Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021 2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів, охоронників (пости) щодо ведення цілодобового спостереження, охорони порядку та майна)
Очікувана вартість
272 646,00 UAH
UA-2020-02-28-001843-a ● 37ae4dc16c7241978c3e505294099908
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Багатопрофільний навчально реабілітаційний ресурсно методичний центр корекційної роботи та інклюзивного навчання |
Код ЄДРПОУ: | 20307568 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Днепро, вул Лешко-Попеля,1 |
Контактна особа: |
Олена Купченко +380563772014,+380975303228 bnrc@online.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2020 13:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2020 15:22 |
Очікувана вартість: | 272 646,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 363,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021 2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів, охоронників (пости) щодо ведення цілодобового спостереження, охорони порядку та майна) (обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Лешко-Попеля, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2020 13:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2020 13:14 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ОХОРОНА 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення по медичним книжкам
Дата подання: 03 березня 2020 15:28
Дата відповіді: 04 березня 2020 10:17
У одній частині тендерної документації у Вас визначено: Персонал який планується залучати до виконання послуг на території закладу повинен мати медичні книжки з датою допуску на роботу та чинні на момент укладання договору, оформлені у відповідності до діючого законодавства а в іншій частині ТД вказано наступне: Довідка у довільній формі та копії медичних книжок (не менше ніж на 4 охоронців) або копії загальних медичних висновків (не менше ніж на 4 охоронців) про придатність на виконання охоронниками обов’язків з охорони. Прохання уточнити: на етапі подачі учасник може надати медичні довідки, які також містять всю інформацію про здоров'я особи? А вже під час підписання договору - надаються медичні книжки, вірно? Оскільки охоронники не входять до переліку осіб, які обов'язково оформлюють мед.книжки і вони отримують медичну довідку. Просимо роз'яснити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надання медичних довідок по формі пункту 8 "Медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника №____" згідно порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій не буде підставою для відхилення пропозиції.
Уточнення
Дата подання: 03 березня 2020 15:36
Дата відповіді: 04 березня 2020 10:17
Чи не буде підставою для відхилення надання медичних довідок по формі пункту 8 "МЕДИЧНА ДОВІДКА про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника N _____" згідно ПОРЯДКУ проведення медичних оглядів працівників певних категорій?
Відповідь: Надання медичних довідок по формі пункту 8 "Медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника №____" згідно порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій не буде підставою для відхилення пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-28-001843-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ГАРАНТ БЕЗПЕКИ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:41157267
Дата подання: 23 березня 2020 09:43
Вимога
Доброго дня, Шановний Замовнику! У Вашому протоколі відхилення Ви посилаєтесь на те, що Ви сумніваєтесь у тому, що ми зможемо надавати послуги на території Дніпропетровської області (цікаво, що в Законі України «Про публічні закупівлі» є принцип недискримінації, в тому числі і за територіальною ознакою, але звичайно краще ж обрати Переможцем ПП «Скорпіон-гарантію» або ТОВ «Кольчугу-плюс», вони ж свої - місцеві). Але враховуючи можливості, які ми маємо в 21 сторіччі - і технічні, і технологічні, і інформаційні, немає проблеми бути зареєстрованим в одному місці, а послуги надавати в іншому (при цьому мати своїх регіональних представників). ПП «ГАРАНТ БЕЗПЕКИ ШЕРИФ» має об’єкти охорони і в Одесі, і в Запоріжжі, і в Черкасах, і в Кропивницькому, і увага – в Дніпрі (зокрема об’єкти УДЦР). По-друге, те, що Ви зазначаєте в протоколі про те, що ми не відповіли на Ваші додаткові запити: а ми їх і не отримали. Ви відправили їх на електронну пошту? Чи звичайною поштою? Ви телефонували нам? Жодного запиту чи звернення ми не отримали. У Вас є підтвердження про відправлення листа? Просимо додати їх до відповіді на нашу вимогу, щоб ми могли переконатися у дійсності Вашої підстави відхилення.
Також щодо ефективного використання бюджетних коштів, дуже цікаве формулювання у Вашому протоколі. Звичайно-звичайно, ефективніше прийняти не нашу пропозицію, а пропозицію останнього учасника, адже його ціна найбільша і це дуже економічно та ефективно! А хіба суть аукціону не полягає в тому, що кожен учасник пропонує ціну за яку готовий надавати послуги і чим вона менша, тим економічно вигідніше і це сприяє збереженню державного бюджету?
І останнє, з приводу довідки: так, вона дійсна до 30.03.2020 року. Даний документ чинний ще 7 днів, то що не так? Працівники проходять медичний огляд 1 раз на рік, дана довідка закінчується і людина проходить повторний медогляд і отримує новий документ. Тим паче у Вашій документації не було вимоги про те, що даний документ повинен бути чинний ще 3, 6 чи 9 місяців після розкриття пропозиції. То що тоді було нами порушено?
Враховуючи вищевикладене, ми розуміємо, що Ви хочете бачити Переможця з Дніпра, але навіщо тоді Ви проводите відкриту та прозору закупівлю, якщо порушуєте її основний принцип – недискримінації учасників?
Розгорнути
Згорнути
Також щодо ефективного використання бюджетних коштів, дуже цікаве формулювання у Вашому протоколі. Звичайно-звичайно, ефективніше прийняти не нашу пропозицію, а пропозицію останнього учасника, адже його ціна найбільша і це дуже економічно та ефективно! А хіба суть аукціону не полягає в тому, що кожен учасник пропонує ціну за яку готовий надавати послуги і чим вона менша, тим економічно вигідніше і це сприяє збереженню державного бюджету?
І останнє, з приводу довідки: так, вона дійсна до 30.03.2020 року. Даний документ чинний ще 7 днів, то що не так? Працівники проходять медичний огляд 1 раз на рік, дана довідка закінчується і людина проходить повторний медогляд і отримує новий документ. Тим паче у Вашій документації не було вимоги про те, що даний документ повинен бути чинний ще 3, 6 чи 9 місяців після розкриття пропозиції. То що тоді було нами порушено?
Враховуючи вищевикладене, ми розуміємо, що Ви хочете бачити Переможця з Дніпра, але навіщо тоді Ви проводите відкриту та прозору закупівлю, якщо порушуєте її основний принцип – недискримінації учасників?
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 березня 2020 11:40
Детальний опис у листі та додатках до листа
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2020 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ГАРАНТ БЕЗПЕКИ ШЕРИФ" |
257 400,00
UAH з ПДВ
|
237 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ" |
240 636,00
UAH з ПДВ
|
240 636,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" |
250 871,04
UAH з ПДВ
|
250 871,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ГАРАНТ БЕЗПЕКИ ШЕРИФ" #41157267 |
Відхилено |
237 600,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 13:59
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ" #35042987 |
Відхилено |
240 636,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 13:40
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" #38434049 |
Переможець |
250 871,04
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2021 14:49
|
Додаткова угода 2 (Зоряний)_page.jpg | зміни до договору |
05 січня 2021 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2020 12:57
|
ДУ 1 001.jpg | зміни до договору |
14 липня 2020 12:56
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 20:28
|
Договор 06.04.2020 001.pdf | укладений |
06 квітня 2020 13:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви закладу |
Номер договору про закупівлю: | б/н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року |
Номер договору про закупівлю: | б/н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |