Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби різні МНН: ацикловір, амікацин, амікацин, азитроміцин, азитроміцин, азитроміцин, меропенем, меропенем, цефазолін, цефотаксим, цефтріаксон, цефтріаксон, цефепім, хлорамфенікол, хлорамфенікол, цефтазидим
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2020-02-28-001733-a 303d70096ede4ca4a275d67e83a0b64f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гонтарева Дарія Мирославівна

380322917651 buhg_mdkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ М.ЛЬВОВА"
Код ЄДРПОУ: 22331468
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, П.ОРЛИКА, будинок 4
Контактна особа: Гонтарева Дарія Мирославівна
380322917651
buhg_mdkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2020 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2020 19:00
Початок аукціону: 18 березня 2020 11:32
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Під кількістю 17 одиниць слід розуміти кількість та обсяги найменувань згідно медико-технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 Одиниця
Лікарські засоби різні МНН: ацикловір, амікацин, амікацин, азитроміцин, азитроміцин, азитроміцин, меропенем, меропенем, цефазолін, цефотаксим, цефтріаксон, цефтріаксон, цефепім, хлорамфенікол, хлорамфенікол, цефтазидим
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. П. Орлика, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Azithromycin

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування. кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 12:57
Проект договору.docx
28 лютого 2020 12:57
Медико - технічні вимоги.docx
28 лютого 2020 12:56
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 06 березня 2020 10:51
Дата відповіді: 06 березня 2020 15:09
Шановний Замовнику, проаналізувавши Тендерну документацію даної закупівлі вбачаємо дискримінаційні вимоги. Згідно умов Тендерної документації, а саме п.2.1 стор.13 “Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 8000,00 (вісім тисяч гривень, 00 коп.)”. Відповідно до ст.4 та ч.7 ст. 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” “Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. ” Просимо повідомити Замовника інформацію про укладення вищезазначеного договору, а саме, на підставі якої процедури здійснена закупівля юридично-консультаційних послуг (з посиланням на проведену процедуру у системі Prozorro), а також причини не внесення/не оприлюднення відповідної закупівлі юридично-консультаційних послуг у річному плані закупівель. Крім того, наголошуємо, що оплата учасником юридично-консультаційних послуг на підставі договору, укладеного між Замовником та третьою стороною, не складає предмет закупівлі згідно ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція. Крім того, учасник на момент подання пропозиції не є стороною укладеного Вами договору, не брав на себе зобов'язання щодо оплати наданих Замовнику послуг та не є вигодонабувачем згідно такого договору, а тому вимога щодо покладення на учасника-переможця закупівлі додаткових витрат є незаконною. З огляду на вищенаведене радимо Замовнику проаналізувати актуальну практику Органу оскарження (Антимонопольного комітету України) з даного приводу, працівникам, причетним до проведення закупівель Замовника, пройти відповідне фахове навчання та внести відповідні зміни до Тендерної документації, в іншому випадку ми змушені будемо оскаржити дискримінаційні умови Тендерної документації до Антимонопольного комітету України, ініціювати проведення Моніторингу закупівель Офісом фінансового контролю (ДАС України) та розмістити відповідний відгук у системі Dozorro.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне:
Законодавством України не передбачено заборони для замовників отримувати послуги з наданням юридично-консультаційних послуг. КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ М. ЛЬВОВА" укладено договір про надання вищезазначених послуг задля недопущення порушень в даній сфері, а також отримання професійних консультацій щодо кваліфікації учасників та іншої допомоги тендерному комітету прийнято рішення укласти договір.
З приводу уникнення процедури відкритих торгів з метою укладення договору із заздалегідь обраним виконавцем:
Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону «Про публічні закупівлі» забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Виходячи з даної норми обмеження щодо придбання стосуються товарів, робіт і послуг, що входять в сферу дії вказаного закону. А отже, заборона здійснення закупівлі без проведення процедури стосується виключно у разі, якщо вартість закупівлі перевищує порогові показники згідно ч. 1 ст. 2 Закону.
Згідно з ст..4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Для того, щоб замовник зміг внести закупівлю до річного плану, він повинен знати очікувану вартість такої закупівлі.
На момент укладення договору на юридично-консультаційне обслуговування Сторонам не було відомо про вартість послуг, яку необхідно заплатити. Даний договір містить загальні положення про права та зобов’язання сторін, однак не містить загальної вартості договору, а отже не тягне за комунальним некомерційним підприємством обов’язку оплати послуг.
З приводу оплати юридично-консультаційних послуг:
Договір, що укладений замовником про надання юридично – консультаційних послуг містить ознаки правочину, що покладений на користь третьої особи. Заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника може бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії.

Відтак, обов’язок оплати за надані юридично – консультаційні послуги щодо проведення процедур закупівель може бути покладено на іншого Боржника, а саме на переможця процедури закупівлі.

Враховуючи вищенаведене, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ М. ЛЬВОВА" не планує та не проводить саме закупівлю в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», а як наслідок і не оплачує вартість наданих юридично- консультаційних послуг, оскільки не має чітко визначеної суми , тому така «закупівля» не вноситься до річного плану та відповідно, не могла бути проведена жодна процедура закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВМЕДПРЕПАРАТ" 797 180,39
UAH з ПДВ
797 180,39
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС 799 970,52
UAH з ПДВ
799 970,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2020 17:16
Довідка МВС.pdf
24 березня 2020 17:16
Довідка ДФС.pdf
11 березня 2020 15:59
Електронний підпис
11 березня 2020 15:57
Цінова пропозиція.pdf
11 березня 2020 15:57
Статут.pdf
11 березня 2020 15:57
Проект договору.pdf
11 березня 2020 15:57
Лист щодо зміни назви.pdf
11 березня 2020 15:57
Лист згода на обробку ПД.pdf
11 березня 2020 15:57
Відомості про учасника.pdf
11 березня 2020 15:57
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

16 березня 2020 17:41
пропозиція_799970.pdf
16 березня 2020 17:41
Статут копiя.pdf
16 березня 2020 17:41
ПДВ.JPG
16 березня 2020 17:41
Наказ.JPG
16 березня 2020 17:41
Лицензия копия.jpg
16 березня 2020 17:41
витяг_ТМС_2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВМЕДПРЕПАРАТ"

ТОВ ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВМЕДПРЕПАРАТ"
#00480862
Переможець 797 180,39
UAH з ПДВ
20 березня 2020 15:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВМЕДПРЕПАРАТ"
#00480862
797 180,39
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 10:18
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2021 11:39
Додаткова угода.pdf зміни до договору
15 березня 2021 10:42
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 13:08
Додаткова угода № 7 Ліки Київмедпрепарат.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 15:17
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 15:20
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 15:19
Додаткова угода № 6 Ліки.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 16:08
Дод. угода № 5 Київмедпрепарат.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 14:18
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 14:05
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 13:58
Додаткова угода № 4 Ліки Київмедпрепарат.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 13:48
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 16:49
Додаткова угода № 3 Ліки Київмедпрепарат.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 16:19
Додаткова угода № 2 Київмедпрепарат.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 16:14
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 14:58
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
21 липня 2020 14:45
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 12:16
Договір Фарм. прод-я (ацикловір...) Київмедпрепарат.pdf укладений
01 квітня 2020 12:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору.
Номер договору про закупівлю: 21-м
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 21-м
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 21-м
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): стороин погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 21-м
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 21-м
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 21-м
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 21-м
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 21-м
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 919 702,16
UAH (в тому числі ПДВ 60 167,43 UAH)