Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33586 – Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта)
Очікувана вартість
1 572 100,00 UAH
UA-2020-02-28-001873-a 9881e26ef50f4a35a029d50e42265e7e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Григорівна Жибер

+380577258176 tk_hbsp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ ТА НЕВІДКЛАДНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІМ. ПРОФ. О.І. МЕЩАНІНОВА" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003557
Вебсайт: http://lshmd.city.kharkov.ua/
Місцезнаходження: 61103, Україна , Харківська обл., м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3-А
Контактна особа: Світлана Григорівна Жибер
+380577258176
tk_hbsp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 17 березня 2020 15:14
Очікувана вартість: 1 572 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 860,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
33586 – Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 33586 — Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошевих коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної (у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 13:19
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ" 1 520 000,00
UAH з ПДВ
1 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕФЕКТ ЦЕНТР" 1 568 400,00
UAH з ПДВ
1 568 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕФЕКТ ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
Переможець 1 520 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 11:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
1 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:24
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 10:36
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
22 травня 2020 10:34
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 10:46
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 10:44
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 10:32
Договір.pdf укладений
01 квітня 2020 10:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пунктів 3.2., 11.1.5., 11.3., 11.6. Договору, керуючись пунктом 5 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: Пункт 3.1. розділу ІІІ. «Ціна Договору» змінити та викласти цей пункт в редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 1519999,99 грн. (один мільйон п’ятсот дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 99 коп.), в т.ч. ПДВ 7% - 99439,25 грн. (дев’яносто дев’ять тисяч чотириста тридцять дев’ять гривень 25 коп.)». Додаток 1 «Специфікація» до Договору в редакції від 01.04.2020 р. змінити та викласти Додаток 1 в новій редакції. 14. Сума договору після внесення змін - 1519999,99 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 22 штуки.
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пунктів 3.2., 11.1.6., 11.3., 11.6. Договору, керуючись пунктом 6 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 р.), пунктом 6 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в попередній редакції, враховуючи те, що тимчасово під час дії карантину, у відповідності до пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (в редакції Закону № 540-IX від 30.03.2020 р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)», що набрав чинності 02.04.2020 р.), Переліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 року № 224, згідно яких звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання на митній території медичного обладнання, зокрема монітору пацієнта, Сторони дійшли згоди про наступне: Зменшити ціну Договору з 1519999,99 грн. (один мільйон п’ятсот дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 99 коп.), в т.ч. ПДВ 7% - 99 439,25 грн. (дев’яносто дев’ять тисяч чотириста тридцять дев’ять гривень 25 коп.), до 1420560,74 грн. (один мільйон чотириста двадцять тисяч п’ятсот шістдесят гривень 74 коп.) без ПДВ. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «Ціна Договору» змінити та викласти цей пункт в редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 1420560,74 грн. (один мільйон чотириста двадцять тисяч п’ятсот шістдесят гривень 74 коп.). ПДВ не передбачений (пункт 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України)». Додаток 1 «Специфікація» до Договору в редакції від 01.04.2020 р. змінити та викласти Додаток 1 «Специфікація» в новій редакції. 14. Сума договору після внесення змін: 1420560,74 грн. без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 22 штуки.
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 420 560,74
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)