Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) в межах Житомирської області (утримання ліфтів, що призначені для користування особами з обмеженими можливостями), протягом 12 місяців
Очікувана вартість
704 837,00 UAH
UA-2020-02-28-001784-a 987abb1f1b2142b98412a00cfb0b8ec3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 ztcad_tdv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
ztcad_tdv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 13:04
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 09:00
Початок аукціону: 17 березня 2020 14:07
Очікувана вартість: 704 837,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) в межах Житомирської області (утримання ліфтів, що призначені для користування особами з обмеженими можливостями), протягом 12 місяців
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) в межах Житомирської області (утримання ліфтів, що призначені для користування особами з обмеженими можливостями), протягом 12 місяців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк до 90 днів (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання послуг матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані послуги згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст.530 Цивільного Кодексу України, при умові наявності підписаних сторонами форми № КБ-2в і форми № КБ-3 Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 13:54
Проект договору.doc
28 лютого 2020 13:54
ТД ліфти 2020 р..doc
28 лютого 2020 13:54
Додатки до ТД.doc
28 лютого 2020 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 13:54
Проект договору.doc
28 лютого 2020 13:54
ТД ліфти 2020 р..doc
28 лютого 2020 13:54
Додатки до ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Житомирліфт-Сервіс 502 243,00
UAH з ПДВ
502 243,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦЛІФТРЕММОНТАЖ" 507 247,00
UAH з ПДВ
507 247,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2020 13:05
довідка інші
27 березня 2020 12:16
довідка
24 березня 2020 14:44
довідка
24 березня 2020 14:44
довідка
24 березня 2020 14:44
довідка
24 березня 2020 14:44
довідка
24 березня 2020 14:44
довідка
24 березня 2020 14:44
довідка інші
24 березня 2020 14:44
довідка інші
24 березня 2020 14:44
договірна ціна
13 березня 2020 14:01
Електронний підпис
13 березня 2020 13:31
додаток 5_2 акти КБ.pdf
13 березня 2020 13:31
додаток 4 кваліфікація.pdf
13 березня 2020 13:31
додаток 3 мтб.pdf
13 березня 2020 13:31
додаток 2 пропозиція.pdf
13 березня 2020 13:31
додаток 8 ст.17.pdf
13 березня 2020 13:31
додаток 1 інфо учасника.pdf
13 березня 2020 13:31
додаток 7 ТЗ.pdf
13 березня 2020 13:31
18 відгук.pdf
13 березня 2020 13:31
додаток 6 субпідряд.pdf
13 березня 2020 13:31
16 директор.pdf
13 березня 2020 13:31
15 дозволи.pdf
13 березня 2020 13:31
14 обмеження.pdf
13 березня 2020 13:31
13 довкілля.pdf
13 березня 2020 13:31
12 виконання вимог ТД.pdf
13 березня 2020 13:31
11 згода на обробку.pdf
13 березня 2020 13:31
0 реєстр.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 12:56
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Житомирліфт-Сервіс

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦЛІФТРЕММОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Житомирліфт-Сервіс
#35099829
Переможець 502 243,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 16:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Житомирліфт-Сервіс
#35099829
502 243,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 11:55
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 15:51
23_5_89 від 30.03.21 ліфти.pdf зміни до договору
30 березня 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 14:22
23_4_15 від 28.01.21.pdf зміни до договору
28 січня 2021 14:21
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 13:45
23-3-6.pdf зміни до договору
26 січня 2021 13:44
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 10:57
23_2_208 від 18.12.20 ліфти.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 10:56
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 13:53
ду №23_1_184 від 07.12.20 ліфти.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 13:49
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 14:02
договір №23 від 09.04.20 утримання ліфтів.pdf укладений
09 квітня 2020 14:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 119 750,00 грн. (сто дев’ятнадцять тисяч сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.) без ПДВ. Всього сума фінансування на 2020 рік становить 257 250,00 грн. (двісті п’ятдесят сім тисяч двісті п’ятдесят грн. 00 коп.) без ПДВ. Внести зміни до календарного графіку (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 502 243,00 грн. (без ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/1/184
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 4,00 грн. (чотири грн. 00 коп.) без ПДВ. Всього сума фінансування на 2020 рік становить 257 246,00 грн. (двісті п’ятдесят сім тисяч двісті сорок шість грн. 00 коп.) без ПДВ. Внести зміни до календарного графіку (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 502 243,00 грн. (без ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/2/208
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 244 997,00 грн. (двісті сорок чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто сім гривень 00 коп.) без ПДВ. Сума договору після внесення змін: 502 243,00 грн. (без ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/3/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 244 997,00 грн. (двісті сорок чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто сім гривень 00 коп.) без ПДВ. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 02.12.2020 №1198 доповнити пункт 6.11. розділу VI. Порядок здійснення оплати Договору № 23 від 09.04.2020 р. підпунктом 6.11.1. та викласти його у наступній редакції: «6.11.1. На період дії карантину попередня оплата послуг не проводиться». Сума договору після внесення змін: 502 243,00 грн. (без ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/4/15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору до 31.12.2021 року. Внести зміни до календарного графіка (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 502 243,00 грн. (без ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/5/89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 15 листопада 2021
Сума оплати за договором: 502 243,00
UAH