підписантом документів ТП та договору за результатами закупівлі. Разом із тим Учасником було надано наказ № 1 від 18.06.2016 року та копію статуту товариства, що підтверджує його повноваження директора.
Разом із тим, потрібно зазначити, що окремих вимог на підтвердження правомочності директора на підписання договору ТД не містила, як і не містила надання окремого документу, передбаченого Статутом підприємства, що у свою чергу виключає наявність будь-яких правових підстав щодо відхилення ТП даного учасника.
Також необхідно зазначити, що відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не має право відхиляти ТП учасника через відсутність документів, які не визначені умовами ТД, на підставі наведеного у замовника були відсутні правові підстави для відхилення ТП вказаного учасника.
3. Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454.
Предмет закупівлі товарів, робіт або послуг у розумінні Закону визначається замовником для здійснення закупівель, керуючись вартісними межами, встановленими у статті 2 Закону. Такі види робіт як: проектування, будівництво, капітальний ремонт та інші будівельні роботи відносяться до робіт і визначаються не за класифікаторами, а за об'єктом будівництва згідно ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" та галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт". Також при визначенні предмета закупівлі для робіт необхідно зазначати код класифікатора 021:2015 (за показником 2-5 цифри).
Разом з тим, відповідно до вимог Закону України та роз’яснень Мінекономрозвитку України з даного питання, щодо визначення предмета закупівлі повідомляємо, що замовником під час планування та оголошення процедури закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реконструкція існуючих міні-футбольних майданчиків № 2,4,5 на спортивному комплексі "Олімпійські резерви" КСНЗСП "ДВУФК" ДОР" за адресою: пр. Богдана Хмельницького, 29А у м. Дніпро» визначено предмет закупівлі за ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", та відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі зазначено в дужках код відповідно до Єдиного закупівельного словника за показником третьої цифри, чим виконано умови вищезазначеного порядку
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-04-27 15:48:26
Відповідь замовника на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі
Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу по вказаній закупівлі, та з твердженнями, викладеному у ньому. Вважаємо, що твердження, що викладені у висновку є протиправними, помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, повідомляємо, що вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 08.05.2020 року подано позовну заяву від 07.05.2020 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 12 травня 2020 |
Документи:
12 травня 2020 16:42
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2020 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРГРІНСПОРТ" |
8 500 268,40
UAH з ПДВ
|
7 599 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАПІТАЛ СТРОЙ ІНВЕСТ" |
9 327 500,00
UAH з ПДВ
|
7 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ" |
9 349 480,80
UAH з ПДВ
|
8 512 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "К Р Е Д О" |
8 880 000,00
UAH з ПДВ
|
8 513 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРГРІНСПОРТ" #42742517 |
Відхилено |
7 599 900,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 12:32
|
ТОВ "КАПІТАЛ СТРОЙ ІНВЕСТ" #41380025 |
Відхилено |
7 600 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 12:46
|
ТОВ "РІТЕЙЛЕР КОМПАНІ" #39889714 |
Відхилено |
8 512 900,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 12:54
|
ТОВ "К Р Е Д О" #40757521 |
Переможець |
8 513 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 12:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2021 12:49
|
ДУ №3.pdf | укладений |
26 липня 2021 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2021 17:41
|
ДУ №2.pdf | зміни до договору |
10 березня 2021 17:40
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2020 11:52
|
Договір Олімпійські резерви.pdf | укладений |
09 квітня 2020 11:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | №93/03-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 квітня 2020 — 26 липня 2021 |
Сума оплати за договором: |
3 023 365,41
UAH (в тому числі ПДВ 503 894,24 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору. |