Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021 2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів, охоронників (пости) щодо ведення цілодобового спостереження, охорони порядку та майна)
Очікувана вартість
272 646,00 UAH
UA-2020-02-28-001843-a 37ae4dc16c7241978c3e505294099908
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Купченко

+380563772014
+380975303228
bnrc@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Багатопрофільний навчально реабілітаційний ресурсно методичний центр корекційної роботи та інклюзивного навчання
Код ЄДРПОУ: 20307568
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Днепро, вул Лешко-Попеля,1
Контактна особа: Олена Купченко
+380563772014,+380975303228
bnrc@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 15:22
Очікувана вартість: 272 646,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 363,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021 2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів, охоронників (пости) щодо ведення цілодобового спостереження, охорони порядку та майна) (обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Лешко-Попеля, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 13:14
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ОХОРОНА 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по медичним книжкам
Дата подання: 03 березня 2020 15:28
Дата відповіді: 04 березня 2020 10:17
У одній частині тендерної документації у Вас визначено: Персонал який планується залучати до виконання послуг на території закладу повинен мати медичні книжки з датою допуску на роботу та чинні на момент укладання договору, оформлені у відповідності до діючого законодавства а в іншій частині ТД вказано наступне: Довідка у довільній формі та копії медичних книжок (не менше ніж на 4 охоронців) або копії загальних медичних висновків (не менше ніж на 4 охоронців) про придатність на виконання охоронниками обов’язків з охорони. Прохання уточнити: на етапі подачі учасник може надати медичні довідки, які також містять всю інформацію про здоров'я особи? А вже під час підписання договору - надаються медичні книжки, вірно? Оскільки охоронники не входять до переліку осіб, які обов'язково оформлюють мед.книжки і вони отримують медичну довідку. Просимо роз'яснити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання медичних довідок по формі пункту 8 "Медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника №____" згідно порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій не буде підставою для відхилення пропозиції.
Уточнення
Дата подання: 03 березня 2020 15:36
Дата відповіді: 04 березня 2020 10:17
Чи не буде підставою для відхилення надання медичних довідок по формі пункту 8 "МЕДИЧНА ДОВІДКА про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника N _____" згідно ПОРЯДКУ проведення медичних оглядів працівників певних категорій?
Відповідь: Надання медичних довідок по формі пункту 8 "Медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника №____" згідно порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій не буде підставою для відхилення пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-28-001843-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ГАРАНТ БЕЗПЕКИ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:41157267
Дата подання: 23 березня 2020 09:43
Вимога
Доброго дня, Шановний Замовнику! У Вашому протоколі відхилення Ви посилаєтесь на те, що Ви сумніваєтесь у тому, що ми зможемо надавати послуги на території Дніпропетровської області (цікаво, що в Законі України «Про публічні закупівлі» є принцип недискримінації, в тому числі і за територіальною ознакою, але звичайно краще ж обрати Переможцем ПП «Скорпіон-гарантію» або ТОВ «Кольчугу-плюс», вони ж свої - місцеві). Але враховуючи можливості, які ми маємо в 21 сторіччі - і технічні, і технологічні, і інформаційні, немає проблеми бути зареєстрованим в одному місці, а послуги надавати в іншому (при цьому мати своїх регіональних представників). ПП «ГАРАНТ БЕЗПЕКИ ШЕРИФ» має об’єкти охорони і в Одесі, і в Запоріжжі, і в Черкасах, і в Кропивницькому, і увага – в Дніпрі (зокрема об’єкти УДЦР). По-друге, те, що Ви зазначаєте в протоколі про те, що ми не відповіли на Ваші додаткові запити: а ми їх і не отримали. Ви відправили їх на електронну пошту? Чи звичайною поштою? Ви телефонували нам? Жодного запиту чи звернення ми не отримали. У Вас є підтвердження про відправлення листа? Просимо додати їх до відповіді на нашу вимогу, щоб ми могли переконатися у дійсності Вашої підстави відхилення.
Також щодо ефективного використання бюджетних коштів, дуже цікаве формулювання у Вашому протоколі. Звичайно-звичайно, ефективніше прийняти не нашу пропозицію, а пропозицію останнього учасника, адже його ціна найбільша і це дуже економічно та ефективно! А хіба суть аукціону не полягає в тому, що кожен учасник пропонує ціну за яку готовий надавати послуги і чим вона менша, тим економічно вигідніше і це сприяє збереженню державного бюджету?
І останнє, з приводу довідки: так, вона дійсна до 30.03.2020 року. Даний документ чинний ще 7 днів, то що не так? Працівники проходять медичний огляд 1 раз на рік, дана довідка закінчується і людина проходить повторний медогляд і отримує новий документ. Тим паче у Вашій документації не було вимоги про те, що даний документ повинен бути чинний ще 3, 6 чи 9 місяців після розкриття пропозиції. То що тоді було нами порушено?

Враховуючи вищевикладене, ми розуміємо, що Ви хочете бачити Переможця з Дніпра, але навіщо тоді Ви проводите відкриту та прозору закупівлю, якщо порушуєте її основний принцип – недискримінації учасників?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 березня 2020 11:40
Детальний опис у листі та додатках до листа

Документи

23 березня 2020 11:40
лист № 41 001.jpg
23 березня 2020 11:40
скрин.png
23 березня 2020 11:40
скрин1.png

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ГАРАНТ БЕЗПЕКИ ШЕРИФ" 257 400,00
UAH з ПДВ
237 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ" 240 636,00
UAH з ПДВ
240 636,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС" 250 871,04
UAH з ПДВ
250 871,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2020 16:46
Електронний підпис
16 березня 2020 16:45
Оновлена пропозиція.pdf
12 березня 2020 17:28
Електронний підпис
12 березня 2020 17:26
УДЦР.pdf
12 березня 2020 17:26
Повноваження підпису.pdf
12 березня 2020 17:26
Кіченко.pdf
12 березня 2020 17:26
Додаток 6.pdf
12 березня 2020 17:26
Додаток 5 (технічне).pdf
12 березня 2020 17:26
Додаток 4 (проект).pdf
12 березня 2020 17:26
Додаток 3 (ст.17).pdf
12 березня 2020 17:26
Додаток 2 ч.2.pdf
12 березня 2020 17:26
Додаток 2 ч.1.pdf
12 березня 2020 17:26
Додаток 1 (пропозиція).pdf
12 березня 2020 17:26
Динамо.pdf
12 березня 2020 17:26
Воробйов.pdf
12 березня 2020 17:26
Булига.pdf
12 березня 2020 17:26
Борсук.pdf
12 березня 2020 17:26
Балан.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 17:50
Електронний підпис
12 березня 2020 16:54
Електронний підпис
12 березня 2020 16:52
Копія статуту.pdf
12 березня 2020 16:52
Додаток 2.1. Листи-згоди.pdf
12 березня 2020 16:52
Копія ліцензії.pdf
12 березня 2020 16:51
Лист-відгук ДОР 9.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ГАРАНТ БЕЗПЕКИ ШЕРИФ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ГАРАНТ БЕЗПЕКИ ШЕРИФ"
#41157267
Відхилено 237 600,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 13:59
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ"
#35042987
Відхилено 240 636,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 13:40
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС"
#38434049
Переможець 250 871,04
UAH з ПДВ
26 березня 2020 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2020 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЬЧУГА ПЛЮС"
#38434049
250 871,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 14:49
Додаткова угода 2 (Зоряний)_page.jpg зміни до договору
05 січня 2021 14:45
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2020 12:57
ДУ 1 001.jpg зміни до договору
14 липня 2020 12:56
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 20:28
Договор 06.04.2020 001.pdf укладений
06 квітня 2020 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви закладу
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML